Şimdi Ara

LG G3 Kasa Çatlağı Yüzünden Teknik Servise Gönderilen Telefonların ANA KONUSU (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.976
Cevap
36
Favori
142.656
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaslar sorulara genel bir cevap yazayim istedim ben catlaktan dolayi vermedim donanimsal bir sorundu benimki , telefonu servise kutusuz verdim ve kutulu olarak sifir aldim diger kutuda esantiyon:) suan icin cok memnunum ve lg den kurtulasim hic yok gayet guzel telefon alacaklara tavsiye ederim ama musteri hizmetleri ve servisleri tam bir rezalet ... Servise telefonu verdiniz isleme alindigi tarihin ustune 20 gun kesin koyun ve kafanizi o sekilde sartlayin bana 1 haftada gelir dendi o yuzden cok ugrastim bu telefon icin ..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kdevelioglu

    iyi geceler ben forumda yeniyim ve cvb verecek herkese şimdiden teşekkur ederim bundan sonrada konuyla ilgili cok fazla yazacak gibi duruyorum lg nin bu sacmalıkları yüzünden benimde telefonum suan değişim bekliyor Size verilen telefon kutusuylamı verildi yoksa sadece telefon mu

    Hocam telefonu kutusuz verdim servise kutulu olarak sifir aldim kutuyuda bilerek vermedim sirf 20 gun eziyeti icin ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bende lg g2 mi servise yolladım ön cam değişimi yapılacak tam 15 gündür yedek parça bekleniyor.halada bekleniyor bunlar yoksa telefonu unuttu mu diye de düşünmüyor değilim
  • Arkadaşlar an itibariyle telefonuma kavuştum. 20 ekimde vintek e teslim ettiğim g3 ümü 6 kasımda yeni cihaz olarak kutusuyla teslim aldım. 406 serisi gold renk verdim 410 serisi gold renk aldım. Görünürde bi sıkıntısı yok. Daha hiç bi ayarını yapmadım. Akşam kurcalarim. Yalnız özlemisim cihazı. Günler sonra elime alınca ayrı bir güzel geldi. Darısı telefon bekleyen arkadaşlara...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Beyler selam. Bu kasa çatlağı nasıl birşey resimle bilgilendirebilirmisiniz. Birde konunun kapsamını değiştirip kronik sorunları yapsak da alacak arkadaşlara yardımcı olsa. Son soru, serinin 410 olduğunu kutudan bakıp anlayabilir miyiz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Miller57

    Arkadaşlar an itibariyle telefonuma kavuştum. 20 ekimde vintek e teslim ettiğim g3 ümü 6 kasımda yeni cihaz olarak kutusuyla teslim aldım. 406 serisi gold renk verdim 410 serisi gold renk aldım. Görünürde bi sıkıntısı yok. Daha hiç bi ayarını yapmadım. Akşam kurcalarim. Yalnız özlemisim cihazı. Günler sonra elime alınca ayrı bir güzel geldi. Darısı telefon bekleyen arkadaşlara...

    Vay vay vay dostum hayırlı olsun güle güle kullan seri olarakta yeni seri verilmiş bu güzel artık diğer konuya geçebiliriz :)
  • Merhabalar. Yaklaşık 2 ay önce 406k serisi 2.el aveadan alınma lg g3 16 gb titan satın aldım. Kasa çatlağı olayını öğrenene kadar telefona hiç dikkatli bakmamıştım ta ki öğrenene kadar. Hemen telefonu inceledim ve kızılötesi sensöründe büyük bir çatlak olduğunu gördüm.Alt mikrofondaki çatlak diğerine göre daha küçük fakat gün geçtikçe belirginleşmeye başladı.Cihazı vinteke götürmeye karar verdim fakat aklımda birkaç soru işareti var.

    1-Cihazın kutusu ve garanti belgesi yok.Herhangi bir kutuyla,fatura kopyasıyla ve şikayet notuyla göndermem yeterli mi?
    2-Şikayetlere sadece kasa çatlağını yazdığımda değişim yaparlar mı?(kameranın geç odaklanması ve ahize sorununu da yazmalı mıyım?)
    3-Cihazımın LG Türkiye mi Delta garantili mi olduğunu nasıl anlarım?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi star_lord -- 6 Kasım 2014; 18:29:06 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: star_lord

    Merhabalar. Yaklaşık 2 ay önce 406k serisi 2.el aveadan alınma lg g3 16 gb titan satın aldım. Kasa çatlağı olayını öğrenene kadar telefona hiç dikkatli bakmamıştım ta ki öğrenene kadar. Hemen telefonu inceledim ve kızılötesi sensöründe büyük bir çatlak olduğunu gördüm.Alt mikrofondaki çatlak diğerine göre daha küçük fakat gün geçtikçe belirginleşmeye başladı.Cihazı vinteke götürmeye karar verdim fakat aklımda birkaç soru işareti var.

    1-Cihazın kutusu ve garanti belgesi yok.Herhangi bir kutuyla,fatura kopyasıyla ve şikayet notuyla göndermem yeterli mi?
    2-Şikayetlere sadece kasa çatlağını yazdığımda değişim yaparlar mı?(kameranın geç odaklanması ve ahize sorununu da yazmalı mıyım?)
    3-Cihazımın LG Türkiye mi Delta garantili mi olduğunu nasıl anlarım?

    Bir arkadaşımız sanırım ismeyu kutuyu vermeden vintekten değişim yapmıştı.
    Aveadan satılan G3 ler TR mi yoksa Delta garantilimi bi araştırın. Olmazsa vinteke getirdiğinizde ortaya çıkar garanti durumu. Faturanın fotokopisi yanınızda olsa yeter. Ben faturayı mail atmıştım hatta fatura benim adıma bile degildi patronumun adına kesilmişti faturası ama değişime ben vermiştim sıkıntı olmamıştı. Bahsettiğiniz çatlak olayının aynısı ve bir kaç yazilimsal sorun vardı benim g3 te. Degisime verdiğimde sadece çatlak sorununu kayda gectiler. Sizde sadece çatlak sorununu bile soylesiniz cihaziniz değiştirilir.
    Bugün 410 serisi kutusunda cihazimi teslim aldım. Hiçbir yazilimsal hatası yok. İyikide degistirmisim bekledigime değdi doğrusu. Sizede tavsiye ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Miller57 kullanıcısına yanıt
    Vinteke çok uzak olduğum için yurtiçi kargoyla fatura kopyasıyla göndereceğim.Ufak bir kutu bulabilirsem telefonu ona koyarım.Sorun çıkarmazlar umarım.Aveanın G3 kampanyalarına bir göz attım hepsinin sözleşmesinde şu madde yazıyor:
     LG G3 Kasa Çatlağı Yüzünden Teknik Servise Gönderilen Telefonların ANA KONUSU

    Bu arada telefonunuz hayırlı olsun.Darısı değişim bekleyenlerin başına
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ismeyu


    quote:

    Orijinalden alıntı: kdevelioglu

    iyi geceler ben forumda yeniyim ve cvb verecek herkese şimdiden teşekkur ederim bundan sonrada konuyla ilgili cok fazla yazacak gibi duruyorum lg nin bu sacmalıkları yüzünden benimde telefonum suan değişim bekliyor Size verilen telefon kutusuylamı verildi yoksa sadece telefon mu

    Hocam telefonu kutusuz verdim servise kutulu olarak sifir aldim kutuyuda bilerek vermedim sirf 20 gun eziyeti icin ...

    Teşekkür ederim kardeşim bilgi için bende kutusuz gönderdim bakalım nasıl gelecek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 07.11.2014 14:56:22 DOA DEĞİŞİM BEKLİYOR nedeni ile beklemeye alındı.
    07.11.2014 14:56:22 3******6 Seri numarali cihaziniz YENI CIHAZ beklemektedir. Detayli bilgi icin 0 212 272 6 543(LGE)

    3.günde bu yazı çıktı,doa ne demek ? bu yazı çıktıktan kaç gün sonra yeni telefonlar geliyor.
  • yukarıda ayrıntılar yazıyor aşağı yukarı herkesin ki o kadar sürüyor.
  • Benim telefon kaç gündür doa değişim nedeni ile beklemeye alındı yazıyor. Yeni cihaz bekleniyor diye bir yazı yok ne kadar bekleyeceksem daha

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kdevelioglu

    Benim telefon kaç gündür doa değişim nedeni ile beklemeye alındı yazıyor. Yeni cihaz bekleniyor diye bir yazı yok ne kadar bekleyeceksem daha

    4446543 ü arayarak somanızı tavsiye ederim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nexus7

    quote:

    Orijinalden alıntı: kdevelioglu

    Benim telefon kaç gündür doa değişim nedeni ile beklemeye alındı yazıyor. Yeni cihaz bekleniyor diye bir yazı yok ne kadar bekleyeceksem daha

    4446543 ü arayarak somanızı tavsiye ederim

    Sordum hocam lg hiçbir zaman net bilgi vermedi servisi arıyorum telefona bakan yok müşteri hizmetleri servisi ara diyor bende artık 20 günün dolmasını beklemeye başladım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kdevelioglu


    quote:

    Orijinalden alıntı: nexus7

    quote:

    Orijinalden alıntı: kdevelioglu

    Benim telefon kaç gündür doa değişim nedeni ile beklemeye alındı yazıyor. Yeni cihaz bekleniyor diye bir yazı yok ne kadar bekleyeceksem daha

    4446543 ü arayarak somanızı tavsiye ederim

    Sordum hocam lg hiçbir zaman net bilgi vermedi servisi arıyorum telefona bakan yok müşteri hizmetleri servisi ara diyor bende artık 20 günün dolmasını beklemeye başladım

    Allah sabır versin hocam. ilginç bişey normalde olmaması gerek ama




  • bende vinteke gönderdim cihazınız kaç günde size ulaştı ve yeni cihaz eski cihazınızla aynı renk mi oluyo ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi İmo -- 9 Kasım 2014; 20:14:11 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: İmo

    bende vinteke gönderdim cihazınız kaç günde size ulaştı ve yeni cihaz eski cihazınızla aynı renk mi oluyo ?

    1. ve 2. mesajları okurmusunuz?
  • bende almadan önce servisleri aradım ankarada oturuyorum. sadece bi servis böyle olayla karşılaşmış türkiye garantili bi sorun yok degişmi kabul ediyorlar... etmezlerse lg glabala email atın gereğini yapıyorlar.. tabi türkiyedeki email attın.
    benim bi arkadaş lcdtvde sorun yaşamıştı servis değişimi kabul etmedi. oda global şirkete mail attı ve şirket duruma el koydu bi üst modelle değiştirdi.. bi özür yazısı aldı :)))
  • İşemri No#### Kayıt Tarihi:21.11.2014 15:26:00
    Cihazın Durumu:İŞLEM GÖRÜYOR - TEKNİSYENDE
    Marka / Model:LG LGD855TR
    Garanti Durumu:GARANTİ DAHİLİ
    Ucret:

    Aciklama: 21.11.2014 15:25:32İşemri Açıldı22.11.2014 10:51:*********IMEI No.lu cihaz LG Teknik servise ulasmistir.Cihaz takibini 02122726543veyahttp://lg.tech-im.com adresinden yapabilirsiniz.

    406 uretim nolu lg g3 um Kasa catlagi yuzunden servise gitti bakalim sonuc ne olacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.