Şimdi Ara

::: LG ve yetkili servisi VİNTEK'in beceriksizliği :::

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
39
Cevap
0
Favori
638
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 29.06.2016 'da G4 yani LGH815TR model cihazımı anakart arızası tespiti ile servise verdim, ancak 20 iş günü dolmasına rağmen, cihaz ne değişti ne de iade verdiler, cihaz ilk 6 aylık süreçte olduğu için tamir yapılmasını istemedim.

    Gerek sosyal medya olsun, gerek servise direkt atılan mailler olsun, bir türlü cevap alınamıyor, servise telefon ile ulaşmak zaten mümkün değil, LG gibi bir marka bu bu servis ile neden çalışıyor anlamış değilim, LG'nin telefonları da genellikle meşgul. Az önce LG ile görüştüğümde cihaz stokları hakkında bilgi veremediler, beklemeye devam edeceğiz.

    Özetle, LG markası artık gözümde bitmiştir, satış sonrası hizmeti berbat olan firmalar arasına girmiştir, bir daha asla ne alırım ne de tavsiye ederim, gidip yurt dışında cihaz alın kullanın, böyle garanti vs. hizmeti olduktan sonra ne gerek var fazla para ödemeye.







  • Abi geçmiş olsun.

    G2'den de çektiklerin ortada. Tabii ki her servis için geçerli değil ama maalesef ülkemizdeki servis ve garanti süreci anlayışı rezalet durumda. En azından sorunsuz bir telefona kavuşursun temennisinde bulunayım.
  • Teşekkür ederim kardeşim...

    Malesef TR'de elektronik hiç bir ürüne aslında para vermemek ve bu insanlara kazandırmamak lazım, sözde büyük servis diye reklam yapılıyor ama ellerinde ne parça var ne de cihaz var, taahhüt ettiğin sürede değişimi yapamıyorsan sorgusuz sualsiz iade vermesi lazım ama üretici de bu konuda oldukça hatalı, genel merkezlerine tekrar mail attım bakalım cevap gelecek mi, merak ediyorum.
  • Geçmiş olsun benimde samsung klima 1.5 ayda Arza yaptı gaz kaçağı varmış neyse hallettiler ama teknik servis 19 günde geldiler kacdefa aradım servisi hep mesguller yogunlarmis Enson aldığımız samsung bayisine gittik 2 gun aradida öyle geldiler ama alırken 1 günde gelebiliyolar kurum yapa biliyorlar telefonun samsung klima mam samsung televizyonum samsung kayinpederin buzdolabı samsung cokkisiyede samsung aldirdim ama artık samsung benim için bitmiştir buraya yazmak istedim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Babam arcelik televizyon aldı ha çok mu güzel samsunga göre değil ama iyikide almış bundan sonra büyük konusmuyom elektronikte vestel arcelik Beko bide Çin olanlardan alicam şuan ceptelefonu olarak huwaiye takibe aldım büyük ekranlı telefon almak istiyorum şuan samsung s4 dumden sıkıldım hanimada samsung note 3 almıştık güzel telefon ama samsunga Tav oldum servisinden dolayı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Samsung'ta öyle malesef bir klimayı takmak için 5 ay filan beklemiştik.
  • Hocam ne yazıkki ben 22 hazirandan beri bu lanet servisi bekliyorum 38 gün oldu hala telefon yok piyasada iade talebinde bulundum ama hergün mail gelmedi diyerek oyalıyolar ne yapçam bilmiyorum insanda moral bırakmadılar
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Geçmiş olsun kardeşim, vakit olsa hakem heyetine gitmek lazım ama uğraşamam o kadar bu kadar rezil bir hizmet anlayışı görmedim yani, eski G2 varken de 1 ay filan uğraşmıştım.
  • Aynı sıkıntı benim de var g3 telefonumu 11 temmuzda verdim 20 iş günü geçti ses soluk yok.arıyorsun sürekli meşgul telefonlar.en son lg yi aradım onlarda haklı olduğumu cihaz değişimi yapılacağını gerekli bilgileri servise gönderdiğini söyledi ama vintek in siteden bakıyorum hala parça bekleniyor yazıyor.bugün yine aradım yine aynı şey.Değişim için hangi cihazı vereceksiniz diye sorduğumda g5se modeli diyorlar ama onu da ne zaman vericekler belli değil.Para iadesi isteyeceğim ona da kesin problem çıkaracaklar tüketici hakem heyetine gitsem iş iyice uzayacak bakalım ne olacak hayırlısı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun kardeşim, umarım kısa zaman da çözülür bu sorunlar, LG markasına yakışmıyor bu durumlar...

    Söz ettiğim gibi artık LG dahil TR'den artık hiç bir firmanın ürününü almayacağım, Meizu / Xiaomi gibi markaları seçerim yurt dışı fiyatı ile burada bir imei kaydına bakar alır kullanırım.
  • Ben bugün tekrar aradım lgyi gene aynı muhabbet iade talebinize ait mail gelmedi tekrar yolluyorum hergün aynı senaryo telefondaki bayanada dedim size küfür etmemek için zor tutuyom kendimi direk yüzüme kapadı teli
  • LEON-X kullanıcısına yanıt
    Eyvallah saolasın.Vallaha haklısın Türkiye garantili diye alıyoruz ama garantiden hak getire.Ben de huawei nin p9 ve mate8 e kafayı taktım bu aralar.Bakalım alabilirsem onlardan birini alacağım.garanti filan bakmadan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: green82

    Eyvallah saolasın.Vallaha haklısın Türkiye garantili diye alıyoruz ama garantiden hak getire.Ben de huawei nin p9 ve mate8 e kafayı taktım bu aralar.Bakalım alabilirsem onlardan birini alacağım.garanti filan bakmadan.

    Bende mate 7 bakiyodum mate 8 çok güzel bide huwai p8max inceledinmi acayip güzel gözüküyor alırsam sıfır almam 2. El alırım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merkezlerine mail attım zahmet edip ona bile cevap vermiyorlar, LG tamamen gözümde bitti, beş para etmez bir markaymış bunu da anladık bu sayede, bir cihazı değiştirmek ya da iade vermek çok zor demek ki, hata bizde ki bu firmalara para kazandırıyoruz
  • Bugün Lg çağrı merkezini tekrar aradım gene aynı yalan iade talebi için maile cevap gelmedi dediler en son kadına bağırdım Vinteke mail attıklarını ama cvp gelmediğini sölediler sanırım olay Vintek te bitiyor ordakiler iade işlemini onaylamadıkça süreç uzuyor nası bi firma anlamadım gitti
  • Bugün cihaz değişti ve Vintek'ten aldık, oldukça fazla sıra vardı, G3 verip uzun süre bekleyenlere de G4 yerine direkt G5 verdiler, G4'ü servise verip değişim için yine G4 vermeleri ise tam saçmalık oldu, buna da şükür.
  • Daha öncede g4 konusuna yazmıştım doa değişim bekleyen arkadaşların işine yarayabilir;

    Arkadaşlar kronik g4 bootloop ve ghost screen sorunu sebebiyle anakart ve ekran bekleniyordu 20 iş günü dolmasını bekledim ve vintek servisi hiç aramadım onlarda umursamamış olacak ki lg merkeze kayıt bile açmamışlar :) 21 iş gününde aradım azami süre doldu dedim cihaz doa değişime alındı teknosa çıkışlı olduğu için lg müşteri hizmetleri ve servise bayi değişimi istediğimi teknosa ile görüştüğümü söyledim rapor o yönde düzenlendi ve teknosadan hediye çeki aldım g4 yerine v10 tercih ettim. Naçizane tavsiyem 20 iş günü dolanlar birde 10-15 gün merkezden değişim cihazı beklemek istemiyorlarsa "bayi değişim raporu" yoluna başvursunlar.
  • Yarın tableti mi servise göndereceğim. Önerdiğiniz bir LG servisi var mı?
  • LG'nin kendi servisine vermekte fayda var, şahsen Vintek'i önermiyorum.
  • Geçmiş olsun hocam, paylaşım için teşekkür ederim.

    Benim G4'ü aldığım bayi kapandı bu konuda ise çözüm üretemiyorlar maalesef, cevap alamamıştım, yani bu kadar basit bir konuyu çözemeyen bir marka ve firma çalışanları ile artık muhatap olamayacağım, LG'yi asla almam ve tavsiye de etmem bir daha.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.