Şimdi Ara

LG BEKO 9600 D Super invertech klima nasıldır? Kullanan varmı? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
75
Cevap
0
Favori
11.582
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bilgilendirmeler için teşekkürler.
  • Arkadaşlar klimayı gece 12 ye kadar kullandıktan sonra kapatıyorum.Sabah açmaya kalktığımda aynı çocukların oynadığı plastik balonların kokusu gibi odaya koku oluşuyor.Aslında gündüz veya akşam farketmiyor.Her kullandıktan sonra tekrar açmaya geldiğimde koku hissediliyor.Bu klimayı alalı daha bir ay oldu neredeyse.Servis çağırdım.Kokuyu onlarda çalıştırdıktan sonra oluştuğunu anladı.Servis yeni olduğu için makinanın yapabileceğini söyledi .Yinede arıza fişine not düşürdüm.Ama daha önce iki tane klima deneyiminden böyle bir koku hatırlamıyorum.Aklıma acaba klima arada sırada gazmı kaçırıyor düşüncesi sardı.Birde metal boru bakır boru istemiştim ve 10 mt montajda getirmişlerdi.Bende kestirmeden monte ettirdim.Montaj sırasında ağızdan üfleme sıcaklığını 60 derece ölçtük.
    Ürünü alan arkadaşlar acaba aynı sıkıntı hiçyaşadılar mı? Birol Usta bir yorum getirebilirmisin?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Melih07

    Arkadaşlar klimayı gece 12 ye kadar kullandıktan sonra kapatıyorum.Sabah açmaya kalktığımda aynı çocukların oynadığı plastik balonların kokusu gibi odaya koku oluşuyor.Aslında gündüz veya akşam farketmiyor.Her kullandıktan sonra tekrar açmaya geldiğimde koku hissediliyor.Bu klimayı alalı daha bir ay oldu neredeyse.Servis çağırdım.Kokuyu onlarda çalıştırdıktan sonra oluştuğunu anladı.Servis yeni olduğu için makinanın yapabileceğini söyledi .Yinede arıza fişine not düşürdüm.Ama daha önce iki tane klima deneyiminden böyle bir koku hatırlamıyorum.Aklıma acaba klima arada sırada gazmı kaçırıyor düşüncesi sardı.Birde metal boru bakır boru istemiştim ve 10 mt montajda getirmişlerdi.Bende kestirmeden monte ettirdim.Montaj sırasında ağızdan üfleme sıcaklığını 60 derece ölçtük.
    Ürünü alan arkadaşlar acaba aynı sıkıntı hiçyaşadılar mı? Birol Usta bir yorum getirebilirmisin?

    Yeni klimalarda bazen olan plastik kokuları en çok birkaç gün içinde yok oluyor, eğer 30 derecede birkaç saat çalıştırılırsa.
    Sizin klimada bir sorun var bence.




  • Arkadaşlar bu plastik kokusu için bugün ikinci defa arızaya geldiler.montajdan bir hafta sonra montajı yapan Abdullah arkadaşa telefonla kokunun olduğunu banada ürünün yeni olmasından kaynaklı olduğunu geçebileceğini iletti.Koku geçmediğinden bu sefer ürün alalı bir ay olmadan servis istettim.Servisten arızaya bakan serkan usta tahliye borusu su kaçırdığından ve bu plastik koku için geldi.Ama yine yeni olabileceğından kokunun geçmesi için biraz daha beklememi istedi.fişe böyle geçti.Bugün arçelik merkezden müşteri memnuniyeti için arandığımda kokunun geçmediğini ilettim ve servis istedim.Daha sonra doğu garajı servisinden arandığımda önce servis için gerekirse ücret alınabileceğini söyledi.Bende ürünü daha yeni olduğunu vurgulayıp diretince servisi gönderdiler.Servis ten yine serkan 1 saat önceden klimayı çalıştırmamı istedi.Bir saat sonra geldiğinde klima yine koku oluşmuştu.Cihazı söktü.Parçaları kokladı sonuç bulamadı.Telefonla birisiyle görüşerekten iç fan motorunun değişmesi gerektiğini söyledi.Komediye bakın.Yeni makina.16.3.2012 de montajlattığım ve özellikle servise güvendiğimden ben değişim istedim.Serkan usta servis fişide vermemekte diretti.Sonunda aldım.Ve bölgeye havele etti.Ben bu filmi önce yaşadığımdan değişimi bekliyorum.Olmazsa istemiyerekte olsa iade isterim.....Şu klima sıkıntısından bir türlü kurtulamadım gitti...
    Aynı model klimayı alan arkadaşlar özellikle plazma modu açıkken(kumandada ağaçlı şekil) hiç plastik kokusu yaşadılarmı?Birde birol usta vb. şu duruma bir yorum getirebilirler mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cengaver000007 -- 30 Mart 2012; 16:35:32 >




  • Valla arkadaşım marka Arç.vs. olunca yorum inan zor oluyor.Baksana adamlar kendileri bile çözemiyor.

    Ha klima ilk kullanımlarda koku yapar mı,yapabilir ,özellikle ısıtmada.Ama bu kokuda 3-5 kullanımda gitmesi lazım.Bana soruyorsan senin taktığın klimalarda koku şikayeti var mı,ilk kullanım ve.plastik kokusu falan,bende yok,ama Zibro,ama Airfel,ama Diamond bana bu güne kadar şikayet gelmedi.

    Sana tavsiyem klimanı soğutmada,yada fanda kullan bakalım 2-3 saat koku olacak mı.Eger kokunun fan motorundan geldiğini düşünüyorsanız,ısıtma olmadan da kokması lazım.Fan motoru kokar mı? Sıkıntı varsa kokabilir,sürtme vs. olabilir.

    Ama en başta da dediğim gibi Arç. bu bunun sağı solu belli olmaz.Hatta 100 tanesi süper çalışır 150 tanesi dertsiz başa dert açar.Kimsede bilmez ki neden.Malesef bu gurubun meşhur bir lafı vardır.''Bu modeller böyle''
  • Birol kardeş biliyorsun daha öncede yaşadıklarımı burada zorlada olsa üşenmeden yazma gereğini duymuştum ve yorumda getirmiştin. Ne şanstır anlamadım..İnsanın keyfi kaçıyor bu sıkıntılardan........
  • Bende bir alt modeli var, hiç koku benzeri durum olmadı.
    Önceki kullanıcılardan da böyle bir şikayet duyulmadı.

    Ama sizinkinin eski seriden en büyük farkı fanın hız kademelerinin çokluğuydu, belki aynı motoru değişik bağlantı biçimleriyle çalıştırmaya zorladıkları için oluşuyor olabilir.

    Eğer fan motorundan oluşuyorsa yakın zamanda o motor yanacaktır ve mecburen değiştirilir.
  • Arkadaşlar bu arçelik yine aynı arçelik.Merkeze yazdığım mail aşağıdaki gibidir.Heryere mail atacağım....
    Mrb.16 Şubat 2012 tarihinde LG Beko 9600 D klima montajı yaptırdım.Klima bir hafta sonra plastik çocuk balonlarının kokusuna benzer plastik kokusu yapmaya başladı.Önceleri yeni klima olmasından önemsemedim,geçer diye düşündüm.Fakat koku devam edince 28.12.2012 tarihinde servis çağırttım.Gelen arkadaş kokunun farkına vardı ve değiştirilmesini istediysemde klima yeni olduğu için geçeceğini söyleyip ayrıldı..Bu durumu arıza fişinede işlettim.Fakat koku hala devam edince 30.3.2012 tarihinde montaj memnuniyeti için merkez 4440888 arandığımda kokunun geçmediğini ve özellikle işi anlayan uzman bir teknisyenin gelmesini rica ettim.Onlar doğu garajı servisine yönlendirmiş olmalılar ki 3113434 arandım.Telefondaki kişi önce servis gelinmesi durumunda 19 tl para isteneceğini söyledi ama diretincede servis yazdı.Fakat ben uzman bir teknisyen göndermelerini özellikle tekrar belirttim.(İşe bakın yeni klima servis için para isteniyor.Sorun olmasa neden arayayım.Bu para talebi 2. Arıza fişinde yazıyor.Saklıyorum)Servisten gelecek kişi yarım saat önceden arayarak klimanın çalışır durumda olmasını istedi.Bende çalıştırdım.Servis için aynı kişiyi tekrar göndermişler.(Uyarımı hiç ciddiye almıyorlar)Oysa bu arkadaş anlamıyor zaten.Neyse gelen arkadaş klimanın içini açtı fan motoruna baktı,kokladı bir şey bulamadı.Hatta telefonda birisine sordu yine bir şey bulamadıSonuçta bunu iç fan motorunun değişmesi gerektiğini söyledi.Tabii yeni klima olduğundan ben klima değişimi istedim,bu öneriyi kabul etmedim.Aynı kişi klimayı tekrar monte ederken 9600 model sensörünü yerde düşüp unutmuş olduğu vidayı(ben hatırlattım)tekrar takarken tornavidayla çizmiştir hatta şimdi sensör önceki gibi olmayıp kenara takılıyor zor açılıp kapanıyor.(İtinayla yapmadı.)Aynı arkadaştan işlem bitince kontrol fişi istediğimde yeni klimanın içini dışını bakmasına ve çizmesine rağmen vermek istemedi,ısrar edince verdi.Nihayetinde kokunun varlığını tekrar fişe yazdırabildim.Fakat sensöre yaptığını yazdıramadım bende fişe imza atmadım.Servisten bu arkadaş durumu bölgeye havele edeceğini söyledi ama ben değişimden başka bu andan itibaren kabul etmiyeceğimi söyledim. Daha sonra o kadar merkez 4440888 numarayı belki 10 defa aramama rağmen geçen 3.4.2012 tarihinde bölgeden Fatma isimli şahıs geri dönüş yaptı.Oda teknisyenin gelip görmesinin gerektiğini söyledi.Ben o kadar rica etmeme rağmen daha önce göndermemelerinden,sıfır kapalı kutu değişim haricinde kabul etmiyeceğimi söyledim(kayıtlarda mevcuttur).Aksi halde para iadesi isteyeceğimi ilettim.Birde değişimde teknisyeni göndermelerini belkide montajda hata yapabileceklerini söyledim.Fatma isimli şahıs o kadar edebiyattan sonra bana tekrar dönüş yapacaklarını söyledi.Fakat o günden bu yana ne arayan var nede soran.Bu memlekette satıştan sonra Arçelik bunuda yaparsa diğerlerini düşünemiyorum.Oysa 12000 btu Panasonic etherea gri modelini 2000 tl ye ertek bayiden pazarlık etmiştim.Ama satış sonrası servisine güvenemediğimden almak istemedim.İsterseniz Antalya 100. Yılda yeri sorabilirsiniz.Sizden ricam mağduriyetimin giderilmesi ve bu şahısların en az sözle uyarıda olsa bir ceza almalarıdır.Haklar şu an benden yana olduğundan sonuna kadar arayacağım.Son çare en son gazetecilerin önünde ürünü imha edeceğim.Belki birilerine ders olur.Saygılarımla………




  • Arkadaşlar Lg invertech 9600 d modeliyle koku ile ilgili yaşadığım problemi bu başlıkta yazmıştım.Bugün Antalya bölgeden Ziya B. tarafından arandım.Benden iç ünitenin değiştirilebileceklerini dış üniteyi değiştirmelerinin gereksiz olduğunu iletti.Ben sistemsel bir sorun olduğunu düşündüğümden hem iç hemde dış ünitenin değiştirilmesini talep ettim razı olmadılar para iadesi teklif ettiler.Bende bir iki gün düşünmek için vakit istedim.Ben ürünü 1900 tl ye aldım.Fakat şu anda bekonun stoklarında bu üründe görünmüyor.Forumda bir arkadaş bu ürünü artık arçelik-beko ithal etmiyeceğini söylemişti.Korkum başka tamir edilmiş bir iç üniteyi getirip takmaları.Ayrıca bu ürün kampanyada 1900 tl idi.Aynı ürün stoklarda yok daha önce 3000 tl idi ama 9000 btu olanıhttp://www.beko.com.tr/urun_liste.aspx?kat=708&lang=tr-TR şu an stoklarda 2750 tl görünüyor.Ayrıca yetkili Ziya b. sertvis için para istemelerinin doğru olmadığını ve kokuyuda olabileceğini teknik açıdan anlattı kabul etti.
    Arkadaşlar bu lg-beko 9600 d 12000 btu ürünü orjinal lg olmAsından dolayı tercih etmiştim.Zira aynı ürün lg nin Almanya sitesindehttp://www.lg.com/de/klimatechnik/art-cool-design-serie/LG-S12AQ-SB0.jsp mevcut inceleyerek almıştım.Değerli yorumcu arkadaşlardan kafam oldukça karışmış olduğundan dolayı ,acaba 1900 tl iade alıp daha önce nakit 2000 tl ye pazarlık ettiğim ama satış sonrası servis korkumdan dolayı panasonic 12000 btu gri etherea modelini mi almalıyım ,yoksa sadece iç üniteyimi değiştirteyim,dış ünite bu plastik kokuya herhangi bir katkısı olabilir mi yoksa iç ile dış ünite bağımsızdırlar mı?Korkum ikinci el bir iç üniteyi (daha önce benim gibi arızalanıp tamir görmüş bir iç ünite) takma durumları olabilir mi?
    Birol Usta,Kocausta gibi değerli yorumcuların düşüncelerine ihtiyacım var. Saygılarımla......




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Melih07

    Arkadaşlar Lg invertech 9600 d modeliyle koku ile ilgili yaşadığım problemi bu başlıkta yazmıştım.Bugün Antalya bölgeden Ziya B. tarafından arandım.Benden iç ünitenin değiştirilebileceklerini dış üniteyi değiştirmelerinin gereksiz olduğunu iletti.Ben sistemsel bir sorun olduğunu düşündüğümden hem iç hemde dış ünitenin değiştirilmesini talep ettim razı olmadılar para iadesi teklif ettiler.Bende bir iki gün düşünmek için vakit istedim.Ben ürünü 1900 tl ye aldım.Fakat şu anda bekonun stoklarında bu üründe görünmüyor.Forumda bir arkadaş bu ürünü artık arçelik-beko ithal etmiyeceğini söylemişti.Korkum başka tamir edilmiş bir iç üniteyi getirip takmaları.Ayrıca bu ürün kampanyada 1900 tl idi.Aynı ürün stoklarda yok daha önce 3000 tl idi ama 9000 btu olanıhttp://www.beko.com.tr/urun_liste.aspx?kat=708&lang=tr-TR şu an stoklarda 2750 tl görünüyor.Ayrıca yetkili Ziya b. sertvis için para istemelerinin doğru olmadığını ve kokuyuda olabileceğini teknik açıdan anlattı kabul etti.
    Arkadaşlar bu lg-beko 9600 d 12000 btu ürünü orjinal lg olmAsından dolayı tercih etmiştim.Zira aynı ürün lg nin Almanya sitesindehttp://www.lg.com/de/klimatechnik/art-cool-design-serie/LG-S12AQ-SB0.jsp mevcut inceleyerek almıştım.Değerli yorumcu arkadaşlardan kafam oldukça karışmış olduğundan dolayı ,acaba 1900 tl iade alıp daha önce nakit 2000 tl ye pazarlık ettiğim ama satış sonrası servis korkumdan dolayı panasonic 12000 btu gri etherea modelini mi almalıyım ,yoksa sadece iç üniteyimi değiştirteyim,dış ünite bu plastik kokuya herhangi bir katkısı olabilir mi yoksa iç ile dış ünite bağımsızdırlar mı?Korkum ikinci el bir iç üniteyi (daha önce benim gibi arızalanıp tamir görmüş bir iç ünite) takma durumları olabilir mi?
    Birol Usta,Kocausta gibi değerli yorumcuların düşüncelerine ihtiyacım var. Saygılarımla......


    Para iadesi yapıp klimayı geri alacaklarsa hiç düşünmeyin.

    O parayla kaliteli başka bir klima alırsınız.

    Bu arada, tekrar klima alırken tavsiye sayfasını da okumanızı öneririm.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kocausta* -- 7 Nisan 2012; 14:13:19 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Melih07

    Arkadaşlar bu plastik kokusu için bugün ikinci defa arızaya geldiler.montajdan bir hafta sonra montajı yapan Abdullah arkadaşa telefonla kokunun olduğunu banada ürünün yeni olmasından kaynaklı olduğunu geçebileceğini iletti.Koku geçmediğinden bu sefer ürün alalı bir ay olmadan servis istettim.Servisten arızaya bakan serkan usta tahliye borusu su kaçırdığından ve bu plastik koku için geldi.Ama yine yeni olabileceğından kokunun geçmesi için biraz daha beklememi istedi.fişe böyle geçti.Bugün arçelik merkezden müşteri memnuniyeti için arandığımda kokunun geçmediğini ilettim ve servis istedim.Daha sonra doğu garajı servisinden arandığımda önce servis için gerekirse ücret alınabileceğini söyledi.Bende ürünü daha yeni olduğunu vurgulayıp diretince servisi gönderdiler.Servis ten yine serkan 1 saat önceden klimayı çalıştırmamı istedi.Bir saat sonra geldiğinde klima yine koku oluşmuştu.Cihazı söktü.Parçaları kokladı sonuç bulamadı.Telefonla birisiyle görüşerekten iç fan motorunun değişmesi gerektiğini söyledi.Komediye bakın.Yeni makina.16.3.2012 de montajlattığım ve özellikle servise güvendiğimden ben değişim istedim.Serkan usta servis fişide vermemekte diretti.Sonunda aldım.Ve bölgeye havele etti.Ben bu filmi önce yaşadığımdan değişimi bekliyorum.Olmazsa istemiyerekte olsa iade isterim.....Şu klima sıkıntısından bir türlü kurtulamadım gitti...
    Aynı model klimayı alan arkadaşlar özellikle plazma modu açıkken(kumandada ağaçlı şekil) hiç plastik kokusu yaşadılarmı?Birde birol usta vb. şu duruma bir yorum getirebilirler mi?

    Sayın Melih07,
    Bu klimadan bendede var hatta sizin koku problemini okuduktan sonra,herhangi bir koku olayı yaşamadığımı da yazmıştım fakat kullanım sürem uzadıkça ve sizin bahsettiğiniz bu koku olayı konusuda dikkatimi çekince, daha bir dikkat etmeye başladım, ( ısıtmada çalışırken,soğutmada henüz kullanmadık)sonuç olarak evet bahsettiğiniz şekilde (plastik balon kokusu gibi)bir koku oluşuyor ama benim dikkatimi çeken cihaz çalışırken herhangi bir koku yok bendekinde,çalışmadığı zamanlarda odada bahsettiğiniz o koku oluşuyor, özellikle dışarıdan odaya girildiğinde bariz bir şekilde hissediliyor(hani yeni bir eşya kokusu gibi) hatta kendi kendime mi yaratıyorum kuşkusuna kapıldığım için eşime ve çocuğumada sordum onlarda hafif bir koku olduğunu söylediler.
    Ben bu kokunun cihazın yeni olmasından kaynaklanan bir koku olduğunu,zamanla geçeceğini düşünüyorum (Düşünmek istiyorum)zira sizin bu servislerle yaşadıklarınızı da okuduktan sonra bunu sineye çekmeye hazırım ve cihazın ısıtmasını gerçekten beğendiğimiz için sök-tak yapmak istemiyorum, hah geçen zaman içinde çok aşırı derecede rahatsız edici bir durum olursa bende gerekli girişimlerde bulunacağım.
    Siz son olarak ne karar aldınız ,para iadesi yada cihaz değişimi tecrübelerinizi yazarsanız bu konuda faydalanırız.
    Saygılarımla.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi swing -- 17 Nisan 2012; 11:36:33 >




  • Benim klimada daha önce yazdığım gibi zaman zaman uzun kullanımda duruyordu ve müdahele edemiyordum, sadece şalterini indirip kaldırınca kendini resetleyip normal çalışmaya devam ediyordu. Geçtiğimiz günlerde servis servis gelip baktı, o anda da komut almayan durumunda idi. Tekrar şalterden resetleyip çalıştırıdık, herhangi bir işlem yapmadılar sorun ile ilgili. Sorunun binanın tesisatından olabileceğini, bir elektrikci çağırıp gelen akımı ölçtürmem gerektiğini söylediler. Daha önce bu sorunun olduğu bir iki cihazda bord değişimi yapıldığını duymuştum. Bunu akımda herhangi bir sorun olmaması durumunda yapacaklarını söylediler.

    Bina 2002'de bitti, o zamandan beri oturuyoruz, evde 3 tane daha klima var. Onlarda herhangi bir sıkıntı yok yıllardır. İnverter'ların çift bord'lu olduğunu ve akım dalgalanmalarına daha hassas olduğunu bunun için kendini korumaya aldığını söylediler.
    Daha elektrikçi getirme şansım olmadı ama böyle giderse bu işin sonu pek iyiye gitmeyecek gibi..




  • Yahu bu Arçelik-Beko ömrümü yedi desem yeridir.İnanın şu yazıyı yazmaktan artık yoruldum.Ama yaşadığım olayları katıksız olarak anlatıyorum ki başkalarıda faydalansın.Panasonic klima 12000 btu etherea fiyatlarını tekrardan sordum.Yaz yaklaştığından olsa gerek şimdi nakite 2600 tl aşağı alamıyorum.Hatta yeni makyajlanmış 2012 kasalarda aynı fiyatta gelecekmiş.Daha önce nakit 2000 tl ye pazarladığım ürünü alamıyorum.Bende böyle olunca 444 0888 telefon açıp iç dış değişimi istedim.Sonra antalya doğu garajı servisi nurgül hanımdan önce başka ürün tercihi isteyip istemediğimi sordu.Ben kabul etmedim ve iç dış değişim yapacaklarına dair telefon geldi.Ne şanstır ki yalnız ben şu an ürün stoklarda görünmediğini nasıl değişim yapmayı düşündüklerini sordum.Değişime bakan bölümden nurgül hanım bölgeye soraraktan tekrar dönüş yaptılar ürünün bölgede bulunduğunu montaj için bölgeden cevap gelince beni tekrardan arayacaklarını söylediler.Kafama takılmıştı bir kere başka bir ürün isteyip istemeyeceğimi sormaları.Bende aynı gün internetten bu stok durumu ilgili net bilgi almak için arçalik a.ş. numarasını aradım.(http://www.arcelikas.com/)O ona diğeri başkasına bağlayaraktan en son merkez klima akdeniz bölgesi sorumlusu serkan isimli bir şahısa bağladılar.Serkan bey benimle aynı fikirde olduğunu üretimi biten ürünün nasıl temin edileceğini bilmediğini bana da arçelik akdeniz bölgeden mühendis ömür beyin sabit numarasını verdi.Sonra numarayı ardığımda yanlış numara sinyali verdi.(02423263839-5505 Meşgul değil)
    Geçen cuma montaj için Abdullah Bey geldi.(sağolsun aynı fedekarlığı gösterdi) İç ünite kapalı kutu poşetli dış ünite sonradan belliki kutulanmış poşetsiz vede dikkatimi çeken dış ünite sanki yıkanmış bir biçimde sol kapak ile pervanenin olduğu kapak bolca ve klimanın tamamı aralıklı olarak siyahımsı lekeler vardı(Keşke dış üniteyi tekrardan istetseydim.Şu an pişmanım.O anda çözüm odaklı iş yaptık.Ustayı dinledim.Sanki sudan geçirilmiş bir vaziyette oluşan lekeler.)İlk aldığım klima iç dış ünite yukardaki fotoğraflardaki göründüğü gibi tertemizdi.(bu siyah lekeler için montajcı Abdullah ustayı geçen pazartesi aradığımda bazı ürünlarin fabrikada hemen paketlendiğini bazı ürünlarin ise bir kaç gün beklediğinden dolayı siyahımsı lekeler oluştuğunu söyledi.Dış ünitenin ben eminim poşetsiz olduğunu usta poşet vardı dedi geçiştirdi)Bu lekeleri üşenmezsem yarın fotoğraflayıp buraya koyarım.Arkadaşlar Abdullah Usta sağolsun üşenmedi 1 saat vakum yaptı.Vakumdan sonra üfleme ağız çıkış sıcaklığı daha önce ölçtüğümüzde 16 şubatta 68 bulduğumuz değer 13 nisan da 56,5 değerde gösterdi.Usta dış hava sıcaklığına bağladı,bahar ayı olduğunu söyledi.
    Bugün itibariyle sorarsanız dış ünite öncekine göre sanki daha sesli çılışıyor ve bu ses rahatsız edici,performansta zayıf geldi.Hafiftende olsa koku aynı koku var.Herhalde lg bu ürünün içeriğinden mi çalmış ne yapmış sa....Değişim için gelen iç ünite (seri no : 09 000033 04) ile dış ünitenin (09 000015 04) üretimleri önceki iç ünite (seri no : 09 000087 04) ile dış üniteden (09 000065 04) daha eski.Stokta olmayan bir ürünün daha önceki üretimlerini gönderebiliyorlar anlamadım.Ayrıca benim değişim için verdiğim cihazlar nere gidiyor muamma.Oysa aynı emeği verdik.Öncekinin koku haricinde çalışması canavar gibiydi.İade etmediğime pişmanım.Çünkü bu lekeler ,gelişi güzel paketlenmiş.(daha önceki ünitenin kutuları ve içeriklerini muhafaza ediyorum),hep tekrardan tamir edilmiş ürünü göndermiş olabileceklerinin düşüncesi var.Çünkü okuyup duyuyoruz;Sıfır diye satılan mal,araçlar birde bakmışın ki daha önce tamir boya görmüş çıkıyor ve sahıs kendini mahkemede buluveriyor bir anda.Aldığıma alacağıma pişman oldum.Tamam servise güvendik ama servisinde ne çektirdiğini burada daha önceleri yazdım.Cihaz iyi olsaydı da servise gerek kalmasaydı.Birde değişim faturasını daha önce 1900 tl ye faturalı aldığım ürünü değişim faturasını 1700 tl ye düzenlemişler.İyi ki orjinal fatura bende.Değişim faturası ve dış ünitenin eskisinin takılması için geçen pazartesi ricada bulundum.Bölgeden her ikisindende olumsuz yanıt geldi.Verdiğim paraya mı yanayım evdeki huzurumun bozulmasınamı yanayım anlamadım....




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cengaver000007 -- 18 Nisan 2012; 2:26:08 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: swing

    quote:

    Orijinalden alıntı: Melih07

    Arkadaşlar bu plastik kokusu için bugün ikinci defa arızaya geldiler.montajdan bir hafta sonra montajı yapan Abdullah arkadaşa telefonla kokunun olduğunu banada ürünün yeni olmasından kaynaklı olduğunu geçebileceğini iletti.Koku geçmediğinden bu sefer ürün alalı bir ay olmadan servis istettim.Servisten arızaya bakan serkan usta tahliye borusu su kaçırdığından ve bu plastik koku için geldi.Ama yine yeni olabileceğından kokunun geçmesi için biraz daha beklememi istedi.fişe böyle geçti.Bugün arçelik merkezden müşteri memnuniyeti için arandığımda kokunun geçmediğini ilettim ve servis istedim.Daha sonra doğu garajı servisinden arandığımda önce servis için gerekirse ücret alınabileceğini söyledi.Bende ürünü daha yeni olduğunu vurgulayıp diretince servisi gönderdiler.Servis ten yine serkan 1 saat önceden klimayı çalıştırmamı istedi.Bir saat sonra geldiğinde klima yine koku oluşmuştu.Cihazı söktü.Parçaları kokladı sonuç bulamadı.Telefonla birisiyle görüşerekten iç fan motorunun değişmesi gerektiğini söyledi.Komediye bakın.Yeni makina.16.3.2012 de montajlattığım ve özellikle servise güvendiğimden ben değişim istedim.Serkan usta servis fişide vermemekte diretti.Sonunda aldım.Ve bölgeye havele etti.Ben bu filmi önce yaşadığımdan değişimi bekliyorum.Olmazsa istemiyerekte olsa iade isterim.....Şu klima sıkıntısından bir türlü kurtulamadım gitti...
    Aynı model klimayı alan arkadaşlar özellikle plazma modu açıkken(kumandada ağaçlı şekil) hiç plastik kokusu yaşadılarmı?Birde birol usta vb. şu duruma bir yorum getirebilirler mi?

    Sayın Melih07,
    Bu klimadan bendede var hatta sizin koku problemini okuduktan sonra,herhangi bir koku olayı yaşamadığımı da yazmıştım fakat kullanım sürem uzadıkça ve sizin bahsettiğiniz bu koku olayı konusuda dikkatimi çekince, daha bir dikkat etmeye başladım, ( ısıtmada çalışırken,soğutmada henüz kullanmadık)sonuç olarak evet bahsettiğiniz şekilde (plastik balon kokusu gibi)bir koku oluşuyor ama benim dikkatimi çeken cihaz çalışırken herhangi bir koku yok bendekinde,çalışmadığı zamanlarda odada bahsettiğiniz o koku oluşuyor, özellikle dışarıdan odaya girildiğinde bariz bir şekilde hissediliyor(hani yeni bir eşya kokusu gibi) hatta kendi kendime mi yaratıyorum kuşkusuna kapıldığım için eşime ve çocuğumada sordum onlarda hafif bir koku olduğunu söylediler.
    Ben bu kokunun cihazın yeni olmasından kaynaklanan bir koku olduğunu,zamanla geçeceğini düşünüyorum (Düşünmek istiyorum)zira sizin bu servislerle yaşadıklarınızı da okuduktan sonra bunu sineye çekmeye hazırım ve cihazın ısıtmasını gerçekten beğendiğimiz için sök-tak yapmak istemiyorum, hah geçen zaman içinde çok aşırı derecede rahatsız edici bir durum olursa bende gerekli girişimlerde bulunacağım.
    Siz son olarak ne karar aldınız ,para iadesi yada cihaz değişimi tecrübelerinizi yazarsanız bu konuda faydalanırız.
    Saygılarımla.

    Kardeş bendede aynı durum muzdarip ti.Geçer geçer diye iki kere geçiştirdim.Aynı şekilde klima akşam kapattıktan sonra sabah odaya girince koku muazzam oluyordu.Sonraları sürekli çalıştırınca olmaya başladı geçmedi.




  • Arkadaşlar(tyanali,swing) acaba bana ağız sıcaklığı ile ilgili bir bilgi verirmisiniz.Dış ortam sıcaklığını bakaraktan 30 derecede ısıtmada en düşük fanda yarım saat sonra ağız çıkış sıcaklığını bu ürüne sahip olan arkadaşlar verebilirler mi?Şimdiden tşk.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cengaver000007 -- 21 Nisan 2012; 12:13:32 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Melih07

    Arkadaşlar(tyanali,swing) acaba bana ağız sıcaklığı ile ilgili bir bilgi verirmisiniz.Dış ortam sıcaklığını bakaraktan 30 derecede ısıtmada en düşük fanda yarım saat sonra ağız çıkış sıcaklığını bu ürüne sahip olan arkadaşlar verebilirler mi?Şimdiden tşk.

    Sayın Melih07,
    Ağız sıcaklığını ölçmeye uygun termometrem olmadığından şimdilik bu konuda yardımcı olamıyacağım fakat dün beko 444 1 404 e koku problemi ile ilgili arıza kaydı verdim,beş dakika geçmeden antalya (sanırım)doğu garajı servisten randevu vermek için aradılar,pazartesi engeç salı günü servis koku tespiti için gelecek,amacım 1,5 aydır kullandığım ürünü koku yapıyor,yeni olduğundan dolayı geçer dedik bekledik ama halen koku devam ediyor bunun tespitini yapıp arıza fişine yazdırmak, ilk etapta değişim (onarım)veya para iadesi talep etmeyeceğim,tüm yaz kullanıp halen koku devam ederse bu secenekleri kullanacağım,maksat tarihe not düşmek.Bu arada unutmazsam ağız sıcaklığınıda ölçtürürüm.İnşallah koku geçerde gönül rahatlığıyla kullanırız.
    Siz ne yaptınız sizin cihaz değiştikten sonrada koku yapıyor mu,verimli çalışıyormu,içinize sindimi?




  • Slm lar.Star elektronikten bende bir dijital termometre aldım.Dün gece 24 sıralarında ölçüm yaptığımda 56,5 derece gördü.Ürün fiyatına göre iyi olduğundan almıştım.Panasonic daha önce 2000 tl ye pazarlık ettiğim 12000 btu etherea modelini 2650tl den aşağı inmeyince bende değişim istedim.Yalnız dış ünite az yıpranmış gibiydi.İç ünite ilk aldığım gibi poşetli sıfırdı.Dış üniteyi değiştirdiğime pişmanım.Ama yine de pzt daha önceki dış ünite için konuşacağım.İçime sinmedi.Bu arada dün ön panael tam oturmuyordu.Servis çağırdım.Meğer ordaki çengellerden biri kırılmış.Neyse fazla hasar değil,sadece öndeki parça değişecek.Dediğim gibi fiyatına göre iyi olduğundan ve servisinden son tercihim de bu önemliydi.Klimadan bende çok çektim hala çekiyorum.Hayırlısı. Şu ağız sıcaklığını ölçtürebilirmisiniz....Tyanali varsa termometre ile bir ölçebilirmisin rica etsem.Birde hafiften yine bir koku var.Sorduğum diğer klimacılara göre,ucuz parçaya bağlıyorlar.Daha önceki klimalar hiç böyle yapmadıydı.Söyledim hayırlısı




  • Malesef bende de termometre yok :(
  • Arkadaşlar benim bu saat tarih itibariyle ölçtüğüm değer.Aynı perforsmansdamı sizde ölçme durumunuz olursa sevinirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cengaver000007 -- 22 Nisan 2012; 15:34:06 >
  • bende bu klimayı araştırarak, Fiyat performans olarak beğendiğim için aldım ve özellikle ısıtmasını çok beğendim açıkçası sırf koku yüzünden bu cihazdan olmak istemiyorum ama bakalım, bu arada aşağıdaki linkteki zibro klimada fiyat olarak fena durmuyor;
    http://www.mesmarket.com/Urun/ZIBRO-KLIMA-S-1735-STANDART-DC-INVERTER-pmu17.html
    acaba para iadesi alıp bunumu almalı,ne dersiniz.
    sayın tyanali sizin klimada koku problemi yok sanırım yanılıyormuyum?acaba belli yıllarda üretilenlerdemi koku sorunu var?
    saygılarımla.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.