Şimdi Ara

LG G3 Kasa Çatlağı Yüzünden Teknik Servise Gönderilen Telefonların ANA KONUSU (143. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.976
Cevap
36
Favori
142.656
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 141142143144145
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zankos

    telefonu garantiye verdim ama ürünün ne durumda olduğunu nasıl takip edecem bilen varmı ürünü verdiğim servisin internet sayfası yok takip no yok lg sayfasında da makbuz no istiyor faturada yazarmı o

    Hangi servise verrdiniz ?sayfası vardır sayfası varsa imei numarasını not etmeniz lazımdı bir kenara

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bjk_murat

    Arkadaşlar malum çatlaktan kulaklık girişinden bende de var fakat geçenlerde telefonu yere düşürdüm kasada ezik oluştu. Şimdi bu şekilde gondersem garanti dışı mi bırakırlar?

    Valla hocam ben şunu anladım ki bahane edip o çatlakları sizin üstünüze yıkabilirler başıma gledi oradan biliyorum

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • BrainDrain B kullanıcısına yanıt
    imei varda trabzon günaydın kardeşler servisin adı sayfaları vardı ama kapanmış galiba numaramı aldılar arayacaz dediler o kadar ben lg sayfasından görebilirmiyim acaba
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zankos

    imei varda trabzon günaydın kardeşler servisin adı sayfaları vardı ama kapanmış galiba numaramı aldılar arayacaz dediler o kadar ben lg sayfasından görebilirmiyim acaba

    Sizin cihazınız paralel ithalat garantili mi yoksa lg türkiye garantili mi?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • BrainDrain B kullanıcısına yanıt
    lg türkiye
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zankos

    lg türkiye

    Tamam o zamanhttps://www.lg.com/tr/destek/teknik-servis/teknik-servis-takip buradan bir sorgulatın aşağıya inip imei numaranızla

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • BrainDrain B kullanıcısına yanıt
    hata verdi demekki sisteme girmemiş veya gözükmüyor bi şeklide halledilir bayramdan dolayı olabilir olmadı çağrı merkezini arayacaz ilgi için teşekkürler ayrıca
  • Arkadaslarim kasa catlagi sarj girisimde sorun ve bataryam olmek uzere. Deltadan degisim alan var mi yoksa onarim mi yapiyorlar bilginiz var mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkanrap

    Arkadaslarim kasa catlagi sarj girisimde sorun ve bataryam olmek uzere. Deltadan degisim alan var mi yoksa onarim mi yapiyorlar bilginiz var mi

    Parça varsa tamir ediyolarmış bataryayı değiştitrler

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zankos

    hata verdi demekki sisteme girmemiş veya gözükmüyor bi şeklide halledilir bayramdan dolayı olabilir olmadı çağrı merkezini arayacaz ilgi için teşekkürler ayrıca

    Önemli değil

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • BrainDrain B kullanıcısına yanıt
    Iste keske parca tedarik sorunu yasasalar ya;) benim daha birbyilim var garanti icim beklesem mi acaba biraz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkanrap

    Iste keske parca tedarik sorunu yasasalar ya;) benim daha birbyilim var garanti icim beklesem mi acaba biraz

    Neden bekelyeceksiniz stok durumu hiç belli olmuyor hatta hemen vermenizi tavsiye ederim çünkü yeni cihaz gelirse garantiniz şuanki cihazın garantisi kadar geçerli olacak şimdiden verirseniz ve yeni cihaz gelirse en azından 1 yıl garantiniz olur

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar 05.09.2016 da cihazımı İzmirdeki Lg teknik servise teslim ettim.G4 model ve bu modeldeki genel olan sorunlar ısınma, ghost screen vs. bendede vardı bu sebeple servise verdim. Servis takipte hala işemri açıldı diyor ve herhangi bir güncelleme yok sanırım genel servise ulaşmadı hala telefon. Bu geçen 5 iş günü boşa mı geçmiş oluyor? Yani belirtilen 20 iş gününün başlangıç tarihi benim cihazı teslim ettiğim tarih mi yoksa cihazın genel servise varış tarihi mi? Araya bayramda girdi 5 iş günüde boşa geçtiyse süreç baya uzadı

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: halilkim

    Arkadaşlar 05.09.2016 da cihazımı İzmirdeki Lg teknik servise teslim ettim.G4 model ve bu modeldeki genel olan sorunlar ısınma, ghost screen vs. bendede vardı bu sebeple servise verdim. Servis takipte hala işemri açıldı diyor ve herhangi bir güncelleme yok sanırım genel servise ulaşmadı hala telefon. Bu geçen 5 iş günü boşa mı geçmiş oluyor? Yani belirtilen 20 iş gününün başlangıç tarihi benim cihazı teslim ettiğim tarih mi yoksa cihazın genel servise varış tarihi mi? Araya bayramda girdi 5 iş günüde boşa geçtiyse süreç baya uzadı

    İmei numaranızı gidiğinizde bilgi çıkıyorsa zaten sizde yazmışssınız işemri açıldı filan yazıyormuş bu cihazınızın serviste olduğu anlamına geliyor ama sırada bekliyor su an bende lg g2 mini cihazımı verdim 7.gün sonunda birden arka arkaya güncelleme yaptılar orada cihazınızın kayıt yapıkdığı tarih yazar o tarihten buraya olan günleri hesaplayın bayram tatilini koymadan

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • BrainDrain B kullanıcısına yanıt
    Birde telefonu 2. El almıştım değişim veya para iadesi hakkım var mıdır? Thh ye başvurabilir miyim. Fatura adıma olmadığı için bazı sitelerde hakkım olmadığı yazıyo.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: halilkim

    Birde telefonu 2. El almıştım değişim veya para iadesi hakkım var mıdır? Thh ye başvurabilir miyim. Fatura adıma olmadığı için bazı sitelerde hakkım olmadığı yazıyo.

    Aa hocam o konuda emin değilim ama sanırım bende öyle okumuştum

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • BrainDrain B kullanıcısına yanıt
    Benim durumumda olan diğer arkadaşlar için yazıyorum. THH yi aradım faturası adıma olmayan bir cihazın değişimi veya iade talebinde bulunabilir miyim dedim. Bana firmaya bağlı olduğunu yani firma faturadaki isme para iadesi yapıyorsa size para iadesi yapmaz. İade konusunda zorluk çıkıyorsa bize faturadaki kişi ile birlikte başvuru yapabilirsiniz dedi. Yani faturası adıma olmadığı için bu cihazdan para iadesi etmem söz konusu değil. Lg yi aradım lg de para iadesini faturadaki isme yaptığını ancak değişim için sadece faturanın yeterli olduğunu söyledi yani sadece cihaz değişimi talebinde bulunma hakkım var. Açıkçası işin parasında değilim para iadesi olsa bile o para yine telefona gidecekti. G4 çok beğendiğim severek aldığım bir telefondu ama sorunlarında ötürü fazlaca soğudum. G5SE verilmiş bazı arkadaşlara ama ben bunuda mantıklı bulmuyorum sonuçta G4 G5SE ye göre çok daha güçlü bir telefon ve G4 tasarımı bence çok daha güzel. Karışık bir durum cidden soğudum. 😔 Ayrıca 20 iş günü olayını sordum servise verilen tarihten itibaren yani işemri açıldığı tarihinden itibaren bayram ve pazar günlerini saymaksızın haftanın 6 günü sayılan günlermiş.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: halilkim

    Benim durumumda olan diğer arkadaşlar için yazıyorum. THH yi aradım faturası adıma olmayan bir cihazın değişimi veya iade talebinde bulunabilir miyim dedim. Bana firmaya bağlı olduğunu yani firma faturadaki isme para iadesi yapıyorsa size para iadesi yapmaz. İade konusunda zorluk çıkıyorsa bize faturadaki kişi ile birlikte başvuru yapabilirsiniz dedi. Yani faturası adıma olmadığı için bu cihazdan para iadesi etmem söz konusu değil. Lg yi aradım lg de para iadesini faturadaki isme yaptığını ancak değişim için sadece faturanın yeterli olduğunu söyledi yani sadece cihaz değişimi talebinde bulunma hakkım var. Açıkçası işin parasında değilim para iadesi olsa bile o para yine telefona gidecekti. G4 çok beğendiğim severek aldığım bir telefondu ama sorunlarında ötürü fazlaca soğudum. G5SE verilmiş bazı arkadaşlara ama ben bunuda mantıklı bulmuyorum sonuçta G4 G5SE ye göre çok daha güçlü bir telefon ve G4 tasarımı bence çok daha güzel. Karışık bir durum cidden soğudum. 😔 Ayrıca 20 iş günü olayını sordum servise verilen tarihten itibaren yani işemri açıldığı tarihinden itibaren bayram ve pazar günlerini saymaksızın haftanın 6 günü sayılan günlermiş.

    Sağolun bilgilendirme için

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: halilkim

    Benim durumumda olan diğer arkadaşlar için yazıyorum. THH yi aradım faturası adıma olmayan bir cihazın değişimi veya iade talebinde bulunabilir miyim dedim. Bana firmaya bağlı olduğunu yani firma faturadaki isme para iadesi yapıyorsa size para iadesi yapmaz. İade konusunda zorluk çıkıyorsa bize faturadaki kişi ile birlikte başvuru yapabilirsiniz dedi. Yani faturası adıma olmadığı için bu cihazdan para iadesi etmem söz konusu değil. Lg yi aradım lg de para iadesini faturadaki isme yaptığını ancak değişim için sadece faturanın yeterli olduğunu söyledi yani sadece cihaz değişimi talebinde bulunma hakkım var. Açıkçası işin parasında değilim para iadesi olsa bile o para yine telefona gidecekti. G4 çok beğendiğim severek aldığım bir telefondu ama sorunlarında ötürü fazlaca soğudum. G5SE verilmiş bazı arkadaşlara ama ben bunuda mantıklı bulmuyorum sonuçta G4 G5SE ye göre çok daha güçlü bir telefon ve G4 tasarımı bence çok daha güzel. Karışık bir durum cidden soğudum. 😔 Ayrıca 20 iş günü olayını sordum servise verilen tarihten itibaren yani işemri açıldığı tarihinden itibaren bayram ve pazar günlerini saymaksızın haftanın 6 günü sayılan günlermiş.

    benim faturamda adıma değil . benim başvurum sonuçlandı 1750 lira para iadesi çıktı 332 lira kullanım bedeli düşmüşler. eğer firma fatura sahibine yaparız gibi bi saçmalık derse ben bu işi sürdürürüm mahkemelik olurlar . öyle bi hakları yok çünkü. ne yani sağ elin kullandığını sol kullandı diye sırf bir isme bakarak beni tüm haklarımdan mahrum edebileceklerini sanıyorlarsa yanılıyorlar




  • msamiakca M kullanıcısına yanıt
    İade için kimlik ve iban gerekiyormuş. THH de firma sadece fatura sahibine iade yapıyorsa sizin bize başvurunuz geçersiz sayılır dedi fatura sahibi ancak THH ye başvurabilirmiş. Sizden iban numarası ve kimlik fotokopisi istediler mi? Sonucu burda paylaşırsanız sevinirim belli olmaz belki iade yaparlar.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 141142143144145
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.