Şimdi Ara

lpg enjektörleri hakkında (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
41
Cevap
1
Favori
20.521
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: paliogo

    Merhabalar,

    O zaman söylediklerinizden şunu anlıyorum doğru mudur?

    Aracın benzin enjektörü 1.8 ohm olsun, bu araca 3 ohm luk enjektör takılsa da ( enjektör ömür süresini atlıyorum ) aracın performansı bakımına herhangi bir fark olmayacaktır. Eğer öyle ise khein enjektöre o kadar fark vermeye gerek yok mu? Bu durumda bu değerler bir pazarlama tekniği gibi birşey mi oluyor?

    Diğer bir sorum da Mehmet ustanın dediği, khein enjektörler 8000 devire kadar aynı hassasiyetle çalışabiliyor. Diğerlerinde böyle bir sonuç veya rapor var mı? 3 ohm luk enjektörün 3000 devirden sonra açık kalması durumu ne gibi problemler doğurabilir?

    Cevaplarınız için teşekkürler.

    sayın paliogo,
    enjeksiyon zamanı ve ohm kavramı biraz karışmış gibi anladım. yanılıyorsam benim hatamı düzeltin.
    eğer sorunuz şu ise "benzin enjeksiyon zamanı 1,8 ms olan bir araca 3 ohm luk enjektör takılırsa, ne olur?"
    3ohm luk bir valtek enjektör olarak düşünürsek 3,40 milisaniyeden aşağı çalışamayacağı için meme ucunu küçük seçmek gerekir. bu rölantideki silkeme sorununu çözer ancak üst devirde yetiştirmeme sorunu ortaya çıkar. meme ucunu büyük şeçer isek üst devir problemi çözülecek ancak rölantilerde silkelemeler hatta stop etmeler ortaya çıkacaktır. bu durumda en iyisi hızlı enjektör kullanmaktır.başka çözümler üretilmiştir. en sağlıklısı bu durum için hızlı enjektör kullanmaktır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: m_kan teknik

    Hayırlı akşamlar öncelikle kandiliniz kutlar hayırlı geceler dilerim
    lpg enj 3 ohm 2 ohm 1 ohm valtek enj olarak örnek verirsek bu üç enj aralarındaki fark calışma hızı acık kalma süreleridir bu enj degerleri aktarım verileri belirli bir noktaya nufus etmektedir mın.acık kalma süresi ve max calışma acık kalma süresi olarak.
    örnek olarak
    3 ohm enj mın 2.5ms calışma durumuna sahipken 2 ohm enj 2.2 ms desdeklemektedir 1 ohm enj 2.0 ms calışa bilir
    lpg enj belli başlı bazı markalar bu konuda liderdir cunkü selenoid valf degildir ve istikrarını bozmadan mın degerden max cıka bilmektedir ama --selenoid valf-- aracın rpm degeri sıcaklık kullanım kosullarına göre enj nozul secımleri ıle calışa bilmektedir bu bazı enj nozul hatalı ıse ornek 5000 rpm 16 ms enj zamanı gördügü taktirde acık kalmaktadır .ve ya tam tersi rölanti halınde ıken araç
    lpg enj nekadar selenoıd valf olsada 3.2.1 ohm olması farkketmez cunku sıstem olarak bır araca 2ohm enj gereklı olup baglansa bile eger regulatör buharlaşmız fazı gazını dengeleyemesse enj gine problem yaşar .

    Prins,KEIN ENJ , BRC ENJ BU Konuda tamamen farklıdır enbüyük özellikleri selenoıd valf degildir,- tamamen gercek ENJ DÜR.

    sevgili m_kan teknik,
    prins keihin ya da brc enjektör selenid valf değildir de nedir ya da şöyle sorayım gerçek enjektör nedir? teşekkürler




  • burada ki sorulan soru gerçek enjektör hangisidir değil

    buradaki konunun amacı enjektörlerin teknik yapıları ve birbirleri arasındaki artı ve eksi yanları örnek vermek gerekirse a markası ortaya çıkıp diyorki benim enjektörüm dünyanın en iyisi ( tabi haliyle fiyatıda iyi ) tamam o enjektör dünyanın en iyisi ama bunun bana faydası ne yani ben daha fazla para ödediğimde

    a: aracım daha güçlü olacak ve yüksek hızlara zorlanmadan çıkacak

    b: aracımın motoru daha uzun ömürlü olacak

    c: kullandığım LPG kit daha uzun ömürlü olacak

    d: hiçbiri

    bu arada kimse bana motorları güçlü araçlar için felan marka enjektör yada kit kullanman şart demesin her markanın yüksek güçlere kadar kit leri mevcut piyasada
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KALE OTOGAZ

    quote:

    Orijinalden alıntı: sengsm

    quote:

    Orijinalden alıntı: KALE OTOGAZ

    quote:

    Orijinalden alıntı: sengsm

    sayın KALE OTOGAZ

    peki o zaman şöyle bir soru sorayım benzin enjektörü 2.7 sn olan bir araca 3.40 sn hızı olan bir lpg enjektörü montajlanırsa bunun eksi yanı nedir ve aynı araca 1.45 sn hızı olan lpg enjektörü montajlanırsa bu bir artı oluştururmu

    saygılarımla

    ayarlarının düzgün yapıldığını varsayarak çalışma açısından bir fark olmayacaktır. 1,9 milisaniyede çalışabilen (1,45 ohm prins enjektör) yaklaşık 3,7 milisaniyede çalışacağından ömrü daha uzun olacaktır. atiker enjektör limite daha yakın olacağından ömrü daha az olacaktır. yani enjektör meme çapları mümkün olduğu kadar küçük seçilip yavaş çalıştırılarak enjektör ömrünü uzatmalı. yalnız çok da küçük seçilirse üst devirlerde lpg yetiştirmeyebilir. o yüzden olayları optimize etmek lazım. hızlı enjektörün en büyük avantajı rölantide hızlı çalışabileceğinden meme çapının büyük olmasının da sayesinde yetiştirememe sorunu yaşanmayacaktır. buradan yalnız ayarlamada ektili olan sadece meme çapı sanılması program ve regulatör basıncı etkin faktördür.

    o zaman soruyu biraz daha kullanıcıların anlayabileceği basitliğe indireyim

    başka bir araçtan ziyade kendi aracım üzerinden örnekleyeyim 1.8 20v 125 hp aracıma prins silverline ile atiker arasından bir seçim yaparsam şayetki doğru montaj ile sadece lpg ekipmanlarının ( enjektör regülator vs.. ) ömürlerinde farklılıklar olacaktır aracın motoru her iki enjektör ve kit seçiminden etkilenmeyecek yada aynı oranda etkilenecek ?

    o zaman 1.45 ohm ila 3 ohm arasında uzun ömürlülük dışında aracı etkileyecek bir unsur yok ciddi anlamda

    eğer sizin söylediğiniz gibi ise şayetki maliyetlerde zaten o oranda artıyor örnek prins te enjektör 5 tl brc de 4 tl lovatoda 3 tl gibi

    yukarı da örnek verdiğiniz arac için kit montajı markadan ziyade doğru montajcı olması önemlidir.

    Lp enjektoru aracinizin sistemi ile uyum saglandigi andan itibaren ister hizli calisan olsun isterse normal olsun araciniza uyum sagladiysa seceneklerin hic biri gecerli degildir.yani ne motor omrunu etkiler ne sistem ömrünü etkiler nede performans ve güç kaybini etkiler.lpg sistemi sadece enjektorden olusmaz bu bir takim olayidir.onemli olan arac verilerine uygun saglamasidir.VE tum sistemlerin kullanim suresi hemen hemen aynidir kullanici sayesinde bu ömür azalir ve uzar.
    Yani d secenegi hicbiri
    Ve ben size enjektorlerin teknik aciklamasini yaptim onu incelerseniz demek istedigimi anlarsiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • sayın NECOOTOGAZ

    araç markası regülatör basıncı kullanılan meme ucu map basıncı benzin mili gaz milisaniyesi
    honda civic 2012- - -- 101--------- 2,0------- 35-------------- 2,9 -------------- 5,2

    tablodan bir örnek aldım buradaki örneğe baktığımda 2.9 ms benzin enjektörü olan bir arabaya 5.2 ms gaz enjektörü rahatlıkla olurmu yoksa olması gereken 2.9 ms benzin enjektör hızı ile çalışan motor gazda yakıt yapısı itibari ile 5.2 ms demi çalışmalı açıklarsanız sevinirim

    çok fazla soru soruyorum cevaplar için teşekkürler şimdiden
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sengsm

    burada ki sorulan soru gerçek enjektör hangisidir değil

    buradaki konunun amacı enjektörlerin teknik yapıları ve birbirleri arasındaki artı ve eksi yanları örnek vermek gerekirse a markası ortaya çıkıp diyorki benim enjektörüm dünyanın en iyisi ( tabi haliyle fiyatıda iyi ) tamam o enjektör dünyanın en iyisi ama bunun bana faydası ne yani ben daha fazla para ödediğimde

    a: aracım daha güçlü olacak ve yüksek hızlara zorlanmadan çıkacak

    b: aracımın motoru daha uzun ömürlü olacak

    c: kullandığım LPG kit daha uzun ömürlü olacak

    d: hiçbiri

    bu arada kimse bana motorları güçlü araçlar için felan marka enjektör yada kit kullanman şart demesin her markanın yüksek güçlere kadar kit leri mevcut piyasada

    bizim tecrübelerimize göre c seceneği




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KALE OTOGAZ

    quote:

    Orijinalden alıntı: m_kan teknik

    Hayırlı akşamlar öncelikle kandiliniz kutlar hayırlı geceler dilerim
    lpg enj 3 ohm 2 ohm 1 ohm valtek enj olarak örnek verirsek bu üç enj aralarındaki fark calışma hızı acık kalma süreleridir bu enj degerleri aktarım verileri belirli bir noktaya nufus etmektedir mın.acık kalma süresi ve max calışma acık kalma süresi olarak.
    örnek olarak
    3 ohm enj mın 2.5ms calışma durumuna sahipken 2 ohm enj 2.2 ms desdeklemektedir 1 ohm enj 2.0 ms calışa bilir
    lpg enj belli başlı bazı markalar bu konuda liderdir cunkü selenoid valf degildir ve istikrarını bozmadan mın degerden max cıka bilmektedir ama --selenoid valf-- aracın rpm degeri sıcaklık kullanım kosullarına göre enj nozul secımleri ıle calışa bilmektedir bu bazı enj nozul hatalı ıse ornek 5000 rpm 16 ms enj zamanı gördügü taktirde acık kalmaktadır .ve ya tam tersi rölanti halınde ıken araç
    lpg enj nekadar selenoıd valf olsada 3.2.1 ohm olması farkketmez cunku sıstem olarak bır araca 2ohm enj gereklı olup baglansa bile eger regulatör buharlaşmız fazı gazını dengeleyemesse enj gine problem yaşar .

    Prins,KEIN ENJ , BRC ENJ BU Konuda tamamen farklıdır enbüyük özellikleri selenoıd valf degildir,- tamamen gercek ENJ DÜR.

    sevgili m_kan teknik,
    prins keihin ya da brc enjektör selenid valf değildir de nedir ya da şöyle sorayım gerçek enjektör nedir? teşekkürler


    sorunun cevabını zaten kendınız vermişsiniz degerli ustam
    bır kaç marka harıc diger bunları yazdım diger enj çalışma mantıgı aç kapa musluk mısalı belırlı devirlerde off durumuna döşmektedir alt yazıdada belirtmişsiniz
    saygılarımla .


    sayın paliogo,
    enjeksiyon zamanı ve ohm kavramı biraz karışmış gibi anladım. yanılıyorsam benim hatamı düzeltin.
    eğer sorunuz şu ise "benzin enjeksiyon zamanı 1,8 ms olan bir araca 3 ohm luk enjektör takılırsa, ne olur?"
    3ohm luk bir valtek enjektör olarak düşünürsek 3,40 milisaniyeden aşağı çalışamayacağı için meme ucunu küçük seçmek gerekir. bu rölantideki silkeme sorununu çözer ancak üst devirde yetiştirmeme sorunu ortaya çıkar. meme ucunu büyük şeçer isek üst devir problemi çözülecek ancak rölantilerde silkelemeler hatta stop etmeler ortaya çıkacaktır. bu durumda en iyisi hızlı enjektör kullanmaktır.başka çözümler üretilmiştir. en sağlıklısı bu durum için hızlı enjektör kullanmaktır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: m_kan teknik

    quote:

    Orijinalden alıntı: KALE OTOGAZ

    quote:

    Orijinalden alıntı: m_kan teknik

    Hayırlı akşamlar öncelikle kandiliniz kutlar hayırlı geceler dilerim
    lpg enj 3 ohm 2 ohm 1 ohm valtek enj olarak örnek verirsek bu üç enj aralarındaki fark calışma hızı acık kalma süreleridir bu enj degerleri aktarım verileri belirli bir noktaya nufus etmektedir mın.acık kalma süresi ve max calışma acık kalma süresi olarak.
    örnek olarak
    3 ohm enj mın 2.5ms calışma durumuna sahipken 2 ohm enj 2.2 ms desdeklemektedir 1 ohm enj 2.0 ms calışa bilir
    lpg enj belli başlı bazı markalar bu konuda liderdir cunkü selenoid valf degildir ve istikrarını bozmadan mın degerden max cıka bilmektedir ama --selenoid valf-- aracın rpm degeri sıcaklık kullanım kosullarına göre enj nozul secımleri ıle calışa bilmektedir bu bazı enj nozul hatalı ıse ornek 5000 rpm 16 ms enj zamanı gördügü taktirde acık kalmaktadır .ve ya tam tersi rölanti halınde ıken araç
    lpg enj nekadar selenoıd valf olsada 3.2.1 ohm olması farkketmez cunku sıstem olarak bır araca 2ohm enj gereklı olup baglansa bile eger regulatör buharlaşmız fazı gazını dengeleyemesse enj gine problem yaşar .

    Prins,KEIN ENJ , BRC ENJ BU Konuda tamamen farklıdır enbüyük özellikleri selenoıd valf degildir,- tamamen gercek ENJ DÜR.

    sevgili m_kan teknik,
    prins keihin ya da brc enjektör selenid valf değildir de nedir ya da şöyle sorayım gerçek enjektör nedir? teşekkürler


    sorunun cevabını zaten kendınız vermişsiniz degerli ustam
    bır kaç marka harıc diger bunları yazdım diger enj çalışma mantıgı aç kapa musluk mısalı belırlı devirlerde off durumuna döşmektedir alt yazıdada belirtmişsiniz
    saygılarımla .


    sayın paliogo,
    enjeksiyon zamanı ve ohm kavramı biraz karışmış gibi anladım. yanılıyorsam benim hatamı düzeltin.
    eğer sorunuz şu ise "benzin enjeksiyon zamanı 1,8 ms olan bir araca 3 ohm luk enjektör takılırsa, ne olur?"
    3ohm luk bir valtek enjektör olarak düşünürsek 3,40 milisaniyeden aşağı çalışamayacağı için meme ucunu küçük seçmek gerekir. bu rölantideki silkeme sorununu çözer ancak üst devirde yetiştirmeme sorunu ortaya çıkar. meme ucunu büyük şeçer isek üst devir problemi çözülecek ancak rölantilerde silkelemeler hatta stop etmeler ortaya çıkacaktır. bu durumda en iyisi hızlı enjektör kullanmaktır.başka çözümler üretilmiştir. en sağlıklısı bu durum için hızlı enjektör kullanmaktır.

    peki ama hangi motor guruplarının benzin enjektörleri 2.5 ms altındadır yani piyasadakı 1.4 1.6 1.8 2.0 gibi ortalama 75 hp ila 140 hp arasındaki atmosferik motorların enjektörleri kaç ms dir ve 3 ohm lpg enjektörleri kaç ms hızlara kadar düşebilir, 0 dan 6000 rpm e kadar stabil çalışabilirmi, bu motorlar ile rahatlıkla başa çıkar ve sorunsuz kullanılırmı ?

    bunları şunun için soruyorum bir taraftanda piyasanın kaliteli kitlerini pazarlayan firmalar bir korku politikası sergiliyor işte benim enjektörüm şöyle kaliteli şu kadar hızlı vs.. yani benden aldığın verimi diğer kitlerden alamazsın diye

    bu ne kadar gerçekçidir bir pazarlama taktiğimidir yoksa gerçekten haklılık payı varmıdır bu arkadaşların

    saygılarımla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sengsm -- 6 Haziran 2013; 20:28:39 >




  • ustalar kayıp ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sengsm

    quote:

    Orijinalden alıntı: m_kan teknik

    quote:

    Orijinalden alıntı: KALE OTOGAZ

    quote:

    Orijinalden alıntı: m_kan teknik

    Hayırlı akşamlar öncelikle kandiliniz kutlar hayırlı geceler dilerim
    lpg enj 3 ohm 2 ohm 1 ohm valtek enj olarak örnek verirsek bu üç enj aralarındaki fark calışma hızı acık kalma süreleridir bu enj degerleri aktarım verileri belirli bir noktaya nufus etmektedir mın.acık kalma süresi ve max calışma acık kalma süresi olarak.
    örnek olarak
    3 ohm enj mın 2.5ms calışma durumuna sahipken 2 ohm enj 2.2 ms desdeklemektedir 1 ohm enj 2.0 ms calışa bilir
    lpg enj belli başlı bazı markalar bu konuda liderdir cunkü selenoid valf degildir ve istikrarını bozmadan mın degerden max cıka bilmektedir ama --selenoid valf-- aracın rpm degeri sıcaklık kullanım kosullarına göre enj nozul secımleri ıle calışa bilmektedir bu bazı enj nozul hatalı ıse ornek 5000 rpm 16 ms enj zamanı gördügü taktirde acık kalmaktadır .ve ya tam tersi rölanti halınde ıken araç
    lpg enj nekadar selenoıd valf olsada 3.2.1 ohm olması farkketmez cunku sıstem olarak bır araca 2ohm enj gereklı olup baglansa bile eger regulatör buharlaşmız fazı gazını dengeleyemesse enj gine problem yaşar .

    Prins,KEIN ENJ , BRC ENJ BU Konuda tamamen farklıdır enbüyük özellikleri selenoıd valf degildir,- tamamen gercek ENJ DÜR.

    sevgili m_kan teknik,
    prins keihin ya da brc enjektör selenid valf değildir de nedir ya da şöyle sorayım gerçek enjektör nedir? teşekkürler


    sorunun cevabını zaten kendınız vermişsiniz degerli ustam
    bır kaç marka harıc diger bunları yazdım diger enj çalışma mantıgı aç kapa musluk mısalı belırlı devirlerde off durumuna döşmektedir alt yazıdada belirtmişsiniz
    saygılarımla .


    sayın paliogo,
    enjeksiyon zamanı ve ohm kavramı biraz karışmış gibi anladım. yanılıyorsam benim hatamı düzeltin.
    eğer sorunuz şu ise "benzin enjeksiyon zamanı 1,8 ms olan bir araca 3 ohm luk enjektör takılırsa, ne olur?"
    3ohm luk bir valtek enjektör olarak düşünürsek 3,40 milisaniyeden aşağı çalışamayacağı için meme ucunu küçük seçmek gerekir. bu rölantideki silkeme sorununu çözer ancak üst devirde yetiştirmeme sorunu ortaya çıkar. meme ucunu büyük şeçer isek üst devir problemi çözülecek ancak rölantilerde silkelemeler hatta stop etmeler ortaya çıkacaktır. bu durumda en iyisi hızlı enjektör kullanmaktır.başka çözümler üretilmiştir. en sağlıklısı bu durum için hızlı enjektör kullanmaktır.

    peki ama hangi motor guruplarının benzin enjektörleri 2.5 ms altındadır yani piyasadakı 1.4 1.6 1.8 2.0 gibi ortalama 75 hp ila 140 hp arasındaki atmosferik motorların enjektörleri kaç ms dir ve 3 ohm lpg enjektörleri kaç ms hızlara kadar düşebilir, 0 dan 6000 rpm e kadar stabil çalışabilirmi, bu motorlar ile rahatlıkla başa çıkar ve sorunsuz kullanılırmı ?

    bunları şunun için soruyorum bir taraftanda piyasanın kaliteli kitlerini pazarlayan firmalar bir korku politikası sergiliyor işte benim enjektörüm şöyle kaliteli şu kadar hızlı vs.. yani benden aldığın verimi diğer kitlerden alamazsın diye

    bu ne kadar gerçekçidir bir pazarlama taktiğimidir yoksa gerçekten haklılık payı varmıdır bu arkadaşların

    saygılarımla

    Bu noktada Enjektörlerin delik çapları yani debileri üzerinde değişiklik yaparak sonuca ulaşabilirsiniz. Evet kullanılır.

    Kaliteli olarak biline kitlerin özelliği performans açısından bir miktar etkili olmakta ve malzeme ömrü daha uzun olmaktadır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sengsm

    sayın NECOOTOGAZ

    araç markası regülatör basıncı kullanılan meme ucu map basıncı benzin mili gaz milisaniyesi
    honda civic 2012- - -- 101--------- 2,0------- 35-------------- 2,9 -------------- 5,2

    tablodan bir örnek aldım buradaki örneğe baktığımda 2.9 ms benzin enjektörü olan bir arabaya 5.2 ms gaz enjektörü rahatlıkla olurmu yoksa olması gereken 2.9 ms benzin enjektör hızı ile çalışan motor gazda yakıt yapısı itibari ile 5.2 ms demi çalışmalı açıklarsanız sevinirim

    çok fazla soru soruyorum cevaplar için teşekkürler şimdiden


    Buradaki hedef benzin milisaniyesidir benzin milisaniyesinin hem gazda hemde lpg de degismemesi hedeftir gaz milisaniyesi de 5.1 diye sordigunuz olay enjektör meme ucu ölçüsünün etkisiyle bu aracin gaz enjektörlerinin acma kapama milisaniyesidir.arkadsslarin ve benim bahsettigim 3.40 milisaniye ye kadar acar dedikleri olayda gaz enjektörlerinin en erken açma zamanidir.
    Ve ben ilk cevabimda hangi araclarin 2.5 milisaniye altinda calistigini yazdim
    Ve piyasadaki cihaxlarin geneli 3ohm enjektör kullanir.bir tek prins ve brc nin enjektöru farkli calisir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sengsm

    sayın NECOOTOGAZ

    araç markası regülatör basıncı kullanılan meme ucu map basıncı benzin mili gaz milisaniyesi
    honda civic 2012- - -- 101--------- 2,0------- 35-------------- 2,9 -------------- 5,2

    tablodan bir örnek aldım buradaki örneğe baktığımda 2.9 ms benzin enjektörü olan bir arabaya 5.2 ms gaz enjektörü rahatlıkla olurmu yoksa olması gereken 2.9 ms benzin enjektör hızı ile çalışan motor gazda yakıt yapısı itibari ile 5.2 ms demi çalışmalı açıklarsanız sevinirim

    çok fazla soru soruyorum cevaplar için teşekkürler şimdiden


    Buradaki hedef benzin milisaniyesidir benzin milisaniyesinin hem gazda hemde lpg de degismemesi hedeftir gaz milisaniyesi de 5.1 diye sordigunuz olay enjektör meme ucu ölçüsünün etkisiyle bu aracin gaz enjektörlerinin acma kapama milisaniyesidir.arkadsslarin ve benim bahsettigim 3.40 milisaniye ye kadar acar dedikleri olayda gaz enjektörlerinin en erken açma zamanidir.
    Ve ben ilk cevabimda hangi araclarin 2.5 milisaniye altinda calistigini yazdim
    Ve piyasadaki cihaxlarin geneli 3ohm enjektör kullanir.bir tek prins ve brc nin enjektöru farkli calisir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sengsm

    sayın NECOOTOGAZ

    araç markası regülatör basıncı kullanılan meme ucu map basıncı benzin mili gaz milisaniyesi
    honda civic 2012- - -- 101--------- 2,0------- 35-------------- 2,9 -------------- 5,2

    tablodan bir örnek aldım buradaki örneğe baktığımda 2.9 ms benzin enjektörü olan bir arabaya 5.2 ms gaz enjektörü rahatlıkla olurmu yoksa olması gereken 2.9 ms benzin enjektör hızı ile çalışan motor gazda yakıt yapısı itibari ile 5.2 ms demi çalışmalı açıklarsanız sevinirim

    çok fazla soru soruyorum cevaplar için teşekkürler şimdiden


    Buradaki hedef benzin milisaniyesidir benzin milisaniyesinin hem gazda hemde lpg de degismemesi hedeftir gaz milisaniyesi de 5.1 diye sordigunuz olay enjektör meme ucu ölçüsünün etkisiyle bu aracin gaz enjektörlerinin acma kapama milisaniyesidirarkadsslarin ve benim bahsettigim 3.40 milisaniye ye kadar acar dedikleri olayda gaz enjektörlerinin en erken açma zamanidir.
    Ve ben ilk cevabimda hangi araclarin 2.5 milisaniye altinda calistigini yazdim
    Ve piyasadaki cihaxlarin geneli 3ohm enjektör kullanir.bir tek prins ve brc nin enjektöru farkli calisir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sengsm

    sayın NECOOTOGAZ

    araç markası regülatör basıncı kullanılan meme ucu map basıncı benzin mili gaz milisaniyesi
    honda civic 2012- - -- 101--------- 2,0------- 35-------------- 2,9 -------------- 5,2

    tablodan bir örnek aldım buradaki örneğe baktığımda 2.9 ms benzin enjektörü olan bir arabaya 5.2 ms gaz enjektörü rahatlıkla olurmu yoksa olması gereken 2.9 ms benzin enjektör hızı ile çalışan motor gazda yakıt yapısı itibari ile 5.2 ms demi çalışmalı açıklarsanız sevinirim

    çok fazla soru soruyorum cevaplar için teşekkürler şimdiden


    Buradaki hedef benzin milisaniyesidir benzin milisaniyesinin hem gazda hemde lpg de degismemesi hedeftir gaz milisaniyesi de 5.1 diye sordigunuz olay enjektör meme ucu ölçüsünün etkisiyle bu aracin gaz enjektörlerinin acma kapama milisaniyesidirarkadsslarin ve benim bahsettigim 3.40 milisaniye ye kadar acar dedikleri olayda gaz enjektörlerinin en erken açma zamanidir.
    Ve ben ilk cevabimda hangi araclarin 2.5 milisaniye altinda calistigini yazdim
    Ve piyasadaki cihaxlarin geneli 3ohm enjektör kullanir.bir tek prins ve brc nin enjektöru farkli calisir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • boş kalınca konuyu tekrar gözden geçirdim şimdiye kadar gelen cevaplardan anladığımı yazıyorum umarım yanlış anlamamışımdır

    örneğin 2 ms benzin enjektörü olan bir araç için seçilecek lpg aynı hızda olması gerekmiyor 3.5 ms hızındaki bir enjektörde bu anlamda çok rahat görevini yapıyor ( iyi bir montaj ve stabil bir ayar ile )

    peki bu fark olması gereken bir farkmıdır ( benzin enjektör hızı ila lpg enjektör hızı arasındaki hız farkı ) ayarları yaparken özelliklemi yapılır yoksa araç bunu tolere edebildiği içinmi o fark bırakılır yoksa yakıt farkından dolayı olması gereken bir ayarmıdır

    aracın benzin enjektörü 2 ms ise lpg enjektörü de 2 ms yeye ayarlanıp çalıştırılamazmı ?

    tüm bunları neden soruyorum inanın piyasada çok bilgi kirliliği var gidildiğinde bir yere doğru bilgiler alınamıyor

    bana istanbulda aracıma prins silverline olmaz diyenler oldu ( aracım 1.8 leon 125 hp ) gazı yetiştiremez illa khein enjektör takman gerekiyor diyen bayi ile karşılaştım tabi bunun yanında atiker ile yürüteceğine kesin emin olan hem prins hemde etiker bayisi olan bayi ilede karşılaştım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sengsm -- 8 Haziran 2013; 15:54:19 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sengsm

    boş kalınca konuyu tekrar gözden geçirdim şimdiye kadar gelen cevaplardan anladığımı yazıyorum umarım yanlış anlamamışımdır

    örneğin 2 ms benzin enjektörü olan bir araç için seçilecek lpg aynı hızda olması gerekmiyor 3.5 ms hızındaki bir enjektörde bu anlamda çok rahat görevini yapıyor ( iyi bir montaj ve stabil bir ayar ile )

    peki bu fark olması gereken bir farkmıdır ( benzin enjektör hızı ila lpg enjektör hızı arasındaki hız farkı ) ayarları yaparken özelliklemi yapılır yoksa araç bunu tolere edebildiği içinmi o fark bırakılır yoksa yakıt farkından dolayı olması gereken bir ayarmıdır

    aracın benzin enjektörü 2 ms ise lpg enjektörü de 2 ms yeye ayarlanıp çalıştırılamazmı ?

    tüm bunları neden soruyorum inanın piyasada çok bilgi kirliliği var gidildiğinde bir yere doğru bilgiler alınamıyor

    bana istanbulda aracıma prins silverline olmaz diyenler oldu ( aracım 1.8 leon 125 hp ) gazı yetiştiremez illa khein enjektör takman gerekiyor diyen bayi ile karşılaştım tabi bunun yanında atiker ile yürüteceğine kesin emin olan hem prins hemde etiker bayisi olan bayi ilede karşılaştım

    Benzin püskürtme milisaniyesi 2ms olan bir araca 3ohm luk bir enjektör yeterli degildir.
    Benxin milisaniyesi 2.5 ms nin üstü olan araclara 3 ohm luk enjektör destek verebilir sikintisiz.
    Benzin milisaniyesi 2.5 milisaniyenin altindaki araclarada daha hizli enjektor kullanilmasi gerekir.3 ohm luk enjektör yetersiz kalir
    Sizin aracinizin benzin milisaniyesi bunu servlse de sorabilirsiniz 2.8_3.2 arasindadir ve 3 ohm luk enjektor kullanilss a sikinti çıkmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: NECOOTOGAZ


    quote:

    Orijinalden alıntı: sengsm

    boş kalınca konuyu tekrar gözden geçirdim şimdiye kadar gelen cevaplardan anladığımı yazıyorum umarım yanlış anlamamışımdır

    örneğin 2 ms benzin enjektörü olan bir araç için seçilecek lpg aynı hızda olması gerekmiyor 3.5 ms hızındaki bir enjektörde bu anlamda çok rahat görevini yapıyor ( iyi bir montaj ve stabil bir ayar ile )

    peki bu fark olması gereken bir farkmıdır ( benzin enjektör hızı ila lpg enjektör hızı arasındaki hız farkı ) ayarları yaparken özelliklemi yapılır yoksa araç bunu tolere edebildiği içinmi o fark bırakılır yoksa yakıt farkından dolayı olması gereken bir ayarmıdır

    aracın benzin enjektörü 2 ms ise lpg enjektörü de 2 ms yeye ayarlanıp çalıştırılamazmı ?

    tüm bunları neden soruyorum inanın piyasada çok bilgi kirliliği var gidildiğinde bir yere doğru bilgiler alınamıyor

    bana istanbulda aracıma prins silverline olmaz diyenler oldu ( aracım 1.8 leon 125 hp ) gazı yetiştiremez illa khein enjektör takman gerekiyor diyen bayi ile karşılaştım tabi bunun yanında atiker ile yürüteceğine kesin emin olan hem prins hemde etiker bayisi olan bayi ilede karşılaştım

    Benzin püskürtme milisaniyesi 2ms olan bir araca 3ohm luk bir enjektör yeterli degildir.
    Benxin milisaniyesi 2.5 ms nin üstü olan araclara 3 ohm luk enjektör destek verebilir sikintisiz.
    Benzin milisaniyesi 2.5 milisaniyenin altindaki araclarada daha hizli enjektor kullanilmasi gerekir.3 ohm luk enjektör yetersiz kalir
    Sizin aracinizin benzin milisaniyesi bunu servlse de sorabilirsiniz 2.8_3.2 arasindadir ve 3 ohm luk enjektor kullanilss a sikinti çıkmaz


    verdiğiniz tüm cevaplar için teşekkürler

    burada kendi aracımı örnek vermemdeki amaç sadece örnekleme için aslında konuyu genele yaymaya çalışıyorum




  • peki işi bilen arkadaşlar ve sevgili ustalar markaların bildiğimiz kadarı ile enjektör teknik özellikleri nedir piysada bilinen markalar için soruyorum yani kaç tip enjektör var
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sengsm

    peki işi bilen arkadaşlar ve sevgili ustalar markaların bildiğimiz kadarı ile enjektör teknik özellikleri nedir piysada bilinen markalar için soruyorum yani kaç tip enjektör var

    lovato(landi),landirenzo, keihin, valtek, rail, mimgas, brc, romano, matrix bunlar aklıma gelenler. hepsinin değişik özellikleri vardır.
    Bilgileri yarın verebilirim kusura bakmayın
  • merhaba arkadaşlar

    benzin enjektörleri 1,8 ve 2,5 arasındaki araçlarda romano enjektörleride incelemek gerekiyor hızı ve kullanım ömrü.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.