Şimdi Ara

Lollipop Chainsaw RePOP | PS5 | ANA KONU

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
53
Cevap
4
Favori
1.592
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Lollipop Chainsaw RePOP | PS5 | ANA KONU


    Lollipop Chainsaw RePOP | PS5 | ANA KONU



    Geliştirici Dragami Games, Lollipop Chainsaw'ın yeniden yapımı Lollipop Chainsaw RePOP'un PlayStation 5, Xbox Series, Switch ve PC için Steam üzerinden 25 Eylül'de tüm dünyada 49,99$'a ve 26 Eylül'de Japonya'da 6.490 yen'e satışa sunulacağını duyurdu. İngilizce ve Japonca seslendirmelerin yanı sıra İngilizce, Japonca, Fransızca, İtalyanca, Almanca, İspanyolca, Latin Amerika İspanyolcası, Brezilya Portekizcesi ve Geleneksel Çince metinleri destekleyecek.


    Lollipop Chainsaw RePOP'un fiziksel sürümleri Ekim ayında tüm dünyada satışa sunulacak ve daha fazla bilgi daha sonraki bir tarihte duyurulacak. Japonya ve Asya'da fiziksel sürümler PlayStation 5 ve Switch için dijital sürümle aynı gün ve tarihte satışa sunulacak.


    İşte Dragami Games aracılığıyla oyuna genel bir bakış:


    Ön siparişlerin ne zaman satışa sunulacağı daha sonraki bir tarihte duyurulacaktır.


    Lollipop Chainsaw RePOP'un dünya çapında piyasaya sürülen fiziksel bir sürümü de olacak. Ayrıntılı bilgi daha sonraki bir tarihte duyurulacaktır.


    Yaşam Kalitesi İyileştirmeleri


    - Oyunun çözünürlüğü full HD'ye yükseltildi ve yükleme süreleri büyük ölçüde kısaltıldı.

    - Zincirleme Vuruşlar Avcılık sisteminin getirilmesiyle testere aksiyonu hızlandırıldı; bu sistemde arka arkaya birden fazla vuruş yapmak oyuncunun saldırı hızını artırıyor.

    - Kombo Eylemler için giriş zamanlamaları, oyuncuların beklentilerine daha iyi uyacak şekilde ayarlandı.

    - Testere Patlatıcı eylemi, değiştirilebilen otomatik kilitleme ve otomatik ateşleme modlarının eklenmesi ve maksimum cephane sayısının 99'a çıkarılmasıyla iyileştirildi.

    - Oyuncu artık oyunun başında Kombo Eylemleri hemen kullanabilir.


    Ek Oynanış İçeriği


    - Orijinal Moddan ayrı olarak RePOP, hasar efektleri için benzersiz ve renkli pop art esintili bir sanat tarzı kullanan "RePOP modu" ekler.

    - Farklı özelliklere sahip benzersiz yeni motorlu testereler eklendi.

    - Orijinal oyunun kostüm sayısından daha fazla olan 30 kostüm var.

    - Eklenen 4 yeni saç rengi ve 4 yeni motorlu testere ile birlikte bu sayı 750 farklı olası kombinasyona ulaşıyor.

    - Juliet'in Odası daha fazla özellik ile genişletildi.

    - Sıralama özelliğine sahip bir "Time Attack" modu eklendi.




    Geliştirici : DRAGAMI GAMES, LTD.


    Yayıncı : DRAGAMI GAMES, LTD.


    Çıkış Tarihi : 25 Eylül 2024


    Resmi Site : https://repop.lollipopchainsaw.com/en//





    Duyuru Fragmanı



    Lollipop Chainsaw RePOP | PS5 | ANA KONUDragami Gamesyoutube
    LOLLIPOP CHAINSAW RePOP is a remake of the original LOLLIPOP CHAINSAW(2012). RePOP is a definitive version of the game which leaves the story unchanged, with the focus on quality of life improvements and additional gameplay content. In the first trailer, watch for the legendary zombie hunter Juliet, who makes a comeback in 4K! 『LOLLIPOP CHAINSAW RePOP(ロリポップチェーンソーリポップ)』は、2012年6月に全世界で発売された「LOLLIPOP CHAINSAW」のリメイク版であり、シナリオはそのままに、「遊びやすさ」や「やりこみ要素」にみがきをかけだゾンビアクションアゲームの決定版です。 First Trailerでは、4K対応でカムバックした伝説のゾンビハンター・ジュリエットに注目ください! ▼Official Site https://repop.lollipopchainsaw.com/en// ▼DRAGAMI GAMES Official X https://x.com/dragami_games ▼Producer Official X https://x.com/yasudaD5
    https://www.youtube.com/watch?v=iacKQtesXlQ









  • Hayırlısı olsun sonunda çıkıyor demek.. Kaliteli hack and slash yok diyenlere ilaç gibi gelecektir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oyungazi -- 17 Haziran 2024; 18:13:54 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dragami Games CEO'su Yoshimi Yasuda ile Lollipop Chainsaw RePOP tanıtım röportajı


    Lollipop Chainsaw RePOP 26 Eylül'de PlayStation 5, Xbox Series, Switch ve Steam üzerinden PC için resmi olarak piyasaya sürülecek ve duyuruyu kutlamak için Gematsu, Dragami Games CEO'su Yoshimi Yasuda ile şirketin 2012 aksiyon macera oyununu geri getirme motivasyonlarını, soundtrack değişikliklerini ve oynanış ayarlamalarını, orijinal ekibin katılımını ve daha fazlasını tartışmak için röportaj yaptı.


    Röportajın tamamını aşağıda bulabilirsiniz.


    Gematsu: Lollipop Chainsaw'ı modern konsollar ve PC için geri getirmenin arkasındaki motivasyon neydi ve modern izleyiciler için güncellerken cazibesini korumaya nasıl yaklaştınız?


    Yasuda: "Lollipop Chainsaw'daki müziklerin lisans sözleşmeleri oyunun piyasaya sürülmesinden beş yıl sonra yenilenmedi, bu da satışların durdurulması gerektiği anlamına geliyordu. Oyuncular artık oyunu satın alamıyordu ve hayranlardan oyunu geri getirmemiz için talepler almaya başladık. Ayrıca yurtdışındaki şirketlerden yeniden yapım geliştirmek istediklerini söyleyen birkaç teklif aldık ve bunlar beni RePOP'u geliştirmeyi düşünmeye itti. Sonunda hayranların beklentilerine kendimiz cevap vermek istediğimize karar verdik. Ancak o sırada Kadokawa ile bağımsız olma konusunda görüşmelerimiz sürüyordu ve bu nedenle geliştirmeye başlamadan önce Lollipop Chainsaw'un tüm haklarının yeni şirket Dragami Games'e devredildiğini teyit etmek için beklememiz gerekti."



    Lollipop Chainsaw RePOP | PS5 | ANA KONU

    Orijinal Lollipop Chainsaw dünya çapında bir milyondan fazla kopya sattı ve kült bir takipçi kitlesine sahip. Mevcut hayranların beklentilerini karşılarken aynı zamanda ilk kez oynayacak oyuncuların ilgisini çekmeyi nasıl dengelediniz?


    Yasuda: "Orijinal oyunun daha kullanıcı dostu ve genel olarak oyuncu için daha eğlenceli bir deneyim olabileceğini her zaman hissetmişimdir ve ayrıca bazı denge sorunları da vardı ve RePOP'ta bunlar üzerine hareket ettik. Detaylandırmak gerekirse, oyuncunun Juliet'in hareketlerini daha fazla kontrol ettiğini hissetmesini sağlamak için kamera ve kontrolör kontrollerini geliştirdik.


    "Ayrıca, modern aksiyon oyuncularının hassasiyetlerini göz önünde bulundurarak, bombalı pasta görevi ve Zombi Beyzbolu gibi bölümlerde bulunan ciddi zorluk artışlarını ayarlamanın gerekli olduğunu düşündük.


    "Son olarak, efsanevi zombi avcılarının soyundan gelmesine rağmen Juliet'in hiçbir kombo becerisi olmadan başladığı orijinal oyundaki seviye tasarımını da gözden geçirdik. Hareketlerin kilidi açılmadan önce oyunda bir dereceye kadar ilerlemek zorunda olmak oyunculara kötü bir ilk izlenim verdi ve oyunu olması gerekenden daha az ilginç hissettirdi. Buna dayanarak, Juliet'in RePOP'ta en başından itibaren Kombo Eylemlerini kullanabilmesini sağladık."


    Juliet'in hareket ve saldırı hızları da ayarlandı. Bu değişiklikler savaş hissini/akışını nasıl etkiliyor?


    Yasuda: "Elektrikli testerenin ağır bir silah olduğu göz önüne alındığında, güçlü vuruş durdurma özelliğine sahip yavaş saldırılara sahip olması mantıklı olacaktır. Ancak Lollipop Chainsaw çok sayıda zombiyle savaştığınız bir oyun ve oyunculardan sürekli olarak yavaş motorlu testere kullanmanın sıkıcı olduğu yönünde geri bildirimler aldık. Bu nedenle, motorlu testere savaşında bulunabilecek monotonluğu ve yavaşlığı hafifletmek için zincirleme vuruşların motorlu testerenin saldırı hızını artırdığı Zincirleme Vuruş Avcılığı adlı yeni bir saldırı sistemi getirdik."


    Kombo komutlarının kabul sürelerinde ne gibi ayarlamalar yapıldı ve bu durum oyuncunun kombo yapma becerisini nasıl etkiliyor?


    Yasuda: "Orijinal Lollipop Chainsaw'da kombo komutları için giriş penceresi nispeten küçüktü ve oyuncuların bir hareketi gerçekleştirmeye niyetlendiklerinde ancak hareket etkinleşmediğinde bunun sinir bozucu olduğuna dair raporlar aldık. Bu nedenle, RePOP'un geliştirilmesine başlarken üzerinde çalıştığımız ilk şeylerden biri, giriş penceresini mümkün olduğunca genişleterek bunu düzeltmekti."


    Lollipop Chainsaw RePOP | PS5 | ANA KONU

    Testere patlatıcısı artık otomatik kilitlenme ve sürekli ateş gibi seçeneklerle daha iyi kullanılabilirliğe sahip. Bu geliştirmeler menzilli savaş dinamiklerini nasıl değiştiriyor?


    Yasuda: "Testere Patlatıcısının çalışma şekli orijinal oyundaki en büyük pişmanlıklarımdan biriydi. Bu tamamen benim sorumluluğum, ancak o zamanlar Testere Patlatıcıyı yalnızca uzun menzilli çatışmalar için kullanılan bir silah olarak görüyorduk. Sonuç olarak, oyunun ana silahı öncelikle elektrikli testereydi ve oyuncu O'Bannon Çiftliği ve San Romero Lisesi gibi çok sayıda zombinin bulunduğu aşamalarda bile sadece onu sallıyordu, bu da çatışmayı bir angarya haline getiriyordu.


    "Bu nedenle, otomatik kilitlenme ve otomatik ateş modları gibi seçenekler ekleyerek, maksimum cephane kapasitesini 99'a çıkararak ve ateş ederken hareket etmeyi mümkün kılarak, büyük zombi kalabalıklarını ortadan kaldırmayı daha eğlenceli hale getirerek, Blaster'ı uygulanabilir bir seçenek haline getirerek oyuncuya oyunu nasıl oynayacağı konusunda daha fazla seçenek sunmaya karar verdik."


    Oyun artık elektrikli testere değiştirme işlevine sahip. Oyuncular ne tür benzersiz performans varyasyonları bekleyebilir?


    Yasuda: "Yeni motorlu testerelerin hepsi Lollipop Chainsaw'ın mizahi dünyasına uyacak şekilde tasarlanmış özel yeteneklere sahip. Örneğin, Extreme Chainsaw'ın kanlı renk düzeni, onu kuşanmanın zombileri ona doğru çekeceği ve böylece hayatta kalanlar yerine Juliet'e saldırmaya öncelik verecekleri anlamına geliyor. Bu aynı zamanda hayatta kalanları kurtarma görevlerini de kolaylaştırabilir. Elde edilebilecek benzersiz yeteneklere sahip bu tür dört yeni motorlu testere vardır.


    Orijinal oyunun telifli parçalarının aksine soundtrack artık ağırlıklı olarak orijinal parçalardan oluşuyor. Bunun ardında yatan nedenin lisans maliyetleri olduğunu düşünüyorum. Telifli parçalar sahnenin kurulmasında büyük rol oynadığına göre, yeni parçaların oluşturulma sürecinden bahsedebilir misiniz?


    Yasuda: "Lisans maliyetleri gerçekten de ciddi bir sorundu ve ayrıca oyunun orijinal versiyonunda olduğu gibi lisansların süresi dolduğunda oyunu artık dağıtamama sorunundan kaçınmak istedik.


    "Bu nedenle, RePOP öncelikle yeni, orijinal müzikler kullanıyor. Juliet için yeni bir orijinal tema şarkısı ve Star Mode ve Nick Attacks için arka plan müziği gibi parçalar yapmaları için Japon film, drama, anime ve oyun müziklerinde aktif olan sanatçılardan yararlandık.


    "Lisanslı şarkılar kesinlikle harika olsa da, yetenekli çağdaş müzisyenlerin oyunun dünyasına uygun müzikler yaratma girişimimizin de aynı derecede harika olduğunu düşünüyorum. Lütfen RePOP'taki yeni müzikleri dört gözle bekleyin."



    Lollipop Chainsaw RePOP | PS5 | ANA KONU

    Yasuda-san, orijinal oyuna katılımınız hakkında konuşabilir misiniz? Diğer orijinal geliştirme ekibinden RePOP'a dahil olan var mı?


    Yasuda: "Geliştirme müdürü olarak, orijinal Lollipop Chainsaw'un planlamasından piyasaya sürülmesine kadar tüm süreci ben yönettim. Lollipop Chainsaw'ın nasıl doğduğu düşünüldüğünde, bunu kaçınılmaz bir deneme ve yerine getirmem gereken bir rol olarak görüyorum.


    "15 yıl önce Lollipop Chainsaw için bir plan hazırladım ve Warner Bros'un yeşil ışık komitesine sundum ve başarılı bir şekilde geçti. Ancak bundan sonra Warner Bros. bana Lollipop Chainsaw'un bilinmeyen pek çok faktörü olan tamamen yeni bir IP olması nedeniyle, projeyi ancak öneren kişi olarak benim geliştirme sorumluluğunu üstlenmem halinde taahhütte bulunacaklarını söyledi. Bu, Kadokawa Games'in tüm finansal riskleri üstleneceği ve başarısız olması halinde Kadokawa Games'in batma riskiyle karşı karşıya kalacağı bir geliştirme planıydı ve bunu üst düzey personelle yoğun bir şekilde tartıştım. Sonunda bu koşulları bir yap ya da öl samuray ruhuyla kabul etmeye karar verdik.


    "Lollipop'un geliştirilmesi Kadokawa Games ve Grasshopper arasında ortak bir çaba olarak başladı ve hepsi çok motive olmuş harika bir personel grubuna sahip olduğum için şanslıydım. Ancak geliştirme ekibi birçok genç üyeyle doluydu ve daha önce karar verilmesi gereken şeylerin ertelenmesinin bir sonucu olarak, geliştirmeye bir yıl kala kendimizi çok sıkışık bir programın içinde bulduk.


    "Bu nedenle Warner Bros'tan Peter Wise ve Scott Johnson'a danıştım."



    Lollipop Chainsaw RePOP | PS5 | ANA KONU

    RePOP'ta herhangi bir hikaye değişikliği veya ekleme var mıydı, yoksa hayranlar orijinal oyundaki hikayenin aynısını mı bekleyebilirler?


    Yasuda: "Senaryo ve hikaye tamamen değişmedi."


    Dragami Games RePOP'u Lollipop Chainsaw IP'sinin yeniden canlandırılması olarak mı görüyor, yani ileride seride daha fazla oyun görebilir miyiz?


    Yasuda: "15 yıl öncesinden bahsetmemin nedeni kişisel olarak Lollipop Chainsaw'un geleceği hakkında düşünmeye başlamış olmam.


    "Henüz paylaşabileceğim bir şey yok ama umarım paylaşabileceğim zaman gelir."


    Sözlerimizi bitirmeden önce, Yasuda-san'ın RePOP'u dört gözle bekleyen oyunculara söylemek istediği başka bir şey var mı?


    Yasuda: "Oyuncuların istedikleri zaman Lollipop Chainsaw RePOP oynayabilecekleri bir ortam yarattığımız için gerçekten çok mutluyum. Dragami Games bünyesinde bir Lollipop Chainsaw geliştirme ekibi oluşturdum ve oyunu piyasaya sürüldükten sonra da güncellemeye devam edeceğiz. Oyunun diğer platformlara taşınması gibi herhangi bir isteğiniz varsa, lütfen bize bildirin. Proaktif olmak için elimizden geleni yapacağız!"





  • A r c h A n g e L. kullanıcısına yanıt

    Güzel bir röportaj teşekkürler. Lakin remastered pek kaliteli değil gibi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynen hocam bende sizin gibi düşünüyorum. Belki biraz daha üstünde durulabilirmiş. Bazı yerlerde sadece Renk tonu değiştiği yerler bile var. Çıktığında daha sağlıklı göreceğiz gibi.

  • Ulen remaster'ı, remake'i hak eden ne oyunlar varken bunlar neye remaster çekiyor. Ayrıca grafik kalitesi olarak da zayıf buldum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Harika haber. Shadows Of The Damned Remastered de çıksa bir an önce tadından yenmez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • LOLLIPOP CHAINSAW RePOP (Dijital) için ön siparişleri Ağustos başında almaya başlamayı planlıyoruz.


    Ayrıca bazı sürpriz haberler de olacak, bu yüzden bizi izlemeye devam edin!



    Lollipop Chainsaw RePOP | PS5 | ANA KONU
    Lollipop Chainsaw RePOP | PS5 | ANA KONUx (formerly twitter)
    安田善巳 Yoshimi Yasuda (@yasudaD5) on X
    https://x.com/yasudaD5/status/1814087788129841322
  • RePOP'un resmi duyurusundan bu yana oyun kullanıcılarından oyunun PS4'te yayınlanması yönünde birçok talep aldık.

    Oyun kullanıcılarının isteklerini karşılamak istiyoruz. Lütfen program kesinleştiğinde duyuruyu bekleyin.



    Lollipop Chainsaw RePOP | PS5 | ANA KONU
    Lollipop Chainsaw RePOP | PS5 | ANA KONUx (formerly twitter)
    安田善巳 Yoshimi Yasuda (@yasudaD5) on X
    https://x.com/yasudaD5/status/1816624500815069299
  • Eylül-Ekim ayları, gevşer Dualsense yayları. Hadi bakalım, güzel bir sonbahar olacağa benziyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Otto_Skorzeny kullanıcısına yanıt

    O da geliyor, güzel nostalji olacak bizim için Lollipop Chainsaw RePOP | PS5 | ANA KONU 

  • KesinlikleLollipop Chainsaw RePOP | PS5 | ANA KONU 

  • PS3 te 2 gun once daha yeni bitirdim. Oyun hack and slash kategorisinde harika gercekten. Farkli farkli kombo cesitleri mevcut. Oyunda gondermeler espriler cok da cringe degil.

    Bir de oyunun iki surumu mevcut, kira kira ve zaku zaku diye. Bir tanesi sansurlu versiyonu Japonya da cikan. Remastered hangisine neye gore yapildi. Bu da soru isareti

    Unreal engine3 ile yapilmis sanirim, biraz batman biraz gears of war oynarken ki o karakterin sinirlamasini hissediyorsunuz , orjinal god of war gibi havada iki kere zıplayip kombo yapamiyorsunuz ama zombilerin arasina testere ile girip kombo yapmak eglenceli.

    Sesler ve senlendirmeler harika. Muzikleri akiro abimiz yapmis. Sanirim muzik lisanslarindan dolayi store dan kaldirildi ve kutulusu da cok pahali.

    Bizim julieti de Tara strong seslendiriyor oynarken sanki harley Queen i yonetiyormusum gibi hissettirdi. Dedim ya unreal engine ile yapildigindan sanki batman serisinde icinde bir yan oyunmus gibi oldum

    Karakter de ince ve seri oldugundan zombilerin arasinda hizlica kontrolune tepki veriyor. Ben dualshock4 ile oynadim , dualsense destegi varsa guzel bir deneyim ortaya cikar.

    Oyunu Suda51 yapmis. Bunlarin shadow of the dammed diye bir oyunu da varmis o da cok oneriliyor. Ve o da Remastered olarak cikiyor. Bir cok PS3 kolektoru YouTuberci nin arsivlerinde var.

    Hack and slash kategorisinde bu tarz oyunlari cok gormuyoruz.
    Dante's inferno, bayonetta, orijinal god of war.( Hatta mekanik olarak god of war ascension bile cok daha fazlasini sunuyor yakin zamanda tum seriyi bitirdim) gibi guzel oyunlar gectigimiz nesilde kaldi ya da nintendo da .

    Modern oyunculuk tam bir sahtekarlık oldu. Hepsi souls like çakmasina dondu, ya da dark souls un easy modu olmaya calisan God of war reboot unu gorduk, bununla beraber daha oyun cikmamisken DLC nin tanitilmasi, live service oyunlar, calismayan oyunlar, gibi bas belasi sektore donustu.

    Kisisel olarak 2009-2012 arası olan güzel denemeler ve keyifli oyunlar bir daha gorecegimizi sanmiyorum.
    Benim PS5 denince aklima kapatilan sony studyolari geliyor. Ki konsollar 30 fps de erken erisim makinesi olmusken bir de Pro versiyonlari cikiyor

    Edit imla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cityzens -- 1 Ağustos 2024; 15:7:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • LOLLIPOP CHAINSAW RePOP PRE‐ORDER TRAILER (English Version)



    Lollipop Chainsaw RePOP | PS5 | ANA KONUDragami Gamesyoutube
    Juliet, the descendant of a zombie hunter, confronts the “Dark Purveyors” along with her boyfriend Nick and her family in order to solve the appearance of zombies at San Romero High School on her 18th birthday. First, a fierce battle with hardcore punk rocker Zed awaits them in the junkyard.
    https://www.youtube.com/watch?v=J1fwfFe1jNE
  • Oyun ps tr de ön sipariş açılmadı sanırım, sadece us hesapta 45 dolar şuan.

    En uygun yine hint psn, 2749 rs, tl ile 1100 tl civarına geliyor.


    Lollipop Chainsaw RePOP | PS5 | ANA KONU



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nier -- 8 Ağustos 2024; 22:25:24 >
  • The Darkness 2, Alice Madness Returns, Spec Ops The Line gibi oyunları da yapsalar da o muhteşem tadı tekrar alabilsek.

  • nier kullanıcısına yanıt

    Tr psn afk şu an, arapça yazılar mı dersin, kazık fiyatlar mı densin tam bir kaos oldu orası.

  • Otto_Skorzeny kullanıcısına yanıt

    Spec Ops: The Line remake ne giderdi be

  • KAKÁ kullanıcısına yanıt

    Efsane olur, keşke gelse.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lollipop Chainsaw RePOP Kasım Ayında PS4 ve Xbox One'a Geliyor



    Lollipop Chainsaw RePOP | PS5 | ANA KONU

    Şirket, Lollipop Chainsaw'un PlayStation 4 ve Xbox One versiyonlarının Kasım ayında dünya çapında dijital olarak 44,99 dolardan satışa sunulacağını duyurdu.

     

    Daha önce duyurulduğu gibi Lollipop Chainsaw RePOP ilk olarak 12 Eylül'de Amerika ve Avrupa'da PlayStation 5, Xbox Series, Switch ve Steam üzerinden PC için, ardından 26 Eylül'de Japonya ve Asya'da çıkış yapacak.

     

    Dünya çapında 1,24 milyon kopya satan Lollipop Chainsaw, en son grafiklerle geri döndü!

    Zombi avcılarından oluşan bir ailede doğan amigo Juliet, ölümsüzleri parçalamak ve parçalamak için güvenilir testeresini kullanıyor! Ancak şimdi RePOP, testere tabancası için daha hızlı testere hareketi ve otomatik ateş eklediğinden, aksiyon en sona kadar asla yavaşlamıyor! Ve sadece oynanış değil, görseller ve müzikler de güçlendirildi! Bu eşsiz zombi avlama macerasını kaçırmayın! 

     

    Zombi avcılarının soyundan gelen Juliet'in, lisesinde başlayan zombi kıyametini durdurmak için erkek arkadaşı ve ailesiyle birlikte mücadelesini "Juliet'in 18. Doğum Günü"nde izleyin.


    Kaynak : https://www.gematsu.com/2024/08/lollipop-chainsaw-repop-coming-to-ps4-xbox-one-in-november





  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.