Bildirim
MAKYAJLI 2015 İ30 TÜRKİYE'DE !! (10. sayfa)
Bond Teknisyen Takım Çantası ASR-4025 Profesyonel Çok Fonksiyonlu Sağlam Dayanıklı : Amazon.com.tr
https://www.amazon.com.tr/dp/B0DR77SR64
5 sa. önce paylaşıldı
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü, 1 Mobil
Giriş
Mesaj
-
-
Style panjurunda da hafif de olsa kromaj var. Demek ki Style Design Pacle asıl fark cam tavan.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
bir şey dikkatimi çekti
136 hp lik i30 6 ileri manuel , 1364 kg , 0-100 10.2sn
136 hp lik astra 6 ileri manuel , 1428 kg , 0-100 10.1sn
astranın aktarması hep kötüdür muhabbeti vardır da , demek ki o kadar da kötü değilmiş :)
bu konuda vw hakikaten iyi
pek detaylı bakmazdım teknik verilere , çok iyi de değerlendiremem yanlışım varsa düzeltirsiniz
edit : manuel i30 da tork değeri daha düşükmüş ( 260nm ) -
yazan arkadaşları görünce kafamı karıştırdı da, ithalatçı firma neden bazı opsiyonları getirmeme kararı almış ki, misal en üst pakette arka farlarda led olmadığından bahsetmişti bir arkadaş yanılmıyorsam, opsiyon olarak bile yoktu. Gerçekten anlamıyorum. -
quote:
Orijinalden alıntı: cavador
quote:
Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk
quote:
Orijinalden alıntı: cavador
quote:
Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk
quote:
Orijinalden alıntı: hasanoglanli
Sabredemedim ben söyleyim.
Golf Comfortline TDI DSG 82500, ama ekstra 4-5000 verince, i30un Style pakettekiler alınabiliyor. E hadi bi de +3 yıl garanti olsun dedik mi oldu fiyat 87500 falan.
İ30 Style CRSI DCT ise 67500e alınıyor. İstersen 70e cam tavanlısı var.
Yani diyorsunuz ya, Golfle rekabet edecek fiyat farkı yok diye.
Arada 20bin tl var, daha ne olucaktı?
Sizin yanlışınız iki aracı donanımsal bazda karşılaştırmak ki buna göre hareket edip araç alırsanız sağlam para kaybedersiniz. Golfte cam tavan olmasa da satıyor, xenon olmasa da, siz bunu anlamıyorsunuz.
Golf'ü değerli yapan şeyler donanımdan başka şeyler. Vw hiçbir zaman donanımla ortaya çıkmadı. Alman yapımı olması, yüksel malzeme ve işçilik kalitesi, yüksek marka algısı ve bunların birlikteliğiyle yüksek ikinci el değeri. C sınıfı hatcler arasında 80bin para verip de 5 sene sonra en az zararla satacağınız araç golf'tür. Başka hiçbir c hatch aracın ikinci elde değer koruyuşu bu kadar iyi değil. Hadi siz de bana o 67'e aldığınız i30'u 5 sene sonra kaça satarsınız, siz de sadece buna cevap verin..
Bu yazdıklarımdan golf süper veya ben golf fanatiğiyim falan anlaşılmamalı. Benimle tartışmanızın nedeni golfle pazarda yarışamayacak bir model olduğunu söylememdendi. Değil mi? Hala da sonuna kadar sözümün arkasındayım. Hyundai o dolu i30ları bu liste fiyatlarının 10bin altına vermeden sağlam pazar payını alamaz, çünkü herkesin aklında "satarken kaça gider" endişesi var türkiyede. Çünkü ekonomi belli. Küçücük hatchler böyle dünya parasıyken adam alırken kılı kırk yarar, satarken parasını en az şekilde kaybetmek ister. Bugünün parasıyla bu c hatchler maksimum 55bin seviyelerinde olsaydı -ki zaten asıl ederleri de ancak o- işte o zaman herkes gönlünce aracını seçerdi. Sportif isteyen sportif, konfor isteyen konforlu, donanımlı isteyen donanımlı model alırdı. Ama bugün geldiğimiz noktada pazar satış rahatlığı ve değeri üzerinden birkaç marka ve modele indi. Burada peugeot, citroeni hyundai vs gibi daha az tercih edilen markaların yapması gereken tutulan rakiplerin yaptığını tekrarlamak ama ilave olarak + birşeyler daha sunmak ve bunu cazip fiyatlarla yapmak.
Yıllardır söylüyorum sırf donanımla iş bitmez diye, marka algısı ve bir bütün olarak kalite de çok önemli. Dedim ya samsung o kadar yüksek donanımlı, gelişmiş özellikli telefonları daha ucuza veriyor ama apple pazarını hep koruyor, samsungu alıp 2 sene sonra 3te 1 fiyatına zor satıyorsunuz, iphone döviz gibi her zaman para edip satılabiliyor.
HA, siz bir defalık araba alıyorsunuzdur, uzun yıllar süreceksinizdir o zaman elbette ne alırsanız alın, ikinci el değeri umrunuzda olmaz size paranıza en çok marka modeli vereni de alabilirsiniz, gözünüze en güzel görüneni de, ama c hatchler bence uzun yıllar sürekli sahip olunacak araçlar değiller. Çünkü ferahlıkları, kalite ve konforları d ve e sınıflarından geride kalıyor ve bir yere kadar tatmin ediyor. İnsan ileride daha fazlasını istiyor, bir de aile büyüyünce yetmiyor sedanlar aranılıyor. Ve son olarak türkiyenin saçma sapan ekonomik yapısını da düşündüğümüzde acil para laızm olabilecek durumlarda çabuk ve iyi paraya satılabilecek araçların önemi ortaya çıkıyor. Ben bunlardan dolayı ikinci elde değerli modellerden bu kadar bahsediyorum. Yoksa golf parasına e200 kompressor alabilmek varken kim ne yapsındı golf'ü focusu ama hayat o kadar basit işlemiyor işte.
hızlı şekilde para lazım olduğunda golf u daha zararsız satarım diyorsun ya bugün bu arac 67 ise 62 ye 1 günde gider, sen 90 aldığın golfu sat bakalım satabiliyorsan 85 e hızlı alnından öpeyim seni
girde ilanlara bak adam gecen sene ilan acmış bekleyen pahalı golfler dolu , sen ve senin gibilerin anlamadığı hala bu paralara 2. elde golf gibi araçların hızlı satılacağı düşüncesi golf ün en boşu dahi değerde kazanmıyor 53 bine 2012 sonu alınan en boş (yani en piyasası olan midline) sıfır golf 7 kazasız boyasızken dahi bugün o paraya üstelik zararla dahi satılamıyor, siz hala piyasayı eskilerdeki gibi sanıyorsunuz
Ben niye 85'e golf alayım ki? Ben gider 75e golf alırım en fazla, 72'ye bir öğlende satarım asıl izin piyasadan haberiniz yok, iki sahibinden ilanına bakarak piyasa değerlendirmesi yapıyorsunuz, ikinci el piyasası sahibindenden ibaret değil.. i30'a 77, Golfe 85 verene de ne denir bilemiyorum artık. Her aracın bir psikolojik değeri vardır, 1haftadır yok şöyle dolu, yok böyle dolu diye klişe argümanlar sunuluyor bu yeni yüksek fiyatlarına hyundai'ın. Hep aynı 5 sene evvel de donanımla öne çıkartılmaya çalışıyordu, şimdi de aynı. Hyundai fanatikleri eleştirenlere tahammülsüz, tıpkı o eleştirdikleri vw fanatiklerine benzemişler. Beğenmiyorsan çek git, siz ne anlarsınız, hayatında hyundai içine binmemiş vs. Ha bir sizler biliyordunuz arabaları sanki.
Hyundai o aşırı asyavari iç mekanları değiştirmeden, arabalarını daha oturaklı hale getirmeden bu fiyatlarla araba satmaya kalkarsa elantrada, i40da neyse i30da da o hale gelir. Piyasada anca i20 ve düşük model i30la tutunmaya çalışır. Golf nasıl 85binin arabası dğeilse i30da 77binin arabası değil, insanlarıda psikolojik değeri o kadar yüksek değil, olamayacak da zaten, hyundai eski hyundai değil diyenler var birde, sanki tutup yumurta kasa accentlerle kıyaslıyoruz bunları. Hyundai eski hyundai değil ama hyundai c sınıfı dizeline 70küsür bin isteyebilecek bir marka da değil hala. Aynı argümanlar çok başarılı dizeline 60bin küsür para istenen clio için de renault'ya söyleniyordu, renault eski renault değil diye hatırlayanlar olacaktır. Durum ortada. O fiyatlara kimse dizel clio almıyor artık.
kimi galeriler 62 lik comfort ları dahi bayilerden 2 bin lira eksik yazmışlar üstelik arac hazır 0 km gitmiyor satamıyor, sende kalkmışsın daha pahalı 75 e golf alıp üstelik binip 2. ele düşürcen birde ve 1 öğlende 3 bin zararla satcam ben diyorsun
senin bu dediklerinin dönemi geçti sen şubat 2014 ve öncesinde yaşıyorsun, o zamanlar hem kredi imkanı hem kredi şartları vardı adam istediğini alıyordu üstelik peşinat falan yok, cebinde 1 tl olmayan adam araç alabiliyordu, zaten o zamanlar bugün 2 bin eksik yazan galeriler o dönem 3 bin lira fark ekleyip araç hazır gelin alın derlerdi, 1000tl farkla sıra satanlar kapışılırdı gerçekten ama bitti, artık golfte anca zararla satılıyor
kısaca lafta cok kolay klavyeden aklına geleni yazıyorsun ama kendini kandırısın, ilanlarda ortada işte bekliyor, bu arada hyundai için dediğin bazı şeylere katılıyorum
Kimi galeriler dediğin bir önceki yılın sıfır km kasalarını dediğin fiyattan satarlar. Onun dışında bayiden ucuz olanların da önemli bir kısmında indirme kısmında sürtmeden dolayı ufak rötüş vs vardır, bunları boyasız diye satmaya çalışırlar insanlar da bayide 2bine daha garanti temizi varken tutup galeriden almaz aracı. Sen bilgisayarının başında oturup sahibinden ilanlarından piyasa analizi yapıyorsun da ben mi kendimi kandırıyor olacağım? Daha önce de yazdım otomobil piyasası sahibinden sitesinden ibaret değildir. Bazı araçlar vardır zorda kalırsanız leblebi gibi satar daha bu tip sitelere ilan vermenize bile gerek kalmadan. Madem o kadar sahibinden mesaisi yaptın aç bak bakalım yeni passat ilanlarına adamlar daha gelmeyen araçlara sıralarını satıyorlar. Neymiş şubat 2014 öncesinde kalmışmışım. Şubat 2014 c sınıfında golf satışı 1127, i30 ilk 10'da yok, ocak 2015 golf satışı 2743, i30 yine ilk 10'da yok. Hyundai bu zamana kadar parayı taksicilere verdiği accent blue'lardan kazandı. İstediği kadar dolu bilmemne olsun 77bine i30 alınmaz.
-
Led stoplar sadece Turbo'da standart geliyor. ( malesef ) Ama led stopları servisten alabiliyorsunuz. Daha önemlisi,orjinal xenon'a ulaşamamız,ne üzerinde geliyor ne de serviste sonradan da olsa taktırabiliyoruz. Assan'ın yaptığı iki çakallık tan biri İ30 Turbo'nun da xenon'suz sunması. Xenon ile getirmiş olsaydı,muhtemelen servislerde isteyenler xenon yaptırabilirdi. İkinci çakallık,yurtdışında satılan Elite paketler deki farlar, Turbo'daki led kaşlı mercekli farlardan. Yani ne led kaşlı farı ne de led stopları, Elite pakete koymamış Assan. Son birşey de, Hyundai'nin bütün modellerinde kullanmaya başladığı Hyundai Mylink'e geçişin bu kafayla nasıl olacağı ? Navigasyon sorunu diye de birşey var vergi olayı mı ? yoksa TSK'nın bir yasağı mı ? İ20'de olan şey ithal İ30'da olmuyor
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
-
quote:
Orijinalden alıntı: Belenenses
bir şey dikkatimi çekti
136 hp lik i30 6 ileri manuel , 1364 kg , 0-100 10.2sn
136 hp lik astra 6 ileri manuel , 1428 kg , 0-100 10.1sn
astranın aktarması hep kötüdür muhabbeti vardır da , demek ki o kadar da kötü değilmiş :)
bu konuda vw hakikaten iyi
pek detaylı bakmazdım teknik verilere , çok iyi de değerlendiremem yanlışım varsa düzeltirsiniz
edit : manuel i30 da tork değeri daha düşükmüş ( 260nm )
İ30'un teknik verisi cift kavrama bir sanzimana gore kotu zaten
%20 az yakaiyormus eski kasaya gore bunada pek inanmadim acikcasi ilerleyen zamanlarda gorucez kullanicilardan
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
quote:
Orijinalden alıntı: UqUR48
2013 yılında sıfır elite dizel 56.000 tl ye aldım, 1 hafta önce 65.000 km yaptığım i30 umu 52.000 tl ye sattım.hakkını veren bir araç tavsiye ederim alacak kişilere. sadece navigasyon eksik oda opsiyon olarak 2000 tl ye taktırın. Zaten araçta standart olarak sunulan bir cok özellik vw de opsiyon olarak satın alınıyor. Golfe ekletsek bu donanımları 100 bin tl yi geçer. Golf ilk önce kendine highline donanımdaki aracına far taksın. Merceksiz far araba satın alanlar var. İ30 da mercekli led gündüz farları, panaromik sunroof. Elektrikli koltuklar. Bluetooh, usb, elektrikli park, geri görüş kamerası,sesli komut özelliği. Daha aklıma gelmiyor ama bunların hepsi elite donanımda standart.
Mesajınızın bir kısmı hariç tamamına katılmakla beraber o bir kısmın, Golf Highline'da bi-xenon farların standart olduğunu belirteyim. Siz Jetta ile karıştırdınız muhtemelen, Jetta'da Highline'da bile bi-xenonlar opsiyonel, Golf 6'da da öyle idi, çok saçma aslında.
i30 cidden çok güzel araç, malzeme kalitesi, donanımı, tasarımı, sorunsuzluğu, motorunun performansı (100'den sonraki performansı ) vb. birçok artısı var. Bu araçta Elite donanımında, led stoplar standart olmalıymış, ayrıca neden bi-xenonlu araç getirmiyorlar anlam veremiyorum, yurtdışında bixenonlular var. Tabi golftede sunroof, geir görüş kamerası ve elektrikli koltuklar yok. 77binlik Fiyatı da bu piyasada hiçte pahalı değil. 82bine Golf Comf. TDI DSG var ve Park sensörü bile yok! Bu araç ondan 5bin tl daha ucuz ve ağzına kadar dolu, şanzımanı eminim DSG Gibi sorunlu değildir, ve 5 yıl kapı gibi garantisi var, doğuş gibi malın arkasında durmamazlık yapmaz, kullanıcı hatası vb. demez Hyundai.
Bu aracın neyini beğenmiyor bu insanlar anlamıyorum.... (Ben kornasını beğenmiyorum sadece )
Not: Makyajlı ix35 kullanmıştım, farlar mercekli, ve selektör attığınız zaman mercek çakıyordu, bir bixenon etkisi yaratmasada, selektörü özellikle gece, normal halojen farlı araçlardan bariz daha iyiydi. Makyajsız i30'da ise mercek vardı yine ama selektörü halojen ampul çakıyordu. Umarım makyajlı olanda bu durum değişmiştir.
-
-
-
Mesajıma eksi veren kaç kişi gidip İ30 alacak acaba çok merak ediyorum. Ben arabaya yönelik olumsuz bir eleştiride bulunmadım, fiyatını pahalıya buluyorum sadece. Bunun dışında Hyundai'nin İ20 ve İ30'u güzel araç, alınır binilir senelerce kullanılır. -
İyi sabahlar, üstteki resimlerde farin üst kisminda i20 lerde olan bi florosan isigi gibi bir isik varmi? Ben mi net göremiyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk
quote:
Orijinalden alıntı: cavador
quote:
Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk
quote:
Orijinalden alıntı: cavador
quote:
Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk
quote:
Orijinalden alıntı: hasanoglanli
Sabredemedim ben söyleyim.
Golf Comfortline TDI DSG 82500, ama ekstra 4-5000 verince, i30un Style pakettekiler alınabiliyor. E hadi bi de +3 yıl garanti olsun dedik mi oldu fiyat 87500 falan.
İ30 Style CRSI DCT ise 67500e alınıyor. İstersen 70e cam tavanlısı var.
Yani diyorsunuz ya, Golfle rekabet edecek fiyat farkı yok diye.
Arada 20bin tl var, daha ne olucaktı?
Sizin yanlışınız iki aracı donanımsal bazda karşılaştırmak ki buna göre hareket edip araç alırsanız sağlam para kaybedersiniz. Golfte cam tavan olmasa da satıyor, xenon olmasa da, siz bunu anlamıyorsunuz.
Golf'ü değerli yapan şeyler donanımdan başka şeyler. Vw hiçbir zaman donanımla ortaya çıkmadı. Alman yapımı olması, yüksel malzeme ve işçilik kalitesi, yüksek marka algısı ve bunların birlikteliğiyle yüksek ikinci el değeri. C sınıfı hatcler arasında 80bin para verip de 5 sene sonra en az zararla satacağınız araç golf'tür. Başka hiçbir c hatch aracın ikinci elde değer koruyuşu bu kadar iyi değil. Hadi siz de bana o 67'e aldığınız i30'u 5 sene sonra kaça satarsınız, siz de sadece buna cevap verin..
Bu yazdıklarımdan golf süper veya ben golf fanatiğiyim falan anlaşılmamalı. Benimle tartışmanızın nedeni golfle pazarda yarışamayacak bir model olduğunu söylememdendi. Değil mi? Hala da sonuna kadar sözümün arkasındayım. Hyundai o dolu i30ları bu liste fiyatlarının 10bin altına vermeden sağlam pazar payını alamaz, çünkü herkesin aklında "satarken kaça gider" endişesi var türkiyede. Çünkü ekonomi belli. Küçücük hatchler böyle dünya parasıyken adam alırken kılı kırk yarar, satarken parasını en az şekilde kaybetmek ister. Bugünün parasıyla bu c hatchler maksimum 55bin seviyelerinde olsaydı -ki zaten asıl ederleri de ancak o- işte o zaman herkes gönlünce aracını seçerdi. Sportif isteyen sportif, konfor isteyen konforlu, donanımlı isteyen donanımlı model alırdı. Ama bugün geldiğimiz noktada pazar satış rahatlığı ve değeri üzerinden birkaç marka ve modele indi. Burada peugeot, citroeni hyundai vs gibi daha az tercih edilen markaların yapması gereken tutulan rakiplerin yaptığını tekrarlamak ama ilave olarak + birşeyler daha sunmak ve bunu cazip fiyatlarla yapmak.
Yıllardır söylüyorum sırf donanımla iş bitmez diye, marka algısı ve bir bütün olarak kalite de çok önemli. Dedim ya samsung o kadar yüksek donanımlı, gelişmiş özellikli telefonları daha ucuza veriyor ama apple pazarını hep koruyor, samsungu alıp 2 sene sonra 3te 1 fiyatına zor satıyorsunuz, iphone döviz gibi her zaman para edip satılabiliyor.
HA, siz bir defalık araba alıyorsunuzdur, uzun yıllar süreceksinizdir o zaman elbette ne alırsanız alın, ikinci el değeri umrunuzda olmaz size paranıza en çok marka modeli vereni de alabilirsiniz, gözünüze en güzel görüneni de, ama c hatchler bence uzun yıllar sürekli sahip olunacak araçlar değiller. Çünkü ferahlıkları, kalite ve konforları d ve e sınıflarından geride kalıyor ve bir yere kadar tatmin ediyor. İnsan ileride daha fazlasını istiyor, bir de aile büyüyünce yetmiyor sedanlar aranılıyor. Ve son olarak türkiyenin saçma sapan ekonomik yapısını da düşündüğümüzde acil para laızm olabilecek durumlarda çabuk ve iyi paraya satılabilecek araçların önemi ortaya çıkıyor. Ben bunlardan dolayı ikinci elde değerli modellerden bu kadar bahsediyorum. Yoksa golf parasına e200 kompressor alabilmek varken kim ne yapsındı golf'ü focusu ama hayat o kadar basit işlemiyor işte.
hızlı şekilde para lazım olduğunda golf u daha zararsız satarım diyorsun ya bugün bu arac 67 ise 62 ye 1 günde gider, sen 90 aldığın golfu sat bakalım satabiliyorsan 85 e hızlı alnından öpeyim seni
girde ilanlara bak adam gecen sene ilan acmış bekleyen pahalı golfler dolu , sen ve senin gibilerin anlamadığı hala bu paralara 2. elde golf gibi araçların hızlı satılacağı düşüncesi golf ün en boşu dahi değerde kazanmıyor 53 bine 2012 sonu alınan en boş (yani en piyasası olan midline) sıfır golf 7 kazasız boyasızken dahi bugün o paraya üstelik zararla dahi satılamıyor, siz hala piyasayı eskilerdeki gibi sanıyorsunuz
Ben niye 85'e golf alayım ki? Ben gider 75e golf alırım en fazla, 72'ye bir öğlende satarım asıl izin piyasadan haberiniz yok, iki sahibinden ilanına bakarak piyasa değerlendirmesi yapıyorsunuz, ikinci el piyasası sahibindenden ibaret değil.. i30'a 77, Golfe 85 verene de ne denir bilemiyorum artık. Her aracın bir psikolojik değeri vardır, 1haftadır yok şöyle dolu, yok böyle dolu diye klişe argümanlar sunuluyor bu yeni yüksek fiyatlarına hyundai'ın. Hep aynı 5 sene evvel de donanımla öne çıkartılmaya çalışıyordu, şimdi de aynı. Hyundai fanatikleri eleştirenlere tahammülsüz, tıpkı o eleştirdikleri vw fanatiklerine benzemişler. Beğenmiyorsan çek git, siz ne anlarsınız, hayatında hyundai içine binmemiş vs. Ha bir sizler biliyordunuz arabaları sanki.
Hyundai o aşırı asyavari iç mekanları değiştirmeden, arabalarını daha oturaklı hale getirmeden bu fiyatlarla araba satmaya kalkarsa elantrada, i40da neyse i30da da o hale gelir. Piyasada anca i20 ve düşük model i30la tutunmaya çalışır. Golf nasıl 85binin arabası dğeilse i30da 77binin arabası değil, insanlarıda psikolojik değeri o kadar yüksek değil, olamayacak da zaten, hyundai eski hyundai değil diyenler var birde, sanki tutup yumurta kasa accentlerle kıyaslıyoruz bunları. Hyundai eski hyundai değil ama hyundai c sınıfı dizeline 70küsür bin isteyebilecek bir marka da değil hala. Aynı argümanlar çok başarılı dizeline 60bin küsür para istenen clio için de renault'ya söyleniyordu, renault eski renault değil diye hatırlayanlar olacaktır. Durum ortada. O fiyatlara kimse dizel clio almıyor artık.
kimi galeriler 62 lik comfort ları dahi bayilerden 2 bin lira eksik yazmışlar üstelik arac hazır 0 km gitmiyor satamıyor, sende kalkmışsın daha pahalı 75 e golf alıp üstelik binip 2. ele düşürcen birde ve 1 öğlende 3 bin zararla satcam ben diyorsun
senin bu dediklerinin dönemi geçti sen şubat 2014 ve öncesinde yaşıyorsun, o zamanlar hem kredi imkanı hem kredi şartları vardı adam istediğini alıyordu üstelik peşinat falan yok, cebinde 1 tl olmayan adam araç alabiliyordu, zaten o zamanlar bugün 2 bin eksik yazan galeriler o dönem 3 bin lira fark ekleyip araç hazır gelin alın derlerdi, 1000tl farkla sıra satanlar kapışılırdı gerçekten ama bitti, artık golfte anca zararla satılıyor
kısaca lafta cok kolay klavyeden aklına geleni yazıyorsun ama kendini kandırısın, ilanlarda ortada işte bekliyor, bu arada hyundai için dediğin bazı şeylere katılıyorum
Kimi galeriler dediğin bir önceki yılın sıfır km kasalarını dediğin fiyattan satarlar. Onun dışında bayiden ucuz olanların da önemli bir kısmında indirme kısmında sürtmeden dolayı ufak rötüş vs vardır, bunları boyasız diye satmaya çalışırlar insanlar da bayide 2bine daha garanti temizi varken tutup galeriden almaz aracı. Sen bilgisayarının başında oturup sahibinden ilanlarından piyasa analizi yapıyorsun da ben mi kendimi kandırıyor olacağım? Daha önce de yazdım otomobil piyasası sahibinden sitesinden ibaret değildir. Bazı araçlar vardır zorda kalırsanız leblebi gibi satar daha bu tip sitelere ilan vermenize bile gerek kalmadan. Madem o kadar sahibinden mesaisi yaptın aç bak bakalım yeni passat ilanlarına adamlar daha gelmeyen araçlara sıralarını satıyorlar. Neymiş şubat 2014 öncesinde kalmışmışım. Şubat 2014 c sınıfında golf satışı 1127, i30 ilk 10'da yok, ocak 2015 golf satışı 2743, i30 yine ilk 10'da yok. Hyundai bu zamana kadar parayı taksicilere verdiği accent blue'lardan kazandı. İstediği kadar dolu bilmemne olsun 77bine i30 alınmaz.
sen piyasa analizini neyle yapıyorsun ki, dışarda cıkıp tüm galeri, showroom ve pazarları gezip günü bitirip gelip burayamı yazıyorsun, kafam estiğinde bir öğlende golf umu 3 bin zararla satarım dediğin yer x site değil mi yoksa cama yapıştırıp mı satacaksın , hayır sanki sen kimselerin yapmadığı şekilde analiz yada satışlar başaramıyormuş gibi görünme cabasında ama aslında kendi dediğinle çelişen insansın.
i30 a takılmışsın kalmışsın benim dediğim farklı tüm araçları kapsayan 2014 şubat kredi yasası, o günden sonra işler değişti, artık bir öğlende 75 binlik aracı 2-3 bin zararla satma dönemi bitti, artık 30-40 bin üzeri araçların satışı zor, heleki 2. el 50 bin üstü özellikle bmw sonrasında mercedes olmadığı sürece durağan, kısaca golf hızlı satılır i30 yada i300 yavaş satılır diye bişi yok artık kredi sistemi değişti
-
İx35, i20, Elantra, hepsinde far kaşı var altındaki ledle beraber yanınca muazzam gözüküyor, ama hangi akla hizmet getirmezler, çok anlamsız...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: G Man
quote:
Orijinalden alıntı: cihanair
quote:
Orijinalden alıntı: Viper74
Kırmızı,
Bu arabada xenon olsa tek kelime ile mukemmel olurdu
katılıyorum ayrıca i30un farları gerçekten zayıf 10 kullanıcıdan 7si böyle söyler. bencede zayıf
Zayıf olduğunu kim söylüyorsa gelsin benim Focus a binsin zayıf far görsün hele biraz yağmur yağdımı Allaha emanet.
-
Ledli farlar ve stoplar bixenon ile geliyor.Her ulkede boyle bu ingilterede bile halojen-xenon secenegi var donanima gore ama var.Bize yapilan en buyuk kelek aracin iyi ozelliklerinin gelmemesi.Nedenide vergiler.Xenon,navi her turlu ekstra donanim aracin fiyatini arttiriyor.Birde ustune vergiler fiyat iyice tavan olacak.Assanin amaci rakiplerine gore ucuz arac satmak.
Bizde 3 tane donanim varsa,ingilterede 4-5 tane var.En ust donanimda saydigimiz hersey mevcut. -
Bunda far üstünde o dediginiz far kask var mi?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Özür far kaşı diyecektim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Belenenses
bir şey dikkatimi çekti
136 hp lik i30 6 ileri manuel , 1364 kg , 0-100 10.2sn
136 hp lik astra 6 ileri manuel , 1428 kg , 0-100 10.1sn
astranın aktarması hep kötüdür muhabbeti vardır da , demek ki o kadar da kötü değilmiş :)
bu konuda vw hakikaten iyi
pek detaylı bakmazdım teknik verilere , çok iyi de değerlendiremem yanlışım varsa düzeltirsiniz
edit : manuel i30 da tork değeri daha düşükmüş ( 260nm )
TR sitesinde en bos agirlik olarak 1364kg verilmis ama ingiltere sitesinde kerb weight olarak 1429kg verilmis i30.Astranin agirlik olcumu sivi ve yakit dahilse iki aracda ayni agirlikda.
Yalniz opelin motoru tamamen yeni ve aluminyum blok.i30 hala ilk kasadaki motorun oynanmisini kullaniyor.Motor konusunda astranin ustun oldugu kesin.
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X