Şimdi Ara

LG G3 Kasa Çatlağı Yüzünden Teknik Servise Gönderilen Telefonların ANA KONUSU (147. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
2.976
Cevap
36
Favori
142.656
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 145146147148149
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Meehaba ustad 1 kez degisim aldim ocak ayinda toplam sure 40 gun gecmisti , degisim ibaresinden sonra 15 gun sonra anca gelebildi...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yasirov

    Merhaba arkadaşlar,
    Ürün değişimi yapılan arkadaşlara bikaç sorum olacak;

    1. 20 iş günü dolduğunda LG merkezi arayıp mı değişim talep ettiniz yoksa servise gidip değişim mi istediniz?

    2. LG G5 SE ile değişim aldığınızda G5 (SE siz) talep edeniniz oldumu talep sonunda ne reaksiyon gösterdiler? (g5 se den g5e fiyat farkı verildimi)

    20 iş günü dolduğunda şehir dışında olacağım için servise gitme imkanım olmayacak o yüzden telefon ile merkezi arayarak halledebilirmiyim zira teknik servisin telefonu hiç bir zaman düşmüyor.

    Bir diğer merak ettiğim konu G5 ile G5 SE arasında işlemci bakımından ciddi bir fark var G3 kendi döneminin amiral gemisiydi değişim yapmaları gereken telefon bu dönemin amiral gemisi olmalı diye düşünüyorum sonuçta G3 stylus veya beat vermedik servise.
    Hadi olmadı 100-200tl ile G5 SE ye farkı ödeyip G5 yükseltilebilir diye düşünüyorum böyle bir imkan varmı ?

    Ocak ayinda degisim aldigim cihaz Arkadaslar ben lg merkezi aradim ve bagira cagira konusarak parami iadesini istedim kadin tamam beyefndi sakin olun dedi bakti ki ben ayniyim oda bana bekleyeceksiniz dedi, yasa var yani deyip sustum sonra servisi aradim beni telefonu tamir etmeyin ederseniz gelir yaninizda kirarim dedim tamam sakin olun dedi her 2 tarafa gozdagi verdikten sonra cihazimi beklemeye aldilar, tamir edilmedi ve 40 fun sonra cihaz geldi kargocuya da bagirdim geri gotur diye tamam abi dedi , sonra hanimla kavga ettim tel yuzunden hanimda bagirmak yemedi kosarak gidip kargoya ozur dilerek telefonu aldim.
    Hanima dua etsinler 😊😊
    Servisteki kadinlara bagirmak elbette dogru birsey degil ama onlarda uyaniklik yapmaya calisiyorlar servis de 23 is gunu olmus bana cumartesi pazar calismiyoruz o yuzden daha vaktibiz var dedi bende yasadan bahsetti. Ayrica ben de cumartesi calisiyorum kime gune is gunu kime gore tatildir ama kanun cumartesi is gunudur dior ve kabul ettiler g3 e g3 gonderdiler o zaman g4 yeni cikmisdi ,



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ahenk21 -- 9 Kasım 2016; 14:47:23 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ahenk21 A kullanıcısına yanıt
    Arkadaşlar yaşadığım son 1 yıllık tecrübe ile şirketlerin Facebook kanalı ile iletişime geçtiğim de çok hızlı sonuç aldığımı gözlemlemiş bulunmaktayım. Bugün LG firmasına facebooktan bir mesaj gönderdim ve az önce son yanıtı geldi. Çok hızlı ilgileniyorlar işte konuşmalarımız

    12:14
    BEN: iyi gunler sayin yetkili. Lg g3 telefonumu 19.10.2016 tarihinde senguller teknik servisine gonderdim ve is emri numarasi XXXXXXX dir. 07.11.2016 tarihin de yeni cihaz ile degistirelcegi bilgisini aldim ve su an yeni cihazi beklemekteyim. Sikayetvar.com ve diger forumlarda yogun bir sekilde musteri memnuniyetsiligini okumakta ve ariza onarimi/ degisim surecinin 45-60 gunu buldugunu gozlemlemekteyim. Yaklasik 20 gundur telefonsuzUM ve bu surenin daha da uzamasi endisesi ile sizlere bu durumu bildirmek istedim. Ilgilenmenizi rica ederim saygilarimla iyi calismalar

    15:23

    LG: Merhaba, yetkili ekibimizin konu ile ilgili tarafına dönüş sağlayabileceği bir iletişim numarası iletebilirsen yaşadığın sorunu yetkili arkadaşlarımıza bildirmek isteriz. Teşekkürler.

    BEN: XXXXXXX NUMARAM .ilginiz icin cok tesekkur ederim
    21:11

    LG: Öncelikle yaşamış olduğun gecikmeden dolayı özür dileriz. Bilgilerin vasıtasıyla kontrol ettiğimizde değişim sürecin devam etmektedir. İşlemlerin kısa sürede tamamlanması için hızlandırma yapılmıştır.
    Değişim cihazının süreci hakkında detaylı bilgiyi 444 6 543 LGE Müşteri Hizmetlerinden öğrenebilirsin.
    LG markasını tercih ettiğin için teşekkür eder, tekrar yaşadığın sıkıntı için özür dileriz.

    Bakalım nasıl bir hızlanma yaşayacağız bekleyip görücez.




  • Arkadaşlar g3 telefonumda kulaklik girişinde kasa çatlağı var ve şarjı cabuk bitiyor ve kendi kendine kumanda veya diger ozellikleri açıyor.Malatyadaki servis catlagin karsilanmadigini soyluyorlar sizce hangi servise göndermeliyim ve nasil göndermeliyim yardım edin

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 44kartal44 4 kullanıcısına yanıt
    Hocam bu tayfun elektroniği iyi bilirim bence siz lg müşteri hizmerlerine durumu anlatıp şikayet edin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dediginizi daha once yaptim onlar oyle diyorsa dogrudur dediler

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1hafta once lg g3 telelfonumu bluetooth vifi mobil veri acilmama donma ve surekli yeniden baslatma sorunu ile garantiye verdim ayrica kasa catlagi sorunuda vardi 1 haftadir isemri acildi diyor degisim icin 20 is gununun dolmasini bekliyorum ama servis cok ilgisizdi nasil bir yol izlemeliyim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anubisin_Ruhu

    Arkadaşlar yaşadığım son 1 yıllık tecrübe ile şirketlerin Facebook kanalı ile iletişime geçtiğim de çok hızlı sonuç aldığımı gözlemlemiş bulunmaktayım. Bugün LG firmasına facebooktan bir mesaj gönderdim ve az önce son yanıtı geldi. Çok hızlı ilgileniyorlar işte konuşmalarımız

    12:14
    BEN: iyi gunler sayin yetkili. Lg g3 telefonumu 19.10.2016 tarihinde senguller teknik servisine gonderdim ve is emri numarasi XXXXXXX dir. 07.11.2016 tarihin de yeni cihaz ile degistirelcegi bilgisini aldim ve su an yeni cihazi beklemekteyim. Sikayetvar.com ve diger forumlarda yogun bir sekilde musteri memnuniyetsiligini okumakta ve ariza onarimi/ degisim surecinin 45-60 gunu buldugunu gozlemlemekteyim. Yaklasik 20 gundur telefonsuzUM ve bu surenin daha da uzamasi endisesi ile sizlere bu durumu bildirmek istedim. Ilgilenmenizi rica ederim saygilarimla iyi calismalar

    15:23

    LG: Merhaba, yetkili ekibimizin konu ile ilgili tarafına dönüş sağlayabileceği bir iletişim numarası iletebilirsen yaşadığın sorunu yetkili arkadaşlarımıza bildirmek isteriz. Teşekkürler.

    BEN: XXXXXXX NUMARAM .ilginiz icin cok tesekkur ederim
    21:11

    LG: Öncelikle yaşamış olduğun gecikmeden dolayı özür dileriz. Bilgilerin vasıtasıyla kontrol ettiğimizde değişim sürecin devam etmektedir. İşlemlerin kısa sürede tamamlanması için hızlandırma yapılmıştır.
    Değişim cihazının süreci hakkında detaylı bilgiyi 444 6 543 LGE Müşteri Hizmetlerinden öğrenebilirsin.
    LG markasını tercih ettiğin için teşekkür eder, tekrar yaşadığın sıkıntı için özür dileriz.

    Bakalım nasıl bir hızlanma yaşayacağız bekleyip görücez.

    15.11.2016 17:39:09 Kalite kontrol tamamlandı.
    15.11.2016 17:39:05 SWAP İşlemi Yapıldı. LG/LGH815TR
    Yeni Seri No:xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    Tamir Kodu :MGDC/P04-Yedek parça temin edilemediğinden Kutulu değişim (DOA) yapıldı. ile işemri KAPALI Statusune alındı.
    Aciklama : xxxxxxxxxxxxxxxx

    Bu gün bu şekilde güncelleme geldi. LGH815TR LG G4 sanırım. 3 günde kargo sürse tam 1 ayda işlem bitecek inşallah.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anubisin_Ruhu


    quote:

    Orijinalden alıntı: Anubisin_Ruhu

    Arkadaşlar yaşadığım son 1 yıllık tecrübe ile şirketlerin Facebook kanalı ile iletişime geçtiğim de çok hızlı sonuç aldığımı gözlemlemiş bulunmaktayım. Bugün LG firmasına facebooktan bir mesaj gönderdim ve az önce son yanıtı geldi. Çok hızlı ilgileniyorlar işte konuşmalarımız

    12:14
    BEN: iyi gunler sayin yetkili. Lg g3 telefonumu 19.10.2016 tarihinde senguller teknik servisine gonderdim ve is emri numarasi XXXXXXX dir. 07.11.2016 tarihin de yeni cihaz ile degistirelcegi bilgisini aldim ve su an yeni cihazi beklemekteyim. Sikayetvar.com ve diger forumlarda yogun bir sekilde musteri memnuniyetsiligini okumakta ve ariza onarimi/ degisim surecinin 45-60 gunu buldugunu gozlemlemekteyim. Yaklasik 20 gundur telefonsuzUM ve bu surenin daha da uzamasi endisesi ile sizlere bu durumu bildirmek istedim. Ilgilenmenizi rica ederim saygilarimla iyi calismalar

    15:23

    LG: Merhaba, yetkili ekibimizin konu ile ilgili tarafına dönüş sağlayabileceği bir iletişim numarası iletebilirsen yaşadığın sorunu yetkili arkadaşlarımıza bildirmek isteriz. Teşekkürler.

    BEN: XXXXXXX NUMARAM .ilginiz icin cok tesekkur ederim
    21:11

    LG: Öncelikle yaşamış olduğun gecikmeden dolayı özür dileriz. Bilgilerin vasıtasıyla kontrol ettiğimizde değişim sürecin devam etmektedir. İşlemlerin kısa sürede tamamlanması için hızlandırma yapılmıştır.
    Değişim cihazının süreci hakkında detaylı bilgiyi 444 6 543 LGE Müşteri Hizmetlerinden öğrenebilirsin.
    LG markasını tercih ettiğin için teşekkür eder, tekrar yaşadığın sıkıntı için özür dileriz.

    Bakalım nasıl bir hızlanma yaşayacağız bekleyip görücez.

    15.11.2016 17:39:09 Kalite kontrol tamamlandı.
    15.11.2016 17:39:05 SWAP İşlemi Yapıldı. LG/LGH815TR
    Yeni Seri No:xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    Tamir Kodu :MGDC/P04-Yedek parça temin edilemediğinden Kutulu değişim (DOA) yapıldı. ile işemri KAPALI Statusune alındı.
    Aciklama : xxxxxxxxxxxxxxxx

    Bu gün bu şekilde güncelleme geldi. LGH815TR LG G4 sanırım. 3 günde kargo sürse tam 1 ayda işlem bitecek inşallah.

    Arızalı G3 sıfır kutulu G4 cihazı ile kargolanmıştır. Süreç tam 1 ay sürmüş olup şengüller servisi ile tamamlanmıştır. Darısı diğer bekleyen arkadaşlara. Tüm LG zedelerin bilgisine.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: msamiakca

    evet telefonu teslim ettim firmaya iban kimlik fotokopisi istediler verdim . fatura benim üzerime mi diye sordular değil 2.el aldım dedim üstünü aradı görevli arkadaş
    o her ne dediyse artık bilgileri almaya devam etti .sorun çıkmazsa bir haftaya yatacağını söylediler bakalım ne olacak

    ne 1 haftası ne 1 ayı hala ödeme yapılmadı oylandım oyalandım :) geçen hafta icraya verdim artık hukuksal süreç başladı. siz siz olun thh kararı itiraz süresi dolar dolmaz 1 gün beklemeyin icraya verin.
  • Ödemem yapıldı . tabi icralık olduktan sonra yaklaşık 3 aylık bir süreçten sonra thh kararı 1750 lira olmasına rağmen 2000 tl yatırıldı :) LG pişmanlıktır
  • bende dün 2015 haziranda aldığım g3'ümü yolladım şengüller servise. benimde gözüm g5'te ama hadi hayırlısı... gelişmeleri burdan yazar herkesi haberdar etmeye çalışırım.
  • Arkadaşlar,

    kasa çatlağı ve batarya sorunu yüzünden telefonumu servise vermeyi düşünüyorum. teknosa'daki görevli "elden verirseniz, ellerinde malzeme varsa aynı gün bile alabililirsiniz" dedi. 20 iş günü vs. bekleyecek durumum yok. yakın zamanda Vintek'e LG G3 veren var mı? varsa ne kadar zamanda teslim aldı? elden vermem heralde birkaç gün kargo süresinden kurtaracak beni.ne dersiniz.
  • Arkadaşlar

    Vintek'den ne kadar zamanda alabilirim telefonu mu? Ana kart, batarya ve kasa değiştiriceklermiş. Yedek parça bekleniyor. Takibi ne kadar sürede gelir bu parçalar? Ya da değişim mi yaparlar?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi navarchs -- 30 Kasım 2016; 19:23:4 >
  • navarchs kullanıcısına yanıt
    Vintek servise hiç işim düşmedi ama ben cihazı şengüllere yollamıştım. 28'inde işemri açıldı, dünde panel, batarya ve modül(?) değiştirip tamiri tamamlamışlar. Kargoya henüz verilmemiş onu bekliyorum. Adamlar hakikaten hızlı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xloader

    Vintek servise hiç işim düşmedi ama ben cihazı şengüllere yollamıştım. 28'inde işemri açıldı, dünde panel, batarya ve modül(?) değiştirip tamiri tamamlamışlar. Kargoya henüz verilmemiş onu bekliyorum. Adamlar hakikaten hızlı.

    teşekürler arkadaşım

    foruma baktım da insanlar sayfalarca bu konudan konuşmuşlar. hatta bi ara sanki g3 üretimden kalkmış da yasal süre sonunda (1 aydan fazla) g4-g5 gönderiyolar gibi bir algı oluştu bende. o yüzden sordum. ama demekki hala yedek parça var ellerinde. telefonuma en kısa sürede kavuşuyum da g5 filan yok zaten gözümde.
  • navarchs kullanıcısına yanıt
    Aslında bir ara gerçekten değiştiriyolarmış, 3-4 ay öncesinin takip numaralarını deneme-yanılma yöntemiyle bi göz attım, her 100 telefondan 10 tanesini yedek parça olmaması sebebiyle üst modelle değiştirdiklerini gördüm. Zannedersem şu an ellerinde yedek parça var, bu yüzden tamirat yapabiliyolar (şengüller için konuşuyorum tabii.) 2-3 önceki sayfada g3 telefonunu sıfır g5 ile değiştiren arkadaş (only_friend) dışında 1 kişinin daha g5se modeli aldığını gördüm, bunun dışında tüm üst model değişimleri g4 ile yapmışlar.

    Hatta an itibariyle kontrol ettim, kargolanmış, yarın elimde olur heralde.


    01.12.2016 10:17:15 Kargodan geçti
    30.11.2016 15:47:07 Kalite kontrol tamamlandı.
    30.11.2016 15:46:29 Cihaz Statusu Değişti: TAMİR EDİLDİ KAPANDI Tamir Kodu: MGA7/C01-LCD MODUL degistirildiKapanisSonucu: TAMİR EDİLDİ KAPANDI Not:ve pil değiştirildi.
    30.11.2016 15:41:19 Malzeme Eklendi Stok Kodu : ACQ87190302, ÖN PANEL GRİ
    30.11.2016 15:41:14 Malzeme Eklendi Stok Kodu : EAC62378701, BATARYA
    28.11.2016 15:34:50 İşemri Açıldı




  • ..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi club_alem -- 7 Aralık 2016; 22:34:47 >
  • Telefonun ana kartından ötürü şarjın çabuk bitmesi gibi bir durum olabilir mi? Servis bugün bundan bahsetti, yedekleme alıp getirmemi istediler ancak yarın sabah 9.30'da gitmek de istemiyorum açıkçası. Ne dersiniz?
  • Stand Alone kullanıcısına yanıt
    benim telefonumda anakartla alakalı olarak wifi bozuldu ve telefon sürekli wifiyi açmaya çalışıyordu buda doğal olarak sarjın 2 saatte 0 lanmasına neden oluyor
  • 
Sayfa: önceki 145146147148149
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.