Şimdi Ara

LG Türkiye Garantili Telefon (LG Nexus 4)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
2.814
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selam arkadaşlar,

    LG Türkiye (Distribütör) - İthalatçi (Delta vs) garantili telefon almak arasında kalanlar için faydalı bir konu diye umuyorum.


    1 buçuk sene önce LG Nexus 4 almıştım. Mükemmel bir telefondu gerçekten en az 1-2 yıl daha kullanabilirdim sorun çıkmasa.

    Ama gel gör ki akım korumalı prizde şarja takılııyken telefon şarj soketinden alev aldı. (Ev bile yanabilirdi yetişmesem).

    Hemen sabahında LG Türkiye Servisine götürdüm telefonu tüm aksesuarlarıyla birlikte kutusunda.

    Gişede çalışan arkadaşa uzattım durumu anlattım ve kutuyu açtı telefonu içinden çıkarıp, faturanın fotokopisini çekip kutuyu geri verdi bu sizde kalacak dedi (ben de doğal olarak aldım kutuyu).

    Akşam evdeyken arkadaşımın şarj aletine telefonunu bağladığını gördüm uyardım hemen şarj alıyor sorun yok falan dedi ama ben kabloyu çöpe attım başkası kullanıp başına bela almasın diye.

    10 Gün sonra nihayet servisten aradılar. Kabloyu istediler durumu açıkladım. Bu koşullarda inceleme yapamayız dilerseniz 622TL tamir ücreti ödeyerek ürünün onarımını sağlayabilirsiniz dediler.

    Çalışan hatası bana patladı yani. Bi de utanmadan müşteri hizmetleri temsilcisi bundan sonra bu durumlarda kablo istenecek tüm servis merkezlerimizde diyor.

    Telefon şimdi çöp oldu. Resimlerini ekledim.


     LG Türkiye Garantili Telefon (LG Nexus 4)

     LG Türkiye Garantili Telefon (LG Nexus 4)

     LG Türkiye Garantili Telefon (LG Nexus 4)



    Konunun başına dönersek;

    LG Türkiye garantili telefona fazladan para vermeyin.

    Şimdi ithalatçı garantili LG G3 aldım. 1150TL'ye geldi maxipuan ile birlikte kılıfımı filmimi taktım mis gibi kullanıyorum.

    Zaten:

    • Telefonu düşürüp ekranını kırarsanız >>> kullanıcı hatası
    • Telefon şarjdayken yanarsa >>> kullanıcı hatası
    • Telefon su-toz vs geçirirse >>> kullanıcı hatası
    • Şarj girişi gevşerse şarj alması için sıkıştırmanız falan gerekirse >>> kullanıcı hatası
    • Batarya - şarj problemleri olursa, şarj az gitmeye başlarsa, şarjı %30-%40'lardayken telefon kapanmaya falan başlarsa >>> kullanıcı hatası
    • Hatta anakart falan yanarsa telefonun etrafında darbe varsa düşürmeden dolayı olduğu ve kullanıcı hatası olduğu söyleniyor.


    Anlayacağımız Distribütör - İthalatçi garanti işi fiyasko. Hiç bir fark yok. Bu durumda yeni telefon alacaz ama bozmadan kırmadan kullanacaz. Bu yüzden fiyat/performans telefon alıp 2 yılda yenilemek en mantıklısı.

    Hepinize iyi günler.



    Edit:

    LG Türkiye servisinin sikayetvar üzerinden şikayetlere yaklaşımı da durumu ortaya koyuyor zaten. Sorun ne olursa olsun klasik cevap:

    şikayetler burda

    quote:

    Sayın Müşterimiz;

    Yaşadığınız sorundan dolayı özür dileriz.
    Konuyla ilgili destek için lütfen Çağrı Merkezi telefonu 444 6 543 numarayı aramanız gerekmektedir.

    İyi günler dileriz.
    Teşekkür ederiz


    Sanki sikayetvar'a konu açan adam google'a "lg türkiye çağrı merkezi telefonu" yazamıyormuş gibi.
    Cümle bile düşük ya bu kadar mı sorumsuzluk olur. Tüm şikayetlere kopyalayıp yapıştırdığın cevabı bir kez düzelt bari sonra yapıştıracaksın zaten.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ibrahimyilmaz7 -- 21 Temmuz 2016; 17:33:05 >







  • Çalışan kadar sizdede suc var malesef..

    Konuya gelirsekte;
    Milleti yanlış yonlendiriyorsunuz..

    Ekrani sararan telefon dist. De ücretsiz değişirken
    Paralelde kullanici hatasi.

    Kasa çatlağı paralelde kullanici hatasi iken dist. De değişim 6 ayi geçmisse ucretsiz kasa değişimi.

    Yazilim atarken anakarti yakarsaniz yada hard brick yaparsaniz (genelde analarti degistiriyor servis) ucretsiz değişim.

    Ahize sorunu varsa değişim yada ücretsiz parca değişimi.

    Ayni şekilde hoparlör dede.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende ki suçu öğrenebilir miyim?

    Ayrıca ben yanlış yönlendirdiğimi düşünmüyorum benim yazdığım sorunlar çok yüksek rastlanan problemler ve her ikisinde de kullanıcı hatası olarak kayda geçiyor. Bir yanlış yok sanırım.

    Bahsettiğiniz sorunlara o kadar ılımlı yaklaşacağını da sanmıyorum distribütör'lerin. Kasa çatlağı kronik sorun olursa ikisi de yardımcı oluyor ama siz çatlatırsanız yine ikisinde de problem.

    Ben ithalatçı servisleri süper hizmet veriyor demiyorum. Siz de ben de ithalatçı servisi olabiliriz şuan istersek o yüzden hiç bir fikir beyan edemem.

    Ancak bahsettiğim sorunlarda telefonun resmi garantili olması hiçbir şey değiştirmiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ibrahimyilmaz7 -- 4 Haziran 2015; 9:25:30 >
  • ibrahimyilmaz7 kullanıcısına yanıt
    belırttıgınız sorunlar suıstımale acık sıkıntılar.

    sızdekı suc surada .

    sıze kabloyu kutuyla beraber ıade edıyor ama sız onu muafaza etmıyorsunuz.

    bence g3 konusunu bıraz takıp edın. bır cok kullanıcı paralel ıthalatta bundan muzdarıp.
    g2 konusunda ekran sararmalarında paralel ıthalatlarda garantı dısı bırakılırken dıst. garantısınde ucretsız ekran degısımı yapıldıgını gorursunuz.
  • Bağırıp çağırıp çıngar cikarmak lazim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şarj aletini işlem bitene kadar saklamanız gerekiyordu. Sonuçta olayın yan sanayi bir şarj aletinden kaynaklanıp kaynaklanmadığını bilemezler. Biraz tatsız bir tecrübe olmuş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Şaban Oğlu Şaban

    Şarj aletini işlem bitene kadar saklamanız gerekiyordu. Sonuçta olayın yan sanayi bir şarj aletinden kaynaklanıp kaynaklanmadığını bilemezler. Biraz tatsız bir tecrübe olmuş.

    Sizce bunu benim mi bilmem gerekiyor. Yoksa rapora "Şarj almıyor - Usb konnektörü yanmış" yazan teknik servis çalışanın mı?

    https://store.donanimhaber.com/2b/6e/6f/2b6e6f031542c636bb204f518a6a0eda.jpg
     LG Türkiye Garantili Telefon (LG Nexus 4)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: acura07

    belırttıgınız sorunlar suıstımale acık sıkıntılar.

    sızdekı suc surada .

    sıze kabloyu kutuyla beraber ıade edıyor ama sız onu muafaza etmıyorsunuz.

    bence g3 konusunu bıraz takıp edın. bır cok kullanıcı paralel ıthalatta bundan muzdarıp.
    g2 konusunda ekran sararmalarında paralel ıthalatlarda garantı dısı bırakılırken dıst. garantısınde ucretsız ekran degısımı yapıldıgını gorursunuz.



    G3 kullanıyorum 1 aydır paralel ithalat ürünü bir sorunla karşılaşmadım zaten kılıfla filmle kullanıyorum. Sorun olsa da muhtemelen servisle boğuşmam. Nexus olayı 3.distribütör sıkıntısı oldu. Benim için bitti yani.

    Kabloyu muhafa etmekle ilgili yeterli açıklamaları yaptığımı düşünüyorum. Sonuçta servisin almaya gerek duymadığı yanık erimiş kabloyu saklayacak değilim (ki asıl atma sebebim arkadaşımın bilmeden kullanmış olması).

    Ben yıllarca kutusu olmayan laptop, televizyon garanti kapsamı dışında kalır diye biliyorum bu konuları (Asus laptop, philips tv) LG Türkiye servise telefonlara faturayı maydanoz gibi lastikleyip kutuya atıyor.

    Kalite burda ortaya çıkıyor zaten.




  • ibrahimyilmaz7 kullanıcısına yanıt
    Kötü bi tecrübe yasamissiniz.
    Oradaki görevli kadar malesef sizinde ihmaliniz var.

    Tv ninde garanti konusunu yanlış biliyorsunuz:)

    O geneleksel türk saklama şekli:)
    2 defa tv de sikinti çıktı aradik geldiler aldilar tvyi götürdüler kutu mutu istemediler.
    Getirdiler montajini yapip garanti belgesinin aslini biraktilar.

    Umarim kasa catlagi sikayetiyle konu acmazsiniz.
    Garanti disi biraktilar diye.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Philips garanti şartlarında yazıyor söylediğim şey.

    Konu açarım sorun o değil işte distribütör garanti tabi ki daha iyi ithalatçı garantisinden. Ancak ortada iphone-android kıyaslaması benzeri bir olay var:

    LG G3 32GB LG Türkiye garantili fiyatları (şuan bakıyorum web fiyatlarına):

    Teknosa Fiyatı: 1899TL (190TL Hediye Çeki)
    Turkcell Fiyatı: 1899TL
    Ereyon: 1649TL
    ......

    LG G3 32GB İthalatçı garantili fiyatları (şuan bakıyorum web fiyatlarına):

    Kliksa: 1299TL (100TL Axess Puan)
    Hepsiburada: 1299 (100TL Finans Puan)
    Gittigidiyor: 1219TL (100TL Axess Puan)
    ....


    Fiyat/Performans olarak bakmak lazım. 500TL fark ödeyecek olmayı da göz önünde bulundurun.

    500TL'ye 3 kez falan kasko yapılıyor sanırım. (çok anlamıyorum kasko işlerinden o da kumar gibi geliyor)

    Telefona verdiğiniz paranın %50'sini Distribütör'e veriyorsunuz bahsettiğiniz kadar fark olsun. Ama 500TL'ye bu servislerden alınan hizmet yetersiz bence.




  • ibrahimyilmaz7 kullanıcısına yanıt
    Fark suan açık ilk ciktiginda 250 tl felandi fark.
    Suan fark aciktir evet.

    Bunu yazma sebebim g2 ve g3 konularında gördüğüm yorumlar..
    Ilk ciktiginda g2 yi almıştım 1450 tlye 1350 e felanda paraleli vardi. O günden bu yana hiç servis yolu görünmedi cok şükür ama ana konuda sikinti cekenlerde dist.ler daha rahat çözüm buldular ama paralelllerde cok sikinti cikti.

    Evdeki tv phillips 3d onceki de vestelin ilk plazmalarindandi.
    2Sindede aynısı oldu:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.