Şimdi Ara

LG G3 Kasa Çatlağı Yüzünden Teknik Servise Gönderilen Telefonların ANA KONUSU (149. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.976
Cevap
36
Favori
142.656
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 145146147148149
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • mtskrn07 kullanıcısına yanıt
    Dün teknik servis takip sayfasında parça siparişi verildi yazmışlar. Parçanın hala ellerinde olmama durumu varmıdır acaba?
  • mtskrn07 kullanıcısına yanıt
    Telefonu bugün teslim aldım. Kasa-ekran, batarya değişimi yapılmış.
  • Lg G3 telefonumu ekranın sol tarafından sararma olduğu için garantiye verdim ekran değişim yapıldı aradan 5 ay kadar geçti yine aynı sorunla verdim ve bu sefer hem ekran hemde anakart değişimi oldu.

    Garanti Belgesi Yönetmeliğine göre;

    ÜÇÜNCÜ BÖLÜM
    Tüketicinin Garanti İle İlgili Hakları


    Ücretsiz onarım hakkı
    MADDE 8 - (1) Tüketicinin, Kanunun 11 inci maddesinde yer alan seçimlik haklarından ücretsiz onarım hakkını seçmesi durumunda satıcı; işçilik masrafı, değiştirilen parça bedeli ya da başka herhangi bir ad altında hiçbir ücret talep etmeksizin malın onarımını yapmak veya yaptırmakla yükümlüdür.
    (2) Tüketici ücretsiz onarım hakkını üretici veya ithalatçıya karşı da kullanılabilir. Satıcı, üretici ve ithalatçı tüketicinin bu hakkını kullanmasından müteselsilen sorumludur.
    Tüketicinin diğer hakları
    MADDE 9
    - (1) Tüketicinin, ücretsiz onarım hakkını kullanmasına rağmen malın;
    a) Garanti süresi içinde tekrar arızalanması,

    b) Tamiri için gereken azami sürenin aşılması,
    c) Tamirinin mümkün olmadığının, yetkili servis istasyonu, satıcı, üretici veya ithalatçı tarafından bir raporla belirlenmesi,
    durumlarında;
    tüketici malın bedel iadesini, ayıp oranında bedel indirimini veya malın ayıpsız misli ile değiştirilmesini satıcıdan talep edebilir. Satıcı, tüketicinin talebini reddedemez. Bu talebin yerine getirilmemesi durumunda satıcı, üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludur.
    (2) Tüketicinin sözleşmeden dönme veya ayıp oranında bedelden indirim hakkını seçtiği durumlarda, satıcı, malın bedelinin tümünü veya bedelden yapılan indirim tutarını derhâl tüketiciye iade etmek zorundadır. Tüketicinin, malın ayıpsız misli ile değiştirilmesi hakkını seçmesi durumunda ise satıcı, üretici veya ithalatçı, malın ayıpsız misli ile değiştirilmesi talebinin kendilerine bildirilmesinden itibaren azami otuz iş günü içerisinde, bu talebi yerine getirmek zorundadır.
    (3) Bu maddenin birinci fıkrasının (c) bendinde belirtilen raporun, arızanın bildirim tarihinden itibaren o mala ilişkin azami tamir süresi içerisinde düzenlenmesi zorunludur.

    Buna dayanarak yarın hakem heyetine başvuruda bulunacağım sonuçtan haberdar ederim sizi arkadaşlar.




  • Arkadaşlar tüketici hakem heyetine dilekçeyi verdim bedel iadesi için de 6 ay içerisinde sonuçlanıyormuş bu süre içerisinde telefonu kullanmalı mıyım?
  • Selamün aleyküm beyler hayırlı ramazanlar. Telefonumun garantisi bitmesine 4 5 ay var ve telefonda wifi sorunu baş gösterdi. Wifi bağlı internete girmiyor xxxxx ile internet kullanılamıyor diyor başka telefonlar şakır şakır giriyor o esnada bu olay 1 aydır falan var. Yeniden başlatınca düzeliyor yine 5 10 dakikalığına sonra bir giriyor bir girmiyor takılıyor öyle sadece benim modemim de değil bu olay. Ben bu telefona root atmıştım sonradan kendi yazılımı ile sıfırdan kurulum yaptım garantiye götürsem her hangi bir sıkıntı yaşar mıyım acaba telefon rootlanmış vs vs diye. Teşekkürler

    edit : kulaklık girişi ve kızıl ötesi yerinde çatlak oldu telefonum da tahminim en son seri olması lazım. GARANTİ DE SIKINTI YAŞAR MIYIM ACABA
  • galaxyace2 G kullanıcısına yanıt
    Aleyküm selam kardeşim. Orjinal yazılıma döndüysen sıkıntı olmaz. Birkaç mesaj yukarıda yazıyor zaten kasa çatlağı için göndermiştim. Geçen haftada mavi ekrana düştü telefon. Eski yazılıma dönderdim telefonu ve garanti kapsamında anakart değişimi oldu.
  • Kaç gün sürdü bu işlem acaba. Teşekkür ederim
  • galaxyace2 G kullanıcısına yanıt
    Hocam anakart değişimini soruyorsanız eğer 5. günde teslim aldım telefonu
  • mtskrn07 kullanıcısına yanıt
    tahminim de benim de anakart değişimi olucak wifi şeyi ayrı ise onu bilimiyorum kasa çatlağı da var ama pek takmıyorum ben
  • galaxyace2 G kullanıcısına yanıt
    Hocam donanım bağlantı şeklini bilmiyorum ama bütünleşik ise anakart değişimi yaparlar. Sen garantiye verirken kasa çatlağını da belirtip değişim yaptırabilirsin.
  • .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Asterixis -- 18 Haziran 2017; 4:17:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarın LG G3 D855TR 16GB model, LG Electronics Türkiye garantili telefonumu mavi ekran ve kasa çatlağı problemleriyle servise götüreceğim. Telefonu alalı 1 yıl 10 ay gibi bir süre oldu. Kasa çatlağı 1 seneden fazla süredir vardı zaten. Gelişmelerden haberdar ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Injoker -- 5 Temmuz 2017; 0:56:21 >
  • Adana'ya Datateknik adlı LG Türkiye anlaşmalı servise gönderdim. 23 aylık cihazım var. Telefon logo kısmında takılı kaldı. Anakart, kasa, ekran, pil değişim yaparak yolladılar. 1 ay garantisi kaldı. Sizce kullanmaya devam etmeli miyim yoksa telefon temizken elden çıkartmalı mıyım?

    Bu şekilde değişim gören cihazlarda aynı sorunlar ilerde yaşanıyor mu?Tecrübeli arkadaşlar yanıtlarsa sevinirim. Bu arada sat diyorsanız en az şu fiyattan sat derseniz iyi olur.

    Not:İkametim Hatay'da. Kargo gidiş geliş dahil 6. günde cihaz elimde oldu.

    İyi forumlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Injoker

    Yarın LG G3 D855TR 16GB model, LG Electronics Türkiye garantili telefonumu mavi ekran ve kasa çatlağı problemleriyle servise götüreceğim. Telefonu alalı 1 yıl 10 ay gibi bir süre oldu. Kasa çatlağı 1 seneden fazla süredir vardı zaten. Gelişmelerden haberdar ederim.

    Telefonu dün teslim aldım ancak ekranı da değiştirilmişti ve dokunmatiği çalışmıyordu. Şarjı olmadığından teslim alırken kontrol edemedim. O yüzden bugün tekrar teslim ettim.

    Böyle bir durumda tüketici hakem heyetine giderek iade veya değişim talebinde bulunabilir miyim?
  • Arkadaşlar herkese kolay gele elimde 2 adet lg telefon var biri e 460 diğeri d682 2 telefonuda alalı 3 yıl oldu ikisininde ana kartları kendiliğinden root yapılmadan yandı ve lg bu durumun kronik olmadığını idda ediyor ve ikisi için 1400 tl nakit para talep ediyor ayrıca 6 ay garanti veriyor yeni ana kartlar için. Hepsinden tuhafı bu anakartları servis dışında biryerden bulmak mümkün olmuyor telefonsuz kaldık bana yardımcı olabilecek birileri varmı? servis seve seve siz bu parayı ödeyeceksiniz yoksa telefonsuz kalırsınız demiyoda bunu ifade eder nitelikte ifadeler kullanıyor ana merkezide aradım onlarda servisin doğru söylediğini ifade ediyor eminim bu durum sadece benim başıma gelmemiştir. Lütfen bana yardımcı olun
    tel:05378700003
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nevaninbabasi

    Arkadaşlar çatlaktan dolayı servise verdim iade dedim adamlar hemen kasayı değiştirip kargolamislar. Hakem heyetine başvurdum. Telefonu kargodan teslim alırsam sıkıntı olur mu? Telefonu alınca tamiri kabul etmiş olmuyor muyuz?

    Hocam hakem heyetinden sonuç çıktı mı

    Olumlu mu olumsuz mu acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 145146147148149
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.