Şimdi Ara

Logitech Teknik Destek (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
39
Cevap
1
Favori
3.369
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Bugün hoparlör arızalı z623 cihazım için 00800 44 882 5862 nolu telefondan Eren Bey isimli müşteri temsilcisi ile görüştüm. Kısaca ilk defa müşteri ile nasıl görüşülür, müşteri problemlerini gidermek için nasıl çözüm üretilir bugün anladım. Kendilerine tekrar teşekkür ediyorum.

    Bazı sorunlar vardır, bürokrası, işlem mantığı, hesaplama sistemleri vb. sebeplerden sonuca ulaşamaz, yapacak bir şey yok deyip sineye çekebilirsiniz. Ancak müşteriyi anlama,problemi algılama ve net geri bildirim hususlarında kesinlikle ilgi ve alaka beklemek hakkımızdır.

    İnşallah bu yaklaşım başta hepsiburada com olmak üzere diğer alışveriş sitelerine de yansır.

    Saygılarımla
  • Z523 sistemimin sol hoporlöründe arıza oldu benimde garantiye göndermek istiyorum fakat numara düşüremedim birtürlü ev telefonuylada olmadı başka şekilde nasıl ulaşabilirim acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilker484

    Z523 sistemimin sol hoporlöründe arıza oldu benimde garantiye göndermek istiyorum fakat numara düşüremedim birtürlü ev telefonuylada olmadı başka şekilde nasıl ulaşabilirim acaba?

    Hocam, hiç uğraşmayın. Aradan 2 hafta geçti ne oldu diye bugün yeniden aradım. Z623 jhoparlör için değişim uygulaması yokmuş, bana yanlışlıkla bilgi verimiş diye söylediler. Yani 2 haftadır boşuna bekledik. Tabii merkezlerine iyi bir mail döşendim.
    Sonuçta ben arızalı hoparlör için çözüm istedim,onlar yenisini gönderelim dediler,sonra da pardon diyorlar.Tamam uygulama da böyle bir değişim olmayabilir ama müşteriyi yanıltmak çok büyük hata.Çünkü karşı taraf uluslararası kurumsal nitelikli bir firma.
    Neyse şimdi gereksiz feveranlık ta yapmak istemiyorum çünkü üründen çok memnunum.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Boşa derken yani sorunu mu halledemezler mi? 2yıl garantili yazmasının anlamı ne ki ozaman yada orda logitech markasının olması. Birdahada dönüp bakmam logiteche öle birşey varsa.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onat


    quote:

    Orijinalden alıntı: ilker484

    Z523 sistemimin sol hoporlöründe arıza oldu benimde garantiye göndermek istiyorum fakat numara düşüremedim birtürlü ev telefonuylada olmadı başka şekilde nasıl ulaşabilirim acaba?

    Hocam, hiç uğraşmayın. Aradan 2 hafta geçti ne oldu diye bugün yeniden aradım. Z623 jhoparlör için değişim uygulaması yokmuş, bana yanlışlıkla bilgi verimiş diye söylediler. Yani 2 haftadır boşuna bekledik. Tabii merkezlerine iyi bir mail döşendim.
    Sonuçta ben arızalı hoparlör için çözüm istedim,onlar yenisini gönderelim dediler,sonra da pardon diyorlar.Tamam uygulama da böyle bir değişim olmayabilir ama müşteriyi yanıltmak çok büyük hata.Çünkü karşı taraf uluslararası kurumsal nitelikli bir firma.
    Neyse şimdi gereksiz feveranlık ta yapmak istemiyorum çünkü üründen çok memnunum.

    evet bu durum hoş olmamış, geçmi olsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilker484

    Boşa derken yani sorunu mu halledemezler mi? 2yıl garantili yazmasının anlamı ne ki ozaman yada orda logitech markasının olması. Birdahada dönüp bakmam logiteche öle birşey varsa.


    Garanti sisteminiz çalışıyor. 00800 44 882 5862 no'yu ev telefonundan arıyorsunuz ( Bu numara logitech İngiltere müşteri hizmetleri bildiğim kadarı ile. Arama ücretsiz )Buradan arıza ile ilgili kayıt yapıyorsunuz daha sonra onlar sizi yönlendiriyorlar. İşin bu kısmında sıkıntı yok. Birde hoparlör arızalıysa sistemi komple göndermeniz gerekiyor. Kargo parası durumu içinde göndereceğiniz servisle konuşun diyorlar.
    Benim kızdığım yanlış bilgi vererek beni 2 hafta beklettiler.Dünkü firma değil ki bunlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onat


    quote:

    Orijinalden alıntı: ilker484

    Z523 sistemimin sol hoporlöründe arıza oldu benimde garantiye göndermek istiyorum fakat numara düşüremedim birtürlü ev telefonuylada olmadı başka şekilde nasıl ulaşabilirim acaba?

    Hocam, hiç uğraşmayın. Aradan 2 hafta geçti ne oldu diye bugün yeniden aradım. Z623 jhoparlör için değişim uygulaması yokmuş, bana yanlışlıkla bilgi verimiş diye söylediler. Yani 2 haftadır boşuna bekledik. Tabii merkezlerine iyi bir mail döşendim.
    Sonuçta ben arızalı hoparlör için çözüm istedim,onlar yenisini gönderelim dediler,sonra da pardon diyorlar.Tamam uygulama da böyle bir değişim olmayabilir ama müşteriyi yanıltmak çok büyük hata.Çünkü karşı taraf uluslararası kurumsal nitelikli bir firma.
    Neyse şimdi gereksiz feveranlık ta yapmak istemiyorum çünkü üründen çok memnunum.

    Merhaba,

    Yuksek ihtimalle yeni ise baslayan bir arkadas cevaplamistir. Haklarinizi ogrenmeniz icin size sunu onerebilirim. Eger degisim yapilmayan bir urun ise (Z623, Z906 gibi - bazi urunlere gumruk sorunlari nedeniyle lojistik destek verilmemektedir) para iadesi isteyebilirsiniz. Bunu isteyebilmek icin, faturanizin orjinalini taratip gondermelisiniz. E-mailinizde "forumdan okudum, para iadesi yapiyormussunuz" seklinde DEGIL, "madem degisim yapamiyorsunuz, garanti sartlari cercevesinde para iademin yapilmasini talep ediyorum" seklinde dile getirmelisiniz. "forumdan okudum da geldim" seklindeki yazilariniz genellikle "fraud" olarak nitelendirilir ve incelenir cunku. "fraud"dan kastim, aldatmaya yonelik kisiler.

    Kolay gelsin..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: onat


    quote:

    Orijinalden alıntı: ilker484

    Boşa derken yani sorunu mu halledemezler mi? 2yıl garantili yazmasının anlamı ne ki ozaman yada orda logitech markasının olması. Birdahada dönüp bakmam logiteche öle birşey varsa.


    Garanti sisteminiz çalışıyor. 00800 44 882 5862 no'yu ev telefonundan arıyorsunuz ( Bu numara logitech İngiltere müşteri hizmetleri bildiğim kadarı ile. Arama ücretsiz )Buradan arıza ile ilgili kayıt yapıyorsunuz daha sonra onlar sizi yönlendiriyorlar. İşin bu kısmında sıkıntı yok. Birde hoparlör arızalıysa sistemi komple göndermeniz gerekiyor. Kargo parası durumu içinde göndereceğiniz servisle konuşun diyorlar.
    Benim kızdığım yanlış bilgi vererek beni 2 hafta beklettiler.Dünkü firma değil ki bunlar.

    Bildigim kadari ile, satin aldiginiz yer uzerinden servise gonderirseniz, kargo ucreti odemiyorsunuz. Ancak distributore direkt olarak kendiniz gonderirseniz, kargo ucretini kendiniz karsilamaniz gerektigi. Bunun Logitech ile ilgisi yoktur, garantisi distributor tarafindan saglanan urunlerde (ilk 2 yil) Turkiye'deki ulusal garanti kosullari esas alinir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Technics

    quote:

    Orijinalden alıntı: the_gunner


    quote:

    Orijinalden alıntı: azmo

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozzyco

    Logitech'in Turkiye'de teknik destek merkezi bulunmamaktadir. Tum Avrupa teknik destek merkezi Ingiltere'dedir.

    Komedi filmi gibi cevap olmuş , arkadaşım bildiğin gibi burası bir türkçe forum ve ne kadar türkiye dışı kullanıcıları mevcut olsada çok büyük çoğunluk türkiyede bulunuyor.
    Kalkıp ingilteredeki teknik destek telefonunun ne işe yarayacağını açıklarmısın ? Bu reklam kokan hareketleri bırakıp ithalatçılarınıza ve onların her şeye kullanıcı hatası diyen servislerine çeki düzen verseniz mesela .Yada ithalatçılarınızın servislerini bir denetleseniz mesela.



    +1

    nasil oluyor da logitech bu firma ile yola devam ediyor anlayabilmis degilim. turkiye fiyatlari bircok rakibine oranla cok pahali (rakipler avrupa fiyatlarindan %25 pahaliyken, logitech %50-60 daha pahali).

    vatan'a gidiyorsunuz logitech alirken "garanti konusunda dikkatli olun, onlar biraz fazla titiz" gibi uyari yapiyor. 4-5 sene once gold'dan bir mouse aldim logitech marka, temsilci dedi ki "sirf faturayi degil, kutusunu da saklayin. tuhaf bu adamlar, herseyden urunu garanti disi birakiyorlar" dedi.

    ayrica logitech'in tek servis noktasi ingiltere ne demek yahu, bilmiyorsaniz bari atmayin. servisinin olmadigi ulkede satis nasil yapiyor? adama ruhsat vermezler bir kere.



    öncelikle geçmiş olsun diyerek başlayayım,

    ozzyco İngiltere Logitech çalışanıdır.
    Burada sizlere yardımcı olmak için bir başlık açmış,
    Türkiye servisi ile ilgili sıkıntı yaşadığınız ve arkadaşın kim olduğunu bilmediğiniz için gereksiz bir çıkış olmuş sizinkisi biraz. Merkez demişsiniz, Logitech merkezi Türkiye'de yok bu ifade edilmek istenmiş art niyetsiz biçimde.

    Türkiye'den aldığınız tüm yabancı menşeiili ürünler için TR distribütörler garanti desteğini verir Türk kanunlarının müsade ettiği şekilde. Misal Logitechin 5 liralık mouse unuda alsanız 200 liralık mouseunuda alsanız 2 yıl sabit garanti sunulur. Oysa ki Logitech ürünlerinin bu süre üzerinde uluslararası garantisi vardır (kimisi 3 kimisi 5 sene gibi) garantisi 2 yılı doldurmuş ürünleriniz için bir çok markanın vermeyeceği uluslarası garanti kalitesinde hizmet sunmaktadır Logitech.

    Yani bu bağlamda, Türkiye'de garanti ömrünü doldurmuş ürünleriniz için uluslarası garanti standartlarında garanti vermeye devam eder Logitech.
    Ozzyconun verdiği telefonu aradığınızda hiç bir markanın yapmayacağı işi yapar karşınıza Türk çıkartarak sorununuzu zehir gibi, hızlı ve en kaliteli biçimde çözerler,

    Kısacası iyi niyetle açılmış bir başlık bile malesef ülkemizde bir çok şeyde olduğu gibi yanlış anlaşılma sebebiyle alakasız bir noktaya gelmiş.

    Kimsenin kimseyle dalga falan geçtiği yok, karşınızda mecbur olmadığı halde sizlere forum kanalıyla yardımcı olmaya çalışan yetkili birileri var sadece hepsi bu.




    Technics, cok tesekkur ederim. Bazen maalesef Turkcem yeterli olamayabiliyor ve yanlis anlamalara yol acabiliyor. Boyle olduysa, diger kullanicilardan ozur dilerim.




  • Son olarak da sunu dile getireyim. Logitech'inwww.logitech.com disindaki forum web sitelerinde kullanicilara yardimci olmak gibi bir yukumlulugu bulunmamaktadir. Tamamen kisisel olarak sizlere yardimci olmaya calisiyorum buradan. Eger sozlerimde bir hata olursa bundan Logitech sorumlu degildir, direkt benim hatam olabilir. Ayrica bu foruma cok seyrek girebiliyorum, ozel mesaj atarsaniz ve haftalarca veya aylarca cevap alamazsaniz, bu sebeptendir.
  • Bilgilendirme için teşekkürler.
    Üründen memnunum, iade edip yeni maceralara girmek istemiyorum. Zaten hoparlördeki problemde basit bir elektronik arıza,ses açma kapama tuşu potansiyometreden cızırtı yapıyor. Contact sprey sıktım bayağı bir azaldı. Bunlar bir yana; önemli olan beni 2 hafta bekletmeleri. Ben iki hafta diyorum ama net hesaplasam 3 haftaya yakın bir süre. Ben aramasam beni kimsenin bilgilendireceği de yok.
    Bu firmanın müşteri hizmetlerinde bir sıkıntı var. Kendilerine durumu izah eden bir mail attım ve iki adet soruma yanıt istedim.Hala bekliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onat



    Bilgilendirme için teşekkürler.
    Üründen memnunum, iade edip yeni maceralara girmek istemiyorum. Zaten hoparlördeki problemde basit bir elektronik arıza,ses açma kapama tuşu potansiyometreden cızırtı yapıyor. Contact sprey sıktım bayağı bir azaldı. Bunlar bir yana; önemli olan beni 2 hafta bekletmeleri. Ben iki hafta diyorum ama net hesaplasam 3 haftaya yakın bir süre. Ben aramasam beni kimsenin bilgilendireceği de yok.
    Bu firmanın müşteri hizmetlerinde bir sıkıntı var. Kendilerine durumu izah eden bir mail attım ve iki adet soruma yanıt istedim.Hala bekliyorum.

    Bu cok ilginc. Acaba hangi linkten e-mail gonderdiginizi ogrenebilir miyim ? Normalde 48 saat icinde tum e-mailler cevaplanir eger merkez ulusal tatil nedeniyle kapali degilse. Ayrica haftasonlarini da hesaba katmalisiniz, cunku Cumartesi ve Pazar hizmet verilmiyor.

    Bahsettiginiz 2-3 hafta cok uzun sureler, bunun mumkun olabilecegini zannetmiyorum. Isim verebilir misiniz size en son hangi isim cevap verdi oradan ?




  • Maili gönderme sürecim yeni. 27.05.2013 saat 11,40 civarı. Kendi hotmail hesabımdan gönderdim. Bana problemimin çözüldüğünü belirten bir yazı gelmişti, aynı zamanda müşteri memnuniyet anketi de içeriyordu. Yazılarında sonuçtan memnun olmaz isem forward yaparak bilgilendirme yapabileceğim tanımlıydı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hala telefon numarasından ulaşamıyorum türktelekomu arayıp yurtdışı aramalarına açtırdım hattımı yine arayamıyorum izin yok diyor.
  • Arkadaşlar benim iki sene önce almış olduğum Logitech MX 3200 klavye fare setimin alıcısı bozuldu bir senedir öylece duruyor. Bu modelin 5 yıl uluslararası garantisi varmış diye duydum ama benim sorunum garantiye girmiyor. Alıcısını teknik servislerde bulup alabilirmiyim? Yada sorunu farklı yollarla nasıl halledebilirim?
  • G500 mouse um çift tıklama sorunu vardı sıfırı ile değiştirdiler 2 hafta içerisinde ben garantisinden memnunum

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Technics kullanıcısına yanıt
    Merhaba
    Sabit hattım olmadığından paylaşılan numarayı arayamıyorum.Sorunumu yine türkçe konuşarak halledebileceğim e-mail adresi var mı?Tabi penta haricinde
  • Bir Acayip Adamm B kullanıcısına yanıt
    logitech supporttan iletişim kuruyorsunuz web üzerinden doğrudan ;)
  • İyi forumlar arkadaşlar amazon.com'dan almış olduğum logitech g710+ modeli türkçe tuş takımı için logitech destekle internet üzerinden iletişime geçtim ve bana verilen kodla ürünün seri numarasının fotografını tekrar göndermemi istediler bende dediklerini yaptım. Bugün bana bir mail gelmiş ama pek birşey anlamadım acaba gönderecekler mi ? Gelen mesaj şu şekildedir ;
    Değişim Ürünü Gönderildi –


    Sayın Alper,

    Bu ileti, RMA paketinizin İade Merkezi'ne ulaştığını ve değişim ürününüzün kargoya teslim edildiğini bildirmek için gönderilen bir Otomatik Bildirimdir.

    ABD'deki müşterilerimizin UPS MyChoice hizmetine kaydolmasını öneririz. Bilgisayarınızdan ya da mobil cihazınızdan teslimat bildirimlerine abone olarak teslimat süresini kontrol etmenizi ve evinizin üyelerine gönderiyi teslim alma yetkisi vermenizi sağlayan bu hizmet ücretsizdir. Teslimattan bir gün önce ve teslimatın yapılacağı günün sabahı alacağınız teslimat bildirimleri dışında, kargonuzun tarafınıza veya bir UPS şubesine teslim edildiğine dair bir onay bildirimi alabilirsiniz. İmza karşılığında teslim edilen paketleri alması için evinizin üyeleri arasından yetkilendirdiğiniz kişilerin adlarını da kaydedebilirsiniz. Üstelik, seyahat seçenekleri de ekleyebilirsiniz. Ne yazık ki bu hizmet henüz ABD dışında sunulmamaktadır.

    Değişim ürününüz Dağıtım Merkezi'nden kargoya verildiğinde, İzleme Numarası içeren bir e-posta bildirimi alacaksınız.

    En iyi dileklerimizle,

    Logitech




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.