Şimdi Ara

Logitech'in inanılmaz müşteri hizmeti anlayışı :)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
2.020
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese merhabalar. bundan tam 2 yıl önce, 27 şubat 2011 de İstanbul Bayrampaşa Forum AVM Saturn mağazasından 1 adet Logitech G500 kablolu fare satın aldım. Yıllar boyu büyük bir memnuniyet ile kullandım, gel gelelim geçtiğimiz yazdan bu yana teklemeye başladı. Kablonun içerisinde kırıklar oluştuğundan fare hareket ederken bağlantı kopup 1-2 saniye sonra yeniden geliyordu... Satın aldığım yere geri götürdüm, 1 hafta sonra servisten "Hiçbir soruna rastlanmadı" raporuyla gerisin geri geldi.

    Yılbaşından sonra bu durum çok daha sık olmaya başladı ve neredeyse kullanılamaz hale geldi. 27 şubat 2013 tarihinde Logitech Müşteri Hizmetleri'ni aradım (0080 ile başlayan numara, KESİNLİKLE ÜCRETSİZ - MÜŞTERİ HİZMETLERİ ÇALIŞANLARINA SORDUĞUNUZDA DA ÜCRETSİZ OLDUĞUNU DOĞRULAYABİLİRSİNİZ. ) ve durumumu anlattım. Benden ürünü satın aldığımı belgeleyen fiş, garanti belgem ve faremin aynı karede bulunacağı birkaç resim istediler. Garanti belgesini farenin kutusuna koymuştum, kutuyu da bulamadım. elimde sadece fişim vardı ve fişin üzerinde satın alım tarihi olduğunu, bu tarihin sonucunda ürünün garanti kapsamında olduğunu gösterebileceğini söyledim. Ha tamam çok harika o zaman siz bize resimleri iletin ben size ne yapabilceğimize dair çözümü 1 saat sonra ileteceğim dediler. Gerçekten 1 saat sonra geri dönüş yaptılar ve ürünün sıfırını tarafıma bedelsiz olarak kargolayacaklarını söylediler. Adresimi verdim ve ertesi gün öğlen vakitlerinde 1 adet g500 'ün UPS kargo ile takipli olarak kargolandığını bildiren bir mail aldım. Yeni Farem dün evime ulaştı ve Logitech gerçekten çok kocaman bir alkışı hak ediyor.

    Sizin de benim durumuma benzer bir mağduriyetiniz olursa size insan muamelesi yapmayan servislerin köşelerinde sürtüceğinize, ürününüzün garanti kapsamında olup olmadığından emin olarak ( bazı logitech ürünleri 2, bazıları 3 yıl garantili oluyor. ) direkt olarak müşteri hizmetleri ile iletişime geçin :)







  • Bendede ayni sorun var hocam G500 mouse um teklemeye basladi . Cift tikliyor tiklayip dosya suruklerken birakiyor falan. Faturasi kutusu falan duruyor. Hangi telefon numarasindan ulastin Logitech e yazarsan sevinirim. Darty den almistim mouse u gitsem ilgilenmezler simdim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Logiteche bak sen. Helal olsun harbiden.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sorun yaşayanlar öncelikle bi servis kanalını denesin , ardından bir sonuç elde edemezlerse Logitech Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçsin derim ben Adamlar gerçekten müşteri memnuniyeti konusunda aşmış konumdalar, ben sorun yaşadığım halde belki yalan söylüyor da olabilirdim, iyi niyetlerini su istimal de ediyor olabilirdim ama bana inandılar ve böylesine büyük bi yardım sağladılar. Bu konuda gerçekten tebrik etmek lazım logitech'i, umarım bu anlayışları art niyetli insanlar tarafından kullanılmaya çalışılmaz.

    Telefon muhabbetine gelince, forumdaki bikaç üst sırada yer alan konuda da geçiyordu bu mevzu oradan bulabilirsiniz, yada direkt logitech in sayfasından bulabilirsiniz




  • Ürün kalitesi ve müşteri memnuniyeti olarak sayılabilecek sayılı firmalardan biri.bende bu yüzden logitech g500 mause,g15 klavye,2+1 ses sistemi ve web cam aldım.neredeyse 3 yıldır kullanıyorum ve sıkıntım yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu konuyu gördüten sonra bende şansımı denemek için mesaj attım.G19 klavyemin hafif eğimli kalmasını saglayan ayak kırılmıstı.Pazartesi mesaj attım ve bana ellerinde parça bulungunu ve adresime göndereceklerini söylediler.Az önce kargo geldı ve gercekten cok mutlu oldum alt tarafı 10-20 gramlık bir parça ama o kadar para verdikten sonra ayağın kırılması beni üzmüştü.Logitech gerçekten övgüyü hakediyor müşteri hizmetleriyle ve ürünleriyle :D




  • biz buna logitech farkı diyoruz
  • logitech vx nano çift tıklama yüzünden arızalandı 3 kere servise gönderdim derdime derman olmadılar aynen geri iade ettiler. Buradan bir arkadaş yardım etti ve logitech eu bana anywhere mx yolladı şuan 3. ayı ve yine çift tıklama sorunu başladı :D. servis kalitesi iyi hoşta 3 ayda bir mouse sorunu mu yaşıyacağız :S
  • Valla sizin yerinizde olsam yine logitech'e danışırdım. Servise verseniz olacaklar yine belli. Logitech ile tekrar görüşün bu sefer durumunuzu kısa aralıklarla aynı durumla karşılaşmayacak şekilde bi yöntemle çözmelerini (misal çift tıklama sorununun giderildiği bi model varsa onunla değiştirilerek vb. vb.) talep edin. Bakalım neler çıkıcak
  • Logitech ürünlerin neden pahalı oldugunu anladınız mı
  • Arkadaşlar bunları okuyarak gaza gelip ben de Logitech G500 aldım. Bildiğiniz gibi çift tıklama sorunu ortaya çıktı. 6 ay önce internet sitelerine yazdım, geri döndüler. İlk önce garantiye gönderin dediler, gönderdik. Altındaki G500 yazan çıkartmayı çıkardık diye garanti dışı diyip geri gönderdiler(halbuki çıkartmayı çıkarmak garanti dışı bırakır diye bir ibare göremedim), sorun çözmüşler neyse. Şimdilerde yine başladı. Ben yine internet üzerinden iletişime geçtim. Bu durumdan bahsettim, değişim olayından. Bana en az 3 kere garantiye gitmiş mallarda bunu yapabildiklerini söylediler. Anlaşılan Logitech'in mükemmel müşteri memnuyetinden bir tek ben yararlanamadım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi älg -- 26 Haziran 2013; 6:23:28 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Iron Maiden 

    Arkadaşlar bunları okuyarak gaza gelip ben de Logitech G500 aldım. Bildiğiniz gibi çift tıklama sorunu ortaya çıktı. 6 ay önce internet sitelerine yazdım, geri döndüler. İlk önce garantiye gönderin dediler, gönderdik. Altındaki G500 yazan çıkartmayı çıkardık diye garanti dışı diyip geri gönderdiler(halbuki çıkartmayı çıkarmak garanti dışı bırakır diye bir ibare göremedim), sorun çözmüşler neyse. Şimdilerde yine başladı. Ben yine internet üzerinden iletişime geçtim. Bu durumdan bahsettim, değişim olayından. Bana en az 3 kere garantiye gitmiş mallarda bunu yapabildiklerini söylediler. Anlaşılan Logitech'in mükemmel müşteri memnuyetinden bir tek ben yararlanamadım.

    Muaseyi hor kullanmadan bu sıkıntı oluyorsa düşündürücü.acaba satın aldığınız yerde size kullanılmış yada arızalı bir ürünmü verdiler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kımyasal


    quote:

    Orijinalden alıntı: Iron Maiden 

    Arkadaşlar bunları okuyarak gaza gelip ben de Logitech G500 aldım. Bildiğiniz gibi çift tıklama sorunu ortaya çıktı. 6 ay önce internet sitelerine yazdım, geri döndüler. İlk önce garantiye gönderin dediler, gönderdik. Altındaki G500 yazan çıkartmayı çıkardık diye garanti dışı diyip geri gönderdiler(halbuki çıkartmayı çıkarmak garanti dışı bırakır diye bir ibare göremedim), sorun çözmüşler neyse. Şimdilerde yine başladı. Ben yine internet üzerinden iletişime geçtim. Bu durumdan bahsettim, değişim olayından. Bana en az 3 kere garantiye gitmiş mallarda bunu yapabildiklerini söylediler. Anlaşılan Logitech'in mükemmel müşteri memnuyetinden bir tek ben yararlanamadım.

    Muaseyi hor kullanmadan bu sıkıntı oluyorsa düşündürücü.acaba satın aldığınız yerde size kullanılmış yada arızalı bir ürünmü verdiler.

    Kronik bir sorunmuş. Ben hep internet aracılığıyla ulaştım Logitech'e. Beni sadece garantiye yönlendirdiler. Hani hiç şu ünlü yeni ürün verme olayı bende olmadı. Bende yarın aramayı düşünüyorum.




  • Logitech Türkiye'deki tüm firmalar içindeki en iyi müşteri memmuniyeti olan firma.
    Şöyleki; Z5500 garantisi biteli 3-4 yıl olduğu halde bilgi almak için aradım (Sigorta hangi kodlu olsun diye)
    Müşteri temsilcisi Direk cihazın kodunun fotorafını gönderin size sigortayı gönderelim dedi 1 hafta içinde yurtdışındaki bir ülkeden sigortası gelmişti.

    Bir başka olayda da Klavye veya mause idi. yine fatura fotoğrafı ve kablosunu keserek fotoğraf istedi (şaka yapıyor zannettim) sonra yenisi geldi

    Böyle bir firma böyle bir anlayış DESTEKLENMELİ

    Edit: Eksi yönünüde yazayım bari hala klavyelerde Türkçe desteğinin olmaması



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi åziz -- 29 Haziran 2013; 17:42:11 >




  • Eski mouse a noldu?
  • Arkadaşlar valla burayı okudukça kafayı yiyorum. Yukarıda arkadaş demiş, 3-4 yıllık mouse klavyeyi değiştiriyorum vs. Ben garanti kapmasındaki ürünümü gönderiyorum da bişey olmuyor. Valla sırf bu müşteri memnuyeti yüzünden aldım. Bana internet aracılığyla dediler ki: en az 3 kez garantiye gitmeli, ancak o zaman değişim talebinde bulunabilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Iron Maiden 

    Arkadaşlar valla burayı okudukça kafayı yiyorum. Yukarıda arkadaş demiş, 3-4 yıllık mouse klavyeyi değiştiriyorum vs. Ben garanti kapmasındaki ürünümü gönderiyorum da bişey olmuyor. Valla sırf bu müşteri memnuyeti yüzünden aldım. Bana internet aracılığyla dediler ki: en az 3 kez garantiye gitmeli, ancak o zaman değişim talebinde bulunabilirsiniz.



    Ben de G600'ü Bez + Su ile temizledim soyuldu yazdım.Su ile temizlenmez dedi.Ne yapalım arkadaşım ! Kuru temizlemeye mi gönderelim.Elleri çok fena terletiyor ve kirleniyor.Benim elimden değil 2 arkadaşımın da 3 dakika içinde elini sırılsıklam ediyor.
    Bende Müşteri Hizmetleri için almıştım.Bakmayın öyle oluşturulan imaj gibi hemen almıyorlar.İnsanlar alışkın değiller.Çok kötü müşteri hizmetlerini gördükten sonra 1 Dolara üretilen USB alıcıyı Logitech atınca direk Logitech'i kral sayıyorlar.
    Kötünün iyisi Logitech.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Seazers -- 29 Haziran 2013; 22:15:47 >




  • Yanlış bilgilendirme yapmamayım ama logitech Türkiyede servisi yok(tu) ondan dolayı Servise gitti geldi. tamir gördü olayı inandırıcı değil.

    Firmalar yanlış bilgilendirme yapıyor olabilir en iyisi logitech müşteri hizmetlerini aramak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: åziz

    Yanlış bilgilendirme yapmamayım ama logitech Türkiyede servisi yok(tu) ondan dolayı Servise gitti geldi. tamir gördü olayı inandırıcı değil.

    Firmalar yanlış bilgilendirme yapıyor olabilir en iyisi logitech müşteri hizmetlerini aramak.

    Ben aslında direk Logitech'in sitesinden yazıyorum, 48 saat içinde geri dönüyorlar bana. Ama bu sefer yukarıdaki arkadaşların yaptığı gibi bende arayacağım.
  • zamanında çok iyiliklerini gördüm Allah razı olsun candır logitech iyi bir firma.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.