Şimdi Ara

Linea ve Passat ...Araç Güvenliği Hakkında Canlı Kaza (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
41
Cevap
1
Favori
29.663
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Böyle dışardan bakmakla anlaşılmaz, önemli olan o kabinin hali, zaten herhalde sadece çok dandik araçlarda böyle bir kazada dışardan bakarak kötü denebilir, oda motor ön taraf vs. direk kabine girmiştir. Bu arada çok katlanması ve hasar alması bir anlamda daha iyi, çünkü çarpma anındaki enerjiyi emiyor araç, o yüzden bükülüyor kağıt gibi. Eğer enerjiyi kendi almasa içerideki yolculara gidecek, yani araç hasarsız çiziksiz olsa bile içindeki yolcu yüksek ihtimal ölecek.
    Bu arada linea zaten puntonun sedan hali, yani ncapten 5 yıldız almış bir araç, ben güveniyorum lineaya.


    yafess

    yazdığının konuyla alakası yok, fiat grubu çok büyük zaten, ona birşey diyen yok, fakat araç dayanıklılığını kıyaslarken pek bir faydası olmuyor bünyesinde ferrariyi maseratiyi barındırması, sonuçta linea neyse o, yani fiat ferrariyi satsa linea daha kötü olmuyor yada vw i alsa bir anda daha sağlam olmuyor :)




  • Passat ve Linea şase yapılarını çok iyi bildiğimden kafa kafaya çarpışmalarda kesinlikle denk bir sağlamlık geçerlidir
    İç şoför kabini yapısına gelince emniyet kemeriniz takılı değilse ikisindede ölürsünüz
    Yok emniyet kemeri takılı ise passat ve linea airbag sayısı ve buna bağlı olarakda çarpmada açılan airbag sayısı yaralanmanın daha hafif olmasını sağlar
    Siz gidipde iç mekandaki plastik kalitesine göre aracın sağlamlığını anlıyorsanızda sadece yuh derim

    Bu arada linea ncap testlerini merak edenler aynı platformu kullanan punto nun 5 yıldız aldığını özellikle hatırlatırım
    (Linea, Punto ile aynı paltformu kullanıp sadece arka kapı sonrası bagaj kısmını ekleyerek bineğe çevrilmiş B sınıfından bozma torsiyon dingilli C sınıfı sayılan bir melezdir)

    Tüm önyargılı arkadaşlara duyurulur (einstein üstadın dediği gibi '' Atomu parçalamak önyargıları kırmakdan daha kolaydır)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cello_74

    Passat ve Linea şase yapılarını çok iyi bildiğimden kafa kafaya çarpışmalarda kesinlikle denk bir sağlamlık geçerlidir
    İç şoför kabini yapısına gelince emniyet kemeriniz takılı değilse ikisindede ölürsünüz
    Yok emniyet kemeri takılı ise passat ve linea airbag sayısı ve buna bağlı olarakda çarpmada açılan airbag sayısı yaralanmanın daha hafif olmasını sağlar
    Siz gidipde iç mekandaki plastik kalitesine göre aracın sağlamlığını anlıyorsanızda sadece yuh derim

    Bu arada linea ncap testlerini merak edenler aynı platformu kullanan punto nun 5 yıldız aldığını özellikle hatırlatırım
    (Linea, Punto ile aynı paltformu kullanıp sadece arka kapı sonrası bagaj kısmını ekleyerek bineğe çevrilmiş B sınıfından bozma torsiyon dingilli C sınıfı sayılan bir melezdir)

    Tüm önyargılı arkadaşlara duyurulur (einstein üstadın dediği gibi '' Atomu parçalamak önyargıları kırmakdan daha kolaydır)


    kapısını aç kapa belli olur sağlamlığı
    vw den tok ses gelir, fiat teneke ncap falan hikaye bilmeyen 5-6 adamı koymuşlar iki araba çarpıştırıyorlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 1 HiT u DowN -- 26 Eylül 2011; 22:10:34 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1 HiT u DowN

    quote:

    Orijinalden alıntı: cello_74

    Passat ve Linea şase yapılarını çok iyi bildiğimden kafa kafaya çarpışmalarda kesinlikle denk bir sağlamlık geçerlidir
    İç şoför kabini yapısına gelince emniyet kemeriniz takılı değilse ikisindede ölürsünüz
    Yok emniyet kemeri takılı ise passat ve linea airbag sayısı ve buna bağlı olarakda çarpmada açılan airbag sayısı yaralanmanın daha hafif olmasını sağlar
    Siz gidipde iç mekandaki plastik kalitesine göre aracın sağlamlığını anlıyorsanızda sadece yuh derim

    Bu arada linea ncap testlerini merak edenler aynı platformu kullanan punto nun 5 yıldız aldığını özellikle hatırlatırım
    (Linea, Punto ile aynı paltformu kullanıp sadece arka kapı sonrası bagaj kısmını ekleyerek bineğe çevrilmiş B sınıfından bozma torsiyon dingilli C sınıfı sayılan bir melezdir)

    Tüm önyargılı arkadaşlara duyurulur (einstein üstadın dediği gibi '' Atomu parçalamak önyargıları kırmakdan daha kolaydır)


    kapısını aç kapa belli olur sağlamlığı
    vw den tok ses gelir, fiat teneke ncap falan hikaye bilmeyen 5-6 adamı koymuşlar iki araba çarpıştırıyorlar

    NCAP testlerine surucu guvenligi, cocuk guvenligi, yaya guvenligi ve guvenlik asistanlarindan sonra yeni bir kriter daha gelecekmis.

    Kapi toklugu testi..

    Hay Allah'im ya.. Tovbe Tovbe..




  • Linea Kapısını açıp kapatırsan ağzın açık kalır bunuda bil (tokluk sesi passattan iyidir)

    İnsanların önyargılarını kırmak ATOM'u parçalamaktan daha zordur > Albert EINSTEIN
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinanst

    quote:

    Orijinalden alıntı: 1 HiT u DowN

    quote:

    Orijinalden alıntı: cello_74

    Passat ve Linea şase yapılarını çok iyi bildiğimden kafa kafaya çarpışmalarda kesinlikle denk bir sağlamlık geçerlidir
    İç şoför kabini yapısına gelince emniyet kemeriniz takılı değilse ikisindede ölürsünüz
    Yok emniyet kemeri takılı ise passat ve linea airbag sayısı ve buna bağlı olarakda çarpmada açılan airbag sayısı yaralanmanın daha hafif olmasını sağlar
    Siz gidipde iç mekandaki plastik kalitesine göre aracın sağlamlığını anlıyorsanızda sadece yuh derim

    Bu arada linea ncap testlerini merak edenler aynı platformu kullanan punto nun 5 yıldız aldığını özellikle hatırlatırım
    (Linea, Punto ile aynı paltformu kullanıp sadece arka kapı sonrası bagaj kısmını ekleyerek bineğe çevrilmiş B sınıfından bozma torsiyon dingilli C sınıfı sayılan bir melezdir)

    Tüm önyargılı arkadaşlara duyurulur (einstein üstadın dediği gibi '' Atomu parçalamak önyargıları kırmakdan daha kolaydır)


    kapısını aç kapa belli olur sağlamlığı
    vw den tok ses gelir, fiat teneke ncap falan hikaye bilmeyen 5-6 adamı koymuşlar iki araba çarpıştırıyorlar

    NCAP testlerine surucu guvenligi, cocuk guvenligi, yaya guvenligi ve guvenlik asistanlarindan sonra yeni bir kriter daha gelecekmis.

    Kapi toklugu testi..

    Hay Allah'im ya.. Tovbe Tovbe..

    Evet zaten eklenmeli öyle birsey çarpma testinden çok daha etkili olacağı kesin

    Neyse saka bir yana bu dediklerimi gercekten doğru sanan var sağlamlığı içindeki malzemeyle ve kapi açıp kapamayla ölçenler var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 1 HiT u DowN -- 27 Eylül 2011; 16:32:58 >




  • bence bu başlık ve karşılaştırma biraz saçma olmuş.
    şöyleki :
    1. araçların biri d segment diğeri b segment.
    2.Dışardan ne kadar hasar aldığı tamamen senin ve kaskon yoksa sigortan oda yoksa cebinle ilgili bir durumdur. Kazalarda belirleyici olmaz.

    güvenlik denince ise ilk aklıma gelen ,
    Şoförlerin durumları için ise söylemek istediğim allah göstermesinde passattaki şoför emniyet kemeri takmaz ve ölür lineadaki emniyet kemeri takar ve yara almadan çıkarsa bu bir kıyaslama kriterimidir?


    Bu arada fiata laf atan arkadaşlarada önerim bu araçları doğan , şahin sanmasınlar bir kere test sürüşü yapsınlar. 1-2 ay grande punto kullanmış biri olarak tek söyleyeceğim puntoyu bir üst segment olan vw arabası golfe tercih edeceğimdir.
  • linea c segmenti
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinanst

    quote:

    Orijinalden alıntı: yafess

    fiat vw 100 kere satın alır

    "Fiat'ı VW 100 kere satın alır" mı?
    "Fiat VW'i 100 kere satın alır" mı?



    alır tabikide sen fiatı bilmiyorsun galiba ALLAH bilir şu yorum yapanlar lineaya hiç binmediler bile belki

    linea çok sağlam bi araba gidin bakın taş gibi dikkat edinde o çok met ettiğiniz arabalarınıza gelip bi lnea çarpmasın üzülürsnüz sonraDownload: eType1.com/f.php?FAshbg
  • ..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Integrale -- 30 Eylül 2011; 16:24:03 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yok artık bitti

    quote:

    Orijinalden alıntı: sinanst

    quote:

    Orijinalden alıntı: yafess

    fiat vw 100 kere satın alır

    "Fiat'ı VW 100 kere satın alır" mı?
    "Fiat VW'i 100 kere satın alır" mı?



    alır tabikide sen fiatı bilmiyorsun galiba ALLAH bilir şu yorum yapanlar lineaya hiç binmediler bile belki

    linea çok sağlam bi araba gidin bakın taş gibi dikkat edinde o çok met ettiğiniz arabalarınıza gelip bi lnea çarpmasın üzülürsnüz sonraDownload: eType1.com/f.php?FAshbg


    Hööh??? Ne diyorsun anlamadım? Gerçi sen de benim mesajımı anlamadın ki böyle alakasız bir cevap yazıyorsun..

    Ayrıca senli benli konuştuğuna göre heralde aynı tertipte gittik askere..




  • linea çoğu insana tabularını yıktıran bir otomobil .. fiyat/performans olarak çok güzel bir araba ..
  • Fiat neden ncap testine girmesin ya.Grande punto ilk seferde 5 yıldız alan nadir araçlardandır.Türk milletinin alışkanlıkları ve kötü bir tüketici olmasını WW firması çok güzel kullanıyor. WW marka araçlar elbette kötü değil ama çok da kaliteli değil. Bu videolu haberde herşey ortada işte.Ama hala WW ni göklere çıkarmaya çalıanlar var ne yazıkki.Artık bu kafayı değiştirin kardeşim.Gereksiz yere kazıklanmayın.Fiat son yıllarda üretilen en kaliteli araçlara sahip ve fiyatı da makul seviyede. WW araçlar ise çok pahalı.O kadar para etmezler.Fiyat -performans oranı diye birşey var.Fiat 2005 te 6 ileri, çift bölge otomatik klimalı vs bir sürü özellikte 5 yıldızlı GP yi piyasaya çıkardı.Kalite ortada.Haa benim param çok kardeşim ben illede falanca arabayı alacağım diyorsanız o başka zevk meselesi sonuçta..Saygılar...
  • Artık Fiat'ın kasaları da sağlamlaşmaya başlamış demek ki

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fiat ağzıyla kuş tutsa almam aklıma şahin geliyor sinirim bozuluyor insanları koçla birlikte yıllarca bir güzel söğüşlediler.
  • Arkadaşlar artık şu kuş serisini unutun biliyoruzku hala kuşlara kimine göre serseri arabası kimine göre ölüm diyenler artık atın kafanızdan su fıat on yargısını kus serisini tofaş yaptı fiat deıl bende linea var 2008 de aldım hala sorunsuz arabaya binmeden konuşmayın ARTIK TOFAŞ KUŞ SERSİ ZAMANI GEÇTİ fiat lineayı 60 bin tl yapsa ne derdiniz acaba bu konuyu crash test olarak degınen arkadası kınıyorum zaten grande punto 5 yıldız euro ncapten linea yı acık acık fıat ondan turetıldını soledı zaten İYİ GÜNLER
  • Önemli olan darbeyi emmesi ve motoru iç kabine sokmaması .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pixelbs


    quote:

    Orijinalden alıntı: Lobster

    Fiatı kötülemek yersiz ama Fiatın da kabahti var neden NCAP güvenlik testlerine girmiyor?

    NCAP testien girmemiş bir araç nasıl bu kadar çok satılıyor anlamıyorum.

    "İki aracın çarpışması neticesinde en az hasar alan araç güvenlidir" mantığı yürümez.

    Eski manda kasa mercedesler vardır önü full demir neye çarpsa yıkar, ama güvenli mi? 120km ile çarptın diyelim, o hızı absorbe ediyor mu? etmiyor değil mi...

    Passatın daha çok hasar alması daha güvenli olduğunu düşündürdü bana. Ama kesin sonucu söylemek Faitın yıllardır girmekten kaçındığı NCAP testlerine girdiğinde göreceğiz.


    genelde sedan aracların Ncap testleri yapılmıyor HB modellerin testleri var .
    örneğin golf testi var jetta yok .
    linea için Gpuntonun testine bakmak lazım ki o da 5 yıldızlı .

    ne alaka. avrupa'da satılmayan araçlar teste girmiyor. c sınıfı sedan'lar avrupa'da pek tercih edilmiyor. sebebi bu. kaldı ki linea c sınıfı bile değil. b sınıfı bi arabayı sakız gibi çekip uzatmışlar, çakma c sınıfı olarak yutturmaya çalışıyorlar. ama bizim millet te yiyor yani ne diyelim. içi daracık. lastikleri küçücük.







  • linea pert oldu, qashqai'nin tampon ve sol çamurluk değişti. Allah daha büyük kaza bela vermesin.

    türkiye yollarında italya yollarında olandan daha fazla Fiat marka araç var, türkiye'de e5 de giderken her 5 dk da bir Linea görebilirsiniz ama italya'da göremezsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sinnan -- 13 Nisan 2013; 16:05:54 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: pixelbs


    quote:

    Orijinalden alıntı: Lobster

    Fiatı kötülemek yersiz ama Fiatın da kabahti var neden NCAP güvenlik testlerine girmiyor?

    NCAP testien girmemiş bir araç nasıl bu kadar çok satılıyor anlamıyorum.

    "İki aracın çarpışması neticesinde en az hasar alan araç güvenlidir" mantığı yürümez.

    Eski manda kasa mercedesler vardır önü full demir neye çarpsa yıkar, ama güvenli mi? 120km ile çarptın diyelim, o hızı absorbe ediyor mu? etmiyor değil mi...

    Passatın daha çok hasar alması daha güvenli olduğunu düşündürdü bana. Ama kesin sonucu söylemek Faitın yıllardır girmekten kaçındığı NCAP testlerine girdiğinde göreceğiz.


    genelde sedan aracların Ncap testleri yapılmıyor HB modellerin testleri var .
    örneğin golf testi var jetta yok .
    linea için Gpuntonun testine bakmak lazım ki o da 5 yıldızlı .

    ne alaka. avrupa'da satılmayan araçlar teste girmiyor. c sınıfı sedan'lar avrupa'da pek tercih edilmiyor. sebebi bu. kaldı ki linea c sınıfı bile değil. b sınıfı bi arabayı sakız gibi çekip uzatmışlar, çakma c sınıfı olarak yutturmaya çalışıyorlar. ama bizim millet te yiyor yani ne diyelim. içi daracık. lastikleri küçücük.

    ne linea mış bea ,
    anlaşılan çok batıyor bu linea ,
    2 yıllık mesaja cevap yazdırdığına göre
    aracın satış rakamları ortada ,millet uyandı artık ,çamur atmayla da
    bir yerlere varılmaz ,yok C değil ,yok B fln ,bunları geçınız
    ne istediğini bilen gidip alıyor ,diğer markalar da bunu farketmişler ki ,
    pug 301 ,citroen C eliesee gibi araclar çıkardılar




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.