Şimdi Ara

Makas atan polonun sonu 2 ölü (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
59
Cevap
1
Favori
5.585
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • http://www.hurriyet.com.tr/video/universiteli-iki-kiz-kopru-yolunda-can-verdi-40617840


    Makas atan polonun sonu 2 ölü



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi snoppy -- 23 Ekim 2017; 12:57:27 >




  • Arabayı kız kullanmıyormuş.. hareketli kamyona mı yoksa emniyette duran kamyona mı çarpmışlar hiçbir şey anlamadım..Allah rahmet eylesin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pharmaceutical

    Polo gibi dandik araclarla makas atmak...

    Allah rahmet eylesin ne diyelim.Ancak bu kazalarda tek suclu makas atan sofordur sucsuz insanlarin olumune de sebep olabilir bu kisiler de neyse..

    makas atmaya müsait sağlam araç var mı ?
  • "Öte yandan, çok hızlı gittiği öğrenilen Altan D. himayesindeki otomobilin kapısının tıra asılı kaldığı..."
    Tok ses çıkaran kapı, kendini burada da belli etmiş.

    (Makas da atsalar sonu üzücü. Keşke maddi hasar ile atlatsalardı)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Khiron

    başkalarının canına zarar vermedilerse üzülecek bir durum yok, doğal seleksiyon.

    Bunu yazmak için geldim gidiyorum.Kaç defa araç kamerası ile kayıt aldığım görüntüleri emniyete atıyorum cevap vermeye tenezzül bile etmiyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pharmaceutical

    Polo gibi dandik araclarla makas atmak...

    Allah rahmet eylesin ne diyelim.Ancak bu kazalarda tek suclu makas atan sofordur sucsuz insanlarin olumune de sebep olabilir bu kisiler de neyse..

    Aslında araç sağlam kalmış gözüküyor. Kabinde ciddi anlamda bir deformasyon yok, yani iç yaşam alanı fazla etkilenmemiş. Benim tahminim kemer takmıyorlardı. Eğer kemer takmamışlarsa, aracı tasarlayanların nasıl güvenlik önlemi aldığının bir önemi kalmıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: D.Baran

    "Polo ile makas atmak" demiş bazıları; "makas atmak" Ferrari'yle de olsa Polo'ylada olsa kendinin,yanındakinin,trafikteki diğerlerinin hayatını tehlikeye atmaktır ve trafiğin kurallarına da aykırıdır.

    Atari oyunları gecmişte kaldı ama bu çocukluk heyecanıni tehlikesiz yaşamanın daha gelişmiş kaliteli versiyonları var,meraklıları onlarla oynamalılar.Herkesin canı tek kullanımlık ve kimsenin onu tehlikeye atmaya hakkı yok.

    Daha uygun kelimelerimde var bu tür eylemciler için ama ziyan olur burada,karsılaşacağım makasçılara saklıyorum.

    Her arabanın belli bir yeteneği kapasitesi vardır bir arabayla yapılacak şeyler de bellidir araban güçlüyse tabii ki makas at demiyorum ancak poloyla yapılacak iş değil bu.Belki de adamın altında ferrari olsa çarpmayacaktı kamyona.

    Bu tabiki ferrarin olunca da makas atabilirsin anlamına gelmez nasıl birisi şahinle 180 üstüne çıkınca haber oluyor da mercedesle 220nin üstünde gezince doğal geliyorsa buradaki pozisyonda aynı.Arabanı tanıyacaksın ben iyi şoförüm yeaa demekle olmuyor o işler maalesef.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • oh gece gece içimin yağları eridi. umarım bunun geride kalanlarıda yok olur. salağın biri daha eksildi..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MrKemal17


    quote:

    Orijinalden alıntı: Pharmaceutical

    Polo gibi dandik araclarla makas atmak...

    Allah rahmet eylesin ne diyelim.Ancak bu kazalarda tek suclu makas atan sofordur sucsuz insanlarin olumune de sebep olabilir bu kisiler de neyse..

    Aslında araç sağlam kalmış gözüküyor. Kabinde ciddi anlamda bir deformasyon yok, yani iç yaşam alanı fazla etkilenmemiş. Benim tahminim kemer takmıyorlardı. Eğer kemer takmamışlarsa, aracı tasarlayanların nasıl güvenlik önlemi aldığının bir önemi kalmıyor.

    Hocam öyle gözüküyor ama arabada bir tane bile fazla hava yastığının olması belki de can kurtaracaktı bunlar hep arabanın eksikliği.İçinde 9 tane airbag bulunan bir araç olsa belki kimseye birşey olmayacaktı.

    Tabii bunu sürücünün düşünmesi lazımdı araba sonuçta belli bir amaca göre üretilmiş bir araç adam bunu sen makas at yanla diye üretmemiş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SeniBenSevdim..

    oh gece gece içimin yağları eridi. umarım bunun geride kalanlarıda yok olur. salağın biri daha eksildi..

    Ulan Şimdi azımı actırma Kızların Ailesi nasıl perişan bilgin varmı Arkadaki kızların ne sucu var,Birde ailesine laf atmış

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Allah rahmet eylesin.
  • Bir kere geldiğimiz dünyada şeytana uyup çekip gitmek akıl karı değil, benide arada şeytan dürtüyor ufak tefek şeyler yapsamda olabildiğince kendimi frenliyorum. Yapmayın arkadaşlar kul yapımı bunlar bir lastik patlar yüksek süratten gidersin, bu gazı verenlerde sözüm ona bazı sosyal medya fenomenleri.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Şekilsiniz ya -- 25 Ekim 2017; 7:51:27 >
  • yazik olmus hic bir arac yuksek hizda guvenli degildir bu tarz adrenaline ne gerek var onemli olan her araci limitlerini bilerek kullanmak kurallara uymaktir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dikkatsizlik başka hiç bişey demiyorum trafikte en ufak dalgınlık kazaya sebebiyet verir anlamıyorum nedir bu makas atmak nedir bu artistliginiz kime lan kim olursa olsun makas atanın canı cehenneme trafikte suçsuz günahsız insanların canını tehlikeye atıyorsunuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ölenlerden biri aile dostumuz tabi Üniversiteyi okumak için ailesi Doğubayazıt' dan İstanbul'a taşınmış aracı erkek öğrenci kullanıyor tabi olay çok sıcak olduğu için bizde tam içeriğini soramadık arayıp sadece rahmet dileyebildik acı çok büyük gerçekten bunu kimse tahmin edemez herkesin başına gelebilir insanlığını kaybetmiş kişilerin ilginç yorumlarınıda kendi vicdanlarına bırakıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alphace

    "Öte yandan, çok hızlı gittiği öğrenilen Altan D. himayesindeki otomobilin kapısının tıra asılı kaldığı..."
    Tok ses çıkaran kapı, kendini burada da belli etmiş.

    (Makas da atsalar sonu üzücü. Keşke maddi hasar ile atlatsalardı)

    Altan D. için kocaman bi "helal olsun" gönderelim. O makaslara girmesinin sebebi bu sözü duymak değil miydi zaten? Paşanın içinde kalmasın.

    Ölenlere Allah rahmet eylesin. Cehalet ve ucuz aksiyon merakının sonucu bu oluyor maalesef. Kendi başlarını yakınca insan üzülmüyor da, masum canlar gidince bi kötü oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kızlara yazık olmuş, yanına bir dişi oturunca havalara girip kendini Schumacher falan sanıyor erkek milleti.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gençken herkes hata yapar. Ben toplasan 3 kere makas atmamışımdır; ama 160 ile spin mi atmadım (Konya yolunda 1994 model araba ile 160 ile ne işin var?), gecenin 3'ünde 210 ile Eskişehir yolunda iki araç giderken, 130-140 giden bir aracın aynı anda sağından ve solundan mı geçmedik... Saysam çok hayvanlığım yok da. Birkaç tane oldu neticede... Ama zamanla herkes sakinliyor. Gençlikte hatalar yapılıyor. Hatalardan ders alınıyor. Hata yapılmasa bile etraftan göre göre öğreniyorsun.

    Burada sayıp sövenlerin önemli bir kısmının 18 yaşında ehliyeti ile birlikte arabaya oturup direksiyon sallamadığını tahmin ediyorum. 25 yaşına falan gelince ilk deliliğinden eser kalmıyor. Bu çok net. Sapık gibi araba kullanan arkadaşlarım vardı. Şu anda "en iyi ekonomi nasıl yapılır" sürüşü yapıyorlar. Daha 6-7 yıl önce arabalarına binmeye korkardım (BEn!?).

    Ben çok atraksiyona girmedim dediğim gibi. Ama benim de hatalarım oldu. O yüzden makas da atıyor idiyse, ne fark eder abi, can gitmiş yahu... Keşke hasarla atlatılabilse idi. Çoğu arkadaşımız böyle akıllandı. Ters dönmüş bir arabanın içinden çıkarak, patetese dönmüş arabasından yan vaziyette çıkıp, arabanın sağ tarafının olmadığını, sol tarafının sağlam olduğunu, 10cm ile hayatta olduğunu görenler oldu. Bunlar anında akıllandı.

    Gençlik ve otomobil ve Türkiye'deki kullanım alışkanlıkları birleşince çok korkunç ve tehlikeli bir kombinasyon çıkıyor.

    Doğal seleksiyon falan diyoruz; ama bundan 10 yıl önce otobüsü kaçırmış Hüseyin arkadaşının arabasına binmiş ve aynı kazayı o araba gerçekleştirmiş olabilirdi. Üstelik arka koltukta kemer de takılmazdı o zaman. Ne de olsa şehir içiydi falan... Lan hayvan, 140'a çıkıyorduk Eskişehir yolunda, ne şehir içi? Bir mallık haliydi. Geçti, geçmişte kaldı şimdilik. Kendi çocuğum o yaşa gelene kadar rahatım da, o günler gelince aklım çıkacak vallaha. Nasıl atlatacağız bakalım...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Huseyin-ZST -- 26 Ekim 2017; 11:15:48 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Huseyin-ZST

    Gençken herkes hata yapar. Ben toplasan 3 kere makas atmamışımdır; ama 160 ile spin mi atmadım (Konya yolunda 1994 model araba ile 160 ile ne işin var?), gecenin 3'ünde 210 ile Eskişehir yolunda iki araç giderken, 130-140 giden bir aracın aynı anda sağından ve solundan mı geçmedik... Saysam çok hayvanlığım yok da. Birkaç tane oldu neticede... Ama zamanla herkes sakinliyor. Gençlikte hatalar yapılıyor. Hatalardan ders alınıyor. Hata yapılmasa bile etraftan göre göre öğreniyorsun.

    Burada sayıp sövenlerin önemli bir kısmının 18 yaşında ehliyeti ile birlikte arabaya oturup direksiyon sallamadığını tahmin ediyorum. 25 yaşına falan gelince ilk deliliğinden eser kalmıyor. Bu çok net. Sapık gibi araba kullanan arkadaşlarım vardı. Şu anda "en iyi ekonomi nasıl yapılır" sürüşü yapıyorlar. Daha 6-7 yıl önce arabalarına binmeye korkardım (BEn!?).

    Ben çok atraksiyona girmedim dediğim gibi. Ama benim de hatalarım oldu. O yüzden makas da atıyor idiyse, ne fark eder abi, can gitmiş yahu... Keşke hasarla atlatılabilse idi. Çoğu arkadaşımız böyle akıllandı. Ters dönmüş bir arabanın içinden çıkarak, patetese dönmüş arabasından yan vaziyette çıkıp, arabanın sağ tarafının olmadığını, sol tarafının sağlam olduğunu, 10cm ile hayatta olduğunu görenler oldu. Bunlar anında akıllandı.

    Gençlik ve otomobil ve Türkiye'deki kullanım alışkanlıkları birleşince çok korkunç ve tehlikeli bir kombinasyon çıkıyor.

    Doğal seleksiyon falan diyoruz; ama bundan 10 yıl önce otobüsü kaçırmış Hüseyin arkadaşının arabasına binmiş ve aynı kazayı o araba gerçekleştirmiş olabilirdi. Üstelik arka koltukta kemer de takılmazdı o zaman. Ne de olsa şehir içiydi falan... Lan hayvan, 140'a çıkıyorduk Eskişehir yolunda, ne şehir içi? Bir mallık haliydi. Geçti, geçmişte kaldı şimdilik. Kendi çocuğum o yaşa gelene kadar rahatım da, o günler gelince aklım çıkacak vallaha. Nasıl atlatacağız bakalım...

    Çocukların araba isteyeceğini düşünmek benim de şimdiden canımı sıkıyor.

    20-25 sene önce malum trafikte şimdiki kadar araç yoğunluğu yoktu, asfaltın kalitesi ve araçların gücü şimdikiler gibi rahatça hızlanmaya yardımcı değildi.


    Umarım o günlerde über ekonomik ama hızı sınırlı çevreci modeller de yaygınlaşır!




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.