Şimdi Ara

Lumia üst ürün gönderimi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
156
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,

    Servise gönderdiğim lumia 625 yerine 735 gönderileceğini öğrendim microsoft'tan. Teleservice ile mail yoluyla iletişime geçtiğimde cihazın son kontrollerinin yapıldığını söylediler. Değişim imei'sini sorgulayınca kayıt bulunamadı deniyor. Bu durumda bana verilen cihaz kutulu aksesuarlı değil galiba.

    Bugün sağolsun forumda bi arkadaştan aldığım mail sistemi ile mail yolladım. 20 iş gününü geçtiği için üst ürün/muadil ürün isteme hakkımın kutulu ve aksesuarlı ürün gönderilerek karşılamaları gerektiğini belirttim. Boran danışmanlık üzerinden açılmamış kutulu aksesuarlı 735 istediğimi, olumlu görülmezse hakem heyetine ve notere dilekçe verip para iadesi istediğimi belirttim.

    Sizce boran danışmanlıktan kutulu ürün alma şansım var mı, buradan ürün almam ne kadar sürer? Şuan gönderecekleri cihazın sıfır kutulu cihazdan bir farkı var mı? Sizce nasıl bir yol izlemem gerekli. Değişim cihazı teleservice'nin eline ulaşmış son kontrolleri yapılıyormuş.

    Şimdiden teşekkür ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Hadi gene iyisin hatta bayaa iyisin
  • Şekilsiniz ya kullanıcısına yanıt
    Sorma ya garantinin bitmesine üç ay kala ilaç gibi geldi . Bazen diyorum 625 yerine 735 yollamışlar hazır bir de kutulusunu arıyorsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: manasizadam

    Sorma ya garantinin bitmesine üç ay kala ilaç gibi geldi . Bazen diyorum 625 yerine 735 yollamışlar hazır bir de kutulusunu arıyorsun

    Doğru diyorsun tadını çıkar bırak kutuyu
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.