Şimdi Ara

lpg ye en uyumlu araba hangisidir? (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
48
Cevap
1
Favori
59.467
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: delydolu34

    s.a arkadaşlar

    şunu unutmayın lpg taktırdığınızda onu nasıl kullanacağınızı bilmekte önemlidir

    LPG Lİ ARAÇLAR SÜREKLİ SU EKSİLTİR DİKKAT ETMENİZ GEREKEN İŞTE BUDUR. RADYATÖR SUYUNU SÜREKLİ KONTROL EDİN VE LPG Lİ ARAVCINIZA
    KEYİFLE BİNİN.

    KAZASIZ SÜRÜŞLER...

    Araç motorlarına uygulanan LPG sistemi ile su eksilmesinin birbiriyle hiç bir bağlantısı yoktur çünkü biri yakıt besleme sistemi, diğeri ise soğutma sistemidir. Ancak LPG uygulaması fakir karışım ile ayarlanmışsa motor hararetinde artış gözlemlenir. Motorun normal sıcaklığında çalışması için daha çok dolaşan soğutma sıvısının basıncı artar. Kapalı bir sistem olan soğutmada oluşan düzensiz basınç artışı sonucu radyatör kapağından dışarı antifriz-su karışımı sızabilir. (chevrolet klupten alıntıdır)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • üsdat beni araç atiker lpg li ve aracı aldığımda lpg li araç ilk defa kullanacağım için bir atiker yetkili servisine gittim ve lpg li araçta dikkat etmem gereken nedir dedim o da su eksiltir lpg li araçlar dedi ve bende belli aralıklarla baktım ve gerçekten araç su eksiltiyor. yani servis bana göre haklı. başka sistemlerde nasıl çalışır bilemem. prins brc gibi yani...
  • cotyora666 C kullanıcısına yanıt
    üsdat sen 10000 km yol yap (eğer aracın lpg li ise) ve motor kaputunu 10000 km sonra aç ve izlenimlerini bizmle paylaş. belki ben yanlış biliyrorumdur. saygılarımla
  • Her iki aracımda da lpg kiti olarak Brc kullandım. Önceki aracım Hyundai Admire 1.3 idi 30000 km lpgli olarak kullandım. Periyod bakımları haricinde baktığımda ne suyunda nede yağında göz ile görülür bir eksilme yapmadı.şimdi ki ibiza st aracıma taktıralı ise 2500 km oldu. Montajın hemen ardından su kabının havasını alarak (regülatör ısındıktan sonra) antifriz koydular. Çok şükür yine eksilme yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • delydolu34 D kullanıcısına yanıt
    lpg li araçta motor normalden daha sıcak çalışır,marka farketmez hepsi aynı ,aşırı bir eksilmede yapmaz arada kontrol etmek gerekir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İlginç bir durum oldu. Biraderin 2005 toyota corollasına lpg dönüşüm yaptırdık. Dönüşüm sonrası kalfa radyatör suyunu komple boşalttı musluk suyu koydu. Dedim ki antifriz niye koymadın?yazın yarı yarıya su koyuyoruz dedi. Oysaki hepsi musluk suyu oldu. Tokata geldik 300 km sonra plastik kapta su kalmadığına şahit olduk. Ekledik bir hafta sonra aynı durum oldu. Yine ekledik motoru çalıştırdık, radyatör kapağını açınca su biraz fışkırdı. Kapağı sıkıca kapattım. Plastik kapta su miktarına baktım full çizginin biraz üzerinde. 100 km kadar yol yaptık eksilme yok. Görünürde kaçak da yok. Bu işe çok şaşırdım. Benzinli iken bu durum olmamış. Aynı yerde ibizaya dönüşüm yaptık eksilme falan yok. Ama montaj sonunda usta plastik su kabından havasını aldı eksilen antfrizi tamamladı. Toyotaya yaptırdığımızda havasını almaya gerek yok demişlerdi, toyotalarda aynı sıkıntı olmaz diye belirtmişlerdi. Biradere çok mahçup oldum. Şimdi hararet yapsa conta yaksa halimiz duman. Sağolsun birader de sürekli kafama kakıyor. Bir de üstüne klima borusunu tutan vidanın somunlarını takmayı unutmuşlar. Önemli değil ama gelde anlat.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ben 3000-4000 km de bir yarım litre veya bir litre kadar su koyuyorum. inş. kimsenin arabası bozukmasın herkes keyfini çıkarsın aracının.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: delydolu34

    ben 3000-4000 km de bir yarım litre veya bir litre kadar su koyuyorum. inş. kimsenin arabası bozukmasın herkes keyfini çıkarsın aracının.

    Bahsettiğim Toyota corollada su eksiltme işini çözdük. Radyatör hava yapmş. Radyatör kapağını açtık. Aracı rolantide çalıştırdık. Havalandırmayı sıcak ta ve son kademede çalıştırdık. Motor fanı çalıştı. Radyatördeki su hareketlendi. Eksildikçe plastik taşırma kabına su koyduk. Yaklaşık 500 km yol yaptık. Eksiltme yok. Önceden 2 kez 300er km yol yaptığımızda plastik kapta su kalmamıştı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.