Şimdi Ara

Logitech Teknik Destek

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
39
Cevap
1
Favori
3.369
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sevgili Logitech kullanicilari,

    Logitech Teknik destek ekibine sabit telefonlardan (cep telefonlarindan aranmamaktadir) ucretsiz olarak 00800 44 882 5862 no'lu telefondan ulasabilirsiniz.

    Eger e-mail ile ulasmak isterseniz, asagidaki linke tiklayip, once "Create a new account"a tiklayip bir hesap olusturun ve sonra sorununuzu Turkce dilinde yazin:
    http://logitech-en-emea.custhelp.com/app/utils/login_form/redirect/ask/tabs/**/section/contact/crid/595/lt_product_id/**

    Ayrica, Facebook'ta Logitech Turkiye sayfasindan da Destech'e tiklayip soru veya sorununuzu Turkce dilinde yazip gonderebilirsiniz.







  • hepsini yaptım, yetmedi kalkıp merkezinize geldim ama halen de bir sorunumu çözemediniz. halen teknik destek teknik destek diyorsunuz.

    z2300 ses sistemim vardı. kontrol pod'u bozuldu. şimdi elimde hiçbir işte kullanılamayan bir subwoofer + 2 hoparlör var. kanun gereği yedek parça bulundurmak mecburi ama sorunca o kontrol pod'unu ayrı satmıyoruz diyorsunuz. forumda konusu bile var.
  • Ingiltere'ye mi geldiniz ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozzyco

    Ingiltere'ye mi geldiniz ?

    Dalga mı geçiyorsun bir de! Hayır, istanbul merter'deki merkezinize gittim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Logitech'in Turkiye'de teknik destek merkezi bulunmamaktadir. Tum Avrupa teknik destek merkezi Ingiltere'dedir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozzyco

    Logitech'in Turkiye'de teknik destek merkezi bulunmamaktadir. Tum Avrupa teknik destek merkezi Ingiltere'dedir.

    Komedi filmi gibi cevap olmuş , arkadaşım bildiğin gibi burası bir türkçe forum ve ne kadar türkiye dışı kullanıcıları mevcut olsada çok büyük çoğunluk türkiyede bulunuyor.
    Kalkıp ingilteredeki teknik destek telefonunun ne işe yarayacağını açıklarmısın ? Bu reklam kokan hareketleri bırakıp ithalatçılarınıza ve onların her şeye kullanıcı hatası diyen servislerine çeki düzen verseniz mesela .Yada ithalatçılarınızın servislerini bir denetleseniz mesela.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi azmo -- 26 Şubat 2013; 18:40:23 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: azmo

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozzyco

    Logitech'in Turkiye'de teknik destek merkezi bulunmamaktadir. Tum Avrupa teknik destek merkezi Ingiltere'dedir.

    Komedi filmi gibi cevap olmuş , arkadaşım bildiğin gibi burası bir türkçe forum ve ne kadar türkiye dışı kullanıcıları mevcut olsada çok büyük çoğunluk türkiyede bulunuyor.
    Kalkıp ingilteredeki teknik destek telefonunun ne işe yarayacağını açıklarmısın ? Bu reklam kokan hareketleri bırakıp ithalatçılarınıza ve onların her şeye kullanıcı hatası diyen servislerine çeki düzen verseniz mesela .Yada ithalatçılarınızın servislerini bir denetleseniz mesela.



    +1

    nasil oluyor da logitech bu firma ile yola devam ediyor anlayabilmis degilim. turkiye fiyatlari bircok rakibine oranla cok pahali (rakipler avrupa fiyatlarindan %25 pahaliyken, logitech %50-60 daha pahali).

    vatan'a gidiyorsunuz logitech alirken "garanti konusunda dikkatli olun, onlar biraz fazla titiz" gibi uyari yapiyor. 4-5 sene once gold'dan bir mouse aldim logitech marka, temsilci dedi ki "sirf faturayi degil, kutusunu da saklayin. tuhaf bu adamlar, herseyden urunu garanti disi birakiyorlar" dedi.

    ayrica logitech'in tek servis noktasi ingiltere ne demek yahu, bilmiyorsaniz bari atmayin. servisinin olmadigi ulkede satis nasil yapiyor? adama ruhsat vermezler bir kere.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Kablosuz klavye mouse için destek
    3 hafta önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • logitech klavye mouse mk 210 modelinin donglesi kırıldı
    bu kablosuz alıcısını nereden bulabilirim
    logitechin teknik servis desteğinin Türkiyedeki telefonu nedir??
    şikayetimi nereye yazmalıyım
  • Adam ne traş yapmis yaa

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: the_gunner


    quote:

    Orijinalden alıntı: azmo

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozzyco

    Logitech'in Turkiye'de teknik destek merkezi bulunmamaktadir. Tum Avrupa teknik destek merkezi Ingiltere'dedir.

    Komedi filmi gibi cevap olmuş , arkadaşım bildiğin gibi burası bir türkçe forum ve ne kadar türkiye dışı kullanıcıları mevcut olsada çok büyük çoğunluk türkiyede bulunuyor.
    Kalkıp ingilteredeki teknik destek telefonunun ne işe yarayacağını açıklarmısın ? Bu reklam kokan hareketleri bırakıp ithalatçılarınıza ve onların her şeye kullanıcı hatası diyen servislerine çeki düzen verseniz mesela .Yada ithalatçılarınızın servislerini bir denetleseniz mesela.



    +1

    nasil oluyor da logitech bu firma ile yola devam ediyor anlayabilmis degilim. turkiye fiyatlari bircok rakibine oranla cok pahali (rakipler avrupa fiyatlarindan %25 pahaliyken, logitech %50-60 daha pahali).

    vatan'a gidiyorsunuz logitech alirken "garanti konusunda dikkatli olun, onlar biraz fazla titiz" gibi uyari yapiyor. 4-5 sene once gold'dan bir mouse aldim logitech marka, temsilci dedi ki "sirf faturayi degil, kutusunu da saklayin. tuhaf bu adamlar, herseyden urunu garanti disi birakiyorlar" dedi.

    ayrica logitech'in tek servis noktasi ingiltere ne demek yahu, bilmiyorsaniz bari atmayin. servisinin olmadigi ulkede satis nasil yapiyor? adama ruhsat vermezler bir kere.



    öncelikle geçmiş olsun diyerek başlayayım,

    ozzyco İngiltere Logitech çalışanıdır.
    Burada sizlere yardımcı olmak için bir başlık açmış,
    Türkiye servisi ile ilgili sıkıntı yaşadığınız ve arkadaşın kim olduğunu bilmediğiniz için gereksiz bir çıkış olmuş sizinkisi biraz. Merkez demişsiniz, Logitech merkezi Türkiye'de yok bu ifade edilmek istenmiş art niyetsiz biçimde.

    Türkiye'den aldığınız tüm yabancı menşeiili ürünler için TR distribütörler garanti desteğini verir Türk kanunlarının müsade ettiği şekilde. Misal Logitechin 5 liralık mouse unuda alsanız 200 liralık mouseunuda alsanız 2 yıl sabit garanti sunulur. Oysa ki Logitech ürünlerinin bu süre üzerinde uluslararası garantisi vardır (kimisi 3 kimisi 5 sene gibi) garantisi 2 yılı doldurmuş ürünleriniz için bir çok markanın vermeyeceği uluslarası garanti kalitesinde hizmet sunmaktadır Logitech.

    Yani bu bağlamda, Türkiye'de garanti ömrünü doldurmuş ürünleriniz için uluslarası garanti standartlarında garanti vermeye devam eder Logitech.
    Ozzyconun verdiği telefonu aradığınızda hiç bir markanın yapmayacağı işi yapar karşınıza Türk çıkartarak sorununuzu zehir gibi, hızlı ve en kaliteli biçimde çözerler,

    Kısacası iyi niyetle açılmış bir başlık bile malesef ülkemizde bir çok şeyde olduğu gibi yanlış anlaşılma sebebiyle alakasız bir noktaya gelmiş.

    Kimsenin kimseyle dalga falan geçtiği yok, karşınızda mecbur olmadığı halde sizlere forum kanalıyla yardımcı olmaya çalışan yetkili birileri var sadece hepsi bu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: azmo

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozzyco

    Logitech'in Turkiye'de teknik destek merkezi bulunmamaktadir. Tum Avrupa teknik destek merkezi Ingiltere'dedir.

    Komedi filmi gibi cevap olmuş , arkadaşım bildiğin gibi burası bir türkçe forum ve ne kadar türkiye dışı kullanıcıları mevcut olsada çok büyük çoğunluk türkiyede bulunuyor.
    Kalkıp ingilteredeki teknik destek telefonunun ne işe yarayacağını açıklarmısın ? Bu reklam kokan hareketleri bırakıp ithalatçılarınıza ve onların her şeye kullanıcı hatası diyen servislerine çeki düzen verseniz mesela .Yada ithalatçılarınızın servislerini bir denetleseniz mesela.



    Bu yoruma aynen katılıyorum ve yazanı da kutluyorum. Adam gelmiş teknik destekten bahsedip sonra da bize "İngiltere" diyor. Oldu, yarın kalkıp gideyim. İki adımlık yer zaten.

    Teknik destek vermeden mal sattıklarını da burada açıkça ilan etmiş bulunuyorlar. Hoş, her moka "kullanıcı hatası" diyebilenlerden ne beklenir?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Technics

    quote:

    Orijinalden alıntı: the_gunner


    quote:

    Orijinalden alıntı: azmo

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozzyco

    Logitech'in Turkiye'de teknik destek merkezi bulunmamaktadir. Tum Avrupa teknik destek merkezi Ingiltere'dedir.

    Komedi filmi gibi cevap olmuş , arkadaşım bildiğin gibi burası bir türkçe forum ve ne kadar türkiye dışı kullanıcıları mevcut olsada çok büyük çoğunluk türkiyede bulunuyor.
    Kalkıp ingilteredeki teknik destek telefonunun ne işe yarayacağını açıklarmısın ? Bu reklam kokan hareketleri bırakıp ithalatçılarınıza ve onların her şeye kullanıcı hatası diyen servislerine çeki düzen verseniz mesela .Yada ithalatçılarınızın servislerini bir denetleseniz mesela.



    +1

    nasil oluyor da logitech bu firma ile yola devam ediyor anlayabilmis degilim. turkiye fiyatlari bircok rakibine oranla cok pahali (rakipler avrupa fiyatlarindan %25 pahaliyken, logitech %50-60 daha pahali).

    vatan'a gidiyorsunuz logitech alirken "garanti konusunda dikkatli olun, onlar biraz fazla titiz" gibi uyari yapiyor. 4-5 sene once gold'dan bir mouse aldim logitech marka, temsilci dedi ki "sirf faturayi degil, kutusunu da saklayin. tuhaf bu adamlar, herseyden urunu garanti disi birakiyorlar" dedi.

    ayrica logitech'in tek servis noktasi ingiltere ne demek yahu, bilmiyorsaniz bari atmayin. servisinin olmadigi ulkede satis nasil yapiyor? adama ruhsat vermezler bir kere.



    öncelikle geçmiş olsun diyerek başlayayım,

    ozzyco İngiltere Logitech çalışanıdır.
    Burada sizlere yardımcı olmak için bir başlık açmış,
    Türkiye servisi ile ilgili sıkıntı yaşadığınız ve arkadaşın kim olduğunu bilmediğiniz için gereksiz bir çıkış olmuş sizinkisi biraz. Merkez demişsiniz, Logitech merkezi Türkiye'de yok bu ifade edilmek istenmiş art niyetsiz biçimde.

    Türkiye'den aldığınız tüm yabancı menşeiili ürünler için TR distribütörler garanti desteğini verir Türk kanunlarının müsade ettiği şekilde. Misal Logitechin 5 liralık mouse unuda alsanız 200 liralık mouseunuda alsanız 2 yıl sabit garanti sunulur. Oysa ki Logitech ürünlerinin bu süre üzerinde uluslararası garantisi vardır (kimisi 3 kimisi 5 sene gibi) garantisi 2 yılı doldurmuş ürünleriniz için bir çok markanın vermeyeceği uluslarası garanti kalitesinde hizmet sunmaktadır Logitech.

    Yani bu bağlamda, Türkiye'de garanti ömrünü doldurmuş ürünleriniz için uluslarası garanti standartlarında garanti vermeye devam eder Logitech.
    Ozzyconun verdiği telefonu aradığınızda hiç bir markanın yapmayacağı işi yapar karşınıza Türk çıkartarak sorununuzu zehir gibi, hızlı ve en kaliteli biçimde çözerler,

    Kısacası iyi niyetle açılmış bir başlık bile malesef ülkemizde bir çok şeyde olduğu gibi yanlış anlaşılma sebebiyle alakasız bir noktaya gelmiş.

    Kimsenin kimseyle dalga falan geçtiği yok, karşınızda mecbur olmadığı halde sizlere forum kanalıyla yardımcı olmaya çalışan yetkili birileri var sadece hepsi bu.




    Ben merkezlerine de birkaç şey yazmıştım. Adamlar cevap bile vermedi e-postalarıma. Bu durumda sizin anlattığınız şey "hikâye" oluyor tabii.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HerhangiBiriyim

    quote:

    Orijinalden alıntı: Technics

    quote:

    Orijinalden alıntı: the_gunner


    quote:

    Orijinalden alıntı: azmo

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozzyco

    Logitech'in Turkiye'de teknik destek merkezi bulunmamaktadir. Tum Avrupa teknik destek merkezi Ingiltere'dedir.

    Komedi filmi gibi cevap olmuş , arkadaşım bildiğin gibi burası bir türkçe forum ve ne kadar türkiye dışı kullanıcıları mevcut olsada çok büyük çoğunluk türkiyede bulunuyor.
    Kalkıp ingilteredeki teknik destek telefonunun ne işe yarayacağını açıklarmısın ? Bu reklam kokan hareketleri bırakıp ithalatçılarınıza ve onların her şeye kullanıcı hatası diyen servislerine çeki düzen verseniz mesela .Yada ithalatçılarınızın servislerini bir denetleseniz mesela.



    +1

    nasil oluyor da logitech bu firma ile yola devam ediyor anlayabilmis degilim. turkiye fiyatlari bircok rakibine oranla cok pahali (rakipler avrupa fiyatlarindan %25 pahaliyken, logitech %50-60 daha pahali).

    vatan'a gidiyorsunuz logitech alirken "garanti konusunda dikkatli olun, onlar biraz fazla titiz" gibi uyari yapiyor. 4-5 sene once gold'dan bir mouse aldim logitech marka, temsilci dedi ki "sirf faturayi degil, kutusunu da saklayin. tuhaf bu adamlar, herseyden urunu garanti disi birakiyorlar" dedi.

    ayrica logitech'in tek servis noktasi ingiltere ne demek yahu, bilmiyorsaniz bari atmayin. servisinin olmadigi ulkede satis nasil yapiyor? adama ruhsat vermezler bir kere.



    öncelikle geçmiş olsun diyerek başlayayım,

    ozzyco İngiltere Logitech çalışanıdır.
    Burada sizlere yardımcı olmak için bir başlık açmış,
    Türkiye servisi ile ilgili sıkıntı yaşadığınız ve arkadaşın kim olduğunu bilmediğiniz için gereksiz bir çıkış olmuş sizinkisi biraz. Merkez demişsiniz, Logitech merkezi Türkiye'de yok bu ifade edilmek istenmiş art niyetsiz biçimde.

    Türkiye'den aldığınız tüm yabancı menşeiili ürünler için TR distribütörler garanti desteğini verir Türk kanunlarının müsade ettiği şekilde. Misal Logitechin 5 liralık mouse unuda alsanız 200 liralık mouseunuda alsanız 2 yıl sabit garanti sunulur. Oysa ki Logitech ürünlerinin bu süre üzerinde uluslararası garantisi vardır (kimisi 3 kimisi 5 sene gibi) garantisi 2 yılı doldurmuş ürünleriniz için bir çok markanın vermeyeceği uluslarası garanti kalitesinde hizmet sunmaktadır Logitech.

    Yani bu bağlamda, Türkiye'de garanti ömrünü doldurmuş ürünleriniz için uluslarası garanti standartlarında garanti vermeye devam eder Logitech.
    Ozzyconun verdiği telefonu aradığınızda hiç bir markanın yapmayacağı işi yapar karşınıza Türk çıkartarak sorununuzu zehir gibi, hızlı ve en kaliteli biçimde çözerler,

    Kısacası iyi niyetle açılmış bir başlık bile malesef ülkemizde bir çok şeyde olduğu gibi yanlış anlaşılma sebebiyle alakasız bir noktaya gelmiş.

    Kimsenin kimseyle dalga falan geçtiği yok, karşınızda mecbur olmadığı halde sizlere forum kanalıyla yardımcı olmaya çalışan yetkili birileri var sadece hepsi bu.




    Ben merkezlerine de birkaç şey yazmıştım. Adamlar cevap bile vermedi e-postalarıma. Bu durumda sizin anlattığınız şey "hikâye" oluyor tabii.


    http://forum.donanimhaber.com/getQuotes_ajax.asp?rd=yes&t=64362609

    logitech ürünleriyle ilgili benim açtığım bir başlık, ve memnuniyet dile getiren diğer Logitech kullanıcıları, bir hikayeden çok daha fazlası.. daha da fazlası için forumda araştırma yapmanız yeterli, sıkıntıları olan insanlara bu forumda pm atıp çözen bir arkadaştır ozzyco, ben ise Logitech çalışanı değil sadece memnun bir müşterisiyim, sizinde memnun olmanız için ellerinden geleni yapacaklarından şüphem yok, buyrun burada dile getirin beraber araştıralım çözümünü.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Technics

    http://forum.donanimhaber.com/getQuotes_ajax.asp?rd=yes&t=64362609

    logitech ürünleriyle ilgili benim açtığım bir başlık, ve memnuniyet dile getiren diğer Logitech kullanıcıları, bir hikayeden çok daha fazlası.. daha da fazlası için forumda araştırma yapmanız yeterli, sıkıntıları olan insanlara bu forumda pm atıp çözen bir arkadaştır ozzyco, ben ise Logitech çalışanı değil sadece memnun bir müşterisiyim, sizinde memnun olmanız için ellerinden geleni yapacaklarından şüphem yok, buyrun burada dile getirin beraber araştıralım çözümünü.

    Şimdi bakın, yüksek seste kapanma gibi sorunları filan şimdilik bir kenara bırakayım, zaten uzun zaman oldu. Onlara da cevap vermediler zaten.

    Ama hiç değilse bir e-postama cevap vermelerini çok isterdim.

    Kabaca ve kısaca şöyle yazmıştım merkezlerine: "Z906'nin amplifikatörünün çok kalitesiz ve ucuz olduğu, çok ucuza mal etmek için D sınıfı adi bir amplifikatör kullanıldığı, buna karşın ürünün çok pahalıya satıldığı söyleniyor. Bu doğru mudur? Yani siz bizi kazıkladınız mı?"

    Kısa bir şey değil mi? Beklediğim cevap şuydu: "Hayır, Z906'da kullandığımız amplifikatörler kalitelidir. Ucuza mal etmeye çalışmadık."

    Cevap vermediler iki defa mesaj atıp sormama rağmen.

    Bu durumda bana şunu demiş oldular: "Evet, dediğiniz doğrudur, bu yüzden 'doğru' deyip cevap veremeyiz."


    EDIT: Bunu tabii ki İngilizce yazıp sordum. Yani, "Türkçe sormuşsunuz, anlamamışlardır" demeyin. Zaten, trafodan da söz ettim. SMPS trafo kullanmalarından da söz ettim. Biraz araştırınca, nasıl kazık yediğinizi zaten anlıyorsunuz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HerhangiBiriyim -- 15 Nisan 2013; 2:30:16 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HerhangiBiriyim

    quote:

    Orijinalden alıntı: Technics

    http://forum.donanimhaber.com/getQuotes_ajax.asp?rd=yes&t=64362609

    logitech ürünleriyle ilgili benim açtığım bir başlık, ve memnuniyet dile getiren diğer Logitech kullanıcıları, bir hikayeden çok daha fazlası.. daha da fazlası için forumda araştırma yapmanız yeterli, sıkıntıları olan insanlara bu forumda pm atıp çözen bir arkadaştır ozzyco, ben ise Logitech çalışanı değil sadece memnun bir müşterisiyim, sizinde memnun olmanız için ellerinden geleni yapacaklarından şüphem yok, buyrun burada dile getirin beraber araştıralım çözümünü.

    Şimdi bakın, yüksek seste kapanma gibi sorunları filan şimdilik bir kenara bırakayım, zaten uzun zaman oldu. Onlara da cevap vermediler zaten.

    Ama hiç değilse bir e-postama cevap vermelerini çok isterdim.

    Kabaca ve kısaca şöyle yazmıştım merkezlerine: "Z906'nin amplifikatörünün çok kalitesiz ve ucuz olduğu, çok ucuza mal etmek için D sınıfı adi bir amplifikatör kullanıldığı, buna karşın ürünün çok pahalıya satıldığı söyleniyor. Bu doğru mudur? Yani siz bizi kazıkladınız mı?"

    Kısa bir şey değil mi? Beklediğim cevap şuydu: "Hayır, Z906'da kullandığımız amplifikatörler kalitelidir. Ucuza mal etmeye çalışmadık."

    Cevap vermediler iki defa mesaj atıp sormama rağmen.

    Bu durumda bana şunu demiş oldular: "Evet, dediğiniz doğrudur, bu yüzden 'doğru' deyip cevap veremeyiz."


    EDIT: Bunu tabii ki İngilizce yazıp sordum. Yani, "Türkçe sormuşsunuz, anlamamışlardır" demeyin. Zaten, trafodan da söz ettim. SMPS trafo kullanmalarından da söz ettim. Biraz araştırınca, nasıl kazık yediğinizi zaten anlıyorsunuz.

    Logiteche sorunla ilgili bir mail attiginizda ingilizce yaziniza karsilik ingilizce yanit aliyorsunuz, milliyetiniz ogrenildigi an ise sizden izin isteyerek ingiltere merkezlerinden Turk temsilciye yonlendiriliyorsunuz. Ben apple da dahil onlarca buyuk marka kullaniyorum. Hic bir markanin apple da dahil boyle bir uygulamasina sahit olmadim. (Avrupa markalari bizler gibi ulkeleri kucumserler biliyorsunuz)

    Simdi sizden ricam su soruyu sorun kendinize; sizlerin sorunlarini daha iyi cozebilmek icin Turk musteri temsilcisi tutan bir marka size neden cevap vermek istemez.

    Yine izninizle beraber tahmin yurutelim;

    - mailiniz ellerine gecmedigi veya gozden katigi icin.

    Kullandiginiz urunun teknik icerigi hakkinda en ufak bir bilgim yok. Ancak Logitechi taniyan birisi olarak sizin mailiniz ellerine gecmis olsa veya gozden kacmis olmasa idi musteri sikayeti olarak kayitlarina alinir sizede bilgisi mutlaka iletilirdi.




  • mx3200 klavye Mouse setimin (d,r) tuşları bazen basmamazlık yapıyor diye türkiyede garantisi bitmiş olan ürünüm için logitech ile irtibata geçtim ve sürpriz ürünümün 5 yıl uluslararası garantisi varmış ve tek bir telefon ve bir mail ile bana direk ücretsiz olarak iki kat daha pahalı logitech mk710 klavye Mouse setini gönderdiler eskisininde bende kalabileceğini söylediler ben böyle bir teknik servis görmedim
    KARŞILAŞTIĞIM EN İYİ TEKNİK HİZMETİ SUNAN ŞİRKET LOGİTECH
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xxömür

    mx3200 klavye Mouse setimin (d,r) tuşları bazen basmamazlık yapıyor diye türkiyede garantisi bitmiş olan ürünüm için logitech ile irtibata geçtim ve sürpriz ürünümün 5 yıl uluslararası garantisi varmış ve tek bir telefon ve bir mail ile bana direk ücretsiz olarak iki kat daha pahalı logitech mk710 klavye Mouse setini gönderdiler eskisininde bende kalabileceğini söylediler ben böyle bir teknik servis görmedim
    KARŞILAŞTIĞIM EN İYİ TEKNİK HİZMETİ SUNAN ŞİRKET LOGİTECH

    aynı şeyi yaşamıştım bende,
    linkini verdiğim başlıkta hikayesini okuyabilirsiniz,

    daha önce de söyledim bilhassa elektronik konusunda marka takıntılıyımdır, Sony'sinden Sharp'ına, Apple'ından Technics'ine Denon'una hep önü markaları seçer ve kullanırım, tüm bu yazdığım markalar içerisinde Logitech kadar büyük bir marka görmedim. Kalitesine ek olarak ürününün arkasında böylesine durabilen, sana senin milliyetin, senin dilinle hitap edebilen 2. bir marka daha tanımıyorum. Koskoca Apple bile neler çektiriyor en ufak bir sıkıntıda. Tebrikler.




  • Yakın zamanda aldığım klavye mause setinin ambalajında 0212li bir numara var ancak kullanım dışıymış.

    @xxömür

    Nereden ulaşabilirim ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 20 Nisan 2013; 2:27:13 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: XpressMusic34

    Yakın zamanda aldığım klavye mause setinin ambalajında 0212li bir numara var ancak kullanım dışıymış.

    @xxömür

    Nereden ulaşabilirim ?



    konuyu açan arkadasın ilk mesaja yazdığı numaradan ulaşabilirsin ama sana teknik desteği Türkiyedeki garanti süresi bitmiş ve uluslararası garantin varsa yardımcı olabilirler Türkiye garantin devam ediyorsa distiribütörle iletişime geçmen lazım
  • Teşekkürler.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.