Şimdi Ara

LG 32LA620S Led TV kendi kendine kapanıp açılıyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
148
Cevap
7
Favori
136.983
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • LG 32LA620S Led televizyonum kendi kendine açılıp kapanıyor. Teknik servis çağırdım, prizde topraklama olmadığından kaynaklandığını söyledi ve bu şekilde rapor tuttu. Topraklama hattı çektirdim sorun yine aynı devam ediyor.

    Internette araştırdım, şikayetvar da oldukca şikayet var ve tv yi iade aldıklarını da okudum. Hdmi kablosu, uydu kablosu çıkardım bu şekilde denedim yine aynı. Sorunu bi türlü çözemedim. Yazılım güncellemesi de yaptım. Yine teknik servis çağıracağım ama foruma da bir danışayım dedim.



  • hannibal kullanıcısına yanıt
    servis tv hariç herşeye bahane buluyor

    lg tvlerde çok fazla çıkan bir sorun bence zaman geçmeden değişim talep edin.


    bende lg monitör var bu sorun yıllardır devam ediyor servise verdik sanırım besleme ünitesi değiştirildi yine aynı rezillik

    bu olay lgnin kronik sorunu diğer markalarda da çıkyor ama en çok lg de
  • destek hattını aradım bakalım servis ne zaman gelecek
  • son durum nedir dostum.

    benim servisten hala haber çıkmadı. 1 haftadır onlarda ürün. herhalde arızayı tespit etmişlerdir. yarın arayıp soracağım durum nedir diye.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xweser

    son durum nedir dostum.

    benim servisten hala haber çıkmadı. 1 haftadır onlarda ürün. herhalde arızayı tespit etmişlerdir. yarın arayıp soracağım durum nedir diye.


    Hocam bugun geldiler aldilar tv yi. ici acilacaksa eger kesinlikle kabul etmiyorum dedim
    Bakalim ne olacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hannibal


    quote:

    Orijinalden alıntı: xweser

    son durum nedir dostum.

    benim servisten hala haber çıkmadı. 1 haftadır onlarda ürün. herhalde arızayı tespit etmişlerdir. yarın arayıp soracağım durum nedir diye.


    Hocam bugun geldiler aldilar tv yi. ici acilacaksa eger kesinlikle kabul etmiyorum dedim
    Bakalim ne olacak

    televizyonu alalı ne kadar oldu sizin.
  • ağustos ayında elektroworld den almıştım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hannibal

    ağustos ayında elektroworld den almıştım.

    Yalnız hocam 30 günü geçmiş sizinki de. Arıza tespit etselerdi biliyorsunuz 30 gün içinde olanlar ayıplı ürüne girer ve iade ya da değişim isterdiniz.

    30 günü geçtiği için içini açtırmama, tamir ettirmeme tercihimiz olamaz diye biliyorum.

    Benim ürün arızası giderilsin de içini mi açarlar ne yaparlar kendileri bilir. Zaten ürünün 2 yıl garantisi var. Ha içini açarlarda afedersin içine ederlerse yakın zamanda zaten başka arıza verir.

    GARANTİ BELGESİ UYGULAMA ESASLARINA DAİR YÖNETMELİK

    Madde: 14

    Tüketiciye teslim edildiği tarihten itibaren, garanti süresi içinde kalmak kaydıyla, bir yıl içerisinde en az dört defa veya imalatçı-üretici ve/veya ithalatçı tarafından belirlenen garanti süresi içerisinde altı defa arızalanmasının yanı sıra, bu arızaların maldan yararlanamamayı sürekli kılması,
    b) Tamiri için gereken azami sürenin aşılması,
    c) Firmanın servis istasyonunun, servis istasyonunun mevcut olmaması halinde sırasıyla satıcısı, bayii, acentesi, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçı-üreticisinden birisinin düzenleyeceği raporla arızanın tamirinin mümkün bulunmadığının belirlenmesi,
    durumlarında, tüketici malın ücretsiz değiştirilmesini, bedel iadesi veya ayıp oranında bedel indirimi talep edebilir.
    Bu maddenin (c) bendinde belirtilen raporun, tüketicinin başvuru tarihinden itibaren yedi gün içerisinde düzenlenmesi zorunludur. Tüketici, raporun belirtilen süre içerisinde düzenlenmemesi veya raporu kabul etmemesi hallerinde, ilgili tüketici sorunları hakem heyetine başvurarak mevcut durumun tespit edilmesini isteyebilir.
    Satıcı, tüketicinin bu Yönetmeliğin 13 ve 14 üncü maddelerinde belirtilen taleplerini reddedemez. Tüketicinin bu taleplerine karşı satıcı, bayii, acente, imalatçı- üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludurlar.



    Bu madde gereğininin yapılmasını isterim. Ama şu an tamir edilmesinden başka alternatifimiz yok. Aldık artık LG. Bir daha da tövbe.




  • 30 iş günü mü? 16.08.2013 tarihinde ürün kurulumu servis tarafından yapılmış, 21.09.2013 tarihinde arızalı ürünü teknik servis kontrol etmeye gelmiş. 30 iş günü ise eğer kurtarıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hannibal

    30 iş günü mü? 16.08.2013 tarihinde ürün kurulumu servis tarafından yapılmış, 21.09.2013 tarihinde arızalı ürünü teknik servis kontrol etmeye gelmiş. 30 iş günü ise eğer kurtarıyor

    Kanun malın teslimi diyor yalnız sürenin başlangıç tarihi olarak.

    4077 sayılı Kanun

    Madde 4

    Tüketici, malın teslimi tarihinden itibaren otuz gün içerisinde ayıbı satıcıya bildirmekle yükümlüdür.




    Üründe sorun yok, topraklama, elektrik şebekesi falan demesinler de ürünü tamir etsinler. Bir daha sorun vermesin. Tek isteğim şu an bu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xweser -- 9 Ekim 2013; 22:40:18 >




  • kanunda saçmaymış hani, ben ev taşıdım ürünü aldıktan 15 gün sonra açtım kutuyu. kanunen 15 gün hakkım gitmiş oluyor. belki 1-2 ay sonra açsam ne olacak? kanun tüketiciyi koruması gerekirken üreticiyi koruyor.

    o değilde ben bölgedeki elektrik dağıtım firmasının elektrik arıza mühendisiyim. teknik servis tutmuş yarım akılla bana evde topraklama yok, gerilim düşük diyor. tv nin öyle olduğuna mı yanarsın, teknik servisle muhattap olduğuna mı yanarsın anlayamadım.

    sonuç itibariyle eğer ürünün içi açılması gerekiyorsa açtırmayacağım. bakalım ne olacak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hannibal

    kanunda saçmaymış hani, ben ev taşıdım ürünü aldıktan 15 gün sonra açtım kutuyu. kanunen 15 gün hakkım gitmiş oluyor. belki 1-2 ay sonra açsam ne olacak? kanun tüketiciyi koruması gerekirken üreticiyi koruyor.

    o değilde ben bölgedeki elektrik dağıtım firmasının elektrik arıza mühendisiyim. teknik servis tutmuş yarım akılla bana evde topraklama yok, gerilim düşük diyor. tv nin öyle olduğuna mı yanarsın, teknik servisle muhattap olduğuna mı yanarsın anlayamadım.

    sonuç itibariyle eğer ürünün içi açılması gerekiyorsa açtırmayacağım. bakalım ne olacak.

    O değil de bunlar kalkıp dediğiniz gibi üründe kusur bulmazlarsa bayağı uğraştıracaklar bizi. O biraz can sıkıcı olur.

    Neyse umarım sorunlarımız giderilir de tv nin keyfini süreriz. Çok da memnundum ta ki bu duruma kadar.




  • tv nin görüntü kalitesi çok iyi gerçekten, fakat biraz kalın işte. bana cumartesi getiririz dediler ama ben yine rahat bırakmayacağım yarın gidip kontrol edeceğim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hannibal

    tv nin görüntü kalitesi çok iyi gerçekten, fakat biraz kalın işte. bana cumartesi getiririz dediler ama ben yine rahat bırakmayacağım yarın gidip kontrol edeceğim.

    cumartesi getiririz derken sorunu halletmişler mi.

    bende yarın arayacğım. durum nedir diye.

    sorun bulamadık derlerse patlamış mısırı mı, harici diski mi alıp servise gidip tv izleyeceğim. Bakalım sorun bizim evin topraklamasından mı.
  • hocam daha bugün aldılar da servise. güya akıllarına göre cihazda bir şey yok cumartesi getirip bizde sorun olmadı diyecekler. bakalım cumartesi de gelir. servise patlamış mısırla gitmek mantıklı
  • Dostum az önce servisi aradım. Ürün bugün teslim edilecekmiş. Ben aramasam teslim etmeyecekler hani.

    Sordum arıza giderildi mi diye. Gelen arkadaşlar bilgi verecekler dedi. Eğer topraklama, elektrik şebekesi derlerse ne yapacağım?
  • Dostum ürün geldi. Ana kart ile güç kablosu arasında temassızlık varmış. Onarımı yapılmış.

    1 - 2 saattir test ediyorum. Çok şükür şu an sıkıntı görünmüyor. Umarım hallolmuştur.
  • Hocam bende bugun servisle gorustum degisim talebi actiklarini lg den hqber gelince 2 gun icinde degisim olacagini soylediler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hannibal

    Hocam bende bugun servisle gorustum degisim talebi actiklarini lg den hqber gelince 2 gun icinde degisim olacagini soylediler

    çok iyi. umarım olumlu yanıt gelir.
  • Selamlar arkadaşlar aynı sorun bugün benimde başıma geldi bayram sonrası direk lg'yi arayıp bildireceğim. Alalı yaklaşık 5 ay oldu GOLD bilgisayardan almıştım...
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.