Şimdi Ara

Logitech Z-5500 4 Hoparlör Patladı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
1
Favori
2.492
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar Z-5500'ümü alalı daha 1yıl bile olmadı ama center hoparlör hariç diğer 4 hoparlör patladı.Ses kısıkken hoparlörlerden cızırtılı geliyor.Normal duyma yüksekliğinde film izlediğim zaman cızırtıdan sesler anlaşılmıyor.Böyle bir ses sisteminde bu durum nasıl yaşanır anlamış değilim sesinide daha yarıya bile getirmedim 4'ü birden nasıl patladı anlamış değilim.Aleti Electroworld'den aldım kutunun çinden garanti belgesi çıkmadı ama faturası duruyor henüz garantiye götürmedim garanti belgesinin olmaması sizce bi sorun olur mu?Kullanıcı hatası diye hoparlörleri geri gönderebilirler mi?İzlemem gereken yol hakkında yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler saygılar...



  • yok mudur bie bilen?
  • faturası ile electroworlde götürmeniz gerekiyor sanki, ama cihaz ağır., isterseniz önce electrowolrd'e bir telefon açıp sorun. garanti belgenizin olmaması önemli değil, satış belgesindeki tarihten garantiniz geçerlidir.
    kullanıcı hatasına bağlanması yanlış değilsem kaynağa yüksek sesli giriş yaptığınızı söyleyerek olur, bence bu nedenle garanti dışı bırakma ihtimalleri yüksek. bu durumda yapabilecek tek şey tüketici hakem heyetine başvurmak olacaktır. önce bir iletin , aldığınız cevaba göre davranırsınız.
  • Sen Kökle Sesi Allah Bilir Bosst İle Dinlemişindir Patlat Sonra Garanti Yapsın.Oldu Başka Derdin
  • bendende cızırtı geliyor sesi fulleyip bassıda fullediim oldu ama bosst yapmadım ??
  • Merhaba, Ücretsiz Logitech müşteri temsilcisini arayın ve şikayetinizi belirtin, Hiçbir kuşkum yokki Logitech hata sizden bile olsa ürünün yenisini gönderecektir, 1 sene önce kullanmış olduğum z-5500'ün receiver'ındaki LCD ekranın ışığı bozulmuştu, yazılar görünüyor ancak mavi ekran ışığı yanmıyordu, ben heralde ürünü bize gönderin tamirini yapıp size gönderelim diyeceklerini sanıyorum, Logitech hollanda merkezinden 2 gün sonra kargo ile SIFIR z-5500 paketinde tam set olarak gönderdiler. Özellikle arayıp birdaha teşekkür ettim.. Şuan yaklaşık 2.5 - 3 sene olacak kullandığım, 1 ay önce receiver da yine sorun oldu bu sefer güç düğmesine bastığımda açılmıyor bazen açılıyor oda takılan aygıtı tanımıyor ses gelmiyordu, ben yine arayıp sorunumu belirttim, Müşteri memnuniyeti adına ben size garantiniz bitmiş olmasına rağmen yeni bir Receiver göndereceğim dedi, yine 2 gün sonra elimdeydi. Ben size bu kadar anlayatım Logitechin garanti servis çalışmasını.. Sizden receiver in yada bass hoparlorunun arkasındaki PID kodunu istiyorlar, benden ürünün faturasının fotoğrafını çekip ilgili mail adresine göndermem yetmişti. Başka soracağınız bir soru varsa yardımcı olabilirim




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bebop

    Merhaba, Ücretsiz Logitech müşteri temsilcisini arayın ve şikayetinizi belirtin, Hiçbir kuşkum yokki Logitech hata sizden bile olsa ürünün yenisini gönderecektir, 1 sene önce kullanmış olduğum z-5500'ün receiver'ındaki LCD ekranın ışığı bozulmuştu, yazılar görünüyor ancak mavi ekran ışığı yanmıyordu, ben heralde ürünü bize gönderin tamirini yapıp size gönderelim diyeceklerini sanıyorum, Logitech hollanda merkezinden 2 gün sonra kargo ile SIFIR z-5500 paketinde tam set olarak gönderdiler. Özellikle arayıp birdaha teşekkür ettim.. Şuan yaklaşık 2.5 - 3 sene olacak kullandığım, 1 ay önce receiver da yine sorun oldu bu sefer güç düğmesine bastığımda açılmıyor bazen açılıyor oda takılan aygıtı tanımıyor ses gelmiyordu, ben yine arayıp sorunumu belirttim, Müşteri memnuniyeti adına ben size garantiniz bitmiş olmasına rağmen yeni bir Receiver göndereceğim dedi, yine 2 gün sonra elimdeydi. Ben size bu kadar anlayatım Logitechin garanti servis çalışmasını.. Sizden receiver in yada bass hoparlorunun arkasındaki PID kodunu istiyorlar, benden ürünün faturasının fotoğrafını çekip ilgili mail adresine göndermem yetmişti. Başka soracağınız bir soru varsa yardımcı olabilirim

    Biraz Şans Olmuş Olabilir Seninki.Herkez Senin Kadar Şanslı Değil




  • Arkadaşlar bugün Elektroworld'den garanti belgesiyle birlikte aldım hiç bir problemi yokmuş tüm testlerden geçmiş ses cihazıyla güç kaynağından olabilir demişler.Ama şöyle bir durum oldu eve geldim tüm hoparlörlerde çizikler var tek bir çizik olmayan sistemimin heryerini mahfetmişler orda görseydim almazdım sizce ne yapmalıyım?Geri garantiye göndereyim mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: qvzd

    Arkadaşlar bugün Elektroworld'den garanti belgesiyle birlikte aldım hiç bir problemi yokmuş tüm testlerden geçmiş ses cihazıyla güç kaynağından olabilir demişler.Ama şöyle bir durum oldu eve geldim tüm hoparlörlerde çizikler var tek bir çizik olmayan sistemimin heryerini mahfetmişler orda görseydim almazdım sizce ne yapmalıyım?Geri garantiye göndereyim mi?

    Sat kurtul kardesim
  • Z5500'ün uydularının kasaları plastik malzemeden üretildiği için duyduğunuz ses hoperlörden değil de kasasından geliyor olabilir. Diğer uyduları kapataıp uyduları tek tek elinize alıp dinleyin. Ses kasasından mı geliyor hoperlörden mi geliyor.
  • http://forum.donanimhaber.com/m_50062896/mpage_2/f_/key_//tm.htm#54388350

    Bu linkteki arkadaşla iletişime geç dostum onunda başına geldiydi tek hoparlörü patladıydı.
  • Bir sorun olmadığını söylüyorlarsa,

    Kablolardan birinin alüminyum ucu kasa arkasındaki alüminyuma sürtmesi neticesinde bu sesin geldiği kanatindeyim.

    kasa arkasındaki kabloları düzenli ve açıkta kalan kasa alüminyum parçaları ile iletkenlik sağlamayacak bir şekilde kontrol et, sorun çözülür diye düşünüyorum

    Söylediğim saçma gelebilir ilk aldığımda aynı sorunu bende yaşadım.

    Saygılar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bebop

    Merhaba, Ücretsiz Logitech müşteri temsilcisini arayın ve şikayetinizi belirtin, Hiçbir kuşkum yokki Logitech hata sizden bile olsa ürünün yenisini gönderecektir, 1 sene önce kullanmış olduğum z-5500'ün receiver'ındaki LCD ekranın ışığı bozulmuştu, yazılar görünüyor ancak mavi ekran ışığı yanmıyordu, ben heralde ürünü bize gönderin tamirini yapıp size gönderelim diyeceklerini sanıyorum, Logitech hollanda merkezinden 2 gün sonra kargo ile SIFIR z-5500 paketinde tam set olarak gönderdiler. Özellikle arayıp birdaha teşekkür ettim.. Şuan yaklaşık 2.5 - 3 sene olacak kullandığım, 1 ay önce receiver da yine sorun oldu bu sefer güç düğmesine bastığımda açılmıyor bazen açılıyor oda takılan aygıtı tanımıyor ses gelmiyordu, ben yine arayıp sorunumu belirttim, Müşteri memnuniyeti adına ben size garantiniz bitmiş olmasına rağmen yeni bir Receiver göndereceğim dedi, yine 2 gün sonra elimdeydi. Ben size bu kadar anlayatım Logitechin garanti servis çalışmasını.. Sizden receiver in yada bass hoparlorunun arkasındaki PID kodunu istiyorlar, benden ürünün faturasının fotoğrafını çekip ilgili mail adresine göndermem yetmişti. Başka soracağınız bir soru varsa yardımcı olabilirim

    Arkadaşın söylediği gibi direk logitech müşteri hizmetlerini arayıp durumunuzu açıkça belirtin. garantiye gönderipte çiziklerin geldiğini falan tüm detaylarıyla anlatın. bu durumda mağduriyetinizin devam ettiğinide belirttiğinizde size yardımcı olacaklarına inanıyorum.




  • birşey sisteme şasi yapıyor olabilir, sistemi etkileyen manyetik bir alan olabilir. kablolardan kaynaklanıyor olabilir.
    uyduların patlaması çok zor sorun başka yerde diye düşünüyorum.
  • Logosoft yada mersa'ysa ups kargoyu ara gelsın alsınlar kargoyu sen kargola cıhazları ıcınede not yaz ;) sonra ups kargo sızden mersanın yada logosoft'un musterı kodunu ısteyecektır onu ara al gönder servıse teslım edıldıgınde urun ara tekrar takıp no al sonra gelısmelerı sitesınden bakabılırsın not'a gerçekcı bısey yaz ;) Haywan gıbı sıstemı tasıma bosuna :D
  • Garanti yapmazsa sahıbınden.coma z5500 uyduları satılıyor tek tek geçen grmstum bırı satıyodu 70 tl'ydı sanırım :)
  • yakın tanıdık birilerinden kolonları alıp dene birde aynı cızırtı devam ediyorsa sorun kolonda değildir.

    Yada sistemi başka bir yerde dene.

    Saygıalr.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erol_1982 -- 20 Kasım 2011; 12:06:01 >
  • hmm demekki z5500 sağlam değil -1
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokuba

    hmm demekki z5500 sağlam değil -1

    Yooo gayet sağlam. ben çatır çatır kullanıyorum. hiç bir sorunu yok. bokunu çıkarıp boost ayarınıda kullanmaya gerek yok tabi :) forumda birçok kişide sorunsuz kullanıyo. bu tamamen şans işi. şansın yoksa çok iyi bi markada da problem yaşayabilirsin, yada çok kötü bi markayıda hiç problem yaşamadan yıllarca kullanabilirsin. ama kesinlikle çok fazla kişinin kullandığı bir sistemde, birkaç kişi problem yaşadı diye ona sağlam değil demek doğru değil !
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.