Şimdi Ara

LG Teknik Servis/Ariza Oncelik Durumu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
495
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selamlar,

    LG Nexus 4 telefonumu asagida yazdigim maddelerden dolayi garantiye gondermem gerekti.

    Telefonun daha oncesinde -yurtdisinda- yere dusup ekrani kirildigindan dolayi on panelde degisiklik olmustu.

    Bunun sonrasinda telefonu 4-5 ay kullandiktan sonra telefonun su sorunlar basladi:
    Soft Keys tuslari basmamaya basladi.
    Ustune ustluk arama ekraninda goruntu gitmesi gibi bir problem daha ortaya cikti.
    En son da telefonun hicbir sekilde 3G'ye baglanmadigini farkettim.

    Simdi teknik servisten aradilar ve on panele sivi sizmasi oldugunu bu durumda 400 lira gibi bir ucret oldugunu vs. soylediler normal olarak.

    Fakat benim soyle bir sorum var:

    Telefonun 3G-2G kisminda bir ariza varsa telefonun bildigim kadariyla degisime gitmesi gerekiyor donanim arizasindan dolayi.
    Ben bunu teknik servisteki calisana anlatamadim zira oncelikle diger sorunlarin cozulmesi icin ekranin degismesi gerektigini soylediler.

    Cekincem, telefonun halihazirda donanimsal arizasi varsa urun degisimi olacagindan dolayi onceden para odemek istememem.
    Samsung Galaxy S3 mini telefonda 3G calisan 2 sim kart icin de bu telefonda 3G aktive olmuyor.
    400 lira verdikten sonra "urununuzun donanimi hatali ve degisim olacak" derlerse "400 lirayi odedigimden dolayi" baya buyuk bir olay patlar haliyle.

    Teknik servis oncelikle 3G ile ilgili sikintiyi cozemiyor mu baska bir panelle deneyip?!

    Bu konuda nasil bir yol izlemem gerekir?

    Bilgi verecek arkadaslara tesekkurler.







  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Teknik servis
    4 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.