LG'yi tanıyın. Paranızı çöpe atmayın. Müşterisinin ne kadar yanında görün...
LG Crystal GD900 sahibiyim. Telefonumu şebeke sorunu yaşadığım için 3 kez arka arkaya Mecidiyeköy'deki "yetkisiz" servise bıraktım. Telefonumu servisten her alışımda şebeke sorunu giderilmemiş olmasının yanı sıra hep extra arızalar oluşmuş şekilde geri aldım. Kapakta ve akranda oluşan çizikler de cabası.. Telefonumun arızasını Nisan ayından beri gideremeyen servis, 3. girişinde değişim isteyince nedense arıza bulamadı. Telefonu aldım ama bütün sorunların devam ettiğini görünce deliye döndüm. Resmen değişim yapmamak için insanları kandırıyorlar. Ben bütün prosedürleri, eski kanunu, yeni kanunu biliyorum. Değişim nasıl yapılır biliyorum. Sorunumu gidermedikleri gibi ektra mağdur ettiler. Ben iş gereği sürekli seyehat halinde olan biriyim. Telefon benim için hayati bir önem! Sıradan bir sorun değil, şebeke sorunu! Ben görüşme yapamadıktan sonra telefon taşımanın ne anlamı var? 2. girişinde anakart değiştirmelerine rağmen sorunlar fazlalaşarak devam ediyor. Telefonum değişene kadar tüm interneti, Tüketici Hakem Heyetini ve sosyal medyayı ayaklandıracağım.
---
LG Crystal GD900 sahibiyim. Telefonumu şebeke sorunu yaşadığım için 26.04.2011 tarihinde Mecidiyeköy'deki servisinize bıraktım. 04.05.2011 tarihinde geri aldıktan 1-2 gün sonra aynı sorunumun devam ettiğini farkettim. Şebeke sürekli gidip geliyordu düzenli ve devamlı bi telefon görüşmesi yapamıyordum. Üstelik telefon servisten geldiğinde arka kapak çizik içinde, yıpranmıştı. Tuş takımının ışığı yandığı zaman şeffaf tasarım olduğu için çizikler çok belli oluyor ve çok kötü duruyordu. Ama telefonla kesintisiz görüşebilmek benim için daha önemli olduğunda servisinizden kaynaklanan bu çizikleri önemsememiştim.
12.05.2011 tarihinde telefonumu servise 2. kez bıraktım ve 25.05.2011 tarihinde geri aldığımda şebeke sorunum yine devam ediyordu. Devamlı bir şekilde 2-3 dakika konuşamıyordum ve birden konuşma sonlanıyordu, telefona baktığımda “Şebeke yok” olarak görünüyordu. 1-2 dakika bekleyince şebeke geri geliyordu. Telefonu üçüncü defa servise bırakcaktım ki "Sim kartı takınız" demeye başladı. Telefonu açtım kapadım tekrar aynı uyarıyı verdi. Aynı zamanda telefonun görüşme sırasındaki ışık sensörü de bozuldu. Ben görüşme yaparken ışık sürekli kendi kendine yanıp sönmeye başladı. Ve üstüne telefonda donmalar meydana gelmeye başladı. Bu sefer cihazın anakartını değiştirdiler. Saoğlsunlar yeni IMEI numarasını TK’ya kaydetme zahmetinde bulunmadan telefonu verdiler. Bir de bununla uğraştık. Bu girişinde sadece ışık sensörü düzelmiş olarak geldi. Şebeke yine 2-3 gün idare etti.
Telefonu artık doğru düzgün kullanamamaya başladım. 1000 TL den daha fazla para verdiğim telefonuma güvenip de uzun yola çıkamaz oldum. Üstelik servise düzelsin diye verdik ama servisten her gelişinde mevcut sorunun devam etmesiyle birlikte ekstra arızalar çıktı.
Üçüncü kez 14.06.2011 tarihinde servisinize bıraktım ve artık değişim istedim. Telefonum servisinizde 18 iş gün kaldı. Bu süreç içerisinde daha önceki girişlerinde de olduğu gibi bana herhangi bir bilgilendirme ya da bi geri dönüş yapılmadı. Hep biz aradık, biz takip etmeye çalıştık. Mecidiyeköy servisiniz o kadar ilgisiz ve işinden habersiz ki; aradığımda “Geçen hafta telefonumu gelip size bıraktım durumu nedir” diyorum. Beni bekletip bekletip sonra “Cihazınız servisimize ulaşmış” diye dalga geçer gibi bir cevap veriliyor!!! Siz olsanız böyle bir firmaya nasıl güvenirsiniz?
Mecidiyeköy servisiniz ile normal insanlar gibi iletişim kuramayacağımızı anlayınca nişanlım çağrı merkezinizden bilgi almaya çalıştı. Günlerce bekledikten sonra bize söylenen şey telefonda bir problem olmadığıydı! Bu cevap karşısında şok olduk. 24.06.2011 tarihinde Çağrı merkezinden görüştüğümüz Seyran Hanım’a durumu anlattığımızda cihazın servis elemanları tarafından 2 gün test edilmesini sağlayacağını ve Pazartesi günü bize bilgi vereceğini söyledi. Ancak güvendiğimiz Seyran Hanım’dan da herhangi bir dönüş olmadı. 04.07.2011’de herzamanki gibi yine biz aradık, telefonun 8 gün boyunca test edildiğini ancak servis elemanının herhangi bir sorun ile karşılaşmadığını cihazı istediğimiz zaman alabileceğimizi söylediler. Bu sefer ikinci bir şok daha yaşadık, duyduklarımıza inanamıyorduk. Biz telefonu en fazla 2-3- gün normal kullanabilirken, hem şebeke sorunu hem donma sorunu nasıl oldu da 8 gün boyunca görülmedi ? Değişim yapmamak için mi? Bu cihazın anakartı bile değişti yine de düzelmedi. Anakart cihazın beynidir, cihaz değişmiş bile sayılabilir. Bu telefon ya gerçekten artık çöp olmuş düzelmiyor ya da sizin teknisyenleriniz gerçekten tamir etmeyi bilmiyor. Ama sonuç olarak ben mağdurum.
Benim nişanlım hem cep telefonu hem ev elektroniği üreten ünlü bir firmanın genel müdürlüğünde çalışıyor. Aynı işlemler onlarda da var. Kuzenim dünyaca ünlü bir cep tlefonu firmasında çalışıyor. Biz tüm işleyiz ve prosedürleri biliyoruz. Bizi diğer müşterileriniz gibi kandıramazsınız.
Bunları neden söylüyorum, çünkü şu an hala aynı problemi şebeke sorununu yaşıyorum! Yine servise gönderin bakalım diyeceksiniz, ben değişim isteyeceğim ve koskoca LG değişim yapmaktan korktuğu için bana yine hakkımı vermeyecek. Telefonun garantisi bitene kadar telefon servis ile benim aramda mekik dokuyacak, sonra da garantisi bitti diyeceksiniz değil mi?
Ben profesyonel basketbolcuyum, sürekli yurt dışı ve şehir dışında kamplarda olduğum için ilgilenemiyorum ve sürekli seyehat halinde olduğum için telefonun benim için ne demek olduğunu herhalde anlıyorsunuzdur.. Aradığınızda kampta ya da antremanda olduğum zaman cevap veremeyebilirim.. Bana ulaşamadığınızda nişanlıma bilgi verebilirsiniz. Tüm bu sürece o da hakim.
LG’nin beni nasıl mağdur ettiğini umarım atlamadan kelime kelime okumuşsunuzdur. Eksiği var, fazlası yok. İlginize