Şimdi Ara

LG SERVİS ANLAYIŞI (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
34
Cevap
1
Favori
2.243
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: isoomail


    quote:

    Orijinalden alıntı: leventsr


    quote:

    Orijinalden alıntı: isoomail

    Slm.

    Az önce servisle tekrar konuştum. Bu defa ağız değiştirip: içini açıp bakacağız eğer kullanıcı hatası kaynaklı, bozuk para vs. gibi birşey sebep olmuşsa kullanıcı hatası, birşey bulamazsak cihaz hatası diyeceğiz dediler.
    Dün halbuki direkt LG kırılma olaylarını garantiye dahil etmiyor demişlerdi.
    Şimdi beklemedeyim. Servise güvenmekten başka birşey gelmiyor elimden.

    Kaymaksmlıklardaki tüketici heyetine faturan ve servis fişi ile başvur sakın tamir ettirme para iadesi talebi et dilekçende arkadaşın ürününü iade ettim ben

    Slm.

    Garanti dahilinde yapılıyor makina.
    Kazansa birden fazla yırtık varmış ve nasıl olduğunu anlamamıslar. Bu nedenle garantiye dahil olmuş.
    parayla yaptırıp sonra hakem heyetine gidecektim. Çünkü maklnaya ihtiyacım var.

    Şu anda ise sebebini bulamayıp parça deglslnce ne olacak diye düşünüyorum. Sebep bulunmazsa bir müddet sonra aynısını yapar ve bu böyle devam eder. Her 1.5 yılda 300-400 atlet vermek demek olur. Çünkü garanti 6 aya doluyor.
    Şimdilik makina garantiden yapılıp gelsin. Bu sorularımı LG'ye sorup tatmin edici cevap alamazsam kusurlu üretilen mal şikayeti yapmayı düşünüyorum.


    bence garantiyi uzatsınlar...

    yıllar önce grundig tv almıştım, 1 yıl dolmadan tüp bitti ekran gitti...
    hem sıfırdan yaptırdım hem de garantiyi 1 yıl uzattırdım, o zamanlar garantiler 1 yıldı...

    değişen kazan için servis yeniden garanti vermeli bence...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: isoomail


    quote:

    Orijinalden alıntı: leventsr


    quote:

    Orijinalden alıntı: isoomail

    Slm.

    Az önce servisle tekrar konuştum. Bu defa ağız değiştirip: içini açıp bakacağız eğer kullanıcı hatası kaynaklı, bozuk para vs. gibi birşey sebep olmuşsa kullanıcı hatası, birşey bulamazsak cihaz hatası diyeceğiz dediler.
    Dün halbuki direkt LG kırılma olaylarını garantiye dahil etmiyor demişlerdi.
    Şimdi beklemedeyim. Servise güvenmekten başka birşey gelmiyor elimden.

    Kaymaksmlıklardaki tüketici heyetine faturan ve servis fişi ile başvur sakın tamir ettirme para iadesi talebi et dilekçende arkadaşın ürününü iade ettim ben

    Slm.

    Garanti dahilinde yapılıyor makina.
    Kazansa birden fazla yırtık varmış ve nasıl olduğunu anlamamıslar. Bu nedenle garantiye dahil olmuş.
    parayla yaptırıp sonra hakem heyetine gidecektim. Çünkü maklnaya ihtiyacım var.

    Şu anda ise sebebini bulamayıp parça deglslnce ne olacak diye düşünüyorum. Sebep bulunmazsa bir müddet sonra aynısını yapar ve bu böyle devam eder. Her 1.5 yılda 300-400 atlet vermek demek olur. Çünkü garanti 6 aya doluyor.
    Şimdilik makina garantiden yapılıp gelsin. Bu sorularımı LG'ye sorup tatmin edici cevap alamazsam kusurlu üretilen mal şikayeti yapmayı düşünüyorum.


    Merhaba hocam. Ne oldu makina yapıldı mı memnun musunuz şuanda. :)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Eternafelicity


    quote:

    Orijinalden alıntı: isoomail


    quote:

    Orijinalden alıntı: leventsr


    quote:

    Orijinalden alıntı: isoomail

    Slm.

    Az önce servisle tekrar konuştum. Bu defa ağız değiştirip: içini açıp bakacağız eğer kullanıcı hatası kaynaklı, bozuk para vs. gibi birşey sebep olmuşsa kullanıcı hatası, birşey bulamazsak cihaz hatası diyeceğiz dediler.
    Dün halbuki direkt LG kırılma olaylarını garantiye dahil etmiyor demişlerdi.
    Şimdi beklemedeyim. Servise güvenmekten başka birşey gelmiyor elimden.

    Kaymaksmlıklardaki tüketici heyetine faturan ve servis fişi ile başvur sakın tamir ettirme para iadesi talebi et dilekçende arkadaşın ürününü iade ettim ben

    Slm.

    Garanti dahilinde yapılıyor makina.
    Kazansa birden fazla yırtık varmış ve nasıl olduğunu anlamamıslar. Bu nedenle garantiye dahil olmuş.
    parayla yaptırıp sonra hakem heyetine gidecektim. Çünkü maklnaya ihtiyacım var.

    Şu anda ise sebebini bulamayıp parça deglslnce ne olacak diye düşünüyorum. Sebep bulunmazsa bir müddet sonra aynısını yapar ve bu böyle devam eder. Her 1.5 yılda 300-400 atlet vermek demek olur. Çünkü garanti 6 aya doluyor.
    Şimdilik makina garantiden yapılıp gelsin. Bu sorularımı LG'ye sorup tatmin edici cevap alamazsam kusurlu üretilen mal şikayeti yapmayı düşünüyorum.


    Merhaba hocam. Ne oldu makina yapıldı mı memnun musunuz şuanda. :)

    Slm.

    Parça bekleniyor. Araya bayram girdi derken 5 ağustos'ta teslim edildi.
    Peki niye olmuş sorusuna cevap veremediler.
    İmalat hatası olup tekrar etmeyeceğini umuyorum.
    şu anda sorunsuz kullanıyoruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • isoomail kullanıcısına yanıt
    Umarım bu tür sorunlar tekrar yaşamazsınız. Peki servis ü'den tamir edildiğine dair fiş vs verdiler mi?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Eternafelicity

    Umarım bu tür sorunlar tekrar yaşamazsınız. Peki servis ü'den tamir edildiğine dair fiş vs verdiler mi?

    Servis belgesi var. Garantiden yaptıkları yazıyor.
    Yeni kazan için garanti uzar mi dedim.
    Garanti dahilinde değiştiği için uzamaz, ücretle değişen parçalar 6 ay garantili oluyor dediler.
    Hayırlısı demekten başka birşey demedim. Ama aynı problem tekrarlarsa ayıplı mal şikayeti yapıp değişim isteme hakkımı.kullanmayı düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • isoomail kullanıcısına yanıt
    Bende onu söylecektim eğer bir problem olursa ki (inşallah olmaz) şikayet edip paranızı geri alırsınız.

    Haber verdiğiniz için teşekkürler. Hayırlı geceler.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Eternafelicity

    Bende onu söylecektim eğer bir problem olursa ki (inşallah olmaz) şikayet edip paranızı geri alırsınız.

    Haber verdiğiniz için teşekkürler. Hayırlı geceler.

    Problem olunca konunun uzmanı yapıyorlar :)

    Garanti süresinden bağımsız bu hakkimiz varmis.

    Size de iyi geceler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • isoomail kullanıcısına yanıt
    Hocam ben yeni aldım 9kg olanı f17afds miydi neydi daha açılmadı aynı problem bendede çıkarsa vay bu makinayı ovenlere

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: isoomail


    quote:

    Orijinalden alıntı: Eternafelicity

    Bende onu söylecektim eğer bir problem olursa ki (inşallah olmaz) şikayet edip paranızı geri alırsınız.

    Haber verdiğiniz için teşekkürler. Hayırlı geceler.

    Problem olunca konunun uzmanı yapıyorlar :)

    Garanti süresinden bağımsız bu hakkimiz varmis.

    Size de iyi geceler.

    Hep öyle olur zaten. :)

    Evet onu biliyorum. Ben eğer olmazsa o belgeyi de kullanırsınız diye demiştim.

    O değil de LG'nin 12 kg makinası hem aklımda hemde gözümde Ama sizin bu yaşadığınız sorunuda göz önünde bulunduruyorum ama işte

    Bu arada @Dusty hala girmemiş foruma. Onun söyleyeceklerinide çok merak ediyorum.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ek garantide yaptırın mutlaka.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Eternafelicity

    Ek garantide yaptırın mutlaka.

    Ek garanti şu anda yaptırılabilecek birşey mi?
    Hızlıal'dan internet üzerinden almıştım. LG'yi arasam uzatma yapıyorlar mi? Zannetmiyorum

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: isoomail


    quote:

    Orijinalden alıntı: Eternafelicity

    Ek garantide yaptırın mutlaka.

    Ek garanti şu anda yaptırılabilecek birşey mi?
    Hızlıal'dan internet üzerinden almıştım. LG'yi arasam uzatma yapıyorlar mi? Zannetmiyorum

    Ek garantiyi sizin için değil de yasin bey için söylemiştim. Sizin makina için yapılmaz sanırım.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öncelikle çok geçmiş olsun. Hani demişsiniz ya makine ilk aldığımızda aşırı gürültü yapıyordu diye, sarsıntı da yapıyor muydu o sırada? Çünkü kazanlarda minik vidalar olabiliyor taşıma sırasındaki sarsıntılardan etkilenmemesi için. Acaba o vida sökülmeyi unutulup, sıkıntı yaratmış olabilir mi ki?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dusty

    Öncelikle çok geçmiş olsun. Hani demişsiniz ya makine ilk aldığımızda aşırı gürültü yapıyordu diye, sarsıntı da yapıyor muydu o sırada? Çünkü kazanlarda minik vidalar olabiliyor taşıma sırasındaki sarsıntılardan etkilenmemesi için. Acaba o vida sökülmeyi unutulup, sıkıntı yaratmış olabilir mi ki?

    Slm.

    ilk aldığımızda bir sorun yoktu. sonra zamanla önce dengelemede normalden aşırı sallanma (ayaklarında hiçbir dengesizlik yokken) devamında ise su sızdırmaya başladı. Cihazda iki kazan varmış, arka kazan çatlamış-kırılmış dediler.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.