Şimdi Ara

Linea 1.3 'e Nitro (NOS) Nasıldır? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
55
Cevap
1
Favori
5.033
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • linea 1.3 ün nos ile ne işi var kardeş, hevesli isen sat linea'yı performans arabası al. linea da nos u ne yapıcan allah aşkına? sahilde 3.20 nin yanına geçip, camı açıp arabaya gaz verip ışıklar yanıncada nitroyla uçmayı falan mı hayal ediyorsun?


     Linea 1.3 'e Nitro (NOS) Nasıldır?
  • O resim resmen fake nos. Nosun motora yakın durması gerekli. Bagaj pek de yakın sayılmaz. Ayrıca 15 derece açıda durması tavsiye edilir. Neyse. 5000 - 6000 $ 'a iyi sistemler oluyormuş bildiğim kadarıyla. Normal bir sisteme $ değil de aynı rakamlara TL verebilirim.

    Founder, 3.20 deil ama 3.18 İA 94 e36 uzay kasam vardı geçen sene. 16.000 TL ye sahibinden den sattım... Ancak yakıtından çok canım yandı. Bu araç şimdi çok iyi yakıt tüketiminde. Ben dilediğim zaman nos la fazla yakmak istiyorum. Her zaman değil. Ayrıca ışıklar yanınca gaz vermek, nitro vermek motoru öldürür. Motorun tipine göre belirli bir hıza ve devire ulaştıktan sonra nitro verilir, kalkışta değil.

    viper17 evet ciddiyim. Yapan yer tavsiyen varsa belirtmene sevinirim.

    Nesta10, normal şartlarda 700.000 dedim. yüke bindiğinde 700.000 e kadar dayanacağını pek sanmıyorum ancak clio gibi 150.000 de de motor isteyen bir araç değil bu. 700.000 çok üst seviye bir rakam. Aracı zaten o kadar kullanacağımı sanmıyorum. Senede 40.000 yaparım anca. 4 sene bile bende kalsa bu araç 160.000 ediyor. Bu benim için fazlasıyla yeterli olur.

    34BRS34, aracımı zaten sıfır aldım. Dediğim gibi yakıt tasarrufu önemli benim için. Evet üzerine nos parası 8 - 10.000 daha katar 1.6 falan alabilirdim. Ama yakıtım daima şimdikinden fazla olurdu.

    khan2041 tavsiyen için çok teşekkür ederim. Konu ile ilgili bihaberdim. uyarını dikkate alacağım. Polis konusu hiç aklımdan bile geçmemişti. Teşekkürler.




  • nos takıp boşa para harcama eve kötü haber yollama
  • o kadar paran varsa daha iyi araba al
  • Hocam bu konuyu Mehmet Gazihan ile bir konus. İstersen 2500 - 3500 lira arasind turbo buyuterek ve birkac islemle 140-150 hp civarina getirebilirsin aracini. Yada Nos icinde Mehmet Gazihanla konusmani tavdiye ederim. Kendisini Pd13o una Nos takmisti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu forum bunuda görecekti
  • Fotoğraftaki nosdan çok maviye boyanmış yangın tüpüne benziyor.
  • dizellere nos takılabiliyormuydu ki ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pixelbs

    dizellere nos takılabiliyormuydu ki ?

    Evet takılabiliyor,ama ne kadar yakıt basılırsa o kadarda nos basılması gerek.Tabii aynı hızdada,daha hassas olunması gerekiyor yani.
  • İsteğini ve hevesini anlayışla karşılıyorum ancak mantık dışı bir istekte bulunuyorsun,bunun yerine kendini daha tatmin edecek araçlara yönelmelisin,Allah gönlüne göre versin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DarDar

    O resim resmen fake nos. Nosun motora yakın durması gerekli. Bagaj pek de yakın sayılmaz. Ayrıca 15 derece açıda durması tavsiye edilir. Neyse. 5000 - 6000 $ 'a iyi sistemler oluyormuş bildiğim kadarıyla. Normal bir sisteme $ değil de aynı rakamlara TL verebilirim.

    Founder, 3.20 deil ama 3.18 İA 94 e36 uzay kasam vardı geçen sene. 16.000 TL ye sahibinden den sattım... Ancak yakıtından çok canım yandı. Bu araç şimdi çok iyi yakıt tüketiminde. Ben dilediğim zaman nos la fazla yakmak istiyorum. Her zaman değil. Ayrıca ışıklar yanınca gaz vermek, nitro vermek motoru öldürür. Motorun tipine göre belirli bir hıza ve devire ulaştıktan sonra nitro verilir, kalkışta değil.

    viper17 evet ciddiyim. Yapan yer tavsiyen varsa belirtmene sevinirim.

    Nesta10, normal şartlarda 700.000 dedim. yüke bindiğinde 700.000 e kadar dayanacağını pek sanmıyorum ancak clio gibi 150.000 de de motor isteyen bir araç değil bu. 700.000 çok üst seviye bir rakam. Aracı zaten o kadar kullanacağımı sanmıyorum. Senede 40.000 yaparım anca. 4 sene bile bende kalsa bu araç 160.000 ediyor. Bu benim için fazlasıyla yeterli olur.

    34BRS34, aracımı zaten sıfır aldım. Dediğim gibi yakıt tasarrufu önemli benim için. Evet üzerine nos parası 8 - 10.000 daha katar 1.6 falan alabilirdim. Ama yakıtım daima şimdikinden fazla olurdu.

    khan2041 tavsiyen için çok teşekkür ederim. Konu ile ilgili bihaberdim. uyarını dikkate alacağım. Polis konusu hiç aklımdan bile geçmemişti. Teşekkürler.



    12.000 TL biriktir sana 600f alalım porsche dahil tokatlarsın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DarDar

    Merhaba arkadaşlar. 2011 Model 28.000 Km 'de 1.3 dize 90 hp Linea'm var. Chip Tuning'le 117hp 281nm tork oldu. Nitro kiti uygulamak istiyorum.

    1- Bunu İstanbul (Avrupa yakası tercihdir) yapabilecek sağlam işinin ehli yer varmı.
    2- Dizel yada benzinli farketmiyor diye biliyorum okuduklarım kadarıyla. Doğru mudur?
    3- Fazla yüklenmemek kaydı ile aracım bunu motor modifikasyonu yapmadan kaldırır mı? (Hava filtresi ve egzost değişimi elbette olacaktır)
    4- Kaça patlar ? :D

    Teşekkürler.

    O motoru o kadar mühendis maliyet/kalite/performans/ömür açısından optimum hale getirdi, sen chiptunningle motorun ömrünü yedin.

    Motorun normalde 300bin dayanacaksa emin ol seninki 300bin görmeyecek....

    Birde üstüne NOS MOS diyosun, neyin kafasındasın anlamadım.

    Hadi oldu ki taktırdın diyelim, aracının aerodinamiği, süspansiyon sistemi, lastiği vs belli, NOS a dokunduğun anda araç kendini oraya buraya atacaktır emin ol.

    Üstünde can taşıyosun, bu kadar derine inme.

    Paran çoksa git 2.0 dizel al bin.




  • Gülerek okudum =)


    Dostum, zaten chip tunning ile aracın yakıt tüketiminden feragat ettin, bunun dışında 1.3 Linea öyle süper az yakan bir araç da hiç değil.. 6000 dolarlardan bahsediyorsun, aracı da üzerine satıp 6000 doları da üzerine eklediğinde 2.0 dizel bir araca rahat rahat biner daha az yakar daha çok gidersin.. Kesmezse onu da chiplersin, yine kesmezse turboyu büyütürsün, yine kesmezse turboyu daha da büyütürsün hava filtresi idi, egzosu idi değiştirirsin, abartıp motor bloğunu taşlatırsın,pistonları değiştirirsinienjektörleri büyütürsün,mazot pompasını değiştirirsin... ki tüm bunlar sadece motor üzreinde yapman gerekenler bunun dışında frenleri iyileştirmen, süspansiyonu iyileştirmen,debriyajı olsun şanzımanı olsun iyileştirmen ise net söylüyorum ŞART! bak bu kadar şey saydım ama NOS demedim :)

    Varmak istediğim nokta bu çünkü, çünkü NOS işin son noktasıdır. O yüzdendir ki NOS'lu araçlar hoş gözükmektedir zira öncesinde milyon tane modifikasyon işleminden geçmiştir. Stock motora NOS bağlanmaz değil ama saçma olacaktır. çünkü ani gelen yük sadece motora değil tüm aktarma organlarına zarar verecektir.. Zira senin aracın zaten 90 beygir için üretilmişken sen 117 beygir yapmışsın hadi nosla da bi 40 beygir daha aldın (farazi konuşuyorum) etti sana neredeyse aracın iki katı.. Sence düşün bakalım hangi parça neye ne kadar dayanır?




  • Değişik bir düşünce, 1.3 Multijet Linea kullanıcısı olarak NOS uygulatmak hiç aklımın ucundan geçmez. Yinede NOS takıldığı zaman aracın birçok aksamının elden geçmesi gerek diye düşünüyorum. Motor aksamı güçlendirilmeli, fren sistemi değişmeli vs. Yanılıyor muyum ?
  • Açıkcası bende nitrolu bir araç isterim hız farklı bir tutku ama bana birde pist ini açacak bir sponsor bulmak lazım =))) bakın bakın bir ses geliyor pissst ordan =))

    Caddelerde Şehir içi dışı fark etmeksizin HIZ SINIRLARINI LÜTFEN AŞMAYALIM SEVENLERİMİZİ ve ONUDA SEVENLER OLDUĞUNU UNUTMAYALIM ;)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dxtrr -- 6 Ocak 2013; 1:27:04 >
  • Arkadaşım yorumlara aldırma böyle bir hevesin varsa benze üzerine git

    İstanbulda oturuyorsan paşaoğlu diye bir yer var istersen internet sitesini özel mesaj atayım orda istediğin her şeyi yaparlar sana yeterki paradan haber ver

    Nos un abartı olacağını düşünüyorum fakat illaki istiyorum diyorsan git görüş ordakilerle
    Bence Chip tunnıng ,kutu içi filtre ,komple düz boru ,turboyu büyütebilirsin, intercooler büyüklerinden :) Bunları yapman yeterli olucaktır.Chip konusunda EcuFast tavsiyemdır bildiğim kadarıyla chip konusunda gayet iyiler araca uygun şekilde chip uyguluyolar hazır bır uygulamayı yüklemiyorlar memnun kalmazsan iade edebiliyorsun


    Detaylı bilgi istersen özel mesajdan konuşalım imzamda ki dizelleri bir izle istersen :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Minova -- 10 Ocak 2013; 16:36:21 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DarDar

    Merhaba arkadaşlar. 2011 Model 28.000 Km 'de 1.3 dize 90 hp Linea'm var. Chip Tuning'le 117hp 281nm tork oldu. Nitro kiti uygulamak istiyorum.

    1- Bunu İstanbul (Avrupa yakası tercihdir) yapabilecek sağlam işinin ehli yer varmı.
    2- Dizel yada benzinli farketmiyor diye biliyorum okuduklarım kadarıyla. Doğru mudur?
    3- Fazla yüklenmemek kaydı ile aracım bunu motor modifikasyonu yapmadan kaldırır mı? (Hava filtresi ve egzost değişimi elbette olacaktır)
    4- Kaça patlar ? :D

    Teşekkürler.

    50 shot NOS senin için idealdir.

    Ben 3 senedir Dizel araçlarımda NOS kullanırım, KArarında kullanmanın hiçbir zararını görmedim

    istersen uygulayabilirim.

    1200tl gibi tutar
  • debriyajın güçlendirilmesi gerekecek, durması için fren sisteminin baştan aşağı yenilenmesi gerekecek, e tabi lastikler ve jantlarda buyuyecek daha iyi tutuş ve fren disklerinin sığması için e durum böyle olunca süspansiyonlarında yenilenmesi gerecek yani baştan aşağı yenilenemen gerekecek aracı 1.3 linea için değer mi bence değmez.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ancakveancak -- 12 Ocak 2013; 11:05:21 >
  • Kişi zevklerı tartışılmaz linea seviyodur ona takar kime ne. Sorusunun yanıtını bılıyorsanız yanıtlayın. Sizce takılırmı tarzında bişey sormamış takıcam kaça patlar motor modlanmaya gerek varmı dıye yazmış.

    Kardeşim nos turbo gibi aşırı beslemelı parçalar uygulanırken piston piston kolları forgete çevrılerek guclendırılmelı yoksa komple motorundan olursun. Bunun dışında nosu habıre kullanıcaksan yağ pompanı değiştirmelisin yoksa fazla aşımadan yatak sararsın. Benzın pompasıdır rayıdır bunlarda değişmeli. Kavraman zayıf kalır baskı balatanda değişmeli. İlk olarak bunları yapman gerekır araç marka modeline gore wiseco marka forget piston + kol zaten başlı başına butçe demektır. Yanı oyle 300-500 e bıtıceğini sanma kafadan 2 bın tl si var bu işin Kaldıkı nos takıcağına turbo tak heryerde kullanamazsın nosu yok gazı bıttı yok şusu oldu derdı var onla uğraşıcağına aynı modıfıkasyonları yapıp turbon varsa buyut yoksa turbo uygula en azından daha giderli olur




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.