Şimdi Ara

LG G3 Kasa Çatlağı Yüzünden Teknik Servise Gönderilen Telefonların ANA KONUSU (145. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
2.976
Cevap
36
Favori
142.656
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 143144145146147
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar 16. İş günü ve malesef cihazım bugün onarılmış G4 telefonuma 609K serili anakart takmışlar. Değişim bekliyordum ama olmadı. İnşallah 609K serisi sıkıntılı bir seri değildir. Bekleyiş gerçekten çok sıkıcı.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • selim06koca kullanıcısına yanıt
    ben sana kötü niyetle birşey demedim nasıl anlamak istiyorsan
  • Arkadaşlar telefonu alalı 1 sene oldu çatlak oluştu alt kısımda. Servise göndersem kabul ederler mi? Garanti süresi ne kadar acaba?
  • NeCRiS kullanıcısına yanıt
    garanti süresi 2 yıl tr cihazı ise. kasa değişimi yaparlar kardeşim
  • msamiakca M kullanıcısına yanıt
    Peki götürürken fatura vs istiyorlar mı?
  • NeCRiS kullanıcısına yanıt
    +1 bende merak ediyorum faturayı kaybettim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhaba arkadaşlar. delta garantili lg g3 cihazımın sim kart yuvasını bozdum, garantiye vercem sizce ücret alırlarmı 1 ay önce çatlama yüzünden kasa anakart ve batarya değişti inşallah ücretsiz yaparlar garantiden. daha önce böyle bi sorun nedeniyle delta servise cihazını bırakan oldumu
  • NeCRiS kullanıcısına yanıt
    Benim servisim kesinlikle fatura istiyor sizinkide isteyecektir . Faturanın kopyasını cihazı aldığınız yerden rica edebilirsin aslında .Tabi verip vermemek bu onlara kalmış birşey
  • yasin_92 kullanıcısına yanıt
    donanımsalsa almazlar bence
  •  LG G3 Kasa Çatlağı Yüzünden Teknik Servise Gönderilen Telefonların ANA KONUSU
  • Vay bee ne cektim bu telefondan tam 45 gun bekledim cihz yok dediler hergun arayip durdum ve sonunda para iadesi aldim samsung s6 aldim kafam rahat lg g3 gibi isinmiyor acilip kapanmiyor catlama matlama yok lg servisi hakketen rezalet

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bende bugun delta servise kasa çatlağı için gönderiyorum bakalım ne olacak
    aynı zamanda bataryadan kaynaklı sürekli yeniden başlıyor
    daha önce gönderen çözüm bulan yada sorun yaşayan varmı
  • @dn@n kullanıcısına yanıt
    ben daha önce göndermiştim kasa değişimi yapıp göndermişlerdi şimdi garantinin bitmesine tam 20 gün kala tekrar gönderdim bakalım yine yapacaklar mı?
  • Kulaklik girisi tarafindan catladi ama sonrasinda yere dusurdum kasada zedelenme oldu. Acaba gondersem ucretsiz degisirler mi kasayi? Yoksa kullanici hatasi mi derler?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaslar benim g3 u gecen sene kasa catlagi yuzunden servise vermistim yapildi simdi ayni yerden tekrar catladi servise versem ucret talep ederlermi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eflatun45

    Ekranın kararması,solması, kulaklık girişi ve kızılötesindeki çatlak problemlerinden dolayı Lg g3ü delta servisine gönderdim. 20 iş günü dolduğu için aradım sordum. Telefon değişimi olacağını söylediler ve ellerinde değişim yapacak telefonları olmadığı için 15 gün daha bekleteceklerini söylediler.
    Bu süre içinde yedek telefon verilmediğini ve verilmesi gerektiği söylediğimde değişim yapılan telefonlarda böyle bir uygulama olmadığını sadece arıza tamiri yapılan telefonlar için verileceğini söylediler.

    Bu durumda ne yapmam gerek. 15 gün sonra tekrar 15 gün bekletebilirler ki bu durum beni tiksindiriyor.

    Para iadesi için tüketici hakem heyetine başvurabilir miyim ? Böyle bir hakkım var mı ?
    Telefon alınalı 1.5 yıl oldu. Alınan süre bir şey ifade etmez gibi geliyor ama forumda çok fazla 6 ay muhabetti yapılmış.

    Daha önce Deltaya telefon gönderip para iadesi alan kimse var mı ?

    Sonunda para iadesini alabildik. 1660 liraydı fatura tutarı. 1550 lira hesaba yatırmışlar. Mayısın 20'sinden Ekimin 11'ine kadar uğraşın sonucu.




  • ben geçen hafta servise vermiştim mümkünse arka kapakta değişsin diye boyası biraz atmıştı kasayı değiştirmişler ancak kapak için 100tl ücret istediler.Bende gerek yok dedim zaten kılıfla kullanıyorum.Kasa değişimi gerçekleşti ikinci kez.Delta servis inanmayacaksınız ama beni yeterince memnun etti.2200tl olan telefonu 1300tl'ye almıştım ve bu fiyata lg türkiye garantisi beklemiyorum elbette.Ama bir daha sorsalar lg türkiye garantili alırdım.
  • bjk_murat B kullanıcısına yanıt
    değiştirirler kronik hata bunu onlarda kabul ediyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bjk_murat

    Kulaklik girisi tarafindan catladi ama sonrasinda yere dusurdum kasada zedelenme oldu. Acaba gondersem ucretsiz degisirler mi kasayi? Yoksa kullanici hatasi mi derler?

    Valla çok uyanıklar hocam ücretsiz yapmamak için her şeyini inceliyorlar telefonun ona göre işlem yapıyorlar.Ana kasadaki zedelenmeyi görmezlerse büyük bir sorun değilse.ücretsiz yapacaklardır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ArcherAngel -- 12 Ekim 2016; 21:31:51 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bugün itibari ile lg tr garantili telefonumu kasa çatlağı geç şarj olma ve çabuk şart bitme durumlarından servise verdim. bakalım ne olacak. 20 iş günü geçerse para iadesi isteyip lg ile vedalaşacağım.
  • 
Sayfa: önceki 143144145146147
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.