Şimdi Ara

Lutfen PM uzerinden ilettigim sorunuma cozum bulun.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
0
Favori
2.435
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sayin TurkNet Destek, burdan konu acarak dikkatinizi cekemk istemezdim ama lutfem PM uzerinden size ilettigim sorunuma donus yapin. Belki calisma presibiniz ilk konulara donus yapip daha sonra pm ler ile ilgilenmektir bilemiyorum ama lutfen en kisa zamanda donus yapin.



  • Merhaba, benimle paylaştığınız bilgileri kayıt içerisine ekleyebilir misiniz? Arkadaşlarım yapa - vae arasında hız farkının yarı yarıya olması durumunda altyapı kaynaklı sorun yoksa vae geçişinizi yapacaktır.

    Bu işlem biraz zaman alabilir. Arkadaşlarım kontrollerini tamamladıktan sonra bilgi verecektir.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Destek kaydima ekledim size ilettiklerimi ama destek kaydima 24 saati aşkın süredir dönüş yapılmıyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, benimle paylaştığınız bilgileri kayıt içerisine ekleyebilir misiniz? Arkadaşlarım yapa - vae arasında hız farkının yarı yarıya olması durumunda altyapı kaynaklı sorun yoksa vae geçişinizi yapacaktır.

    Bu işlem biraz zaman alabilir. Arkadaşlarım kontrollerini tamamladıktan sonra bilgi verecektir.
    hocam devre numarası 8825249267 olarak gözüküyordu şimdi oim de o kısım da kayboldu internete acil ihtiyacım var yardımcı olur musunuz dsl ışığı hala yok.
  • Yaxis kullanıcısına yanıt
    Merhaba, konuyu arkadaşlarıma bugün ilettim. Sizi aradıklarını ulaşamadıklarını iletti. Arkadaşlarım sizinle tekrar iletişime geçerek geçiş için onay alacaklar.
  • Evet ulaşamamışlar fakat şuan müsaitim. Lütfen bugün içerisinde tekrar arayınız. Hatta sesli onay gerekmiyorsa burdan ve oim üzerindeki konuşma üzerinden onay verdiğimi belirttim zaten.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yaxis -- 27 Mart 2020; 14:17:47 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Invisible Pink Unicorn kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hizmetiniz online durumdadır. Hat üzerinde sık sık kopma sorunu olabileceğini düşünerek arızanızı saha ekiplerine ilettik. Gelişmeleri sizinle paylaşacağız.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • 29/03/20 tarihinde saat 00.20 civari internet baglantimiz vdsl olarak kesildi. OIM uzerinden teknik detaylara baktigimda ADSL olarak degistigini gordum baglantimin. Modem arayuzunden kullanici adi ve sifreyi turknet_AD ye girince baglantim tekrar saglandi ama VSL hizmeti calismiyor. Bunun nedeni hakkinda bir bilginiz varsa tarafimi bilgilendirirseniz sevinirim.
  • Yaxis kullanıcısına yanıt
    Merhaba, VAE geçişi için telefon satışınız onaylandı, internet satışınızıda girdik. İnternet satışınızda onaylandığında VDSL olarak paketinizi kullanabilirsiniz.
  • Anlıyorum Teşekkür ederim, peki internet satisim ne zaman onaylanır tahmini olarak?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, VAE geçişi için telefon satışınız onaylandı, internet satışınızıda girdik. İnternet satışınızda onaylandığında VDSL olarak paketinizi kullanabilirsiniz.
    Genel internet kesintileri ile ilgili firma açıklama yapacak mı, özür dileyecek mi sayın yetkili

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, VAE geçişi için telefon satışınız onaylandı, internet satışınızıda girdik. İnternet satışınızda onaylandığında VDSL olarak paketinizi kullanabilirsiniz.
    Genel internet kesintileri ile ilgili firma açıklama yapacak mı, özür dileyecek mi sayın yetkili

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Başkaları mağdur olmasın, sizde BTK veya Cimer üzerinden şikayet edebilir misiniz lütfen.
    tuketicisikayet.btk.gov.tr
    BTK Tüketici Şikayet Bildirim Sistemi
    https://tuketicisikayet.btk.gov.tr/tsys/giris.html
  • Yaxis kullanıcısına yanıt
    Merhaba, net bir süre bilgisi veremiyoruz. Ancak önceliğini bugün de arkadaşlarıma ilettim. Gelişme olduğunda bilgi vereceğiz.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Anlıyorum, online eğitime gectigim için biraz daha önemli benim için o yüzden sormuştum. Yine de teşekkürler

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Phenoll P kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşanan genel arıza için özür dileriz. Tekrar yaşanmaması için gerekli çalışmaları yaptık.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Vae altyapısına geçişimi yaptiniz teşekkürler ama bir şeyler ters gidiyor. Yüksek hizli paketinize geçtiğim halde 10mbps indirme alıyorum?
    PM de detayları da verdim, kontrol ederseniz sevinirim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yaxis kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arızanız için saha ekipleriyle iletişim halindeyiz. Çalışmaları tamamlayarak bilgi vereceğiz.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Ekipler sözde gelip teyit yapmışlar ve sorun müşteri kaynakliymis, benim ne yapmam gerektiğini söyler misiniz? Daha zile basmadan nasıl geldiklerini de anlamadim zaten. Ttden nefret ediyorum..

    Devre Numarası 8824126xxx
    Durum Kullanıcı 20 saat 35 dakika ONLINE
    Fiziksel Durum (VAE) KAPALI
    Santral ULUCAMİ-42
    Ip Adresi 100.xx.xxx.xx
    Modem Buluşma Modem Buluşmuyor - VDSL
    İndirme Hızı 0 Mbps
    Yükleme Hızı 0 Mbps



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yaxis -- 5 Nisan 2020; 13:55:4 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yaxis kullanıcısına yanıt
    Merhaba, Telekom ekipleri bize bildirim yapmışlar ama arıza kaydınızla ilgili çalışmalar devam ediyor ve yakından takip ediyoruz. Gelişmeleri paylaşacağız.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.