Bağırıp çağırmakla bazen işler halolur ama kaç gün olmuş cihazı alalı.
Doğrusunuz ama bakınsana dinLememişLer biLe burunLarı havada... MuhtemeLen ya sattıLar yada o boLumdeki eLeman kuLLandı. Yani hem jeLatini kutusu acık teLefon satıyorLar hemde jeLatini acıLmış aLamayız diyorLar... Hakkın hukukun yerini buLacağı biLsek kesinLikLe doğru söyLüyorsunuz ama biLiyoruzki bunLar birbirini koLLar korur oLan masum tüketiciye ve parasına oLur...
quote:
Orjinalden alıntı: Chenk
arkadaşlar, nasıl akıl veriyorsunuz ,saçmalamayın. Tüketci heyetine de gitse aynı şey olacak. Yine ürün servise gidecek.
Bizde ondan şüpheLeniyoruz sanki gosterdiği teLefonu vermemiş, arkadaş kasaya gidince başka bir teLefonLa değiştirmiş gibi geLiyor bize. Bir bit yeniği var gibi. Arkadaşta bundan şüpheLenmiş ustuneusteLik cizikLeri de farkedince... AcmamaLarı Lazım jeLatini sokmemeLeri Lazım ama...
bi arkadaş eleman kullanmış olabilir demiş.öyle bişeyden bende şüphelendim.zira eleman telefonu çok iyi biliyodu.mmc kartı takmak zordur yardımcı olayım dedim falan dedi.bencede bi açılmış paketi bi süre kullanmış ve onu bana vermiş olabilir.gerçi bir paketi açıp kullanmaya hakkı varsa onu bana satmasına gerek de yok.öte yandan öyle bi hakkı yoksa eğer birine mutlaka açılmış paketi satıp kurtulması gerekecekti.bu nasıl iş anlayamıyorum.3 günde bir gidiyorum o elemanla yüzleşmek için ama bulamadım.adını falan öğrenip şikayet edicem mağzya.öte yandan illa servise gitmesi gerek diyen arkadaş haklı bana da öyle dediler ama ben bundan bir sonuç çıkacağına inanmadığım için istemedim.çünkü gitse ne değişecek?zaten değişim, iade yapmıyolar.öyleyse servise vericemde nolacak?cihazın sağlam olduğunu söyleseler nolucak ki?sağlamsa geri alırız demiyorlar ki.sadece oyalamak için servise bırakın diyorlar.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme