Şimdi Ara

Lexus LFA vs. 911 GT2 RS !!!!!!! (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
132
Cevap
0
Favori
6.526
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bu durumlar bu markalarda pek olmaz ama bazen kağıtta yazan ritüeller gerçek olamıyor maalesef..
  • bu arada çok özür dilerim..yeni bugatti katili koeniggseg değil pagani olacaktı..aklım koeniggseg nereden gittiyse artık....
  • japon araçlarına laf yapan arkadaşlar,hadi lfa cok pahalı v.s, ama bir gercek ver gt-r bu araç uygun fiyatı ve yaptıkları ile dünyadaki süperspor araçlarla dalga geçiyor...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: musch-lee

    japon araçlarına laf yapan arkadaşlar,hadi lfa cok pahalı v.s, ama bir gercek ver gt-r bu araç uygun fiyatı ve yaptıkları ile dünyadaki süperspor araçlarla dalga geçiyor...

    +1 burda size katılıyorm
  • LFA, 911 GT3 ayarında bir araç,.GT2 RS, turbo pdk falan kalın gelir ona.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: spacecake

    bu durumlar bu markalarda pek olmaz ama bazen kağıtta yazan ritüeller gerçek olamıyor maalesef..

    11 sn GT2 RS in 1/4 mil zamanı LF-A nın ise 11.6 sn. Aradaki fark 0.6 sn koca firmanın teknik verilerinde sizce bu kadar fark olabilir mi?
  • wallahi inanın orasını bilemeyeceğim..fakat olabilir yani site yanlış veriler girmiş olabilir hatta resmi siteleri bile bazen yanlış konfigirasyonları baz alarak giriyor..ama bunlar düşük ihtimal tabi fakat video'da yazdığım gibi hangi otorite tarafından çekilmiş buda önemli yani..sizde elinize bi sony panasonic handycam alın bi lexus ile bi porsche müsaid bi yerde 3-5 duba koyun çekin durun...yani bunu biraz daha ciddi otoritelerin yapması gerek ve her 2 firmanında yetkili mercileri kim ise onlarında bulunması lazım ister basına açık ister kapalı o firmanın kendi yetkisinde olan bişey yani demek istediğim yarışlar nürnberg yarış pist lemans 12/24 saatleri pirelli michelin gibi firmaların kuru ıslak zeminlerde çekilmiş olması bu işin bizdeki tabiriyle noter tasdikli olduğunu bize çok daha sağlıklı gösterir..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: One Shot One Kill

    quote:

    Orijinalden alıntı: spacecake

    bu durumlar bu markalarda pek olmaz ama bazen kağıtta yazan ritüeller gerçek olamıyor maalesef..

    11 sn GT2 RS in 1/4 mil zamanı LF-A nın ise 11.6 sn. Aradaki fark 0.6 sn koca firmanın teknik verilerinde sizce bu kadar fark olabilir mi?

    karşılaştırmalar 1/4 mile göre yapılmaz.kaç kere daha yazılacak bu.
  • standart hız karşılaştırmaları 0-100 ve 0-200'dür..ve 0-100 kaç sn kaltığında ise belli bir standartı vardır örneğin 100 mt kaç sn' durduğu ve 0-200 de kaç sn de kalktıkdan sonra 100 mt de veya 200 mt kaç sn durduğu..yani 0-100/0-200 kaç sn ve 100/200mt kaç sn'de durabildiğidir..ama u.s.a daki yol ölçüm kavramı mil olduğu için orası bu işi mil olarakdan hesaplıyor..tabi birde bunun vites geçiş aralık zaman turları fln filan var bunlar çok daha detaylı karşılaştırma ölçümleri.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    quote:

    Orijinalden alıntı: One Shot One Kill

    quote:

    Orijinalden alıntı: spacecake

    bu durumlar bu markalarda pek olmaz ama bazen kağıtta yazan ritüeller gerçek olamıyor maalesef..

    11 sn GT2 RS in 1/4 mil zamanı LF-A nın ise 11.6 sn. Aradaki fark 0.6 sn koca firmanın teknik verilerinde sizce bu kadar fark olabilir mi?

    karşılaştırmalar 1/4 mile göre yapılmaz.kaç kere daha yazılacak bu.

    Bana göre bütün kalkış yarışları 1 millik olmalı. Ben konudaki video için konuştum ama siz illa çok bilmişlik yapacaksınız ya hemen vurun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    niye edilemez?o motordan çok daha fazla güç elde etmek mümkün.ama dayanım süresi kısalıyor.supranın eti ne kemiği ne,bırak bu işleri.

    Bugatti sadece duzlukte giden bi otomobil. Hayvanimsi bi motoru var. Motorunda nasi bi teknoloji var ? Farkli bi ozelligimi var ? Sadece buyuk ve guclu bi motora sahip.Bugatti alip modlamakta nasi bi mantik bilemedim.


    modlu suprayı bugattiden üstün tutmak nasıl bir mantıksa bugattiyi modlamakta öyle bir mantık oluyor anıl.aracın amacı zaten pist değil.tamamen farklı bir kulvarda.bunu sende biliyosun neyse.

    Amaç pist veya hız değilse 1001 beygir havası niye.Amaç pist veya hız ise bu tipsizlik niye Bugatti veyron ortada kamaşık bir denklem halinde.Özellikle DSG ile.....
    O motor zaten yapılacağı kadar yapılmış performans anlamında.Daha üstü kaldırmaz.Japon araçları ise motor sağlamlığı ile performans bağımlılarının gözdesi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: One Shot One Kill

    quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    quote:

    Orijinalden alıntı: One Shot One Kill

    quote:

    Orijinalden alıntı: spacecake

    bu durumlar bu markalarda pek olmaz ama bazen kağıtta yazan ritüeller gerçek olamıyor maalesef..

    11 sn GT2 RS in 1/4 mil zamanı LF-A nın ise 11.6 sn. Aradaki fark 0.6 sn koca firmanın teknik verilerinde sizce bu kadar fark olabilir mi?

    karşılaştırmalar 1/4 mile göre yapılmaz.kaç kere daha yazılacak bu.

    Bana göre bütün kalkış yarışları 1 millik olmalı. Ben konudaki video için konuştum ama siz illa çok bilmişlik yapacaksınız ya hemen vurun.



    size göre öyle olmalıda genelleme maalesef öyle değil



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Santino Santorelli -- 10 Mart 2012; 16:18:57 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: atakangrbz

    quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    niye edilemez?o motordan çok daha fazla güç elde etmek mümkün.ama dayanım süresi kısalıyor.supranın eti ne kemiği ne,bırak bu işleri.

    Bugatti sadece duzlukte giden bi otomobil. Hayvanimsi bi motoru var. Motorunda nasi bi teknoloji var ? Farkli bi ozelligimi var ? Sadece buyuk ve guclu bi motora sahip.Bugatti alip modlamakta nasi bi mantik bilemedim.


    modlu suprayı bugattiden üstün tutmak nasıl bir mantıksa bugattiyi modlamakta öyle bir mantık oluyor anıl.aracın amacı zaten pist değil.tamamen farklı bir kulvarda.bunu sende biliyosun neyse.

    Amaç pist veya hız değilse 1001 beygir havası niye.Amaç pist veya hız ise bu tipsizlik niye Bugatti veyron ortada kamaşık bir denklem halinde.Özellikle DSG ile.....
    O motor zaten yapılacağı kadar yapılmış performans anlamında.Daha üstü kaldırmaz.Japon araçları ise motor sağlamlığı ile performans bağımlılarının gözdesi

    tamam




  • quote:

    Orijinalden alıntı: atakangrbz

    quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    niye edilemez?o motordan çok daha fazla güç elde etmek mümkün.ama dayanım süresi kısalıyor.supranın eti ne kemiği ne,bırak bu işleri.

    Bugatti sadece duzlukte giden bi otomobil. Hayvanimsi bi motoru var. Motorunda nasi bi teknoloji var ? Farkli bi ozelligimi var ? Sadece buyuk ve guclu bi motora sahip.Bugatti alip modlamakta nasi bi mantik bilemedim.


    modlu suprayı bugattiden üstün tutmak nasıl bir mantıksa bugattiyi modlamakta öyle bir mantık oluyor anıl.aracın amacı zaten pist değil.tamamen farklı bir kulvarda.bunu sende biliyosun neyse.

    Amaç pist veya hız değilse 1001 beygir havası niye.Amaç pist veya hız ise bu tipsizlik niye Bugatti veyron ortada kamaşık bir denklem halinde.Özellikle DSG ile.....
    O motor zaten yapılacağı kadar yapılmış performans anlamında.Daha üstü kaldırmaz.Japon araçları ise motor sağlamlığı ile performans bağımlılarının gözdesi

    amaç illa 1001 hp bir araç yapıpda tüm pistlerde yollarda fırtınalar estirecek diye bir kayde yok tabikide..adamlar 25-30 milyarlık çeltik kurbağ yeşili supraları twinturbo 1200hp yapıyorlar..buna örnek vermek gerekirse bentley'in aston martin'nin devasa boyutlarda motorları var yüksekde hp'leri söz konusu ama 0-100 sn'leri içler acısı keza harcadıkları benzinde içler acısı bu iş biraz görüntüye kaçan süpersporlüx gibi yeni bir kavram olanağı başka bişey değil yani siz gidin 3/3.5 milyon$ verin elin oğlu gelsin 100 liralık evo supra ile 16bin400cc'lik veyronunuza yan çeksin yani bu olaya böyle bakarsak yanarız..porsche dünyada bu kadar tartışmasız kılan şey işte şu 3.6/3.8 420-550hp daim 4 çeker araçlar üretmesidir..dünyada bile bu kadar motor hacmine bu kaday hp sığıdırmaları yeni yeni ortaya çıkarabildir otomotiv markaları..porsche bunu yıllardır yapıyor..japon arabalı yazılım üzerine kurulmuş makinalardır fakat sorun çıkaran cihazlar yani sorundan kasıt yağ-su vb çok tüketen sürekli kontrol ve ayrı ilgi isteyen bir yapıları var..ben çok mazda ve subarudan yana şikayetçi adam gördüm hee motorları gidiyormu gidiyor fakat derdi bitmiyor..örneğin mazda rx-8 yazılımını dünyada sadece 3 kişi biliyor.. 1.300cc 231hp...yazılımın adıda gelecek aklıma fakat gelmiyor diğer msjlarımda yazarım..kullananlar sürüş zevkinden yana çok memnun fakat araç altdevirlerde gitmiyor süreklide her daim aracı 6bin devir gibi yüksek devirlerde trafikde kullanmanızda olanaksız..tüketimi 20lt buluyor..ve her 300 500 km de bi yağ değişimi gerektiriyor buyrun burdan yakın..keza impreza ve evo larda öyle..ama alman öyle değil yemini suyunu ver bitene kadar git...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Santino Santorelli -- 10 Mart 2012; 16:56:30 >




  • Bazı arkadaşlar komik yorumlar yapmış, sanki Japonlar bırakın araç üretmeyi, araba görmemişler. Japon araçları gerçekten tasarım ve performans harikası. Porche'a gelince halen 1990 yılında çıkan McLaren F1'a bile yetişebilmiş değil... Nerede mühendislik harikaları, teknoloji bilmem neleri. Adamlar bagaja lamba koyup mühendislik harikası diye kilitleyecekler utanmasalar.

    Aha da size bir japon harikası... Lamborghini vs Lancer Evo bizim Lamboyu alaşağı ediyor.

    Araba kullanmayı bilen her babayiğit bilir ki bu işler kağıt üzerindeki beygir gücüyle olmaz...




  • Mclaren f1'in motorunun bmw motoru olmasını unutmayın bence.
    Ayrıca michael schumacher,Karl Benz gibi kişiler bile kapının nereye çıktığının göstergesi.
    Porsche LeMans'ı 16 kez kazanmış, Formula 1'de McLaren'in motorunu yaratmıştır.

    Tasarım'da kişiden kişiye değişir ama,
     Lexus LFA  vs. 911 GT2 RS !!!!!!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hsn1997 -- 10 Mart 2012; 19:03:45 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hsn1997

    Mclaren f1'in motorunun bmw motoru olmasını unutmayın bence.
    Ayrıca michael schumacher,Karl Benz gibi kişiler bile kapının nereye çıktığının göstergesi.
    Porsche LeMans'ı 16 kez kazanmış, Formula 1'de McLaren'in motorunu yaratmıştır.


    Maclaren F1'ın motorunu BMW'nin ürettiği ve ısı yalıtımı için altın kullanıldığı doğru. Fakat Porche için otomotiv dünyasına çok büyük bir renk kattıklarını yenilik getirdiklerini düşünmüyorum. Bir Ferrari Enzo veya ta 1980 lerde bir lamboghini'si kadar sansayonel bir tasarınları veya biraz önce bahsettiğim F1 gibi motor gücü veya yeni teknloji bakımından Porche hiç bir zaman bir sektör standardını belirleyecek düzeyde olmadı. Şahsi fikrim Nissan GT-R bile bana göre bir Porche'den hiçbir aşağı kalır yanı yoktur. Arakdaşlar şöyle mühedislik böyle gelişim anlatıp duruyorlar kıyaslama açısından Hani Nerde??? sorusunu sorma gereği duydum... Saygılar...

    LFA nın tasarımı mühendisliği muhteşem fakat fiyatı dehşetül vahşet. Japon abiler saymayı unutmuşlar galiba. Bu arada Bu LFA nın kullanıcılarından birisi Paris Hilton :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-73181344B -- 10 Mart 2012; 19:40:28 >




  • Nissan gt-r'ın kötü bir araç olduğunu düşünmek saçmalıktır tabi ki.
    Fakat ben sırf motorsiklet sesi çıkarıyor diye yıllardır spor araba sektöründe bulunan bir firmadan daha üstün olarak görülmesine kızıyorum.
    Misal bahsedilen skyline gt-r serisi yeni yetme bir seri değil.Belki eskiden bu seviyede bir araç değildi fakat sınıfın her zaman en iyisi olmuş bir araç.
    Ama 20 yıllık anca geçmişi olan lexus'un ilk spor arabası?Sırf sesi için bu kadar abartılmalı mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: spacecake

    quote:

    Orijinalden alıntı: atakangrbz

    quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    niye edilemez?o motordan çok daha fazla güç elde etmek mümkün.ama dayanım süresi kısalıyor.supranın eti ne kemiği ne,bırak bu işleri.

    Bugatti sadece duzlukte giden bi otomobil. Hayvanimsi bi motoru var. Motorunda nasi bi teknoloji var ? Farkli bi ozelligimi var ? Sadece buyuk ve guclu bi motora sahip.Bugatti alip modlamakta nasi bi mantik bilemedim.


    modlu suprayı bugattiden üstün tutmak nasıl bir mantıksa bugattiyi modlamakta öyle bir mantık oluyor anıl.aracın amacı zaten pist değil.tamamen farklı bir kulvarda.bunu sende biliyosun neyse.

    Amaç pist veya hız değilse 1001 beygir havası niye.Amaç pist veya hız ise bu tipsizlik niye Bugatti veyron ortada kamaşık bir denklem halinde.Özellikle DSG ile.....
    O motor zaten yapılacağı kadar yapılmış performans anlamında.Daha üstü kaldırmaz.Japon araçları ise motor sağlamlığı ile performans bağımlılarının gözdesi

    amaç illa 1001 hp bir araç yapıpda tüm pistlerde yollarda fırtınalar estirecek diye bir kayde yok tabikide..adamlar 25-30 milyarlık çeltik kurbağ yeşili supraları twinturbo 1200hp yapıyorlar..buna örnek vermek gerekirse bentley'in aston martin'nin devasa boyutlarda motorları var yüksekde hp'leri söz konusu ama 0-100 sn'leri içler acısı keza harcadıkları benzinde içler acısı bu iş biraz görüntüye kaçan süpersporlüx gibi yeni bir kavram olanağı başka bişey değil yani siz gidin 3/3.5 milyon$ verin elin oğlu gelsin 100 liralık evo supra ile 16bin400cc'lik veyronunuza yan çeksin yani bu olaya böyle bakarsak yanarız..porsche dünyada bu kadar tartışmasız kılan şey işte şu 3.6/3.8 420-550hp daim 4 çeker araçlar üretmesidir..dünyada bile bu kadar motor hacmine bu kaday hp sığıdırmaları yeni yeni ortaya çıkarabildir otomotiv markaları..porsche bunu yıllardır yapıyor..japon arabalı yazılım üzerine kurulmuş makinalardır fakat sorun çıkaran cihazlar yani sorundan kasıt yağ-su vb çok tüketen sürekli kontrol ve ayrı ilgi isteyen bir yapıları var..ben çok mazda ve subarudan yana şikayetçi adam gördüm hee motorları gidiyormu gidiyor fakat derdi bitmiyor..örneğin mazda rx-8 yazılımını dünyada sadece 3 kişi biliyor.. 1.300cc 231hp...yazılımın adıda gelecek aklıma fakat gelmiyor diğer msjlarımda yazarım..kullananlar sürüş zevkinden yana çok memnun fakat araç altdevirlerde gitmiyor süreklide her daim aracı 6bin devir gibi yüksek devirlerde trafikde kullanmanızda olanaksız..tüketimi 20lt buluyor..ve her 300 500 km de bi yağ değişimi gerektiriyor buyrun burdan yakın..keza impreza ve evo larda öyle..ama alman öyle değil yemini suyunu ver bitene kadar git...

    rx8 veya imprezza yada evo sınıfında kaç tane aman var ki? supra sınıf olarak tamamen spor bir otomobil porsche ile kıyas yapılabilir. ama diğer çok farklı bir dünya...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hsn1997

    Nissan gt-r'ın kötü bir araç olduğunu düşünmek saçmalıktır tabi ki.
    Fakat ben sırf motorsiklet sesi çıkarıyor diye yıllardır spor araba sektöründe bulunan bir firmadan daha üstün olarak görülmesine kızıyorum.
    Misal bahsedilen skyline gt-r serisi yeni yetme bir seri değil.Belki eskiden bu seviyede bir araç değildi fakat sınıfın her zaman en iyisi olmuş bir araç.
    Ama 20 yıllık anca geçmişi olan lexus'un ilk spor arabası?Sırf sesi için bu kadar abartılmalı mı?

    Geçmişe göre değerlendirmek çok yanlış.Lexus toyotanın markasıdır ve toyota 1937 den beri bu işin içinde
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.