Merhaba millet, teknosa dan 229 tl ye aldığım Logitech G700 mouse'um sol tuş'ında bazen tek tıkladığım halde çift tıklıyordu bu sebeple garantiye yolladım, mouse'um garantiden dönmüş sol tuşu tamir etmişler ama mouse'un altındaki bantların içine resmen etmişler mouse pad'de eskisi gibi kaymıyor ve sürtünme sesi çıkartıyor. mouse'u ekte gönderiyorum sizce ne yapmalı? Böyle mouse teslim edilirmi ? biz 229 lirayı niye verdik bir mouse'a sorunsuz olması için değilmi? görüşlerinizi bekliyorum
quote:
Orijinalden alıntı: neo0
Merhaba millet, teknosa dan 229 tl ye aldığım Logitech G700 mouse'um sol tuş'ında bazen tek tıkladığım halde çift tıklıyordu bu sebeple garantiye yolladım, mouse'um garantiden dönmüş sol tuşu tamir etmişler ama mouse'un altındaki bantların içine resmen etmişler mouse pad'de eskisi gibi kaymıyor ve sürtünme sesi çıkartıyor. mouse'u ekte gönderiyorum sizce ne yapmalı? Böyle mouse teslim edilirmi ? biz 229 lirayı niye verdik bir mouse'a sorunsuz olması için değilmi? görüşlerinizi bekliyorum
Büyük ayıp edilmiş. Fareyi açıp vidalara ulaşabilmek için skatezlerin çıkarılması gereken bir olay fakat eğer skatezler hasar gördüyse yenileriyle değiştirilmeleri veya çok dikkatli şekilde çıkartılmaları gerekirdi. Logitech'in müşteri hizmetleri hattını mutlaka arayın ve bunu yapan teknik servis hakkında şikayette bulunun. Rezilliği yapan teknik servis de farenin bu şekilde geri gönderilmemesi gerektiğini zaten biliyordur. Gözden kaçabilecek bir şey de değil şahsi fikrim. Altındaki skatezlerin teknik servis tarafından bu hale getirildiğini mutlaka belirtin ve yeni skatez isteyin. Fırça atar gibi davranmaktan ziyade kibarca konuşmanızı tavsiye ederim. Sonuçta karşınızdaki insan size yardımcı olmaya çalışacak ve bu sorunun sebebi konuşacağınız kişi değil buradaki teknik servis. Muhtemelen 2-3 gün içerisinde size yeni skatez göndereceklerdir. Gelen skatezlerin içinde bulunduğu zarfta nasıl değiştireceğinizle ilgili gerekli bilgiler yazıyor zaten rahatlıkla kendi başınıza değiştirebilirsiniz. Farenizin seri numarasını sorup bir ihtimal elinizdeki fotoğrafları mail olarak atmanızı isteyebilirler. 0800 lü bir numaraydı sanırım. İngilizce konusunu merak etmeyin karşınıza Türk çalışanlar çıkacak derdinizi rahatlıkla anlatabilirsiniz ellerinden geldiğince yardımcı olmaya çalışıyorlar. Geçmiş olsun diyeyim gerçekten üzücü başınıza gelen olay.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Silence34 -- 31 Temmuz 2013; 3:05:22 >
Silence arkadaş çok güzel açıklamış :) teknosa ile uğraşmayın onlar tekrar servise gönderecekler vs falan. siz direk logitech i arayın yardımcı olurlar.
geçmiş olsun tam bir rezalet şu servislerden bende az çekmedim nefret ediyorum artık yeni ürün alırken korkuyorum hata acaba arızalımıdır diye yoksa oğraş dur servisle arkadaşın dediği gibi donuş yapılmasa tüketici heyetine gidin direk hiç oğraşmayın derim az para değil sonuçta Logitech gibi bir firmanın servisi bu mouse bu hale getirmesi hiç yakışmadı ben sizin yerinizde olsam servisten gelince ürün teslim almazdım yenisni isterdim