2015 eylül ayında büyük bir hata yaparak LG G4 cep telefonu aldım telefon 1. ayını doldurmadan tuş kilidindeyken bir daha görüntü gelmedi , servise verdim. (baş belası fırat elektronik) yaklaşık 15 gün sonra yenisi geldi. dedim yaşadığımız olası bir talihsizlik deyip yeni değişen cihazı kullanmaya devam ettim .(bu arada kutulu değişim oldu satmak ve satmamak arasında çok gidip geldim.) LG G4 senesi gelmeden 2016 agustos ayında telefon nette gezerken avucumda can verdi. klasik açılamama sorunu , tekrar servise verdim. 24/08/2016 tarihinde , bu gün (30/09/2016) oldu hala cihazdan ses yok. kutulu değişim onayı çıktı görünüyor ama ne zaman olacağı belli değil . servisle konuştum , müsteri hizmetleri ile konuştum 20 günlük yasal süreç geçti istemiyorum bu cihazı ücret iadesi istiyorum diyorum. kutulu değişim onayı alındıktan sonra ücret iadesi talebi girebiliyoruz diyorlar. almayacağım bir ürün için neden değişim sürecini bekleyim diyorum bizde uygulama böyle diyorlar. kanun 20 iş gününü geçince ücret talep edebilir tüketici diyorum , bekleme zorundasınız prösüdür bu deniyor yani kendi işlem politikasını zorla dayatıyor LG. malesef doğru düzgün hiç bir şey işlemiyor tüketiciyi bezdiriyorlar şimdi mecburen değişim onayı bekleyeceğim. onaydan sonra ücret iadesi istiyorum diyeceğim bakalım o iş kaç gün sürecek ve paramı geri alabilecek miyim. siz siz olun cep telefununda LG markasını seçmeyin ....
Bence değişim yapmaları da iyi bir şey. Direk almayın uzak durun demek acımasızca olur.( Lg kullanmıyorum fan diye düşünmeyin)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
kurtaran_ali
kullanıcısına yanıt
teknik servis iletişim sorunları , tüketici kanun madddelerini takmama , kendi bildiklerini okuma ve aynı model cihazın 2 kere arızalanması ve değişmesi bence yeterli ürün garantide iken sorun yok ama ya garanti bitince ne olur
LG G4'ler 'Boot loop' denilen kronik sorun çıkması yüzünden pek tercih edilmemesi gereken bir telefon.