Merhabalar başıma bir şey geldi kaliteyi anlatmak açısından satın alacak arkadaşlarıda etkileyeceğini düşündüğüm bir olayı taze taze paylaşayım dedim .
Bir iki yıl önce üretim hatası olan bi ürünüm vardı 20 tl lik bişey sonuçta diye garantiye götürmeye üşeniyordum götürdüm olaylar olayları açtı ve 1 gün sonra logitech den mail geldi adresimi istediler ertesi gün ups den mail geldi 1 gün içinde Hollandadan Almanyaya ve Türkiyeye gelmiş kargo bende dedim 20 tl lik şey için nedir bu şiddet bu celal sonra ürün bilgilerini kargo fiyatı hesaplamaya girdim sonuç ortada . Özetle gerçekten parayla ürün değil hizmet almak önemliymiş arkadaşlar .
Not : Tamamen minnet borcu hissettiğimden yazdım çıkarım yok sonuçta sizlerde alacaksınız belli ürünleri ercihinizde kolaylık olsun istedim . Sağlıcakla .
Logitech gerçekten müşteri memnuniyetine önem veren bir firmadır.
Yeni ürününüzü iyi günlerde kullanmanız dileğiyle.
Benim de G500'ün skatezleri eridiği için mail atmıştım. Avrupa üzerinden gelen bir postayla yeni skatez göndermişlerdi.