Şimdi Ara

LOGAN MCV

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
182
Cevap
0
Favori
65.323
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bu aracın bu başlığa ihtiyacı var. umarım yararlı olur.



  • ARABAM COM UN YAPTIĞI TEST SONUÇLARI

    Dacia’nın ülkemizde satışına yeni başladığı aracı Logan MCV, binek otomobillerle bir MPV’nin avantajlarını bir arada sunmaya çalışırken makul fiyatına paralel sunduğu geniş iç hacim ve donanımlarıyla, ailelere mantıklı bir alternatif sunuyor. Renault tarafından satın alındıktan sonra atağa geçerek ekonomik otomobiller arasındaki yerini sağlamlaştıran Dacia, hem arkasındaki Renault teknolojisi ve gücü hem de doğru pazar hamleleriyle başarısını arttırıyor.


    Diğer Resimler İçin Tıklayın

    Logan’ın Doğu Avrupa ve Orta Asya’daki satış başarısı Dacia’yı cesaretlendirerek aynı platform üzerine daha iddialı bir araç tasarlamaya kadar sürükledi. Sonuç ise bizce oldukça başarılı. Logan MCV, hem tasarımı hem motor seçenekleri hem de fiyatıyla şuan Türkiye pazarında rakibi bulunmayan bir yere konumlanıyor. Görünümü bir station wagon ile MPV arasında olan Logan MCV, boyutları göz önüne alındığına kompakt sınıf bir binek otomobilden farksız. Aslında bu iki yaklaşım bile Logan MCV’nin nasıl bir otomobil olduğunu anlatmak için yeterli. Dacia Logan MCV, kullanışlı bir şehir otomobili olmayı başarırken şuan üzerine perde örtülmüş station wagon sever Türk tüketicisinin ise yeni yıldızı olmaya aday. Zaten Dacia yetkilileri de Logan MCV satışlarının oldukça iyi gittiğinden hatta fabrikanın istedikleri talebi karşılayamadığını belirtiyorlar.



    Kullanışlılık ön planda



    Logan MCV’nin tasarımı oldukça sade. Ön tarafı sedan kardeşi Logan’la tamamen aynı olan Logan MCV arkaya doğru ilerledikçe farklılığını arttırıyor. Arka kısmında dik stop lambaları aracın tasarımını belirlerken tavan rayları ise Logan MCV’nin işlevselliğine işaret eden bir ayrıntı. Çift parçalı asimetrik açılan bagaj kapıları yükleme kolaylığı sağlaması açısından Logan MCV’nin artılarından bir diğeri oluyor. Test aracımız Logan MCV’nin 5 kişilik versiyonu olduğundan bagaj kısmı oldukça genişti. 7 kişilik versiyonu da bulunan Logan MCV’nin düz bagaj zemini aracın yükleme boşaltma işlemini de kolaylaştırıyor. Logan MCV’nin iç mekanına geçtiğimizd tanıdık göstergeler bizi karşılıyor. Logan MCV’nin neredeyse her kumandası daha önceki Renault modellerinden alınmış. Sinyal ve silecek kolları, vites topuzu ve havalandırma çıkışları Logan MCV’nin bilinen ayrıntılarından olurken ön konsolda klima kumandalarının üzerine konumlandırılmış elektrikli cam açma-kapama tuşları Renault Broadway dönemine kadar uzanıyor. Logan MCV’nin ön konsolu ve tuş takımı o kadar sade ve anlaşılabilir tasarlanmış ki bu bölümde herhangi bir ergonomi sorununa rastlamak imkansız. Zaten Logan MCV’nin tek ve en büyük ergonomi problemiyse el frenini altına “gizlenmiş” elektrikli yan ayna kumandası oluyor. İlk tanışma anı gerçekten zahmetli geçen yan ayna kumandası yerini öğrendikten sonra ise el freni kolunun altında olması nedeniyle kullanım zorluğu yaşatarak kullanıcısını zorluyor. Solda devir sağda ise hız tablosu bulunan göstergeler de Logan MCV’nin diğer bölümlerinin olduğu gibi sade tasarlanmış. Bu iki analog göstergenin arasında ise dijital bir bilgi ekranı bulunuyor. Bu dijital bölümde ise yakıt ve motor hararet göstergesi bulunuyor. Ambiance ve Laureate adlı iki donanım paketine sahip olan Logan MCV kullanıcısına bunlara ek donanımlar da sunuyor. Test aracımızda bulunan Laureate adlı üst donanım paketine ek olarak, 2 havayastığı ve ABS’nin bulunduğu güvenlik paketi ile metalik renk ve Packelektrik 2 donanınları da bulunuyordu.



    Ekonomik ve sorunsuz



    1.6 lt benzinli ve 1.5 lt turbodizel motor seçeneğine sahip olan Logan MCV’nin test ettiğimiz modelinde 1.5 litrelik dizel güç ünitesi yer alıyordu. Renault’tan tanıdık motor sorunsuzluğuyla dikkat çekerken 65 HP maksimum güce sahip. Maksimum torku 160 Nm olan bu motorla Logan MCV, performanslı olmasa da çekiş gücü yüksek ve ekonomik bir sürüş sunmayı başarıyor. İlk çalıştırma anında oldukça sesli çalışan Logan MCV, motoru ısındıkça sessizleşirken aracın ses yalıtımının da yetersizliği nedeniyle kabin içinde motor sesi fazlaca duyuluyor. Başarılı bir süspansiyon sistemine sahip olan Logan MCV, sessiz çalışan süspansiyonlarıyla övgüyü hak ediyor. Düşük yakıt tüketimi Logan MCV’nin en büyük avantajlarından birisi olurken testimiz sırasında 100 km’de ortalama 5,5 litrelik yakıt tüketim değerine ulaşmamız aracın ne kadar ekonomik olduğunun en büyük kanıtı.



    Nihat KARATAŞ



    Genel Değerlendirme
    İşçilik 4 Göze batan çok büyük bir işçilik problemi yok.
    Görüş 8 Görüş açıları sorunsuz.
    Performans 3 65 HP'lik motor yetersiz.
    Tüketim 8 Dizel ekonomisi en büyük avantajı.
    Konfor 5 Hem ön hem de arka koltuklarda yeterli diz ve baş mesafesi sunuyor.
    Frenler 5 Arka frenlerinin kampana olması dezavantajı.
    Yalıtım 5 Özellikle motor sesini içeriye fazla alıyor.
    Donanım 5 Donanım seviyesi fiyatı düşünüldüğünde makul.
    Fiyat 7 İddialı bir fiyat etiketine sahip.
    Sonuç 5,6 Özellikle 1.5 litrelik dizel motor seçeneğiyle bir çok kesime hitap edebilen bir araç olan Logan MCV, günlük kullanımların dışında ticari amaçlar için de rahatlıkla kullanılabilir. 7 kişilik koltuk seçeneği ise hem çok çocuklu ailelerin hem de Logan MCV’yi taksi olarak kullanmak isteyenlerin seçenekleri arasına girmesini sağlıyor. 65 HP’lik motor gücü özellikle yüklü kullanımda aracın zorlanmasına neden olurken, yakıt tüketimi göz önüne alındığında başarısı ortaya çıkıyor.
    İkinciel


    Test ve Teknik Verileri


    Teknik Veriler
    Motor: Sıralı 4 silindirli, turbodizel, 8v
    Motor Hacmi: 1461 cc

    Motor Gücü: 65 HP – 4000 d/d

    Max. Tork: 160 Nm – 1700 d/d
    Frenler: Disk/kampana
    Bagaj: 700 lt
    Boyutlar(u/g/y): 4450/1993/1674 mm
    Ağırlık: 1320 kg
    Lastikler: 185/65 R15




  • Buda benden olsun güzel görüntüler

    http://www.youtube.com/watch?v=asGulgrlgoQ

    http://www.youtube.com/watch?v=M05I8CRdx1E

    Güzel araç biraz daha izolasyon olsa tam süper olacak.Birde laurete 1.5 dci ı 24 olsa...
  • metalik açık yeşil görmek isteyenler için


    http://www.youtube.com/watch?v=6xM93QI3OMg&NR=1
  • bencede laurete 24 olsa süper. ama geçenlerde dacianın sitesinde ilginç bişe ile karşılaştım. zaten fiyatlar ayın sadece 1 günü var sitede, 29 günü fiyat miyat yok. işte o fiyat olan günlerin birinde tesadüfen gördüm 1.5 mcv lauret 23500 gördüm. bende bugünlerde bu araç için baya gittim daciaya. bana en son ambiance modeli için 23500 dediler. anllattım imkansız lauret en son 26000 dediler. zaten bu konudada daciaya hem şikyet yazdım hemde şikayetvar.com a yazdım. neyse belki bigün fiyata karar verip koyarlar.
  • bayar resim var bende ama yorumlarınızı merak ediyoruz. paylaşalım lütfen özelliklede kullanıcıları.

     LOGAN MCV


  •  LOGAN MCV
  • güzel araba nediyim
    mart ayında piyasaya yeni sürüldüğü zamanlarda bayaa ilgilenmiştim
    sonra malum ekonomik nedenlerden dolayı vazgeçip bütçeme göre olan fiat marea aldım 2000 model
    iyiki almışım çok memnunum ama trafikte logan mcv gördüğümde dönüp bir daha bakıyorum
    geniş ferah ucuz tam bir aile arabası
    ne diyim allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin tüm MCV sahiplerine ...
  • bende bundan bir tane war cebini dusunen bir kamyonet cok ama cok az yakiyor herkese tawsiyem)))
  • güle güle kullan. kjj ne zaman , mcv nin hangi modelini ne kadara aldın. bide benim merak ettiğim doblo arkada oturanları felaket sallıyo, özellikle şehir içi bozuk yollarda. aacaba bu binek otomobile daha yakın onun kadar sallamaz zannediyorum.


  •  LOGAN MCV


     LOGAN MCV
  • tesekkur ederim 1 ay oldu alali istanbul zeytinburnundan klima tek hawa yastigi metalik boya 25.100 uzerindeki fiyatti onu pesin olarak 23.750 ytl ye aldim.9000 ytl kredi karti cektim gerisini pesin odedim.arabaya gelince kesinlikle doblo gibi arkasi rahatsiz degil su an 2000 km yaptim hep uzun yol olarak arkadaslar hic rahatsiz olmadi sadece ses iceri aliyor))))onuda teyp in sesini acarsan ortadan kalkiyor.hizlanarak yokuslara cikarsan agir kalmiyor ama hepsinden onemlisi wicdansiz cok ama cok az mazot harciyorrrrrrrrrrr.ici cok genis rahat yolculuk yapiliyor doblo da bu yoktu ama dobloda cok iii hizlaniyor
    quote:

    Orjinalden alıntı: redcheek99

    güle güle kullan. kjj ne zaman , mcv nin hangi modelini ne kadara aldın. bide benim merak ettiğim doblo arkada oturanları felaket sallıyo, özellikle şehir içi bozuk yollarda. aacaba bu binek otomobile daha yakın onun kadar sallamaz zannediyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aviregal -- 10 Temmuz 2007; 16:05:32 >




  • saol kjj çok yardımcı bilgilerdi. banada aldığın araç için 24000 dediler ama sanırım zorlarsam 23500, yada 23750 olur ama ya laurete olsa keşke ama zor.
  • yorumlar lütfen bedava bakmak yok resimlere
  • wicdansiz bende 23.500 e bile inmedi bide pesin aldim.hicc tinlamadilar bile ama dobloyla kiyasliyorsan doblo cok yakar uzer seni diye tahmin ediyorum ama hizlanma konusunda tawsanla kamplunba hikayesi gibi ama 120 ile130 arasi gidecem diyorsan hiccccc dusunme?
    quote:

    Orjinalden alıntı: redcheek99

    saol kjj çok yardımcı bilgilerdi. banada aldığın araç için 24000 dediler ama sanırım zorlarsam 23500, yada 23750 olur ama ya laurete olsa keşke ama zor.
  • ben başka bi arkadaşı yolladım son fiyat alsın diye ona 23500 demişler son olarak. liimitlerini öğrenmek istemiştim. ama aklım laurette; yol bilgisayarı cd elektrikli 4 cam, elektirikli yan aynalar.... çok hoş olur. ama onada bana en son 26000 dediler. 25000 e verse limitlerimi zorlarım. şu an tam satış zamanı nazlanıyolar ama ekim oldumu başlar düşüşler. ama ben bekliyememki sattım arabamı bugün. 10 saat geçti, elim kolum bağlandı hissediyorum kendimi
  • wergiside dusuk bizim loganin
  • evet onuda merak ediyodum, yıllık ne kadar acaba?
  • yıllık 354 ytl yanı superrrr fıyattt diye biliyordum ama 500 kusurmus diyorlar 6 aylik 250 ytl ye geliyor
    quote:

    Orjinalden alıntı: redcheek99

    evet onuda merak ediyodum, yıllık ne kadar acaba?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aviregal -- 11 Temmuz 2007; 9:33:18 >
  • ay sonlarını bekle onlar kotalarını doldurmak ıcın baslıyorlar fıyatlarda oynamaya ama yakında 2008 modelı cıkıcak fıyat yukselır ondan sonrada kanpanya baslatırlar.....
    quote:

    Orjinalden alıntı: redcheek99

    ben başka bi arkadaşı yolladım son fiyat alsın diye ona 23500 demişler son olarak. liimitlerini öğrenmek istemiştim. ama aklım laurette; yol bilgisayarı cd elektrikli 4 cam, elektirikli yan aynalar.... çok hoş olur. ama onada bana en son 26000 dediler. 25000 e verse limitlerimi zorlarım. şu an tam satış zamanı nazlanıyolar ama ekim oldumu başlar düşüşler. ama ben bekliyememki sattım arabamı bugün. 10 saat geçti, elim kolum bağlandı hissediyorum kendimi
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.