Şimdi Ara

MAKYAJLI 2015 İ30 TÜRKİYE'DE !! (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
273
Cevap
3
Favori
24.586
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: goodyear41


    quote:

    Orijinalden alıntı: trbzn061

    Herkese iyi geceler bugün pesinati verdim ve bu araci almaya karar verdim. Elit paket ve 7 ileri beyaz rengini inceledim, satilmisti ve başka bir bayide kirmizi rengi vardi, onu aldim. Daha önce golf denedim ancak içimize dönmedi ve almadik. Bu aracin yakit tüketimi yeni oto. Vitesi ile dusuruldugunden ve bu donanimda bu fiyata böyle araç olmadigindan dolayı ve 5 yil kullanacagimdan dolayı tercih ettim.

    Hayırlı olsun şimdiden sakıncası yoksa liste fiyatı üzerinden % kaç indirim aldınız ?

    Tsk ederim, araci ÖTV indirimli olarak aldim. 52 bin TL+ trf.sigortası bizden bu fiyat ve donanimda bence cok iyi bir araç

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • CAD34 kullanıcısına yanıt
    Aynen size katiliyorum hatta bir keresinde bir grup koreli turist bana adres sorup sonrada dedelerimizin onlarla birlikte savastiklari icin tesekkur etmislerdi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hyundai dış tasarımda çığır açtı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: hasanoglanli

    Sabredemedim ben söyleyim.
    Golf Comfortline TDI DSG 82500, ama ekstra 4-5000 verince, i30un Style pakettekiler alınabiliyor. E hadi bi de +3 yıl garanti olsun dedik mi oldu fiyat 87500 falan.
    İ30 Style CRSI DCT ise 67500e alınıyor. İstersen 70e cam tavanlısı var.
    Yani diyorsunuz ya, Golfle rekabet edecek fiyat farkı yok diye.
    Arada 20bin tl var, daha ne olucaktı?

    Sizin yanlışınız iki aracı donanımsal bazda karşılaştırmak ki buna göre hareket edip araç alırsanız sağlam para kaybedersiniz. Golfte cam tavan olmasa da satıyor, xenon olmasa da, siz bunu anlamıyorsunuz.
    Golf'ü değerli yapan şeyler donanımdan başka şeyler. Vw hiçbir zaman donanımla ortaya çıkmadı. Alman yapımı olması, yüksel malzeme ve işçilik kalitesi, yüksek marka algısı ve bunların birlikteliğiyle yüksek ikinci el değeri. C sınıfı hatcler arasında 80bin para verip de 5 sene sonra en az zararla satacağınız araç golf'tür. Başka hiçbir c hatch aracın ikinci elde değer koruyuşu bu kadar iyi değil. Hadi siz de bana o 67'e aldığınız i30'u 5 sene sonra kaça satarsınız, siz de sadece buna cevap verin..

    Bu yazdıklarımdan golf süper veya ben golf fanatiğiyim falan anlaşılmamalı. Benimle tartışmanızın nedeni golfle pazarda yarışamayacak bir model olduğunu söylememdendi. Değil mi? Hala da sonuna kadar sözümün arkasındayım. Hyundai o dolu i30ları bu liste fiyatlarının 10bin altına vermeden sağlam pazar payını alamaz, çünkü herkesin aklında "satarken kaça gider" endişesi var türkiyede. Çünkü ekonomi belli. Küçücük hatchler böyle dünya parasıyken adam alırken kılı kırk yarar, satarken parasını en az şekilde kaybetmek ister. Bugünün parasıyla bu c hatchler maksimum 55bin seviyelerinde olsaydı -ki zaten asıl ederleri de ancak o- işte o zaman herkes gönlünce aracını seçerdi. Sportif isteyen sportif, konfor isteyen konforlu, donanımlı isteyen donanımlı model alırdı. Ama bugün geldiğimiz noktada pazar satış rahatlığı ve değeri üzerinden birkaç marka ve modele indi. Burada peugeot, citroeni hyundai vs gibi daha az tercih edilen markaların yapması gereken tutulan rakiplerin yaptığını tekrarlamak ama ilave olarak + birşeyler daha sunmak ve bunu cazip fiyatlarla yapmak.


    Yıllardır söylüyorum sırf donanımla iş bitmez diye, marka algısı ve bir bütün olarak kalite de çok önemli. Dedim ya samsung o kadar yüksek donanımlı, gelişmiş özellikli telefonları daha ucuza veriyor ama apple pazarını hep koruyor, samsungu alıp 2 sene sonra 3te 1 fiyatına zor satıyorsunuz, iphone döviz gibi her zaman para edip satılabiliyor.

    HA, siz bir defalık araba alıyorsunuzdur, uzun yıllar süreceksinizdir o zaman elbette ne alırsanız alın, ikinci el değeri umrunuzda olmaz size paranıza en çok marka modeli vereni de alabilirsiniz, gözünüze en güzel görüneni de, ama c hatchler bence uzun yıllar sürekli sahip olunacak araçlar değiller. Çünkü ferahlıkları, kalite ve konforları d ve e sınıflarından geride kalıyor ve bir yere kadar tatmin ediyor. İnsan ileride daha fazlasını istiyor, bir de aile büyüyünce yetmiyor sedanlar aranılıyor. Ve son olarak türkiyenin saçma sapan ekonomik yapısını da düşündüğümüzde acil para laızm olabilecek durumlarda çabuk ve iyi paraya satılabilecek araçların önemi ortaya çıkıyor. Ben bunlardan dolayı ikinci elde değerli modellerden bu kadar bahsediyorum. Yoksa golf parasına e200 kompressor alabilmek varken kim ne yapsındı golf'ü focusu ama hayat o kadar basit işlemiyor işte.

    hızlı şekilde para lazım olduğunda golf u daha zararsız satarım diyorsun ya bugün bu arac 67 ise 62 ye 1 günde gider, sen 90 aldığın golfu sat bakalım satabiliyorsan 85 e hızlı alnından öpeyim seni

    girde ilanlara bak adam gecen sene ilan acmış bekleyen pahalı golfler dolu , sen ve senin gibilerin anlamadığı hala bu paralara 2. elde golf gibi araçların hızlı satılacağı düşüncesi golf ün en boşu dahi değerde kazanmıyor 53 bine 2012 sonu alınan en boş (yani en piyasası olan midline) sıfır golf 7 kazasız boyasızken dahi bugün o paraya üstelik zararla dahi satılamıyor, siz hala piyasayı eskilerdeki gibi sanıyorsunuz




  • 1.6 dizel otomatik motorun 0-100 degerinin 10 saniye altinda olmasi gerekiyordu bence

    Xenon yine yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2013 hyundai i30um var su siralar satmayi dusunsem de herkese siddetle tavsiye edecegim bir arac. Yenisinde 7ileri olmasi buyuk avantaj. Ozellikle donanimlari cok guclu, simdi daha ust seviye arac alacagim ama buna ragmen i30 donanimini bulamiyorum...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cavador

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: hasanoglanli

    Sabredemedim ben söyleyim.
    Golf Comfortline TDI DSG 82500, ama ekstra 4-5000 verince, i30un Style pakettekiler alınabiliyor. E hadi bi de +3 yıl garanti olsun dedik mi oldu fiyat 87500 falan.
    İ30 Style CRSI DCT ise 67500e alınıyor. İstersen 70e cam tavanlısı var.
    Yani diyorsunuz ya, Golfle rekabet edecek fiyat farkı yok diye.
    Arada 20bin tl var, daha ne olucaktı?

    Sizin yanlışınız iki aracı donanımsal bazda karşılaştırmak ki buna göre hareket edip araç alırsanız sağlam para kaybedersiniz. Golfte cam tavan olmasa da satıyor, xenon olmasa da, siz bunu anlamıyorsunuz.
    Golf'ü değerli yapan şeyler donanımdan başka şeyler. Vw hiçbir zaman donanımla ortaya çıkmadı. Alman yapımı olması, yüksel malzeme ve işçilik kalitesi, yüksek marka algısı ve bunların birlikteliğiyle yüksek ikinci el değeri. C sınıfı hatcler arasında 80bin para verip de 5 sene sonra en az zararla satacağınız araç golf'tür. Başka hiçbir c hatch aracın ikinci elde değer koruyuşu bu kadar iyi değil. Hadi siz de bana o 67'e aldığınız i30'u 5 sene sonra kaça satarsınız, siz de sadece buna cevap verin..

    Bu yazdıklarımdan golf süper veya ben golf fanatiğiyim falan anlaşılmamalı. Benimle tartışmanızın nedeni golfle pazarda yarışamayacak bir model olduğunu söylememdendi. Değil mi? Hala da sonuna kadar sözümün arkasındayım. Hyundai o dolu i30ları bu liste fiyatlarının 10bin altına vermeden sağlam pazar payını alamaz, çünkü herkesin aklında "satarken kaça gider" endişesi var türkiyede. Çünkü ekonomi belli. Küçücük hatchler böyle dünya parasıyken adam alırken kılı kırk yarar, satarken parasını en az şekilde kaybetmek ister. Bugünün parasıyla bu c hatchler maksimum 55bin seviyelerinde olsaydı -ki zaten asıl ederleri de ancak o- işte o zaman herkes gönlünce aracını seçerdi. Sportif isteyen sportif, konfor isteyen konforlu, donanımlı isteyen donanımlı model alırdı. Ama bugün geldiğimiz noktada pazar satış rahatlığı ve değeri üzerinden birkaç marka ve modele indi. Burada peugeot, citroeni hyundai vs gibi daha az tercih edilen markaların yapması gereken tutulan rakiplerin yaptığını tekrarlamak ama ilave olarak + birşeyler daha sunmak ve bunu cazip fiyatlarla yapmak.


    Yıllardır söylüyorum sırf donanımla iş bitmez diye, marka algısı ve bir bütün olarak kalite de çok önemli. Dedim ya samsung o kadar yüksek donanımlı, gelişmiş özellikli telefonları daha ucuza veriyor ama apple pazarını hep koruyor, samsungu alıp 2 sene sonra 3te 1 fiyatına zor satıyorsunuz, iphone döviz gibi her zaman para edip satılabiliyor.

    HA, siz bir defalık araba alıyorsunuzdur, uzun yıllar süreceksinizdir o zaman elbette ne alırsanız alın, ikinci el değeri umrunuzda olmaz size paranıza en çok marka modeli vereni de alabilirsiniz, gözünüze en güzel görüneni de, ama c hatchler bence uzun yıllar sürekli sahip olunacak araçlar değiller. Çünkü ferahlıkları, kalite ve konforları d ve e sınıflarından geride kalıyor ve bir yere kadar tatmin ediyor. İnsan ileride daha fazlasını istiyor, bir de aile büyüyünce yetmiyor sedanlar aranılıyor. Ve son olarak türkiyenin saçma sapan ekonomik yapısını da düşündüğümüzde acil para laızm olabilecek durumlarda çabuk ve iyi paraya satılabilecek araçların önemi ortaya çıkıyor. Ben bunlardan dolayı ikinci elde değerli modellerden bu kadar bahsediyorum. Yoksa golf parasına e200 kompressor alabilmek varken kim ne yapsındı golf'ü focusu ama hayat o kadar basit işlemiyor işte.

    hızlı şekilde para lazım olduğunda golf u daha zararsız satarım diyorsun ya bugün bu arac 67 ise 62 ye 1 günde gider, sen 90 aldığın golfu sat bakalım satabiliyorsan 85 e hızlı alnından öpeyim seni

    girde ilanlara bak adam gecen sene ilan acmış bekleyen pahalı golfler dolu , sen ve senin gibilerin anlamadığı hala bu paralara 2. elde golf gibi araçların hızlı satılacağı düşüncesi golf ün en boşu dahi değerde kazanmıyor 53 bine 2012 sonu alınan en boş (yani en piyasası olan midline) sıfır golf 7 kazasız boyasızken dahi bugün o paraya üstelik zararla dahi satılamıyor, siz hala piyasayı eskilerdeki gibi sanıyorsunuz

    Ben niye 85'e golf alayım ki? Ben gider 75e golf alırım en fazla, 72'ye bir öğlende satarım asıl izin piyasadan haberiniz yok, iki sahibinden ilanına bakarak piyasa değerlendirmesi yapıyorsunuz, ikinci el piyasası sahibindenden ibaret değil.. i30'a 77, Golfe 85 verene de ne denir bilemiyorum artık. Her aracın bir psikolojik değeri vardır, 1haftadır yok şöyle dolu, yok böyle dolu diye klişe argümanlar sunuluyor bu yeni yüksek fiyatlarına hyundai'ın. Hep aynı 5 sene evvel de donanımla öne çıkartılmaya çalışıyordu, şimdi de aynı. Hyundai fanatikleri eleştirenlere tahammülsüz, tıpkı o eleştirdikleri vw fanatiklerine benzemişler. Beğenmiyorsan çek git, siz ne anlarsınız, hayatında hyundai içine binmemiş vs. Ha bir sizler biliyordunuz arabaları sanki.

    Hyundai o aşırı asyavari iç mekanları değiştirmeden, arabalarını daha oturaklı hale getirmeden bu fiyatlarla araba satmaya kalkarsa elantrada, i40da neyse i30da da o hale gelir. Piyasada anca i20 ve düşük model i30la tutunmaya çalışır. Golf nasıl 85binin arabası dğeilse i30da 77binin arabası değil, insanlarıda psikolojik değeri o kadar yüksek değil, olamayacak da zaten, hyundai eski hyundai değil diyenler var birde, sanki tutup yumurta kasa accentlerle kıyaslıyoruz bunları. Hyundai eski hyundai değil ama hyundai c sınıfı dizeline 70küsür bin isteyebilecek bir marka da değil hala. Aynı argümanlar çok başarılı dizeline 60bin küsür para istenen clio için de renault'ya söyleniyordu, renault eski renault değil diye hatırlayanlar olacaktır. Durum ortada. O fiyatlara kimse dizel clio almıyor artık.




  • Geçen cuma günü golf almaya gittim esimle birlikte highline olani test sürüşü yaptik denedik. Binanin 90.100 TL.nin arabasi olmadigini gördüm. Hatta golfu beğenmeyen birileri cikti diye arkadaşlar takiliyorlar ancak gerçekten alacagi aracin insanin içine sinmesi lazim, i30 da olanlari ekletseydim sunfroof ve diğer bazi donanimlari herhalde fiyat 96-100 araligini bulurdu. Ayrıca ne sorsan yok, sira var, iki aya gelir nisan sonu mayis başı gibi bu da ayri bir dert, dolarin artisi falan fiyat artarsa oda cabasi. İyi günler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dün öğleden sonra Forumun yoğun önerisi üzerine Maltepe Erel otoya gittim.
    Elimde i30 Style Design Pack donanımlarının belli başlıcalarının çıktısıyla.
    Satış danışmanına Beyaz renk (malum metalik boya 1100 TL) Golf TDI DSG Comfortline artı olarak da i30da bulunan benim için olmazsa olmazlardan Cam tavan, Hız sabitleyici,USB,yağmur sensörü, anahtarsız giriş çalıştırma olan araç için fiyat istediğimi belirttim.
    Uzunca bir paket muhabbetinden sonra, fiyat olarak 91000 artı trafijk sigortası dendi, hatta %2 gibi bir iskonto yaptığını falan söyledi.
    Neyse hemen yolyn karşısındaki Hyundai HUNKOya gittim ve Style Design Pack beyaz için 70900 fiyat aldım.
    Şimdi Haziran gibi gelecek olan değişken fiyatlı 91000 TLlik Golfümü alsam, yoksa Mart sonuna gelecek olan sabit fiyat garantili 70900lük i30u mu?

    DSGden dolayı +3 yıl da garantiye para ödemek lazım. Hadi onu saymıyorum.

    Çok ikilemdeyim çok



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Carsever -- 12 Mart 2015; 11:04:35 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hasanoglanli

    Dün öğleden sonra Forumun yoğun önerisi üzerine Maltepe Erel otoya gittim.
    Elimde i30 Style Design Pack donanımlarının belli başlıcalarının çıktısıyla.
    Satış danışmanına Beyaz renk (malum metalik boya 1100 TL) Golf TDI DSG Comfortline artı olarak da i30da bulunan benim için olmazsa olmazlardan Cam tavan, Hız sabitleyici,USB,yağmur sensörü, anahtarsız giriş çalıştırma olan araç için fiyat istediğimi belirttim.
    Uzunca bir paket muhabbetinden sonra, fiyat olarak 91000 artı trafijk sigortası dendi, hatta %2 gibi bir iskonto yaptığını falan söyledi.
    Neyse hemen yolyn karşısındaki Hyundai HUNKOya gittim ve Style Design Pack beyaz için 70900 fiyat aldım.
    Şimdi Haziran gibi gelecek olan değişken fiyatlı 91000 TLlik Golfümü alsam, yoksa Mart sonuna gelecek olan sabit fiyat garantili 70900lük i30u mu?

    DSGden dolayı +3 yıl da garantiye para ödemek lazım. Hadi onu saymıyorum.

    Çok ikilemdeyim çok

    İkileme düşecek çok birşey yok gibi ama :) 20.000 fazladan veresin ve aylarca bekleyesin varsa tek seçenek var....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi weba -- 12 Mart 2015; 11:56:09 >




  • Fazladan 20.000 ver rahatla hocam, cebinden yük azalır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu arada VW satış temsilcileri de i30un 136hp/300 tork ve 7-dct olduğunu öğrenmiş oldu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hasanoglanli

    Bu arada VW satış temsilcileri de i30un 136hp/300 tork ve 7-dct olduğunu öğrenmiş oldu

    Vw ceosu i30 sileceklerinden ve direksiyon ayarindan sonra 300nm torka dayanan 7dctye sasirir artik
  • Evet çoğu kişi yeni motor ve 7 ileri oto. Vitesi daha duymamış .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bayilere giden arkadaşlar, biraz görsel paylaşalım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fiyat güzel Yakıt güzel performans güzel.
    Iyi satar dizel.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tek foto olmasın o zaman


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: cavador

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: hasanoglanli

    Sabredemedim ben söyleyim.
    Golf Comfortline TDI DSG 82500, ama ekstra 4-5000 verince, i30un Style pakettekiler alınabiliyor. E hadi bi de +3 yıl garanti olsun dedik mi oldu fiyat 87500 falan.
    İ30 Style CRSI DCT ise 67500e alınıyor. İstersen 70e cam tavanlısı var.
    Yani diyorsunuz ya, Golfle rekabet edecek fiyat farkı yok diye.
    Arada 20bin tl var, daha ne olucaktı?

    Sizin yanlışınız iki aracı donanımsal bazda karşılaştırmak ki buna göre hareket edip araç alırsanız sağlam para kaybedersiniz. Golfte cam tavan olmasa da satıyor, xenon olmasa da, siz bunu anlamıyorsunuz.
    Golf'ü değerli yapan şeyler donanımdan başka şeyler. Vw hiçbir zaman donanımla ortaya çıkmadı. Alman yapımı olması, yüksel malzeme ve işçilik kalitesi, yüksek marka algısı ve bunların birlikteliğiyle yüksek ikinci el değeri. C sınıfı hatcler arasında 80bin para verip de 5 sene sonra en az zararla satacağınız araç golf'tür. Başka hiçbir c hatch aracın ikinci elde değer koruyuşu bu kadar iyi değil. Hadi siz de bana o 67'e aldığınız i30'u 5 sene sonra kaça satarsınız, siz de sadece buna cevap verin..

    Bu yazdıklarımdan golf süper veya ben golf fanatiğiyim falan anlaşılmamalı. Benimle tartışmanızın nedeni golfle pazarda yarışamayacak bir model olduğunu söylememdendi. Değil mi? Hala da sonuna kadar sözümün arkasındayım. Hyundai o dolu i30ları bu liste fiyatlarının 10bin altına vermeden sağlam pazar payını alamaz, çünkü herkesin aklında "satarken kaça gider" endişesi var türkiyede. Çünkü ekonomi belli. Küçücük hatchler böyle dünya parasıyken adam alırken kılı kırk yarar, satarken parasını en az şekilde kaybetmek ister. Bugünün parasıyla bu c hatchler maksimum 55bin seviyelerinde olsaydı -ki zaten asıl ederleri de ancak o- işte o zaman herkes gönlünce aracını seçerdi. Sportif isteyen sportif, konfor isteyen konforlu, donanımlı isteyen donanımlı model alırdı. Ama bugün geldiğimiz noktada pazar satış rahatlığı ve değeri üzerinden birkaç marka ve modele indi. Burada peugeot, citroeni hyundai vs gibi daha az tercih edilen markaların yapması gereken tutulan rakiplerin yaptığını tekrarlamak ama ilave olarak + birşeyler daha sunmak ve bunu cazip fiyatlarla yapmak.


    Yıllardır söylüyorum sırf donanımla iş bitmez diye, marka algısı ve bir bütün olarak kalite de çok önemli. Dedim ya samsung o kadar yüksek donanımlı, gelişmiş özellikli telefonları daha ucuza veriyor ama apple pazarını hep koruyor, samsungu alıp 2 sene sonra 3te 1 fiyatına zor satıyorsunuz, iphone döviz gibi her zaman para edip satılabiliyor.

    HA, siz bir defalık araba alıyorsunuzdur, uzun yıllar süreceksinizdir o zaman elbette ne alırsanız alın, ikinci el değeri umrunuzda olmaz size paranıza en çok marka modeli vereni de alabilirsiniz, gözünüze en güzel görüneni de, ama c hatchler bence uzun yıllar sürekli sahip olunacak araçlar değiller. Çünkü ferahlıkları, kalite ve konforları d ve e sınıflarından geride kalıyor ve bir yere kadar tatmin ediyor. İnsan ileride daha fazlasını istiyor, bir de aile büyüyünce yetmiyor sedanlar aranılıyor. Ve son olarak türkiyenin saçma sapan ekonomik yapısını da düşündüğümüzde acil para laızm olabilecek durumlarda çabuk ve iyi paraya satılabilecek araçların önemi ortaya çıkıyor. Ben bunlardan dolayı ikinci elde değerli modellerden bu kadar bahsediyorum. Yoksa golf parasına e200 kompressor alabilmek varken kim ne yapsındı golf'ü focusu ama hayat o kadar basit işlemiyor işte.

    hızlı şekilde para lazım olduğunda golf u daha zararsız satarım diyorsun ya bugün bu arac 67 ise 62 ye 1 günde gider, sen 90 aldığın golfu sat bakalım satabiliyorsan 85 e hızlı alnından öpeyim seni

    girde ilanlara bak adam gecen sene ilan acmış bekleyen pahalı golfler dolu , sen ve senin gibilerin anlamadığı hala bu paralara 2. elde golf gibi araçların hızlı satılacağı düşüncesi golf ün en boşu dahi değerde kazanmıyor 53 bine 2012 sonu alınan en boş (yani en piyasası olan midline) sıfır golf 7 kazasız boyasızken dahi bugün o paraya üstelik zararla dahi satılamıyor, siz hala piyasayı eskilerdeki gibi sanıyorsunuz

    Ben niye 85'e golf alayım ki? Ben gider 75e golf alırım en fazla, 72'ye bir öğlende satarım asıl izin piyasadan haberiniz yok, iki sahibinden ilanına bakarak piyasa değerlendirmesi yapıyorsunuz, ikinci el piyasası sahibindenden ibaret değil.. i30'a 77, Golfe 85 verene de ne denir bilemiyorum artık. Her aracın bir psikolojik değeri vardır, 1haftadır yok şöyle dolu, yok böyle dolu diye klişe argümanlar sunuluyor bu yeni yüksek fiyatlarına hyundai'ın. Hep aynı 5 sene evvel de donanımla öne çıkartılmaya çalışıyordu, şimdi de aynı. Hyundai fanatikleri eleştirenlere tahammülsüz, tıpkı o eleştirdikleri vw fanatiklerine benzemişler. Beğenmiyorsan çek git, siz ne anlarsınız, hayatında hyundai içine binmemiş vs. Ha bir sizler biliyordunuz arabaları sanki.

    Hyundai o aşırı asyavari iç mekanları değiştirmeden, arabalarını daha oturaklı hale getirmeden bu fiyatlarla araba satmaya kalkarsa elantrada, i40da neyse i30da da o hale gelir. Piyasada anca i20 ve düşük model i30la tutunmaya çalışır. Golf nasıl 85binin arabası dğeilse i30da 77binin arabası değil, insanlarıda psikolojik değeri o kadar yüksek değil, olamayacak da zaten, hyundai eski hyundai değil diyenler var birde, sanki tutup yumurta kasa accentlerle kıyaslıyoruz bunları. Hyundai eski hyundai değil ama hyundai c sınıfı dizeline 70küsür bin isteyebilecek bir marka da değil hala. Aynı argümanlar çok başarılı dizeline 60bin küsür para istenen clio için de renault'ya söyleniyordu, renault eski renault değil diye hatırlayanlar olacaktır. Durum ortada. O fiyatlara kimse dizel clio almıyor artık.

    kimi galeriler 62 lik comfort ları dahi bayilerden 2 bin lira eksik yazmışlar üstelik arac hazır 0 km gitmiyor satamıyor, sende kalkmışsın daha pahalı 75 e golf alıp üstelik binip 2. ele düşürcen birde ve 1 öğlende 3 bin zararla satcam ben diyorsun

    senin bu dediklerinin dönemi geçti sen şubat 2014 ve öncesinde yaşıyorsun, o zamanlar hem kredi imkanı hem kredi şartları vardı adam istediğini alıyordu üstelik peşinat falan yok, cebinde 1 tl olmayan adam araç alabiliyordu, zaten o zamanlar bugün 2 bin eksik yazan galeriler o dönem 3 bin lira fark ekleyip araç hazır gelin alın derlerdi, 1000tl farkla sıra satanlar kapışılırdı gerçekten ama bitti, artık golfte anca zararla satılıyor

    kısaca lafta cok kolay klavyeden aklına geleni yazıyorsun ama kendini kandırısın, ilanlarda ortada işte bekliyor, bu arada hyundai için dediğin bazı şeylere katılıyorum




  • Kırmızı,

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Viper74

    Tek foto olmasın o zaman



    Bu maviye bayıldım..




  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.