merhaba f710 gamepadim alıcısı bozuldu bağlanmıyor Logitech sitesinden müsteri hizmetlleri ücretsiz alıcıyı göndermeleri için f710 un faturası olması lazım değil mi faturası elimde yok < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eren5x -- 29 Aralık 2024; 9:22:32 > |
Logitech sitesinden müsteri hizmetlleri göndermeleri ücretsiz
-
-
Evet hocam faturaya ihtiyaciniz olacaktir.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
yeni f710 almaya karar verdim mesela sorun çıktı faturası varsa gönderiyorlar mı? gümrükten geçerken vergi keserler mi?
-
Faturan varsa sorun olacagini sanmiyorum vergi konusundada
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Sadece alıcı için iletişime geç, alıcı ellerinde varsa gönderebilirler. Ürün değişimine fatura isterler. Ürün değişiminde gümrükte takılma olmuyor ancak benim 2 hafta önce yaşadığım sorun adımda ki Türkçe karakterler yüzünden etikette ismim eksik çıktığı için gümrükte takıldı, UPS kargoya evrak vs. doldurup gönderdim sorunsuz bir şekilde geldi ama biraz gecikme oldu.
-
sadece alıcı gönderiyoruz dediler gelmesi cumayı bulur. bana da ups kargo evrak doldurman gerek derse yazıcım ve tarayıcım yok gelen evrağı bilgisayardan programla doldursam imzalasam olur mu?
-
quote:
Orijinalden alıntı: eren5xsadece alıcı gönderiyoruz dediler gelmesi cumayı bulur. bana da ups kargo evrak doldurman gerek derse yazıcım ve tarayıcım yok gelen evrağı bilgisayardan programla doldursam imzalasam olur mu?
Ad soyad Türkçe karakter kullanmadan yazdıysan sıkıntı olmayacaktır. Olursa da bende çıktı alıp ıslak imzalı taradım gönderdim, taradım dediğimde telefon ile foto çektim. Bilgisayarda yapmanın da sorun olacağını düşünmüyorum.
-
cevaplar teşekkürler f710 nano alıcısı geldi ,evrak maili gelmedi ,gümrükten geçti ücretsiz kapıma kadar geldi bundan sonra alacağım tek marka var logitech
-
Bilindik markalardan gidersek bu konuda logitech üzerine tanımıyorum, corsairde bu konuda iyidir kasa için montaj aparatları vs kaybetmiştim gönderdiler. Hyperx içinde fatura, ürün görseli ve asını ve tarihi yazdığın bir kağıtla yardımcı olduklarını ilettiler benim bir deneyimim olmadı. Satış sonrasında en kötü marka Razer, merkezinin hiç bir şekilde desteğini alamıyorsun. Türkiye'deki servisi fena değil ürün değişimi vs de ama velev ki usb alıcısını kaybettin temin etmen mümkün değil. Ben space tuşu sabitleyicisi kırık olduğu için çok uğraştım parçayı temin edebilmek için üstelik ücreti mukabili diye belirttim ama Türkiye'ye herhangi bir destekleri yok. Böyle bir durum Logitechte olsa adamlar yeni klavye gönderiyor gerekirse. G700 mouse pil kapağı kırıldığında bana yeni mouse göndermişlerdi. Çok övdüm ama Logitech benim için 1. sırada.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X