Şimdi Ara

Linea ve Passat ...Araç Güvenliği Hakkında Canlı Kaza

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
41
Cevap
1
Favori
29.663
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Linea ve Passat ...Araç Güvenliği Hakkında Canlı Kaza
    Allah korumus bir inceleyin isterseniz






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alpla -- 10 Ekim 2011; 12:18:10 >



  • İki araçtaki hasarda birbirine benziyor.Fark yok gibi ama yakından incelemek lazım böyle çok belli olmuyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: br251

    İki araçtaki hasarda birbirine benziyor.Fark yok gibi ama yakından incelemek lazım böyle çok belli olmuyor.
    Fiat'ı tebrik etmek lazım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: M-A-S

    Fiat'ı tebrik etmek lazım.

    Alıntıları Göster
    linea bu konuda 5 yıldızlı bir güvenliğe sahip sağlam ve insana güven veriyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: diabate

    linea bu konuda 5 yıldızlı bir güvenliğe sahip sağlam ve insana güven veriyor

    Alıntıları Göster
    Bu kazayı görmeden sorsan forumun %75'i Passat parçalar bea der.
  • benim aracım da linea. 1.6 emotion plus. Araç gerçekten güvenlik açısından olsun motor açısından olsun sürüş keyfi açısından olsun verdiğimiz parayı sonuna kadar hak ediyor. Alalı yaklaşık 1 sene oluyor ve şimdiye kadar hiç bir pişmanlık duymadım. Düşünenlere şiddetle tavsiye ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ccecy

    Bu kazayı görmeden sorsan forumun %75'i Passat parçalar bea der.


    ben gördüğüm halde diyorum.

    passat %75 linea'yı parçalar.

    aracın dışına bakarak yorum yapmak çok saçma.aracın ön tarafı darbeyi emecek şekilde tasarlanıyor ve ön tarafın hasar alması çok normal.önemli olan aracın içi.ve aracın içini göremiyoruz maalesef.

    kabin içi hasarı ne durumda o önemli
  • quote:

    Orijinalden alıntı: This Time

    quote:

    Orijinalden alıntı: ccecy

    Bu kazayı görmeden sorsan forumun %75'i Passat parçalar bea der.


    ben gördüğüm halde diyorum.

    passat %75 linea'yı parçalar.

    aracın dışına bakarak yorum yapmak çok saçma.aracın ön tarafı darbeyi emecek şekilde tasarlanıyor ve ön tarafın hasar alması çok normal.önemli olan aracın içi.ve aracın içini göremiyoruz maalesef.

    kabin içi hasarı ne durumda o önemli

    Alıntıları Göster
    linea ya "grande punto sedan" dersek daha doğru yorum yapılacaktır. bilindiği gibi grande punto euro ncap testinden 5 yıldız aldı. bu test şase sağlamlığını ve yolcu güvenliğini kanıtlamaya yeterlidir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: prescott2400

    linea ya "grande punto sedan" dersek daha doğru yorum yapılacaktır. bilindiği gibi grande punto euro ncap testinden 5 yıldız aldı. bu test şase sağlamlığını ve yolcu güvenliğini kanıtlamaya yeterlidir.

    Alıntıları Göster
    çarpışma testleri manyağı bir insan olarak söyleybilirm , yaklaşık 60 - 70 km civarı bi hızla kafa kafaya çarpışmışlar, passat daha ağır olduğu için pek oynamamış ama önünü bırakmış lineada enerjiyi atmak için fırlatmış, linea içindeki daha fazla sarsılmış olabilir ama ncap'a girse 5 yıldız alacağından eminim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wasabie

    çarpışma testleri manyağı bir insan olarak söyleybilirm , yaklaşık 60 - 70 km civarı bi hızla kafa kafaya çarpışmışlar, passat daha ağır olduğu için pek oynamamış ama önünü bırakmış lineada enerjiyi atmak için fırlatmış, linea içindeki daha fazla sarsılmış olabilir ama ncap'a girse 5 yıldız alacağından eminim

    Alıntıları Göster
    her iki şöföründe ağır yaralı olduğunu düşünürsek içeriye verilen hasarda çok yakın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RefLections

    her iki şöföründe ağır yaralı olduğunu düşünürsek içeriye verilen hasarda çok yakın

    Alıntıları Göster
    Bu kaza yapan iki aracı crash test sonucu diye başlık yapan arkadaşım seni kınıyorum sen böyle bir kazaya karışabilirsin bunun kıyaslaması testi olamaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yeasen


    quote:

    Orijinalden alıntı: ccecy

    Bu kazayı görmeden sorsan forumun %75'i Passat parçalar bea der.


    ben gördüğüm halde diyorum.

    passat %75 linea'yı parçalar.

    aracın dışına bakarak yorum yapmak çok saçma.aracın ön tarafı darbeyi emecek şekilde tasarlanıyor ve ön tarafın hasar alması çok normal.önemli olan aracın içi.ve aracın içini göremiyoruz maalesef.

    kabin içi hasarı ne durumda o önemli




    hala diyebiliyorsan sana bişy dememek lazım sonuç ortada daha ne parçlar diyorsun

    şu fiatı kötülemeyi bırakın artık bilip bilmeden yazıyorsunuz






    passat %75 linea'yı parçalar. parçalayamamış ama her şey ortada



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi diabate -- 12 Temmuz 2011; 18:56:39 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: diabate

    quote:

    Orijinalden alıntı: yeasen


    quote:

    Orijinalden alıntı: ccecy

    Bu kazayı görmeden sorsan forumun %75'i Passat parçalar bea der.


    ben gördüğüm halde diyorum.

    passat %75 linea'yı parçalar.

    aracın dışına bakarak yorum yapmak çok saçma.aracın ön tarafı darbeyi emecek şekilde tasarlanıyor ve ön tarafın hasar alması çok normal.önemli olan aracın içi.ve aracın içini göremiyoruz maalesef.

    kabin içi hasarı ne durumda o önemli




    hala diyebiliyorsan sana bişy dememek lazım sonuç ortada daha ne parçlar diyorsun

    şu fiatı kötülemeyi bırakın artık bilip bilmeden yazıyorsunuz






    passat %75 linea'yı parçalar. parçalayamamış ama her şey ortada

    Alıntıları Göster
    Fiatı kötülemek yersiz ama Fiatın da kabahti var neden NCAP güvenlik testlerine girmiyor?

    NCAP testien girmemiş bir araç nasıl bu kadar çok satılıyor anlamıyorum.

    "İki aracın çarpışması neticesinde en az hasar alan araç güvenlidir" mantığı yürümez.

    Eski manda kasa mercedesler vardır önü full demir neye çarpsa yıkar, ama güvenli mi? 120km ile çarptın diyelim, o hızı absorbe ediyor mu? etmiyor değil mi...

    Passatın daha çok hasar alması daha güvenli olduğunu düşündürdü bana. Ama kesin sonucu söylemek Faitın yıllardır girmekten kaçındığı NCAP testlerine girdiğinde göreceğiz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lobster

    Fiatı kötülemek yersiz ama Fiatın da kabahti var neden NCAP güvenlik testlerine girmiyor?

    NCAP testien girmemiş bir araç nasıl bu kadar çok satılıyor anlamıyorum.

    "İki aracın çarpışması neticesinde en az hasar alan araç güvenlidir" mantığı yürümez.

    Eski manda kasa mercedesler vardır önü full demir neye çarpsa yıkar, ama güvenli mi? 120km ile çarptın diyelim, o hızı absorbe ediyor mu? etmiyor değil mi...

    Passatın daha çok hasar alması daha güvenli olduğunu düşündürdü bana. Ama kesin sonucu söylemek Faitın yıllardır girmekten kaçındığı NCAP testlerine girdiğinde göreceğiz.


    genelde sedan aracların Ncap testleri yapılmıyor HB modellerin testleri var .
    örneğin golf testi var jetta yok .
    linea için Gpuntonun testine bakmak lazım ki o da 5 yıldızlı .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yeasen


    quote:

    Orijinalden alıntı: ccecy

    Bu kazayı görmeden sorsan forumun %75'i Passat parçalar bea der.


    ben gördüğüm halde diyorum.

    passat %75 linea'yı parçalar.

    aracın dışına bakarak yorum yapmak çok saçma.aracın ön tarafı darbeyi emecek şekilde tasarlanıyor ve ön tarafın hasar alması çok normal.önemli olan aracın içi.ve aracın içini göremiyoruz maalesef.

    kabin içi hasarı ne durumda o önemli




    +1

    son model bimercedes in ön tarafıda aynı şekli alırdı bu tarz bi kazada.önemli olan kabin içine hasar yansıtmamak




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hknaydmr

    quote:

    Orijinalden alıntı: yeasen


    quote:

    Orijinalden alıntı: ccecy

    Bu kazayı görmeden sorsan forumun %75'i Passat parçalar bea der.


    ben gördüğüm halde diyorum.

    passat %75 linea'yı parçalar.

    aracın dışına bakarak yorum yapmak çok saçma.aracın ön tarafı darbeyi emecek şekilde tasarlanıyor ve ön tarafın hasar alması çok normal.önemli olan aracın içi.ve aracın içini göremiyoruz maalesef.

    kabin içi hasarı ne durumda o önemli




    +1

    son model bimercedes in ön tarafıda aynı şekli alırdı bu tarz bi kazada.önemli olan kabin içine hasar yansıtmamak

    Alıntıları Göster
    fiat vw 100 kere satın alır




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yafess

    fiat vw 100 kere satın alır

    "Fiat'ı VW 100 kere satın alır" mı?
    "Fiat VW'i 100 kere satın alır" mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Integrale

    quote:

    Orijinalden alıntı: yafess

    fiat vw 100 kere satın alır

    "Fiat'ı VW 100 kere satın alır" mı?
    "Fiat VW'i 100 kere satın alır" mı?

    Alıntıları Göster
    eve alır bak istersen fiat şirket yapısına
    www.fiatspa.com
    Official Global Website | FCA Group
    http://www.fiatspa.com/en-US/Pages/Home.aspx

    firmanın sermayesi:€4,465,600,020




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yafess

    eve alır bak istersen fiat şirket yapısına
    http://www.fiatspa.com/en-US/Pages/Home.aspx
    firmanın sermayesi:€4,465,600,020

    Ben o alır ya da bu alamaz demedim. İkisinin de şirket büyüklüklüklerini, sermayelerini, kârlarını vs vs az çok biliyorum. Ben söylediğin cümleyi anlamadım sadece. İmla mimla hak getire..

    Bununla birlikte, geçen yıl bu zamanlar VW'in sadece Alfa Romeo markasını satın alabilmek için Fiat'ın kapısında yattığını ama gücünün yetmediğini de biliyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Integrale

    quote:

    Orijinalden alıntı: yafess

    eve alır bak istersen fiat şirket yapısına
    http://www.fiatspa.com/en-US/Pages/Home.aspx
    firmanın sermayesi:€4,465,600,020

    Ben o alır ya da bu alamaz demedim. İkisinin de şirket büyüklüklüklerini, sermayelerini, kârlarını vs vs az çok biliyorum. Ben söylediğin cümleyi anlamadım sadece. İmla mimla hak getire..

    Bununla birlikte, geçen yıl bu zamanlar VW'in sadece Alfa Romeo markasını satın alabilmek için Fiat'ın kapısında yattığını ama gücünün yetmediğini de biliyorum.

    Alıntıları Göster
    çarpışmada katlanan araba iyidir. çünkü ilk hızı keser.içerdeki yolcu il hızı hissetmez hız nerdeyse yarıya düşer.

    fakat masrafı çok olur. pert.




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.