arkadaşlar 3 yılda bir aldığım için ben bu cep tel olayında çok bilgisizmim lütfen yardım edin.eski ceptelim bozulunca 10 gün önce çarşi mağzasından nokia6260 aldım.karton kutusunun üstünde naylon jelatin ambalaj vardı.ben kasaya ödeme yapıp döndüm birde ne göreyim satıcı paketi açmış telefona mmc kartı takıyo.ortada jelatin ambalaj falan yok.dedimki niçin bensiz açtınız?ben nerden bilicem bu kutunun açılmamış bir paket olduğunu?belkide kullanılıp iade edilmiş?o da dediki zaten ellerinde bi tane varmış.parayıda ödemiş bulunduğum için eve döndüm ama içime kurt düştü.baktım tel. in üstünde(şarj cihazı takılan yer civarı) 4 tane küçük derin çizik var.içimdeki kuşku dahada arttı.sonra mesaj atarkenki ayarlar değiştirilmiş sözlük konumuna getirilmiş.şarjı bitene kadar oynadım sonra şarj yaptım.hemen 50 dakkada şarj oldu.oysa satıcı adam ilk 15 saatte şarj olur demişti.garanti belgesinide satıcı yanımda yazmadı.ben geldiğimde zaten onaylıydı.üstünde ne tarih var ne de benim adım var.ayrıca telefon oyun oynarken birkez kitlendi.mağzaya gidip değişim yada iade istediğimi söyledim(başka renk alıcam dedim) jelatin ambalaı açık diye reddettiler.oysaki idefixete falan yazdığına göre ürün ekrandaki şeffaf koruma bandı duruyosa iade alınıyor.bunlar normalmi?satış koşulları ve garanti olayı falan?yoksa bana kullanılmış tel.mu verdiler?şimdi ne yapabilirim??lütfen bilgisi olan arkadaşlar cevap verirse çok sevinirim.
Sayın LebeLLe, Zaten 1hafta icerisinde mazaret beLirtmeden iade edebiLme hakkınız var. Eğer ekrandaki jeLatini cıkarmadıysanız yarin gidin ve değiştirin yada iade edin. Sorun cıkartacak oLursa durumu izah edin yardımcı oLamazLarsa yada umursamaz kaba tavırLar takınırLarsa gerekLi departmanLa konuşmak istedğinizi amirini faLan cagırın. Dahada gerginLeşirse şayet Resmi kurumLara baş vuracağınızı söyLeyin. Sonuna kadar hakLısınız. Size acıLmamış kutu vermek zorundaLar! Sizin rızanız oLmadan acamazLaR... Hakkınızı arayınız! BiLginize...
dostum içine dahda kurt düşürmek sitemem ama bunda bi puştluk var malesef çarşıdan böle bişi beklemezdim ama 4 derin çizik sonra adamların kafalarına göre hareket etmeleri sana biraz kakalamışlar gibi geldi bana ve parayı versende vaz geçtim dedinmi derhal geri iadesini yapmak zorundalar ben saat almıştım ordan bozuk çıktı gittim verdim değişitrin bunu dedim adamlar dedi işte servis çok yoğun firmadan saat gelmedi zart zurt çok üsterine gittim ters konuştum her gün aradım artık tellere çıkmıoları şerefsizler sonunda gittim bi hışınla tamam alalım saati teknik servise götürelim size haber vericez dediler yine eyvallah dedim en osnunda aradılar tamiri yapılamıyormuş en kısa zamanda gelebilirseniz geri iadesini alalım dediler ve iyade ettim keşke ilk başta vaz geçseydin ve almıyorum deseydin bak çokta dikkatli temkinli davranmışsın halbuki ilk başta keşke bu tutumunu sürdürseydin parayı verdin diye ille almak zorundasın diye bir şart yok neyse garanti konusunu bir araştır aldığın yere git ve onlarla görüş bütün şikayetlerinide belirt kem küm ederlerse teli aldığın anda kasadaki kişiyi hatırlıosan onu bul ve onu şahit göster çiziklere falan sen yaptın derlerse gönül ister daha fazla yardımcı olabilmek ama benimde elimden bu kadar geliyor umarım sorunu çözersin saygılar sevgiler
arkadaşlar önce ilginize teşekkür ederim.ben telefonu alalı 7 günü geçti.çarşı mağzasında genel olarak 30 gün içinde değişim yapılıyor ama bu cep telleri için geçerli değil gibi çümkü bana kabul etmediler.aslında dedikleri şey çok saçma.kartonun üstündeki jelatin ambalaj açık diye geri alamazlarmış.onu açan satıcı garanti belgesi kutunun içinde bu yüzden açtım demişti(bu doğrumu?garanti belgesi kutunun ambalajl içindemi oluyor?bunu bilmem çok önemli mesela).yani bu demek oluyorki garantiyi onaylatmak için jelatin ambalajın açılması gerekiyor.şu halde garanti kartını onaylatan hiçkimse geri iade yapamazki zaten?çok saçma.iyce sinir oldum.kardeşim diyorki eğer çizik falan var dersem hiç geri almazlarmış.bütün çarşı mağzalarını dolaşıp rengini değiştirmek istiyorum hediye almıştım bu renk istemedi de bi şansını dene diyor.napıcağımı şaşırdım.
illa garantiyi imzalaması geekmiyor kesytikleri faturada garanti yerine geçer ÇARŞIDAN ALIŞVERİŞ YAPMAZDIM YİNEDE YAPMAYACAĞIM İYİKİDE YAPMAMIŞIM .BOYNER BU T-BOX GİBİ K.ÇININ ARASINA KAÇAR SONRAAAA
Götür aldığın yere geri ver. Bu ne kepazelik yau. Kime sordunuzda ambalajı açtınız demedinmi? Belki hediye edeceksin telefonu kendin kullanmayacan.
Parayı ödemen sorun değildi kredi kartını iptal ettirebiliyorsun. Keşke o an almıyom deyip çıkıp gitseydin.
Alınan Ürünü kutusunun içeriğini eksiksiz bi şekilde götürürsen tüketiciininn para iadesi ; kusurlu malın fiyattan düşürülmesi gibi hakların var.....
budan da yaziyim 175 Ticaret bakanlığının tüketici hakları telefonu ara bi danış ama sonuna kadar haklısın kesinlikle almak zorundalar....
SevgiLi lebelle, Sorun haLedildi mi? Bizi de biLgiLendirebiLirsen seviniriz? Merak ediyorum acaba ne dediLer, naptıLar?
kardeş valla geçmiş olsun dicemde olmuş zaten.ya abicim herşeyi geçtimde madem en ufak şüphe duydun bi telefonun sagına soluna iyice baksaydın.bence sonuna kadar ugraş ama fazla zaman kaybetme,sonuçta belli bi iade gününe kadar oyalayıp iadeyi kabul etmezlerse hiçbiryerede itiraz edemezsin
mağzaya tekrar gittim ama bi sonuç alamadım.aynı şeyi söylüyorlar.açılmış paketi iade veya değişim yapmıyorlarmış.bu sefer başka bi çarşı mağzasına gittim hediye olarak cep tel alıcam ama ya beğenilmezse değiştirme yaparmısınız diye sordum.1-2 gün içinde getirirseniz olur dediler.bundanda anladığım bana sattıkları öyle birinin kurcalayıp hemen geri getirdiği bir tel di heralde.genpaya tel.ettim(boynerde genpa standından almıştım) onlarda çok kurnaz ve kötü niyetliler.adımı, nerden aldığımı cihazın imei nosunu falan soruyolar(söylemedim) ama asla benim sorularıma yanıt vermiyolar.niyetleri yardımcı olmak falan değil.sadece boynerden aldığımı belirtmiştim bu bile onlara yetti.hemen onları korur şekilde konuştular.bir arkadaş neden ilk baştan itiraz etmedin, kurcalamadın diye sormuş.ilk aldığım anda sanki basiretim bağlandı ne bileyim bende çok pişmanım kızıyorum kendime.eve geldiğimde akşam olmuştu elektrik ışığında çizikleri hiç fark etmedim.(çizikler şarj cihazı takılan yerde arkada ve yanlarda objektifin olduğu yerde 1 cm kadar derinlikte 4-5 tane)birde telefonu ilk alınca ilk önce nasıl çalıştığına baktım.çizikleri ancak 3 gün sonra dikkatimi çekti.zaten başka şeylerde var fark ettiğim.ilk şarjın çok kısa sürmesi, mesaj yazarken ilk olarak sözlük modunda olması(öyle olması normalmi?standart hali değil biri kişiselleştirmiş gibi)ayrıca bir arkadaşın önerdiği gibi 175i de aradım.bilirkişi atanacakmış teknik servise gidecekmiş falan filan.genpada öyle dedi.teknik srvise bırakaymışım.neden bırakayım ki fark ettiğim bir arızası yok çizikler var.günlerce orda daha beter kurcalayacaklar daha beter çizilecek ve daha çok kullanılmış olacak.sanki sanıyolarki ben bir yerini kırdım bozdum o yüzden geri vermek istiyorum.hiçbir sonuç çıkmayacağını anladım.gidip bana tel.i satan satıcıyı bulup(o hergün orda değil.dönüşümlü çalışıyorlar) bir hesap sormayı düşünüyorum.ayrıca mağzanın şikayet servisine başvurup şikayetçi olacağım.yapabileceğim birtek bu var gibi.
KARDEŞ GERİ ALMAK ZORUNDALAR. 1 HAFTA İÇİNDE HER NE NEDENDEN OLURSA OLSUN GERİ VEREBİLİRSİN. SONUNA KADAR UĞRAŞ BIRAKMA PEŞİNİ. VERENE KADAR UĞRAŞ SONRADA GEREKİRSE MAHKEMEYE VER.
GERİ VERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
tüketici mah. baş vur enson çare ama senin hakkını vermek zorundalar bunu unutma...
arkadaşlar geri almıyorlar, nasıl geri vereyim.ben tel.i alalı bir haftayı geçti(13 gün oldu).ne zamandır geri vermeye uğraştım.tüketici mahkemesi falan olayı için telefonu teknik servise vermem gerekiyormuş.bilirkişi atanıp incelenecekmiş falan filan.sonuçta ne elde edilebilir ki?bilirkişi neye bakacak?neyi inceleyecek?telefonu benden önce bir kullanan olduğunu ve çizikleri onun yaptığını nasıl kanıtlayabilirim?bakan kişi ne anlayacak?ancak telefon daha beter kurcalandığıyla kalır.boyner veya genpadan bir torpil falan olsa belki bişey yapabilir, bilemiyorum..
geçmiş olsun arkadaş gazığı sokmuşlar moralini bozmak istemezdim.
bu ne kepazelik yaa, jelatin açılmış paket geri almıyoruz diyolar ama onların elemanları açıyo zaten jelatinleri...olmaz böle kardeşim, senin elemanın açıyosa kimseye danışmadan bu jelatini, bal gibi alıcaksın...o zaman aldığmız hiçbişeyi geri veremicez öle mi bi kendini bilmez jelatini kafasına göre açıyo die....
arkdaş bence bunları mahkemeye ver... hem jelatin açık geri almıoz diolar, hemde kendi adamları gidip, jelatini kendi başına açıyo. OLMAZ BÖLE ŞEY ! ! !
Sonuna kadar uğraş ,çarıs büyük bişey değilmi nasıl yapıyolar böyle bişey.
artık olan olmuş.ya telefonunla barışık ol ya da sende başka birini kazıkla
@lebelle
"onlarda çok kurnaz ve kötü niyetliler.adımı, nerden aldığımı cihazın imei nosunu falan soruyolar(söylemedim)"
bu ne demek yaa! Burada 100 defa yazdık, adamların prosedürünü hala anlatamadık.
Bakın ; telefonu aldınız mağazadan çıktınız 5 dk. sonra geldinizde telefon 2. el olur ve tüm iade prosedürü tüm üreticiler ve mağazalar için aynıdır.
Önce cihaz servise girecek. Daha sonra uygun raporu gelince sorunsuz alacaklar. Servise bırakmadığın sürece aglar durursun. Cihaz değişimini her zaman servis yapar çünkü.
Şimdi dediğimi yap ve servise cihazı götür. Sevgiler.
quote:
Orjinalden alıntı: lebelle
mağzaya tekrar gittim ama bi sonuç alamadım.aynı şeyi söylüyorlar.açılmış paketi iade veya değişim yapmıyorlarmış.bu sefer başka bi çarşı mağzasına gittim hediye olarak cep tel alıcam ama ya beğenilmezse değiştirme yaparmısınız diye sordum.1-2 gün içinde getirirseniz olur dediler.bundanda anladığım bana sattıkları öyle birinin kurcalayıp hemen geri getirdiği bir tel di heralde.genpaya tel.ettim(boynerde genpa standından almıştım) onlarda çok kurnaz ve kötü niyetliler.adımı, nerden aldığımı cihazın imei nosunu falan soruyolar(söylemedim) ama asla benim sorularıma yanıt vermiyolar.niyetleri yardımcı olmak falan değil.sadece boynerden aldığımı belirtmiştim bu bile onlara yetti.hemen onları korur şekilde konuştular.bir arkadaş neden ilk baştan itiraz etmedin, kurcalamadın diye sormuş.ilk aldığım anda sanki basiretim bağlandı ne bileyim bende çok pişmanım kızıyorum kendime.eve geldiğimde akşam olmuştu elektrik ışığında çizikleri hiç fark etmedim.(çizikler şarj cihazı takılan yerde arkada ve yanlarda objektifin olduğu yerde 1 cm kadar derinlikte 4-5 tane)birde telefonu ilk alınca ilk önce nasıl çalıştığına baktım.çizikleri ancak 3 gün sonra dikkatimi çekti.zaten başka şeylerde var fark ettiğim.ilk şarjın çok kısa sürmesi, mesaj yazarken ilk olarak sözlük modunda olması(öyle olması normalmi?standart hali değil biri kişiselleştirmiş gibi)ayrıca bir arkadaşın önerdiği gibi 175i de aradım.bilirkişi atanacakmış teknik servise gidecekmiş falan filan.genpada öyle dedi.teknik srvise bırakaymışım.neden bırakayım ki fark ettiğim bir arızası yok çizikler var.günlerce orda daha beter kurcalayacaklar daha beter çizilecek ve daha çok kullanılmış olacak.sanki sanıyolarki ben bir yerini kırdım bozdum o yüzden geri vermek istiyorum.hiçbir sonuç çıkmayacağını anladım.gidip bana tel.i satan satıcıyı bulup(o hergün orda değil.dönüşümlü çalışıyorlar) bir hesap sormayı düşünüyorum.ayrıca mağzanın şikayet servisine başvurup şikayetçi olacağım.yapabileceğim birtek bu var gibi.