Öncelikle merhaba arkadaşlar. LG G4 kullanıcısıyım.Yaklaşık 1 yıldır sorunsuz bir şekilde kullandım.1-1.5 ay öncesinde telefonumu talihsiz bir şekilde yere düşürdüm ve telefonumun ekranı çatladı.1-1.5 ay ekranı çatlak şekilde kullanmak zorunda kaldım ve 2 gün önce telefonumda ana kart sorunu(bootloop) meydana geldi.
Telefonumu LG teknik servisi Vintek Elektriğe kutusuyla beraber eksiksiz bir şekilde yolladım.Telefonum Vintek Elektriğe ulaştığında direk kayıt yapıldı.İlk kayıt yapıldığında telefonumun garanti kapsamında olduğu bilgisini aldım.Ancak bugün telefonumun kayıtını sorgulattığım da ise telefonumun garanti kapsamı dışında olduğu ve onarım için 400 TL ücret talep ettikleri mesajını maalesef ki aldım.
Telefonun garanti dışı kalmasının sebebi ise telefon ekranının çatlak olmasıymış.Ben telefonumu garantiye yollarken telefonumu bootloop sorunu üzerine yolladım.Bana telefonumun çatlak olduğu için önce ekranın tamir edileceği ardından ana kart değişimi yapılacağını söylediler.Ama ben ekran değişimi için değil sadece ana kart değişimi bekliyordum.
Siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz yani ben sadece ana kart değişimi yapılmasını istiyordum.Böyle bir şeyi talep edebilir miyim yoksa önce telefon ekranının değişimi yapılması normal mi?