Şimdi Ara

LPG DE ARACI COK YAKANLAR BURAYA (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
141
Cevap
0
Favori
9.883
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • aram21 ve privatum eğer bulunduğunuz ilde BOSCH CAR SERVİCE varsa direk oraya gidin aracınızın benzin değerlerini bilgisayarla kontrol ettirin sonra sonuca göre lpg için hareket edersiniz
  • aram21 ve privatum bulunduğunuz yerde BOSCH CAR SERVİCE varsa direkt oraya gidin
  • KARDEŞ AÇIKLAMAN İÇİN SAĞOLLASIN AMA BENİM ARAÇ KARBÜRATÖRLÜ EVE AYARLARINA BAKTIĞIMDA ÇOK GÜZEL ÇIKIYOR... ZATEN BU ARAÇ ÖNCEDEN 11 LT YAKARKEN BİRDEN BİRE 15 LTLERE ÇIKASI ADAMI DÜŞÜNDÜRÜYOR...


    quote:

    Orjinalden alıntı: CLİO SYMBOL

    aram21 ve privatum eğer bulunduğunuz ilde BOSCH CAR SERVİCE varsa direk oraya gidin aracınızın benzin değerlerini bilgisayarla kontrol ettirin sonra sonuca göre lpg için hareket edersiniz
  • sistemde birşey vardır o zaman 11 yakarken 15 litre yükselmesi garip gerçekten
  • 2000 cdx vectra 140 ykr yakıo ama cok 117 ykr dusecekmış 1000 km sonra
  • sıstem ATİKER
  • quote:

    Orjinalden alıntı: rechan_cdx

    2000 cdx vectra 140 ykr yakıo ama cok 117 ykr dusecekmış 1000 km sonra


    117 krş yakması mümkün değil , ölçümü nasıl yapıyorsun ?
  • Arkadaşım aracın lpg dönüşümünden sonramı çok yakmaya başladı? bede dönüşümü yaptıralı 2 hafta oluyor ilk hafta lpg ile 30 ykr yakınca kulaklarımdan ateş çıktı doğru taktırdığım yere gittim orada kaputu kaldırınca farkettim araba gaza yüklenince ıslık sesi geliyor sonra hava filtresini falan çıkardık bi baktıkki mixeri bağladıktan sonra araya conta koyarak yükseltmemişler ve enjektör(araba tek nokta enjeksiyornlu) tamda miksere sıfır olmuş bu nedenle motora hava giremiyor ve motor hava kadar lpg çekiyor.. araya bi conta koyduk şimdi 20 ykr yakıyor hemde sıkışık trafikte
    quote:

    Orjinalden alıntı: privatum

    KARDEŞ AÇIKLAMAN İÇİN SAĞOLLASIN AMA BENİM ARAÇ KARBÜRATÖRLÜ EVE AYARLARINA BAKTIĞIMDA ÇOK GÜZEL ÇIKIYOR... ZATEN BU ARAÇ ÖNCEDEN 11 LT YAKARKEN BİRDEN BİRE 15 LTLERE ÇIKASI ADAMI DÜŞÜNDÜRÜYOR...


    quote:

    Orjinalden alıntı: CLİO SYMBOL

    aram21 ve privatum eğer bulunduğunuz ilde BOSCH CAR SERVİCE varsa direk oraya gidin aracınızın benzin değerlerini bilgisayarla kontrol ettirin sonra sonuca göre lpg için hareket edersiniz





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zanos -- 15 Nisan 2008; 11:44:46 >




  • benzınde 220 yakıo cok denedım 100 km sbt hızla o acıdan arkadasınkı 117 ykr yakıo su anda uzun yolda
  • arkadaslar cevap için teşekkür ederim .
    ben sorunu hallettim sayılır.
    arabamın hava filt kapagında problem varmıs onu yaptım 20 ytl gaz aldım tam 90 km yaptı.
    90. km de benzine aldım.
    ben ilk çalıstırınca vs vs hiç benzine almam sürekli gazla çalısıyor sadece tüp harcıyorum.
    1790 liraya 20 ytlik gaz aldım 90 km de tekledi.
    peki millet 130 krş diyor benimki 225 krş yakmıs oluyor nasıl oluyor sizinkilein az yakması
  • babamın 91 model Skoda favoriti var 1300 motor 54 HP
    araba 16 yıldır bizde şehirdışı 8 lt benzin yakardı...
    4 ay önce lpg (aldesa) takıldı şehir dışı 11 - 12 lt lpg yakıyor
    bize fazla gibi geldi defalarca ayar yapıldı düşmedi... buji vb değişti ...

    sizcede fazla mı?
  • volvo s40 2.0t otomatik vites tartarian sıralı sistem şehiriçi 28 kuruş=280bin,devir max 4bin
  • quote:

    Orjinalden alıntı: superxp

    dostum muhtemelen sende de astra var. dediğini tam anlayamadım bende sabahları yola çıkıyom 500m ile 2km. arası değişiyor LPG geçiş sürem. sabah arabayı çalıştırıp hemen yola çıkmakmı karlı yoksa arabayı çalıştırıp rolantide beklemekmi.
    quote:

    Orjinalden alıntı: bilal55b

    soğuk motor yakıt tüketimini artırır.
    lpg'ye geçişi rolantide bekleyip yola çıkmak maliyeti nasıl etkiler?
    benim gözlemlerimi sizinle paylaşmak istiyorum.

    soğuk motor ilk çalıştırma şehirler arası yola çıkış hız 70-90 km. 600-900. metrede lpg'ye geçiş: yol bilgisayarına göre ort benzin tüketimi: 15 lt/100 km (=300 bin)
    sabit hızda (80-90) dakikalar geçtikçe anlık tüketim 8 lt den 7 lt/100km 'ye düşüyor.
    aynı koşullar rolantide gaza geçme süresi : 70-90 sn... benzin tüketimi 2,5 lt/saat (=150-200 bin) + lpg'ge geçiş noktasına kadar (700-800 metre) lpg tüketimi ort 14lt/100km( 150 bin)
    toplam maliyetler neredeyse aynı.









    Arabayı çalıştırıp bir 10 saniye kadar motorun yağlanmasını bekleyip sonra yola çıkın. Hareket halindeki arabanın motoru daha çabuk ısınır. Rölantide bekleyerek yakacağınız yakıt ile de yol almış olursunuz. Bütün arabaların kullanım kitapçığında böyle yazar. Arabaları üreten firmaların mühendisleri bizden daha iyi bilirler herhalde.




  • 94 şahin.
    yahu ben de bu araba niye 0,200 ytl nin altına düşmüyo diye boşuna dertleniyormuşum.
    gaz fiyatı:1,83 ytl
    yolcu sayısı:5
    vites:2,3,4
    sarfiyat:0,222 ytl
    100 km de 12,157 lt.
    yazılanlara bakarsak normal görünüyor.
  • aracın kaç bg
    quote:

    Orjinalden alıntı: ceo07

    volvo s40 2.0t otomatik vites tartarian sıralı sistem şehiriçi 28 kuruş=280bin,devir max 4bin
  • .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sioux -- 5 Mayıs 2008; 2:50:03 >
  • sen takıl atıkere
    aranma bosuna
    bak rahatına

    quote:

    Orjinalden alıntı: turusan

    aracın kaç bg
    quote:

    Orjinalden alıntı: ceo07

    volvo s40 2.0t otomatik vites tartarian sıralı sistem şehiriçi 28 kuruş=280bin,devir max 4bin


  • quote:

    Orjinalden alıntı: AlperAkbilgi


    quote:

    Orjinalden alıntı: berhansoylu

    ben peygamber vitesi ile gitmenin çok yakması olayını anlayamadım. zavolinin falan yetkilileri vardır burada, teknik ağızdan açıklığa kavuştursa ya...




    araç seyir halindeyken boşa atarsanız;
    Motor rolanti konumuna gecer 800 ila 1000 devir arasında tutmak için yakıt harcar.
    araç seyir halindeyken ayağınızı gazdan çekerseniz;
    Motor devrini tekerlerden alacağı için motora yakıt püskürtülmez(genelde enjeksiyonlu motorlarda gecerlidir.)



    BU DEDİĞİN DOĞRU OLSAYDI MOTORUN İSTOP ETMESİ GEREKMEZ MİYDİ? MOTORUN ÇALIŞMASI İÇİN MUTLAKA YATIK YAKMASI GEREKMİYOR MU? BELLİG DURUMLARDA YOL BİLGİSAYARINDA "0 YAKIT" GÖSTERDİĞİNİ BİLİYORUM AMA MOTOR YAKITSIZ KALINCA DURUR DEĞİL Mİ? BENCE O TAKDİRDE BİLE ASGARİ BİR MİKTAR YAKIT GEREKİYOR.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: yuhu-jfa


    quote:

    Orjinalden alıntı: AlperAkbilgi


    quote:

    Orjinalden alıntı: berhansoylu

    ben peygamber vitesi ile gitmenin çok yakması olayını anlayamadım. zavolinin falan yetkilileri vardır burada, teknik ağızdan açıklığa kavuştursa ya...




    araç seyir halindeyken boşa atarsanız;
    Motor rolanti konumuna gecer 800 ila 1000 devir arasında tutmak için yakıt harcar.
    araç seyir halindeyken ayağınızı gazdan çekerseniz;
    Motor devrini tekerlerden alacağı için motora yakıt püskürtülmez(genelde enjeksiyonlu motorlarda gecerlidir.)



    BU DEDİĞİN DOĞRU OLSAYDI MOTORUN İSTOP ETMESİ GEREKMEZ MİYDİ? MOTORUN ÇALIŞMASI İÇİN MUTLAKA YATIK YAKMASI GEREKMİYOR MU? BELLİG DURUMLARDA YOL BİLGİSAYARINDA "0 YAKIT" GÖSTERDİĞİNİ BİLİYORUM AMA MOTOR YAKITSIZ KALINCA DURUR DEĞİL Mİ? BENCE O TAKDİRDE BİLE ASGARİ BİR MİKTAR YAKIT GEREKİYOR.

    benim bildiğim bu olay uyku modu dedikleri sistem yani uyku modu varsa yüksek devir olmayıp gaza basmazsanız benzin harcamıyor clio3 te bu olay oluyor denedik üstelik yol bilgisayarı on hemen tüketim değerini aşağı çekiyor





  • dedigim gibi dostum aracin rolantide maksimum 5 dakikada fan acacak duruma reismesi lazim o isiyi yakalamiyorsan termostatain kesin arizalidir , oto motorundan anlayan herhangi bir ustaya goturup degisimini yaptirabilirsin ayrica benim arac 14 clio 13 ytl ye almis kucuk bi iscilik ucreti ile montajini yaptirmistim

    Aracım Opel Astra G Njoy Hb 1.6 16V 2004 model 47.000 km
    Özellikle bu Opel lerin hepsinde var galiba hararet oldukça geç yükseliyor.Mesela evden çıkıp işe giderken (5 km aşağı yukarı) bazen hararet ibresi yerinden bile kımıldamıyor.Yani vardığımda ibre hala yükselmemiş oluyor.Özellikle kışın daha fazla oluyor.Yaz ve ilk yada sonbahar aylarında ise çeyrek pozisyon yükseliyor ancak.Rölantide 3-5 dk da bırakın fanın devreye girmeyi ibrenin yerinden kımıldaması bile çok zor gördüğüm kadarıyla.Bu nasıl iş ?




  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.