Şimdi Ara

LG G4 Garanti Para İadesi (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
147
Cevap
5
Favori
22.539
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • mrred M kullanıcısına yanıt
    ben de delta servise verdim telefon geldi 2 gün sonra tekrar bozuldu şimdi hala anakart bekliyorlar 20 iş günü doldu dün tüketici haklarına gittim. Seçimlilik haklarından fatura bedelini istedim ama 2. kez bozulduğunu yazmadım umarım burada sorun çıkmaz. oradaki memura sordum telefon geldi mi kullanabilir miyim diye kullanırsın karar çıkınca telefonu teslim edersin dedi ama buradaki bazı arkadaşlar telefonu teslim almayın falan diyorlar anlamadım .
  • şimdi alo 175 ile görüştüm eğer thh'ne başvuru yapılmışsa telefonu almamız gerektiğini söylüyor. Yani sonucu beklicez ne
  • hocam telefonu almayın dememızın sebebi seçimlik haklarından kaynaklı!

    orada bedelsiz onarımı diye bir madde var firma size telefonu teslim ederken bir şey imzalatıyor telefonu eksiksiz çalışır sorunsuz bir şekilde aldım diye siz teslim alırsanız bu durumu kabul etmiş oluyorsunuz bence!

    yani siz thh den karar çıktığında firma sizi mahkemeye verebilir. ben telefonu eksiksiz sorunsuz çalışır şekilde teslim ettim yani ücretsiz onarımını yaptım diye

    tabiki bu benim yorumum lg nin servis formlarında da böyle yazıyor size teslim ederken
  • Ben olsam teslim almam. Serviste kaybolur falan diye endişe duyuyorsanız telefonunuzun servise geldiği tarihten itibaren olmak üzere 90 gün içerisinde alınmayan cihazlardan mesul değiliz yazıyor servis formunun arkasında. Belki bu süre zarfında karar çıkar. Baktınız çıkmadı ve 90 gün de geçmek üzere iadeli taahhütlü posta ile durumu servise bildirin. THH'de dosyanın derdest olduğunu ve heyet incelemesinin devam ettiğini, bu hali ile cihazı teslim almanın size külfet yükleyeceğini ve seçimlik haklarınızı kaybedebileceğinizi belirtin. THH kararı çıkana kadar da cihazı muhafaza etmelerini, bu süre zarfında kendilerine teslim edilen cihaz ile ilgili olarak sorumluluk kabul etmediğinizi yazın. Aynı durum benim için de geçerli. Cihazım 20 iş gününde teslim edilmedi. 21 gün THH'ne müracaat ettim. Şuan belki cihaz gelmiştir arayan soran da olmadı ama hakem heyeti kararını bekliyorum. 90 günün aşılması durumunda ihtar çekeceğim ben de.




  • Telefonumu 01.10.16 da teknik servise verdim.20. iş gününde aradığımda imei numarası bekleniyor gibi birşey söyledi oradaki bayan.Görüşmeden yarım saat sonra tekrar aradılar, telefonunuz hazır gelip alabilirsiniz diye, cumartesi gunu gidicem teknik servise, o kadar eminim ki tekrar bozulacak.Ya da garanti süresi dolduktan sonra bozulacak.Teslim alırken nelere dikkat etmem gerekir, nerelerini inceliyim, nasıl kontrol ediyim.Bu konu hakkında bildiklerinizi paylaşırsanız sevinirim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi esagnak -- 27 Ekim 2016; 15:40:25 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BBizim yeniC4 dede ghost screen oluştu bundan dolayı para iadesi alanvar değilmi konu sahibi Ve mağdurum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lord_of_darks

    BBizim yeniC4 dede ghost screen oluştu bundan dolayı para iadesi alanvar değilmi konu sahibi Ve mağdurum

    Ghost screeni idare edipte bootlop olayının olmasını bekleyen var hocam,Bu arada geçmiş olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tesekkurler bekliyordum zaten 1600 lira faturasi var ikinci g4 un artik ya g5 e tamam diyecez yada parayi almak icin ugrasacaz ikinci aldigimda dusmustu ilki 2800 e mal olmustu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar üstte yazdığımda 20 demiştim fakat servise veriliş gününü hesaba katmamıştım.Cumartesi servise gittiğimde 21 gun olduğu için tamir edilmiş telefonu alamam, para iadesi istiyorum dedim.Merkeze yollanacağını daha sonra da değişimin orada kabul edileceğini söylediler.Fakat şu an hakem heyetine gitmek istiyorum ve elimde rapor, form hiçbir sey yok.Hakem heyetine ne zaman başvurabilirim Edit:yazım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi esagnak -- 30 Ekim 2016; 23:50:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim telefon 3-4 ay evel ilk önce Ghost screen arızası vermeye başladı. ardından şarj olamama ve olsa bile çok çabuk bitirme sorunları eklendi. en sonunda da aşırı ısınmalar ve sonrası bootlop oldu gitti. şu an thh kararını bekliyorum bakalım ne olacak. aslında lg g4 güzel telefondu ama ömrü vefa etmedi.
  • esagnak E kullanıcısına yanıt
    Telefonu servise elden verdi iseniz telsim fişi, kargo ile gönderdi iseniz kargo fişi, fatura ve garanti belgesi ile başvurabilirsiniz THH'ye. Bir gidip sorun yardımcı olurlar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün çankaya tthye başvurdum.1 yıl kadar uzar ama sonuçlanır durumunuz dediler.Süreci hızlandırmak için ne yapabilirim telefonu aldığım kurumu,servisi ya da lg müşteri hizmetleriyle iletişime geçmem yeterli olur mu yoksa sadece beklemeli miyim?Yardımlarınız için hepinize teşekkür ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar yardıma ihtiyacım var, şöyle ki: Paralel ithalat(fonotel) ile aldığım LgG4'ü bootloop hatası sonrası 1 ay önce Sirkeci'deki servisine teslim ettim. Halen serviste görünüyor, herhangi bir geri dönüş olmadı. Artık ücret iadesi istemeyi düşünüyorum. Burada okuduğum kadarıyla servisten alacağım bir belge ile hakem heyetine başvurmam mümkün sanırım. Ekşide bir arkadaş ise servise gitmeden iadeli taahhütlü bir dilekçe yollayıp ertesi gün hakem heyetine dilekçe yazılmasını önermiş. Sizce hangisini yapmalıyım, hangi yol daha garantidir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar telefonu ghost screen bahanesi ile tüketici hakem heyetine başvuracağım. Tabi ilk önce servise verip donanımsal sorun raporu almaya çalışacağım. Donanımsal raporu almadan thhye başvurmak eksiklik olur mu? Fatura var, elimi güçlendirmek için anakart değişim raporu var servisten, bunun dışında sadece garanti belgesi yok. Zaten servis dahi garanti belgesi istemiyor. Garanti belgesi olmaması tüketici hakem heyeti başvurusunda sıkıntı yaratır mı? Tecrübesi olan var mı?



    ..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selamlar

    benim ilginç bir sorum var. Romu ben değil servis yüklemiş(delta servis)

    Ben rom isinden anlamam ama bisey sormak isterim. Lg g3 telefonumu servise yolladim pili az gdyor diye. Onlar da anakart degismis ve fullmics diye bisey yuklemisler. Sana sormak istedigim bu bir rommudur? Eger oyle ise resmi bisey mi? Ykb cuzdan uygulamasindaki nfc duzgun calismiyor. Uygulamayi yuklerken guvenli degil mesaji veriyor. Teknik servisin bunu yuklemesi legal midir?

    aslında merak ettğim, telefon bu haldeyken tüketici heyetine gitsem ve rom yüklemesinden dolayı para iadesi istesem şansım var mı acaba? rom yüklemesi, telefon serviste iken yapıldı.
  • Arkadaslar merhaba benim de g4 bootlop oldu 26 ekimde servise verdim. 2 kasimda yeni cihaz bekliyor diyor. daha 6 ay olmadi.G5 ya da ucret iadesi icin ne yapmaliyim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mertooo123 M kullanıcısına yanıt
    Servise verirken bedel iadesi talep ettiğinizi bildirmeniz ve servis formuna yazmanız ya da hiç servise başvurmadan hakem heyetine başvurmanız gerekliydi. Bunu beyan etmediğiniz için kanunen "ücretsiz onarım" hakkından yararlanıyorsunuz. Bedel iadesi için azami tamir süresi olan 20 iş günü (cumartesi dahil pazar ve resmi tatil günleri hariç) dolmasını bekleyin. O süre içerisinde size onarım veya değişim ile cihazı teslim etmezler ise ürün faturası ve servis formu ile birlikte direk hakem heyetine başvurun. Hakem heyetine başvurduktan sonra servise bilgi verin ve herhangi bir şey teslim alıp, imzalamayın.

    Azami tamir süresi içerisinde cihaz size onarım veya değişim neticesi teslim edilebilir. Eğer cihaz size onarım sonucu teslim edilir ve garanti süresi içerisinde tekrar arızalanırsa Garanti Belgesi Yönetmeliği 9. madde ve 6052 sayılı kanun 56(3) maddesi gereğince bedel iadesi hakkınız oluşur. Böyle bir durum olursa servise vermeden arızalı cihaz ile birlikte hakem heyetine başvurun.



    6502 sayılı kanun : http://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2013/11/20131128-1.htm
    Garanti Belgesi Yönetmeliği :http://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2014/06/20140613-2.htm




  • 17 eylül 2016 da telefonu aldığım telefoncuya Lg g4 marka cihazimi teslim ettim.söylediklerine gore yaklaşık15 gunde servise ulaştı.ardindan yaklaşık 1 ay da degisim karari cikmasini bekledim nitekim değisim onayi cikti denildi ancak yarin 2 ay doluyor ve hala tam olarak bana verilecek cihazin akıbetini bilmiyorum.eğer g5 verilmezse ucret iadesi talep edeceğim ya da cogu arkadaşın söylediği gibi thh ne gideceğim.Ben bundan önce g2 cihazimi kullanirken bu kadar problem yaşamadım.Ama benim icin lg markasi tam bir hayal urunu oldu.bir daha kesinlikle evime lg marka telefon sokmayacağım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba; 29 Ekim 2015 tarihinde bende maalesef Vodafone Sb. den faturaya yansıtılma üzere LG G4 815TR telefon aldım. Cihaz 26.02.2016 tarihinde kapandı ve açılmadı. Servise verdim yeni kutulu cihaz değişimi yapıldı. Telefonum 11.11.2016 tarihinde de kendiliğinden kapandı ve açılmadı. Bataryayı çıkardığımda telefon açılıyor fakat logoda kalıyordu. 12.11.2016 tarihinde servise verdim. Anakart değişimi yapılmış. Ben para iadesi talebinde bulunmak istiyorum ne yapabilirim? Telefonu servisten alayım mı? Elimde fatura ve önceki serviste değiştiğine dair belge mevcut. Teşekkür ederim.
  • Sergant S kullanıcısına yanıt
    Cihazı servise vermeden önce GBY 9. madde ve 6502/56. madde gereğince bedel iadesi talep ettiğinizi belirtmeniz veya 2.arızada cihazı servise vermeden direk hakem heyetine başvurmanız gerekliydi.

    Ancak yine de cihazı servisten teslim almadan bulunduğunuz ilçedeki hakem heyetine gidip bu durumu danışabilirsiniz.
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.