Şimdi Ara

LG 2020 Oled CX/GX/WX (BABA KONU) (205. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.099
Cevap
73
Favori
241.854
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
22 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 201202203204205
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Oled tv ekran kalitesi seyir zevki çok güzel ama böyle yanıklar oluştu mu büyük pişmanlık. Şu an 60k verilecek olan tv 3-5 sene sonra çöp. Benim ki2 yılda bu hale geldi. Alacak olanlar bir kez daha düşünsün. CepLask diye bir firmadan ilave garanti yapmıştım LG Ankara Kent park aracılığı ile bakalım süreci başlatacağım nasıl ilerleyecek göreceğiz.

    LG 2020 Oled CX/GX/WX (BABA KONU)

    LG 2020 Oled CX/GX/WX (BABA KONU)

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • Philipp_Plein kullanıcısına yanıt
    Karar çıktı mı? Nasıl ilerdi süreç. Bende de aynı sorunlar var.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Bende de en üstte soldan sağa böyle yanık gibi bir şey oluştu. Sadece ekranın en üstünde var, insanın gözü kayıyor illa ki. Garanti de bitmiş durumda. Bunlar nedir tam olark anlamadım. LG 2020 Oled CX/GX/WX (BABA KONU) LG 2020 Oled CX/GX/WX (BABA KONU) LG 2020 Oled CX/GX/WX (BABA KONU) LG 2020 Oled CX/GX/WX (BABA KONU)

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Gokmen_gs G kullanıcısına yanıt
    Sizin panel de aynı benim TV deki gibi olmuş, hatta biraz daha fazla görünüyor. Ek garantiniz varsa direk işlem başlatın hocam, LG panelin değişmesi gerektiğini söylüyor ve garantisi bittiği için karşılamıyor. Ben de öyle olmuştu.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Thundarios T kullanıcısına yanıt
    Maalesef ek garanti yok hocam. Cihazı üç buçuk senedir kullanıyorum, inanın bir kez bile ulusal kanal vs. izlemedim. Cihazı ayda 20-30 saat anca kullanmışımdır. Onda da sadece dijital platformlarda dizi, film vs.. Yani çoğu zaman kapalı durdu cihaz. Ona rağmen böyle saçma bir şey olması çok can sıkıcı.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Gokmen_gs G kullanıcısına yanıt
    Evet, ben de aynı sizin gibi dikkatli kullanıcıyım ama belli ki o dönem TV lerin bir sorunuymuş bu, bunu şimdi zamanı geldikçe anlıyoruz. Yine de böyle üst model TV lerin 3 yıl gibi bir süre de bu tip panel arızaları yapması çok üzücü. Üreticinin bu sorunun arkasında durmasını beklerdim açıkçası ama beklentiler her zaman karşılanmıyor işte. O nedenle size tavsiyem eğer yine üst model yeni TV alacaksanız kesinlikle ek garanti yaptırın. Çünkü şimdi aldığımız TV lerin de 3 - 4 yıl sonra sıkıntı çıkarmayacağının garantisi yok. En azından yarı yarıya TV yenilemiş olursunuz sıkıntı çıkarsa.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Thundarios T kullanıcısına yanıt
    Aynen öyle hocam, ek garanti olayına gireceğim bu defa. Teşekkürler değerli yorumların için.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Burn-in'den ziyade, panelin kasa ve cam bağlantısında bir sorun var gibi. Zaten çerçevede de izler var.


    Bence THH'ye başvurun. Yasal kullanım ömründe bu tür sorunlar çıkması, gizli ayıp kapsamına girer.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Castle Bravo -- 2 Ağustos 2024; 21:30:11 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kemal_34 K kullanıcısına yanıt
    LG GX OLED TV’yi tam 4 yıl sorunsuz kullandım. TV yi forumdan Burak Keskin den almıştım. Burak beyin önerisi ile garanti uzatmada yaptırmıştım. Bu ay tv nin en üstünde boydan boya bir çizgi oluşunca garanti uzatmayı devreye soktum ve Cepkask firması ile iletişime geçtim. Benden ürünün faturası, iç sözleşmenin 2 sayfalık ekran görüntüsü, tv nin arkasındaki seri nonun görüntüsü ve yaşadığım soruna dahil 15 saniyelik video kaydı. Tüm bunları Whatsapp dan gönderdim ve işleme aldılar. Tam 3 gün sonra mail geldi ve başvurum reddedilmişti. Sebebi ise; “ Dosyanız üzerinde yapılan inceleme neticesinde, cihazınızın fatura bedeli sözleşmenizde belirtilen limitinizin üstünde olduğu görülmüştür ve kabul edilmemiştir”.

    Hemen sözleşme tutarına baktım 12000₺ yazıyordu, sonra tv yi aldığım fiyata baktım ve 12.330₺ Yani aslında Burak bey bana ilgili tutarı geçtiğim için garanti uzatmanın geçerli olmadığı bir hizmet satmıştı. Hemen Burak beye WA dan yazdım ve durumu anlattım. Sağ olsun hemen firma ile görüşmeye başladı ve 4 gün sonra evime LG yetkili servis göndertti. Servis tv deki sorunun fotolarını çekti ve merkeze iletti. 5 gün sonra Cepkask WA dan bana ulaştı ve bayi ve müşteri memnuniyeti adına yeni cihaz prosedürü uygulanacaktır. Sözleşme limiti aşılması sebebiyle muafiyet tutarına %25 eklenecektir. Tarafınızdan toplam istenen muafiyet tutarı %75 olacaktır. %25 teknopaket sözleşmesi tarafından karşılanacaktır.

    Bana teklif ettikleri cihaz ise 68 bin tl lik 55C4 Ödemem gereken %75 lik tutar 51 bin tl.

    Tabii ki ben teklifi kabul etmedim ve tv yi bu şekilde kullanmaya devam edeceğim dedim ve dosya kapandı.

    Size tavsiyem garanti uzatma gibi paketleri alırken sözleşme detaylarına iyi bakmanız ve ona göre almanız. Burak bey satarken belki gözünden kaçmış olabilir kendisine kırgın değilim sonradan da yardımcı oldu zaten. Ama sadece sözleşme tutarını 300₺ farkla geçtiğim için %50 muafiyetten oldum.

    Oled tv ler harika tv ler ama bir o kadar da kısa ömürlüler. Şuan yaşadığım sorun tv yi kullanmama engel olmadığı için komple ömrü bitene kadar kullanmaya devam edeceğim. Bir sonraki tv im oled mi olur bilemem bunu zaman gösterecek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Philipp_Plein -- 2 Ağustos 2024; 21:0:28 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Philipp_Plein kullanıcısına yanıt
    Hocam çok geçmiş olsun, müsait bir zamanınızda bir iki foto atabilirseniz çok iyi olur. Bendeki sorun gibi mi acaba merak ettim.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Gokmen_gs G kullanıcısına yanıt

    Tabii buyrun



    LG 2020 Oled CX/GX/WX (BABA KONU)


    LG 2020 Oled CX/GX/WX (BABA KONU)


    LG 2020 Oled CX/GX/WX (BABA KONU)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Philipp_Plein kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler hocam, umarım daha da kötü olmaz. Tekrar geçmiş olsun.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Gokmen_gs G kullanıcısına yanıt

    Teşekkürler. Daha kötüye giderse, izlememi engelleyecek duruma gelirse mecbur tv yi değiştircem. Ama LG G serisi özel askı aparatı ile duvara sıfır yapıştığı için en sevdiğim tv modelidir. G3 artık yok. n11 ve hepsiburada da satan var ama 80K fiyat biçmişler. İlk çıktığında 50-60 bin tl arası birşeydi sanırım 55” olanı.


    LG G4’ün 55” modelini TR ye getirmedi. Resmen alacak tv yok daha doğrusu beğendiğim başka yok. Ne olacak bilmem gittiği yere kadar devam GX


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Philipp_Plein kullanıcısına yanıt
    Bendeki sorun da daha kötü olabilir endişesiyle bir tane c3 alacağım. Odada kullandığım için bu sefer 55 değil 48 inç alacağım. Medem ömürleri kısa cihazlar bunlar en azından çok fazla bir meblağ vermiş olmam. Bugün yarın sipariş vermeyi düşünüyorum.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Philipp_Plein kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun hocam.

    Evet garanti sözleşmesi detaylarına aslında her daim dikkat etmek gerekiyor, özellikle bilindik o büyük teknoloji marketlerde satılan ek garanti paketlerinden daha çok mağdur olunduğunu duymuştum. Ben de yeni gelen TV ye yine +3 yıl ek garanti yaptırmıştım, şimdi siz deyince tekrar kontrol ettim 60.000 - 80.000 TL aralığını kapsıyor. Muhtemelen sizinki o dönem gözden kaçmış, dikkatsizliğe gelmiş dediğiniz gibi.

    LG yetkili bayisi ile görüşüp dosya açtırmış mıydınız peki hocam? Bir de oradan deneseydiniz şansınızı. Ben ücretsiz onarım talep etmiştim kabul etmemişlerdi. Ama ücretli panel değişimi yapıyorlardı. En azından elinizde panelin değişmesi gerektiğine dair bir rapor olsaydı masrafıyla birlikte, belki Cepkask firmasını en azından onarım için ikna edebilirdiniz yani yine 17.000 TL sini ödeyecek üzerini siz tamamlayacaktınız. Sonuçta onlar için maddi olarak bir şey değişmeyecek ama siz de belki bir o kadar ödeyerek paneli yenilemiş ve ömrünü uzatmış olacaktınız. Bana 55CX paneli için işçilik dahil 29.500 TL fiyat çıkarmıştı LG yetkili servis, belki G serisi bir miktar daha pahalıdır, tabi her ildeki servis fiyatları değişebilir onu bilmiyorum.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Thundarios T kullanıcısına yanıt

    LG ile hiç görüşmediğim çünkü teklif edecekleri panel fiyatlarını az çok biliyorum. O paraları vereceğime üstüne katıp yeni model olede geçerim. Samsung 55S90C yi gözüme kestirdim belki GX cortlarsa onu alabilirim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • WBC panellerin hepsi yanmaya mahkumdur. Burn in oluşur.


    2021 sonrası WBE evo panellerde sorunu çözdüler.

  • 
Sayfa: önceki 201202203204205
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.