Şimdi Ara

::: LG ve yetkili servisi VİNTEK'in beceriksizliği ::: (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
39
Cevap
0
Favori
638
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LEON-X

    LG'nin kendi servisine vermekte fayda var, şahsen Vintek'i önermiyorum.

    Bugun perpaya gonderdim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayırlısı olsun kardeşim, inş kısa süre de dönüş sağlarlar.
  • LEON-X kullanıcısına yanıt
    İnşallah :) Ama şöyle bir sorun var LG sitesinden randevu almaya çalışmıştım ama ürününün teknik servis desteği kesilmiş. Bakalım sonuç ne olacak :) Ürünün parçaları vs ellerinde yok ondan dolayı böyle not düştüler herhalde.

     ::: LG ve yetkili servisi VİNTEK'in beceriksizliği :::
  • Eyvallah hocam sizede geçmiş olsun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-A21AA1D72 -- 19 Ağustos 2016; 1:33:40 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teşekkür ederim kardeşim, çok şükür
  • LG'nin kendi servisini bilmiyorum ama Vintek'te çoğu ürünün parçası yok, stoksuz çalışıyorlar, 20 günlük süreye güvenerek, arızalı gelen cihaz için o an parça siparişi veriyorlar, bu da çok ilkel bir çalışma sistemi ama anlatamazsın onlara.
  • LEON-X kullanıcısına yanıt
    Perpa'da 2 gün oldu ürün ellerine geçeli daha herhangi bir kayıt girişi yapmadılar. LG Müşteri Hizmetleri zaten sürekli meşgul. En son bugün saat 19.44 sularında aradım LG'yi açtılar. Kayıt filan gözükmüyor dedi. Bende bir şeyler yap o zaman 2 gündür ne yapıyor bunlar dedim kem küm etmeye başladı. Sonra dedim bu yaptıklarınızı sosyal medyada, forumda ve sözlükte yayacağım dedim, yapabilirsiniz diyor Ne kadar pişkinler, artık iyice yüzsüzleşmişler.
  • Twitter, Facebook ve DH'de yazdım ona rağmen adamlar cevap vermiyor, telefon da özellikle Türkiye pazarında ki LG'nin CEO'su ya da genel müdürü kim dedim isim bile vermediler, görüşme imkanım olsa da ona satış-pazarlama dersi verseydim dedim, beklemekten başka çare yok, İstanbul'daysan Perpa'ya ziyaret yapabilirsin, ya da burada varsa tanıdığın biri gidip bilgi alabilir en kötü ihtimalle.
  • benim g4 te bootloop sorunu ile gitti değişim çıktı 38 gündür bekliyorum bakalım ne zaman gelecek vintek değişimi onayladı bir de lg türkiye onaylıyacakmış nedense onu bekliyoruz
  • Bugün lgyi aradım tekrar ve iade talebi için değişim departmanına mail attıklarını ve halen cvp gelmediğini söyledi ve bide bana size biz G5 vercez şu an ismin listede dedi ama ben G5 te istediğimi ve paramın iade edilmesini istedim bakalım daha ne kadar beklicez 22 hazirandan beri bekliyorum
  • LEON-X kullanıcısına yanıt
    Bende sizin gibi bana üst yetkiliye bağlayın, sizden yetkili biri veya ulaşabileceğim birine aktarın veya adres filan verim dedim ama olumsuz cevapladı. Beklemekten başka çare yok hocam.

    İstanbul'da yaşamıyorum. Tableti kargo ile gönderdim. İnşAllah bir şekilde ulaşıp olayı çözüme kavuşturmaya çalışacağım.
  • Resmen insanların zamanını ve parasını gasp ediyorlar, bu şekilde bir hizmet anlayışı olamaz, umarım kısa zaman da çözülür.
  • hata sizde gidip ithalatci garantili telefon alirsaniz olacagi budur.lg turkiye teknik servis garantili almaniz lazim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: conti2016

    hata sizde gidip ithalatci garantili telefon alirsaniz olacagi budur.lg turkiye teknik servis garantili almaniz lazim

    Benim garantim LG TÜRKİYE aldıkta noldu gene sürünüyoz
  • Benim cihazda LG TR garantili idi, ama adamlarda ki satış sonrası hizmet rezalet
  • LEON-X kullanıcısına yanıt
    ben ithalat garantili cihazlarin servisinin kotu oldugunu soyleyebilirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sorun üretici de kardeşim, ne kadar marka varsa sadece TR pazarını sallamıyor, üçüncü sınıf muamele ile hizmet veriyorlar bizlere...

    LG servisin de yedek parça nasıl olmaz, servisin kendisi satış yapan bir bayi ise neden elinde cihaz stoğu yok, bunlar akıllı da biz mi salağız yani, stoksuz çalışmak nedir yani, bu kadar beceriksizler işte...

    LG TR CEO'su kimse gelsin burada kozlarımızı paylaşalım, hizmet nasıl verilir anlatıyım ona.
  • lg Mecidiyeköy servisine götürdüm lg v10 telefonumu , arka kapak soyuluyor ,şarj öğlene kadar bitiyor ve hat gidiyor diyerekden 10 gün sonra mesaj geldi gelin alın diye bende gittim aldım hiç bir şey yapmamışlar telefonda hiç bir sorun görmemişler aynen telefonu geri iade ettiler . aynı günün akşamı tangodan gelen görüntülü aramayı cevapladım orda gördümki ön kameramı bozmuşlar . yani şerefsizler hiç bişey yapmadıkları gibi bide kamerayı bozup verdiler bana .
    Bundan sonra lg marka hiçbirşey almamaya yeminliyim. Sizlerde sakın almayın sakın . sonuçda 2800 liralık bir telefon ve gördüğüm muameleye bakın. arka kapağın lg ye maliyeti ne olabilirki 2 dolardan fazla değil pilin maliyetide 5 dolar de . değermiydi benim gibi müşteriyi kaybetmeye .LG nin Küçük beyinli yöneticilerine sesleniyorum, küçük hesaplar size yakışıyor böyle devam edin ahmaklar.




  • LG G3'ü kasa çatlağı yüzünden Vatan Bilgisayara verdim. 18 gün sonra geldi Vintek'e gitmiş, adamlar kasayı değiştirmemişler, bataryayı değiştirmişler. Allah akıl fikir versin Vintek'e de bir daha LG alana da hergün onlarca kişi bana hangi marka telefon, pc, tv v.s. alayım diyorum. Ama Vintek'le insanlar karşılaşmasın diye LG almayın diyecem. Vintek siz de ya başka dükkan açın, ya başka firmanın servsini falan alın, ya da batın gitsin ne iş yaparsanız yapın insanlardan uzak durun.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.