Şimdi Ara

LG SERVİS ANLAYIŞI

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
34
Cevap
1
Favori
2.218
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Slm.

    2012 sonlarında emektar AEG'yi emekli edelim, yeni birşey alalım dedim. Forum'daki arkadaşların memnuniyetiyle ve yorgan da yıkayabiliyor oluşuyla LG F1443KDS aldım.
    Cihaz son bir aya kadar gayet güzel çalışıyordu, sorun yoktu.

    Son bir ayda önce dengeleme yaparken aşırı gürültü yapmaya başladı. Tam servis çağırsak mı derken bu defa su sızdırmaya başladı.

    Servis dün cihazı alıp gitti,sonra da aradılar. Buraya dikkat!

    Makinanın arkası komple değişecekmiş, birşey kırılmış. Ama LG KIRILMALARI ÖDEMİYORMUŞ dediler.

    Daha makinayı açmadan, ne olduğuna bakmadan, kullanıcı hatasıysa bunun sebeplerini söylemeden. LG KIRILMALARI ÖDEMEZMİŞ.
    Böyle bir anlayış olur mu? Ben bir makina yaptım ama bu makina kırılmaz, kırılma olduysada sizden olmuştur anlayışı nedir? Böyle bir saygısızlık olabilir mi? Şimdi makinanın içini açmalarını ve sorunun ne olduğunu söylemelerini bekliyorum. Gerçi baştan öyle bir kestirip attılar ki ne olursa olsun para bana girecek. Masrafıda 330 TLcik.

    Neyse, konuyu LG'yi şikayet etmekten çok Çamaşır makinası işinden anlayanların yorumlarını anlamak içina açtım. Bu olay bütün markalarda böyle midir?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi isoomail -- 22 Temmuz 2014; 9:49:25 >







  • Kullanıcı hatası olmadığı sürece garantiden değiştirmeleri gerekir.
  • Slm.

    Az önce servisle tekrar konuştum. Bu defa ağız değiştirip: içini açıp bakacağız eğer kullanıcı hatası kaynaklı, bozuk para vs. gibi birşey sebep olmuşsa kullanıcı hatası, birşey bulamazsak cihaz hatası diyeceğiz dediler.
    Dün halbuki direkt LG kırılma olaylarını garantiye dahil etmiyor demişlerdi.
    Şimdi beklemedeyim. Servise güvenmekten başka birşey gelmiyor elimden.
  • isoomail kullanıcısına yanıt
    Bozuk para, düğme gibi şeyler sarsıntıya sebep olmaz, tahliye pompasının ses yapmasına ya da tıkanmasına sebep olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sercos

    Bozuk para, düğme gibi şeyler sarsıntıya sebep olmaz, tahliye pompasının ses yapmasına ya da tıkanmasına sebep olur.

    Slm.

    Servise işi yaptırıp parasını verip raporu aldırmayı ve ilçe hakem heyetine de şikayet ederek paramı geri istemeyi düşünüyorum. Bozuk para bugüne kadar hep yapılmış kullanım yanlışlığıdır ve sonuçta alttaki filtrede birikir, makina su sızdırır. Ama böyle büyük bir soruna sebep olduğunu hiç duymadım.
  • Merhaba hocam.

    Çok üzüldüm mesajınızı okuyunca. Tam olarak servisin kırıldığı dediği yer neresiymiş? Yün yorgan yıkadınız mı kırılma ondan olmuş olabilir mi? Belkide makinada problem vardır. Forumda bu ürünü kullanan bir çok kişi var. İlk defa sizden duydum. Umarım sorununuz kısa sürede çözülür.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GülçinGE

    Merhaba hocam.

    Çok üzüldüm mesajınızı okuyunca. Tam olarak servisin kırıldığı dediği yer neresiymiş? Yün yorgan yıkadınız mı kırılma ondan olmuş olabilir mi? Belkide makinada problem vardır. Forumda bu ürünü kullanan bir çok kişi var. İlk defa sizden duydum. Umarım sorununuz kısa sürede çözülür.

    Slm.

    Yün yorganımız yok. Standart yataş vs. tarzı yün olmayan hafif yorganlarımız var.

    Akşama doğru servis sonucu bildirecek. Ama bir bozuk paradan vs. kazanın arka kısmının çatlamasını-kırılmasını kabul etmiyorum. Parasını ödeyip cihazı alıp şikayet etmeyi düşünüyorum.

    Beni kızdıran, incelemeyi yapıp delilleri ve mantıklı açıklamasıyla kullanıcı hatası dememeleri. Ürün su sızdırıyor, arka kazan çatlak. Ama LG çatlama-kırılmaya garantiyi işletmiyor demeleri. Peşin peşin bunu dersen ben de kıllanırım-huylanırım.
    Servis bugün akşama kadar sonucu bildiririz, bozuk para vs. kullanıcı hatası sayılacak birşey yoksa ücretsiz yaparız dedi. Ama ben bozuk para bulsalar bile bunun kazanı kıracak bir sonucu nasıl oluşturuduğunu merak edip kabul edemiyorum.
    Her türlü şikayet vs. sıkıntıları beni bekliyor.

    Not: 2 yıl önce sizin ve Dusty'nin konusunu okuyup yorumlar yazarak makineyi almaya karar vermiştim. Görünüşü-çalışmasıyla da güzel makina. İlk defa servisle işimiz oldu ve harbiden hiç aklıma gelmeyecek bir sonuç çıktı ortaya.




  • isoomail kullanıcısına yanıt
    aptallık edip çok pahalı bir tefal ütü almıştık, 5 yılı doldurdu ve bozuldu...
    servise götürdük, içeriye aldılar söküp getirdiler ve taban komple gitmiş dediler...
    fakat içeriden getirdikleri taban bize farklı geldi, bizimkini kenara ayırıp zaten sorunlu olan bir başka tabanı gösterdiler diye düşünüyorum, ancak isbat etmek için kanıt yok...keşke içeriye götürmeden gözümün önünde açmalarını isteseydim ama geçti...

    bu nedenle;
    aslında ilk tesbit müşterinin gözü önünde yapılmalı, servise giden mala ne yaptıklarını, ne bulduklarını nereden bilebiliriz
    ki?..


    @isoomail
  • quote:

    Orijinalden alıntı: baberti


    aptallık edip çok pahalı bir tefal ütü almıştık, 5 yılı doldurdu ve bozuldu...
    servise götürdük, içeriye aldılar söküp getirdiler ve taban komple gitmiş dediler...
    fakat içeriden getirdikleri taban bize farklı geldi, bizimkini kenara ayırıp zaten sorunlu olan bir başka tabanı gösterdiler diye düşünüyorum, ancak isbat etmek için kanıt yok...keşke içeriye götürmeden gözümün önünde açmalarını isteseydim ama geçti...

    bu nedenle;
    aslında ilk tesbit müşterinin gözü önünde yapılmalı, servise giden mala ne yaptıklarını, ne bulduklarını nereden bilebiliriz
    ki?..


    @isoomail

    Slm.

    Bende servis elemanlarına güvenmiyorum. Herkesi suçlayamam. Ama yapsa hiçbirşey diyemeyiz. Şimdi adam benim çalışan bir aparatımı alıp yerine yıpranmış koysa ve 6 ay sonra o aparat bozulsa ne diyebilirim? Benim parçayı söktüğünü nasıl ispat ederim? Makinenin içinden çıktı diye başka bir makineden çıkmış parçayı alıp gösterse ne diyebilirim? O benim bozuk param değil mi diyecem?

    Profesyonel çalışmanın kötü olduğu ülkemizde kişilerin iyi niyetine kalmış durumdayız. İyi süt emmiş birileri de olabilir, üç kağıtçı hırsız tipler de olabilir. Tamamen şans




  • Hazır yorgan yıkamanın sorun olacağını sanmıyorum. Sonuçta programı bile var.

    Kazan çabuk zarar görecek bişey değildir herhalde. Sonuçta su ve ıslak çamaşır duruyor. Zaten aklı mantığı yerinde olan bir servis, kazanın bozuk para yada vb şeylerle kırılmayacağını bilir.

    Yalnız ilk mesajınızda dengeleme de çok gürültü yaptı yazmışsınız. Acaba kazan o esna da makinanın bir yerlerine çarpıp kırılmış olamaz mı?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GülçinGE

    Hazır yorgan yıkamanın sorun olacağını sanmıyorum. Sonuçta programı bile var.

    Kazan çabuk zarar görecek bişey değildir herhalde. Sonuçta su ve ıslak çamaşır duruyor. Zaten aklı mantığı yerinde olan bir servis, kazanın bozuk para yada vb şeylerle kırılmayacağını bilir.

    Yalnız ilk mesajınızda dengeleme de çok gürültü yaptı yazmışsınız. Acaba kazan o esna da makinanın bir yerlerine çarpıp kırılmış olamaz mı?

    Öyleyse garantiden değişir.

    Ben de öyle olduğunu düşünüyorum. Çünkü ses olayı 3-4 haftalık bir mevzu. Makina çalışırken her zaman başında olmadığımız, arada denk geldiğimiz için emin olamadık. Ara ara kontrol ettik ve tuhaflık olduğun görüp servis çağıralım derken su olayı başladı. Muhtemelen yıkarken çatlattı.

    Yine diyorum. Bütün bunlara rağmen, olasılıklar varken, servisin direkt su sızdırıyor, kazan kırılma yapmış ve LG kırılmaları ödemiyor demesi çok ilginçti. 1-2 saat daha bekleyip ararım bakalım ne diyecekler.




  • Siz ek garanti yaptırdınız mı? Valla servis ne diyecek çok merak ettim. Eğer garantiden değişim yapılmazsa şikayetvar. Com 'da yazın.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Servisle görüştünüz mü ?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: isoomail

    Slm.

    2012 sonlarında emektar AEG'yi emekli edelim, yeni birşey alalım dedim. Forum'daki arkadaşların memnuniyetiyle ve yorgan da yıkayabiliyor oluşuyla LG F1443KDS aldım.
    Cihaz son bir aya kadar gayet güzel çalışıyordu, sorun yoktu.

    Son bir ayda önce dengeleme yaparken aşırı gürültü yapmaya başladı. Tam servis çağırsak mı derken bu defa su sızdırmaya başladı.

    Servis dün cihazı alıp gitti,sonra da aradılar. Buraya dikkat!

    Makinanın arkası komple değişecekmiş, birşey kırılmış. Ama LG KIRILMALARI ÖDEMİYORMUŞ dediler.

    Daha makinayı açmadan, ne olduğuna bakmadan, kullanıcı hatasıysa bunun sebeplerini söylemeden. LG KIRILMALARI ÖDEMEZMİŞ.
    Böyle bir anlayış olur mu? Ben bir makina yaptım ama bu makina kırılmaz, kırılma olduysada sizden olmuştur anlayışı nedir? Böyle bir saygısızlık olabilir mi? Şimdi makinanın içini açmalarını ve sorunun ne olduğunu söylemelerini bekliyorum. Gerçi baştan öyle bir kestirip attılar ki ne olursa olsun para bana girecek. Masrafıda 330 TLcik.

    Neyse, konuyu LG'yi şikayet etmekten çok Çamaşır makinası işinden anlayanların yorumlarını anlamak içina açtım. Bu olay bütün markalarda böyle midir?

    Öncelikle geçmiş olsun..

    Cihazın kazanında çatlama deformasyon olabilir tamam eyvallah ama bu müşterinin hatası kesinlikle olamaz.Kazan bu yani basit kolayca kırılacak parca değil. Ya üretim hatası vardır zamanla çatlatmıştır yada nakliye sırasında hasar almıştır cihaz zamanla o hasar büyüyumustur. Başka ihtimal yok ❗ Tüketici mahkemesine başvurun gerekirse...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lazpanyol -- 22 Temmuz 2014; 21:26:51 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GülçinGE

    Servisle görüştünüz mü ?



    quote:

    Orijinalden alıntı: lazpanyol
    Öncelikle geçmiş olsun..

    Cihazın kazanında çatlama deformasyon olabilir tamam eyvallah ama bu müşterinin hatası kesinlikle olamaz.Kazan bu yani basit kolayca kırılacak parca değil. Ya üretim hatası vardır zamanla çatlatmıştır yada nakliye sırasında hasar almıştır cihaz zamanla o hasar büyüyumustur. Başka ihtimal yok ❗ Tüketici mahkemesine başvurun gerekirse...



    Slm.
    Servis ile az önce görüştüm, arka kazanda yırtıklar varmış ve sebebi anlaşılamamış. LG'yle görüşüp cihazı garantiden tamir edeceklermiş. Peşinen LG kırılmaları vs. ödemiyordan bu duruma geldik, buna da şükür.

    GülçinGE, ben cihazı aldığımda ek garanti kampanyası vs. yoktu. LG bazen kampanya yapıp ek ücretle garantiyi uzatıyor diye biliyorum.

    Şimdiki sorun ise cihaz durup dururken neden bu hale geldi. Anlaşılamayan sebep cihazı 6 ay sonrada aynı duruma getirirse bu defa garantisi bitmiş olacak.

    Ufak tefek (su pompası arızası vs.) arızalarla 15 yıl kullandığım AEG'mi özledim. İşin en kötü yanı da şu: AEG cihazım klasik cihaz sınıfında olduğu için çevreden tanıdığımız, daha önce yetkili servislerde çalışan bir abi gelip işlerimizi makul fiyatlara hallediyordu. LG'nin sistemi ise farklı olduğu için ancak bu cihaz üzerine eğitim almış birisi tamir edebilecek. Çalışma mekanizması kendine özel, tandart dışı olduğu, kayışlı sistem olmadığı, inverter motor olduğu için de diğer makinaların ufak tefek parçaları uymayacak. Yani garantiden çıksa bile LG'ye mahkum kalacağız.

    Şu anda çamaşır makinesi alıyor olsam bunları gözönüne alıp klasik sistemli Arçelik-Siemens veya Bosh'un iyi modellerinden birini alırım. En azından parça sorunu olmaz. Garantiyi daha uzun yıllar veriyorlar.

    Tabi şimde Arçelik bölümüne baksam orada da kim bilir ne sorunlar var. Ah eski makinalar ah. Artık kullan at dönemi başladı.




  • Sizin adınıza sevindim. Allah'tan garantisi varmış olmasaydı düşünemiyorum. Teknosa, media markt gibi teknoloji mağazalarından alıp yaptıranlar vardı.

    Motor konusundan pek anlamam ama dediğiniz gibi, ileride başka bir problem çıkarsa tekrar (Allah korusun) LG servisiyle muhattap olacaksınız başka çare yok.

    Ben sıemens kullanıyorum ama motor arızalı bizim makinada da. Servis yeni motor için 2 sene önce 300 lira fiyat vermişti bizde yaptırtmamıştık. Yani ithal ürünlerin hepsinde, yedek parça ve yedek parça fiyatı biraz sorunlu. Beyaz eşya şans meselesi işte. Aynı ürünü alıp memnun olan da var olmayan da.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GülçinGE

    Sizin adınıza sevindim. Allah'tan garantisi varmış olmasaydı düşünemiyorum. Teknosa, media markt gibi teknoloji mağazalarından alıp yaptıranlar vardı.

    Motor konusundan pek anlamam ama dediğiniz gibi, ileride başka bir problem çıkarsa tekrar (Allah korusun) LG servisiyle muhattap olacaksınız başka çare yok.

    Ben sıemens kullanıyorum ama motor arızalı bizim makinada da. Servis yeni motor için 2 sene önce 300 lira fiyat vermişti bizde yaptırtmamıştık. Yani ithal ürünlerin hepsinde, yedek parça ve yedek parça fiyatı biraz sorunlu. Beyaz eşya şans meselesi işte. Aynı ürünü alıp memnun olan da var olmayan da.

    Beyaz eşya, elektronik eşyada ne yaparsanız yapın bazen şanssızlık yakanızı bırakmıyor.

    15 yıl önce ablam ve annemler aynı marka model Simtel çamaşır makinesi aldılar. Ablamınki 1 yılda motor yaktı. annem 10 yıldan fazla kullandı.

    Ama tabii bazı markalar ve bazı markaların bazı modelleri var ki onları satın almak bile bile lades oluyor :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: isoomail

    quote:

    Orijinalden alıntı: GülçinGE

    Sizin adınıza sevindim. Allah'tan garantisi varmış olmasaydı düşünemiyorum. Teknosa, media markt gibi teknoloji mağazalarından alıp yaptıranlar vardı.

    Motor konusundan pek anlamam ama dediğiniz gibi, ileride başka bir problem çıkarsa tekrar (Allah korusun) LG servisiyle muhattap olacaksınız başka çare yok.

    Ben sıemens kullanıyorum ama motor arızalı bizim makinada da. Servis yeni motor için 2 sene önce 300 lira fiyat vermişti bizde yaptırtmamıştık. Yani ithal ürünlerin hepsinde, yedek parça ve yedek parça fiyatı biraz sorunlu. Beyaz eşya şans meselesi işte. Aynı ürünü alıp memnun olan da var olmayan da.

    Beyaz eşya, elektronik eşyada ne yaparsanız yapın bazen şanssızlık yakanızı bırakmıyor.

    15 yıl önce ablam ve annemler aynı marka model Simtel çamaşır makinesi aldılar. Ablamınki 1 yılda motor yaktı. annem 10 yıldan fazla kullandı.

    Ama tabii bazı markalar ve bazı markaların bazı modelleri var ki onları satın almak bile bile lades oluyor :)

    Dediklerinize aynen katılıyorum. :) o değil de makina geldikten sonra video çekip bizimle paylaşabilir misiniz? Çok merak ettim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: isoomail

    Slm.

    Az önce servisle tekrar konuştum. Bu defa ağız değiştirip: içini açıp bakacağız eğer kullanıcı hatası kaynaklı, bozuk para vs. gibi birşey sebep olmuşsa kullanıcı hatası, birşey bulamazsak cihaz hatası diyeceğiz dediler.
    Dün halbuki direkt LG kırılma olaylarını garantiye dahil etmiyor demişlerdi.
    Şimdi beklemedeyim. Servise güvenmekten başka birşey gelmiyor elimden.

    Kaymaksmlıklardaki tüketici heyetine faturan ve servis fişi ile başvur sakın tamir ettirme para iadesi talebi et dilekçende arkadaşın ürününü iade ettim ben

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leventsr


    quote:

    Orijinalden alıntı: isoomail

    Slm.

    Az önce servisle tekrar konuştum. Bu defa ağız değiştirip: içini açıp bakacağız eğer kullanıcı hatası kaynaklı, bozuk para vs. gibi birşey sebep olmuşsa kullanıcı hatası, birşey bulamazsak cihaz hatası diyeceğiz dediler.
    Dün halbuki direkt LG kırılma olaylarını garantiye dahil etmiyor demişlerdi.
    Şimdi beklemedeyim. Servise güvenmekten başka birşey gelmiyor elimden.

    Kaymaksmlıklardaki tüketici heyetine faturan ve servis fişi ile başvur sakın tamir ettirme para iadesi talebi et dilekçende arkadaşın ürününü iade ettim ben

    Slm.

    Garanti dahilinde yapılıyor makina.
    Kazansa birden fazla yırtık varmış ve nasıl olduğunu anlamamıslar. Bu nedenle garantiye dahil olmuş.
    parayla yaptırıp sonra hakem heyetine gidecektim. Çünkü maklnaya ihtiyacım var.

    Şu anda ise sebebini bulamayıp parça deglslnce ne olacak diye düşünüyorum. Sebep bulunmazsa bir müddet sonra aynısını yapar ve bu böyle devam eder. Her 1.5 yılda 300-400 atlet vermek demek olur. Çünkü garanti 6 aya doluyor.
    Şimdilik makina garantiden yapılıp gelsin. Bu sorularımı LG'ye sorup tatmin edici cevap alamazsam kusurlu üretilen mal şikayeti yapmayı düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.