Şimdi Ara

Lexus LFA vs. 911 GT2 RS !!!!!!! (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
132
Cevap
0
Favori
6.524
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Exxcrea


    quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic


    quote:

    Orijinalden alıntı: Exxcrea

    bugattide pistte kötü. Bu satmasını engellemiyor. Herşey pistteki lap time veya 0-200 hızlanma demek degil.


    LFA bir veyron olamaz bu da bir gerçek.sadece amerikada ayakta duran bir lüks otomobil firmasının başarısız bir denemesi.veyronsa bugatti gibi bir markanın ürettiği bir otomobil.aradaki fark anlaşılmalı.


    Bugatti de artık sadece bir isim. Gerçek bugatti batalı çok oldu. Vw group un tekrar diriltmesiyle 2000 yılında döndü hayata.Ayrıca lexus da toyotanın premium markasının ismi. zaten aracı tasarlayanda toyota.Veyronu halk arabası markası tasarlayınca sorun olmuyorda Lexusu toyota tasarlayıncamı kötü oldu.. Markalara bukadar takılmamak lazım.Veyronun önüne vw yada audi isminin verilmemesinin tek nedenide zaten bu isim kaygısı.

    Ek olarak lfa nin motoru 458- gtr motorundan büyük ve çok silindirli olabilir ama v6 dan çok daha hafif bir motor.Tabiki lfa pistte bir 458 kadar iyi degil ancak gtr da 911 turboyu pistte rezil ediyor. bu nissanı porsche nin üstüne çıkartmaya yetmiyor. Hep bu pist verilerine takılmamak lazım.


    LFA nın bu fiyata değecek bir özellğini söyle o zaman.performans desen komik durumda.aracın içine bakıyorsun hiçbir albeni yok.tasarıma bakıyorsun son derece basit.bugattinin hiç olmasa dünyanın en hızlısı olması gibi bir ünvanı var.ayrıca LFA kullanımı kolay bir araç değil,bunu herkes söylüyor.veyronda 400 km hızla giderken bile araç stabil.neyse daha fazla uzatmayalım.LFA ve veyron ayrı dünyaların araçları.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi electrostatic -- 16 Ağustos 2011; 19:06:46 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Exxcrea


    quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic


    quote:

    Orijinalden alıntı: Exxcrea

    bugattide pistte kötü. Bu satmasını engellemiyor. Herşey pistteki lap time veya 0-200 hızlanma demek degil.


    LFA bir veyron olamaz bu da bir gerçek.sadece amerikada ayakta duran bir lüks otomobil firmasının başarısız bir denemesi.veyronsa bugatti gibi bir markanın ürettiği bir otomobil.aradaki fark anlaşılmalı.


    Bugatti de artık sadece bir isim. Gerçek bugatti batalı çok oldu. Vw group un tekrar diriltmesiyle 2000 yılında döndü hayata.Ayrıca lexus da toyotanın premium markasının ismi. zaten aracı tasarlayanda toyota.Veyronu halk arabası markası tasarlayınca sorun olmuyorda Lexusu toyota tasarlayıncamı kötü oldu.. Markalara bukadar takılmamak lazım.Veyronun önüne vw yada audi isminin verilmemesinin tek nedenide zaten bu isim kaygısı.

    Ek olarak lfa nin motoru 458- gtr motorundan büyük ve çok silindirli olabilir ama v6 dan çok daha hafif bir motor.Tabiki lfa pistte bir 458 kadar iyi degil ancak gtr da 911 turboyu pistte rezil ediyor. bu nissanı porsche nin üstüne çıkartmaya yetmiyor. Hep bu pist verilerine takılmamak lazım.


    amerika koskaca bir kitadır bütün dünya markalarının agzının suyu akar ve ayrıca, ayrıca begenmedigin lexus dünya çapında 650.000 üstünde otomobil satısı yapmıstir, bmw nin satıs rakamı ise 1.000.000 civarlarındadır...




  • Yavrum Lexus sadece Amerika'da satıldığını zannedenler var.......
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Yavrum Lexus sadece Amerika'da satıldığını zannedenler var.......


    gerçekten öyle zannettiğimimi düşündün ya da gırgırınamı söyledin bunueğer ciddiysen gerçekten beni tanımamışsın görkemya da bu lafı bana mı söyledin öyle sorayım
  • Bugattiyi bir örnek olarak verdim ama siz karşılaştırma olarak anladınız. Veyronda parasını hakeden bir araç degil pist verisine bakarsak.Pistte rekorlar kıran birçok aracı yolda kullanazsınız bile okadar rahatsızlardırki en ufak tümsekte kemikleriniz oynar.Top gear dada bundan sık sık bahsediyorlar db9- dbs 599 599gto gibi karşılaştırmalarda bazı araçların pistte çok iyi olması onları sürülemez hale getiriyor deniyor. herneyse sonuçta lfa bir pist birincisi degil ancak yüksek fiyatını hakedicek şeylere sahip. enazından maliyeti yüksek, karbon fiber gövdesini yapabilecek hassaslıkta makinadan dünyada 2 tane oldugu söyleniyor, ayrıca motoru yapildiktan sonra yamaha acoustic tarafından ses olarak mükemmeleştirilmiş, 10 yıl boyunca araştırma sonucu ortaya çıkmış bir araç.Zaten yapilan 500 tanesi çoktan satılmıştır fiyatının pek bir önemi yok alan almış.Haketmişmi ? Orasını alanlar bilir.
  • @Exxcrea,@musch-lee,@gorkemuse siz cıkıp bu adamı niye ciddiye alıyonuz,aslında gönlünden gecen su golf tsı LF-A dan daha iyi ama cekindiği için söyleyemiyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi deniz1111 -- 16 Ağustos 2011; 19:20:04 >
  • Konuda hata var.
    Porsche, lexus den daha hızlı bı araç.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deniz1111

    @Exxcrea,@musch-lee,@gorkemuse siz cıkıp bu adamı niye ciddiye alıyonuz,aslında gönlünden gecen su golf tsı LF-A dan daha iyi ama cekindiği için söyleyemiyor


    teker teker gelin
  • electrostatik , 911 sahibisin galiba ? içine bindin mi veya ? almayımı düşünüyorsun ? bu kadar fanatikliğin alemi yok , forumda 911 turbo sahibi bu araçlardan anlayan tek bir üye vardı o da banlandı ve porscheyi yerden yere vururdu ferrari ile mukayese edilemeyecegini söylerdi.


    senin spor arabalar üzerindeki bilgini ve varsa tecrübeni çok yetersiz buluyorum .

    iyi forumlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tekniğini bilmem ama porschenin yanında lexus çok güzel duruyor...
  • İlk video da lexus hep önde kalkıyor beraber kalktıkları zaman 911 geçiyor.

    Ayrıca kullanan kişiler 911 in daha hızlı olduğunu lfa nın da daha rahat kullanımı olduğunu belirtiyor.
  • gtr da çok güzel bir araç.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: musch-lee


    quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic


    quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Hayırdır niye beğenmedin? Dizel + otomatiği gelmeze satmaz mı?


    japonlar halka yönelik araçlarını avrupa standartlarına getirmeden koleksiyonluk araç üretme cesaretini gösterme gibi bir komikliğe gitti.sonuç ortada.ses var görüntü yok.

    http://www.fastestlaps.com/tracks/nordschleife.html

    5. Porsche 997 GT2 RS 7:18.00
    10. Lexus LFA Nurburgring Package 7:22.85




    kuruduruyon dimi sen bir gün japon araçlarından bir tanesine iyi de adak adıcam ayrıca her yerde su taraflı alman sitesinin verilerini koyma gir youtube azcık video izle


    @ musch-lee bosa ugrasma her yorumu taraflı adamın şimdiye kadar alman araçları dışında iyi araba dediği bir tane araç görmedim lfa yı bile eleştiriyor adam. Ama forum bunları görüyor yani saygınlığını cidden kaybediyorsun böle devam et mesela ben senin yazdığın hiçbir yorumu umursamıyorum çünkü tarafsız değilsin ve bu konuda yalnızda değilim




  • Ne ayak? GT2 RS dediğiniz arabanın 0-300 değeri bugün birçok sürerspor araçtan çok daha iyi. LFA'nın RS'i düzde geçmesi imkansızın da ötesine apayrı bir boyutta.


    GT2 RS

    0-300 : 26.7 saniye

    LFA

    0-300 : 50.3 saniye


    Edit: Ayrıca bu araçları 400m'de yarıştıran zekaya da hayran kaldım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi transverse -- 16 Ağustos 2011; 21:16:29 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: musch-lee

    kuruduruyon dimi sen bir gün japon araçlarından bir tanesine iyi de adak adıcam ayrıca her yerde su taraflı alman sitesinin verilerini koyma gir youtube azcık video izle


    Yanlız o site sen gibi oturduğu yerden yazmıyor gerçek hayattaki teyit edilmiş verileri,testleri insanlara ulaştırıyor. Gir youtube a demenden belli zaten sabahtan akşama kadar apaçilerin roll videolarını izlemekten profosyonel testlere vakit ayıramamışsın. Japon aracı var, japon aracı var. GT-R'ın da hızlanması rezalet ötesidir ama pistte toz yutturur çoğu araca saygı da duyarız ama lfa böyle bir makine değil hem hızlanması kötü hem pist değerleri. Kafandaki Alman takıntından vargeçemeden objektif yorum yapmaya çalışma bence.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed


    quote:

    Orijinalden alıntı: musch-lee

    kuruduruyon dimi sen bir gün japon araçlarından bir tanesine iyi de adak adıcam ayrıca her yerde su taraflı alman sitesinin verilerini koyma gir youtube azcık video izle


    Yanlız o site sen gibi oturduğu yerden yazmıyor gerçek hayattaki teyit edilmiş verileri,testleri insanlara ulaştırıyor. Gir youtube a demenden belli zaten sabahtan akşama kadar apaçilerin roll videolarını izlemekten profosyonel testlere vakit ayıramamışsın. Japon aracı var, japon aracı var. GT-R'ın da hızlanması rezalet ötesidir ama pistte toz yutturur çoğu araca saygı da duyarız ama lfa böyle bir makine değil hem hızlanması kötü hem pist değerleri. Kafandaki Alman takıntından vargeçemeden objektif yorum yapmaya çalışma bence.


    benim profilim gizli değil gir yazdıgım yorumlara bak yeri geldiğinde,alman japon kıyaslamasında alman diyebilmiş durumdayım yeri geldiğinde,ama sende electrostatic benzeri bir tutumla her zaman alman takıntısasın...

    ayrıca

    lexus LFA
    1609 kg
    552 beygir
    480nm

    GT2 RS
    1370kg
    630 beygir
    700 nm tork

    gt2 rs 0-400 metrede lexus a geçiliyorsa bu onun cok büyük ayıbıdır, bu kadar artıyo ve çift turbo beslemesine, siz derdiniz ya gt2 rs için mütiş mühendislik



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi witchking34 -- 16 Ağustos 2011; 21:35:11 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: musch-lee


    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed


    quote:

    Orijinalden alıntı: musch-lee

    kuruduruyon dimi sen bir gün japon araçlarından bir tanesine iyi de adak adıcam ayrıca her yerde su taraflı alman sitesinin verilerini koyma gir youtube azcık video izle


    Yanlız o site sen gibi oturduğu yerden yazmıyor gerçek hayattaki teyit edilmiş verileri,testleri insanlara ulaştırıyor. Gir youtube a demenden belli zaten sabahtan akşama kadar apaçilerin roll videolarını izlemekten profosyonel testlere vakit ayıramamışsın. Japon aracı var, japon aracı var. GT-R'ın da hızlanması rezalet ötesidir ama pistte toz yutturur çoğu araca saygı da duyarız ama lfa böyle bir makine değil hem hızlanması kötü hem pist değerleri. Kafandaki Alman takıntından vargeçemeden objektif yorum yapmaya çalışma bence.


    benim profilim gizli değil gir yazdıgım yorumlara bak yeri geldiğinde,alman japon kıyaslamasında alman diyebilmiş durumdayım,ama sende electrostatic
    benzeri bir tutumla her zaman alman takıntısasın...

    ayrıca

    lexus LFA
    1609 kg
    552 beygir
    480nm

    GT2 RS
    1370kg
    630 beygir
    700 nm tork

    gt2 rs 0-400 metrede lexus a geçiliyorsa bu onun cok büyük ayıbıdır, bu kadar artıyo ve çift turbo beslemesine, siz derdiniz ya gt2 rs için mütiş mühendislik




    0-400 metrede bugatti super sport, bugatti veyrona geçiliyor, GT2RS Turbo S'e geçiliyor ona bakılırsa. Yukarıdaki yorumumda da yazdım bu araçları 400 metrede yarıştıran zekaya hayranım diye. neden mi? Çünkü kalkışta milisaniyelerin bile önemi vardır videoları tekrar tekrar izle aynı anda kalktıkları yarışlarda GT2RS önde bitirmiştir. GT2RS manuel olduğu için kalkışta süre kaybetmiş genelde buda tamamen pilotajla ilgili bir konu. Bu araçlar 1 milde veya 1km de yarıştırılır genelde kimin daha hızlı olduğu onda belli olur. Mesela Alttaki örneğe bak;

    400m değerleri;

    Turbo S: 10.7 s
    GT2 RS: 11 s
    GT-R: 11.3 s
    LFA: 11.6 s


    1000m değerleri;

    GT2 RS: 20.1 s
    Turbo S: 20.2 s
    LFA: 21.2 s
    GT-R: 21.4 s


    1 mil değerleri;

    GT2RS: 27.8 s
    Turbo S: 29.4 s
    LFA: 30 s
    GT-R: 30.1 s




  • ne zavallılar var arkadaş. Yazık harbiden yazık.Akılları sıra harcadılar lfa yı. komikler :)
  • 0:26 da porsche daha geç kalkmış sanki
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.