Bildirim
Lütfen Bakın Fikirlerinize İhtiyacımız Var (2. sayfa)
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Kaportası kolayca değiştirilebilir olsun. Ve kaporta parçaları hazır boyalı olarak satın alınabilsin.
Yani ben bir kaç klipsi vidayı sökerek kapı sacını değiştirebileyim.
Ya da aracın boyası soldu. Komple parçaları sökeyim, servise vereyim, yerine hazır boyalı olanları alıp aracıma takayım, eskiler de boyanabilir olsun, gelsin onları başkası alsın gibi gibi gibi.
Veya sıkıldım renginden. Başka renk parçalar taktım ve aracım artık siyah oldu.
Bu kaporta parçaları mümkünse plastik olsun.
İkinci el piyasası derinden sarsılır.
Yok efendim avuç içi kadar boya var, yok belden aşağı boyalı, değişeni yok gibi terimler tarih olur.
Sadece "istetmesi, işletmesi (stepne) kullanılmamış" terimine bir çözüm bulamayız. O da olsun, katlanılır. -
Kpaporta fikrini değerlendirmek lazım, boya için ne zahmetler gerektiğini düşünerek. hatta aracın kaporta dışındaki mtetal aksamının da boya ihtiyacını ortadan kaldırmak önemli bir inovasyon olur.
hiç olmayan, temeli tamamen fikirsel olan : icat : yeni bir elk depolama yöntemi
olanı geliştirme, amaca daha uygun yapmak, özelliğini arttırmak : inovasyon : akünün kaporta şasi olması
olanı değiştirmeden olduğu gibi alıp olması gerektiği yerde bırakmak : hiçbişey : paslı kaportayı boyatmak
Ayrıca bagajı iptal edip arka koltuk daha arkaya alınabilirse bagaj ihtiyacında bu koltuk öne alınabilir. Boş bagaj yüzünden iç hacim daralmamış olur.
Cng ye geçiş gaz türbini kullanımı vb de atlanmamalı
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi karafetva -- 26 Mart 2015; 11:12:11 > -
Sayın Ji EndoJi
Pek ilgilenemedik ama sen de ilgilenmiş görünmüyorsun?
Sadece sorunu çözmek değil kaliteli tartışmalar yapmak gerekir.
Bu damp olayını bilmeyenlerin araştırması gerekir. Araçların engebeler karşısında stabilitesini arttırmak için süspansiyonun geliştirilmesinin yolları aranmalı.
Süspansiyon yay ve damper. Yay denge noktasına çağırır, damper da salınımları azaltır kabaca. Yalnız bu damper tekerin tümseğe teması/çarpması anında darbeyi araca ileterek direk aracın sarsılmasına sebep olmakta. Yani yaydaki esnemeye müsade etmeden direk darbe ile etkileşime girmekte. Bu durumu azaltmak için bu anlarda genişleyen piston delikli damper düşünülebilir. Ve ya damper piston deliği zaten geniş olur ve bir çarpma vb salınım başlangıcından sonra delik daralır.
Daha farklı çözüm ise engebenin yol haritası/kamera tarafından tesbiti ve önceden süspansiyonun hazırlanması. Yol şekline kendisini uyarlayan süspansiyon...
Eski bir lada düşünülünce uçuk fikirler ama yapıldığında ise arttırılmış hayat kalitesi...
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X