Şimdi Ara

İPHONE 11 Pixel Hatası ürün iadesi / Değişim Hk. YARDIM

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
43
Cevap
0
Favori
1.588
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 15 gündür falan iphone 11 telefonumun garantisi ile uğraşıyorum Apple görüyorum ki artık eski kaliteli o apple değil en azından Türkiye'de yaklaşık 9 yıldır aktif olarak apple ürünlerini kullanıyorum her yenisi çıktığında almışımdır Telefonum ilk olarak üst köşesinde sarıleke gibi şeyler çıkmaya başladı ben ekran yanması diye vermiştim sonra ekran değişimi oldu falan 5-6 ay geçtikten sonra tekrar belirdi ekranın ortalarında ama bu sefer tekrar gittim servise gösterince piksel bu dedi piksel hatası diye yazdılar ama bu sefer ücretli ekran değişimi seçeneği sunuldu bana kabul etmedim ve telefonum 2 sene garantliyken garantiden de düşürdüler telefonu ekranda ki kılcal çiziklerden miş fotoğrafları paylaşıcam şimdi hadi diyelim bu kılcal çizikler var bunun ekran koruyucusunu ben satın almak zorundamıyım kutudan çıkmıyorsa ? yasal haklarımı kullanıcam dedim ukala bi şekilde avukatlarımız var bizimde de dedi eyv dedim çıktım sizce kazanırmıyım thh yada mahkemede

    ilk şikayet başvurum
    İPHONE 11 Pixel Hatası ürün iadesi / Değişim Hk. YARDIM

    Ekran değişimi yapıldığına dair belgesi
    İPHONE 11 Pixel Hatası ürün iadesi / Değişim Hk. YARDIM

    2. kez yaptığına dair başvuru belgesi ve piksel hatası
    İPHONE 11 Pixel Hatası ürün iadesi / Değişim Hk. YARDIM
    İPHONE 11 Pixel Hatası ürün iadesi / Değişim Hk. YARDIM

    İPHONE 11 Pixel Hatası ürün iadesi / Değişim Hk. YARDIMİPHONE 11 Pixel Hatası ürün iadesi / Değişim Hk. YARDIM



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi WizardArms -- 13 Ocak 2022; 13:54:53 >







  • Yanlış hatırlamıyorsam aynı arıza 3 kez tekrarlanırsa para iadesi veya yeni ürünle değişim hakkınız oluyor. Eğer 6 ay içinde tekrar ederse muhtemelen para iadesi veya ürün değişim hakkınız doğar, firma kabul etmezse söylediğiniz gibi tüketici haklarına gidebilirsiniz. Şikayet süreci başladığı andan sonra garantinin bitmesi önemli değil, garantinin bitişine 1 gün kala bile işlemleri başlatsanız sorun olmaz.

  • donanımcı123 kullanıcısına yanıt
    İPHONE 11 Pixel Hatası ürün iadesi / Değişim Hk. YARDIM

    telefonu şimdi geldi dediğiniz gibi yapıcam ilgi alakanız için teşekkür ederim

  • ++++

  • Yazık ya insanları ne hale düşürüyorlar. Benim ağzım fena yandı inşallah siz hakkınızı alırsınız

  • Bilirkişi incelemesi istendi diye değiştirmişlet durumu
  • WizardArms kullanıcısına yanıt

    Hangi servisle muhatapsınız?Apple’ın kendisiyle mi yoksa yetkili diğer servislerle mi?

  • Hakem heyeti ile büyük olasılık lehinize sonuçlanır ancak burada firma karara itiraz ederse yada bedelden dolayı tüketici mahkemesine direk giderse konu büyük ihtimal iyi
    bir avukatınız yoksa kaybederseniz, üründe malum sizinde aslında bildiğiniz ya tutarsa değişim olursa diye uğraştığınız üzere kullanımınız kaynaklı bir durum yaşanmış, film koruyucu vb kullanmamak en doğal hakkınız, dediğiniz gibi ürün kaynaklı bir sorun olsaydi bir çok kişiden yaygın bir şikayet olurdu, 11 serisi için böyle yaygın bir şikayet yok…



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maaart -- 10 Ocak 2022; 22:54:31 >
  • plateau kullanıcısına yanıt
    Troy Malesefki Allahın cezaları
  • maaart M kullanıcısına yanıt
    İphone 11 in belirli bi kısım serisi için ekran değişim programı var hatta benim telefonumun ekranı birkez değiştiği için o programda dahil olup olmadığı gözükmüyor ama yabancı forumlarda okuduklarım sık yaşanılan problem gibi duruyor piksel yada ekran yanması umarım mahkemeye uzatmazlar ama avukatım işinde iyidir size bişey sorucam şuan kullandığım pikselli iphonemim garantisi mart 2022 de bitiyor
    diyelim ki değişim kararı çıktı ve şirket bana yeni bir iphone11 verdi yeni iphone 11 in garantisi olucak mı ?
  • değişim yapılınca yeni cihaz kalan garanti süresi içerisinde değerlendiriliyor baştan sıfırdan garanti başlamıyor...

  • quote:

    Orijinalden alıntı: maaart

    değişim yapılınca yeni cihaz kalan garanti süresi içerisinde değerlendiriliyor baştan sıfırdan garanti başlamıyor...

    Kutulu değişim yapılırsa garanti baştan başlıyor.

  • Lord Cruiser L kullanıcısına yanıt

    bana kaldığı yerden devam ettirdiler... hem telefon için hemde benzer sorunu yaşadığım elektrikli süpürge için...

  • maaart M kullanıcısına yanıt
    Yani benim durumun ne zaman sonuçlanacağı kesin değil belki en az 1 ay beklemem gerekecek şubatta karar elime geçti diyelim 1 ay mı garanti verecekler 😂 martta bitiyor çünküm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi WizardArms -- 12 Ocak 2022; 11:29:46 >
  • maaart M kullanıcısına yanıt

    İphonle’larda ayarlardan hakkında kısmındaki garanti sorgulama yerindeki tarih geçerliydi. 3 kere kutulu değişim yaptım ve yine uğraşıyorum. 3 kere yaptığım cihazların garantisi baştan başlamıştı.

  • Lord Cruiser L kullanıcısına yanıt
    Mevzuat ilk satış tarihi diyor, Apple jest yapıp baştan mi başlatıyor, ayrıca dediğim gibi daha önceki değişim cihazıma benim sıfırdan başlatmadılar
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.