Şimdi Ara

Makyajlı 2021 Toyota Camry Hybrid Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
53
Cevap
0
Favori
2.905
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Makyajlı 2021 Toyota Camry Hybrid Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri



    Geçtiğimiz yılın kasım ayında tanıtılan makyajlı Toyota Camry Hybrid Türkiye'de satışa sunuldu. Makyajla birlikte tasarımında ufak dokunuşlar yapılan ve güvenlik donanımları tazelenen Toyota Camry Hybrid fiyatı 998.000 TL'den başlıyor.



    Makyajlı 2021 Toyota Camry Hybrid neler sunuyor?



    Makyajlı Toyota Camry Hybrid, güçlü 2.5 litrelik motorunu kendi kendini şarj eden hibrit elektrikli sistemle birleştirerek 218 HP güç üretiyor. Yenilenen Camry Hybrid şu ana kadar temel değerleri olan segmentinin öncüsü kalite, sağlamlık ve güvenilirlik, sessiz ve sürüş kalitesi unsurlarını koruyarak, daha zarif ve dinamik bir ön tasarıma, revize edilmiş 18 inç çift renk alaşım jantlara ve yeni dış gövde renklerine sahip oldu.



    Camry Hybrid, Türkiye’de Passion donanım seçeneğiyle satışa sunulacak. Donanım seçeneklerinde ise öne çıkan özellikler arasında; navigasyon ve akıllı telefon entegrasyonuna (Apple CarPlay, Android Auto) sahip 9 inç Toyota Touch dokunmatik multimedya ekranı, tamamiyle elektrikli koltuk, direksiyon ve yan ayna ayarları, hafızalı sürücü bölümü, ısıtma/soğutma özellikli ön koltuklar, ısıtma özellikli arka yan koltuklar ile direksiyon, arka yolcuların klima, müzik ayarlarını yapmalarını sağlayan arka koltuk konfor modülü ve ön cama yansıtmalı gösterge ekranı bulunacak.



    Makyajlı 2021 Toyota Camry Hybrid Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri



    Yenilenen Camry Hybrid, yenilenen ön tamponu, üst ve alt panjurlarla birlikte dinamiklik ve çok daha prestijli bir tasarımla öne çıkıyor. Kaputtan tampona uzanan orta kısmın genişletilmesi ve tampon köşelerinde yapılan tasarım değişiklikleriyle daha alçak, daha geniş ve daha cesur bir ön bölüm elde edildi. Alt panjur çıtalarının yanlara doğru daha fazla uzatılmasıyla birlikte aracın daha geniş bir duruş sergilemesi sağlandı.



    Yeni tasarlanan çift renk 18 inç jantlarla birlikte aracın sportif hissi daha fazla vurgulandı. Ayrıca V şekilli detaylara sahip jantlardaki koyu renkli kollar, çevik ve dinamik duruşu destekliyor. Stop grubunda ise kapsamlı bir renk değişimiyle daha şık bir görünüm elde edildi. Yenilenen Camry Hybrid, Toyota ürün gamında ilk kez kullanılacak zarif Titanyum Gümüş-Gri ve metalik Egzotik Kırmızı renk seçenekleriyle de tercih edilebiliyor.



    Ayrıca Bkz.Apple, elektrikli araç projesi için çok önemli bir ismi saflarına kattı



    Kabinde konforu, genişliği ve arka yolcu yaşam alanı ile zaten övülen bir iç mekana sahip olan Camry Hybrid, yeni renk ve döşemeleriyle de dikkat çekiyor. Bununla birlikte yenilenen Camry’nin kabininde daha büyük ve daha yukarıya yerleştirilmiş ve yeni bağlantı özellikleri sunan 9 inç merkezi ekran yer alıyor. Orta konsola yerleştirilmiş yeni dokunmatik bilgi-eğlence ekranı, daha iyi bir görünüm ve daha kolay bir kullanım sağlıyor.



    Dokunmatik ekran, mekanik ve döner düğmelerle birlikte her sürüş şartında kolay kullanım sağlarken, güncellenmiş multimedya sistemi daha hızlı çalışan yazılımla birlikte daha hızlı ekran tepkileri sunuyor. Bununla birlikte Apple CarPlay ve Android Auto akıllı telefon bağlantı sistemleriyle telefonlar kolayca bağlanabiliyor.



    Makyajlı 2021 Toyota Camry Hybrid Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri



    Camry Hybrid bu teknolojik güncellemelerle, yeni geliştirilen Bej ve Siyah Premium deri koltuk döşemeleriyle birlikte tercih edilebiliyor. Koltuklarda kullanılan balık sırtı desenleriyle birlikte koltuk havalandırması daha verimli bir şekilde gerçekleştiriliyor.



    Geliştirilmiş Toyota Safety Sense sistemleri



    Yenilenen Toyota Camry Hybrid, Toyota Safety Sense sistemlerinin son versiyonu ile donatıldı. Bir dizi aktif güvenlik teknolojisiyle birlikte birçok farklı durumda trafik kazalarını önlemeyi veya kazaların şiddetini azaltıyor. Bu yeni özelliklerle birlikte Camry Hybrid her zamankinden daha güvenli hale getirildi.



    Camry Hybrid’de Ön Çarpışma Önleyici Sisteme (PCS) yeni özellikler eklendi. Bunlar arasında gündüz önden gelen aracı algılama, Acil Direksiyon Destek Sistemi (ESA) ve Kavşakta Çarpışma Önleyici Sistem gibi özellikler yer alıyor. Tam Menzilli Adaptif Hız Sabitleyici (ACC) ile birlikte çalışarak kolayca hızını trafik işaretlerine göre adapte edebiliyor.



    Bir diğer özellik olan Şerit Takip Sistemi (LTA) ise aracı yolda ve şeridin ortasında tutarak, gerektiği anda direksiyona güç uygulayarak Camry’nin yoldan çıkmamasını sağlıyor. Yapay zeka destekli LTA sisteminde şeritler daha hassas bir şekilde tespit edilebiliyor ve şerit değişiminin ardından daha hızlı bir şekilde yeniden aktif oluyor.





    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    Toyota Camry Hybrid makyajlandı
    Toyota Camry Hybrid makyajlandı
    Toyota Camry Hybrid makyajlandı
    Toyota Camry Hybrid makyajlandı
    Toyota Camry Hybrid makyajlandı
    Toyota Camry Hybrid makyajlandı
    Toyota Camry Hybrid makyajlandı
    Toyota Camry Hybrid makyajlandı
    Toyota Camry Hybrid makyajlandı
    Toyota Camry Hybrid makyajlandı
    Toyota Camry Hybrid makyajlandı
    Toyota Camry Hybrid makyajlandı
    Toyota Camry Hybrid makyajlandı
    Toyota Camry Hybrid makyajlandı
    Toyota Camry Hybrid makyajlandı
    Toyota Camry Hybrid makyajlandı
    Toyota Camry Hybrid makyajlandı
    Toyota Camry Hybrid makyajlandı
    Toyota Camry Hybrid makyajlandı
    Toyota Camry Hybrid makyajlandı
    Toyota Camry Hybrid makyajlandı
    Toyota Camry Hybrid makyajlandı
    Toyota Camry Hybrid makyajlandı
    Toyota Camry Hybrid makyajlandı
    Toyota Camry Hybrid makyajlandı
    Toyota Camry Hybrid makyajlandı
    Toyota Camry Hybrid makyajlandı








  • devletin hatalı vergilendirme sisteminden dolayı camry gibi otomobillerin ülkemizde yaygınlaşması yavaş. bu otomobiller ameriga pazarında kendi sınıflarında bakım maliyetleri düşük ve yüksek performanslı oldukları için oldukça fazla tutuluyorlar. Passat, mondeo gibi otomobiller bu araçlar yanında bence halt etmiştir. fiyat ve vergi konularına girmeden değerlendirmek lazım. bir toyota kullanıcısı olarak her sene düzenli aracın bakımları dışında servise gitmedim. sizlere tavsiyem bir de bu yönden değerlendirin.

    BMW 5 serisi 981.600 TL'den, Mercedes E serisi 1.036.000 TL'den başlıyor, Camry'e o parayı verecek babayiğit bulunur mu bilmem. Yurtdışında bindim, çok güzel araç çok da iyi ama bu motor ile Türkiye'ye hitap etmediği aşikar. ABD'de Camry 27.200 dolardan Bmw 5 serisi 54.200 dolardan başlıyor, klasmanı hatırlatmak için güzel bir örnek.

    2 litre üzeri motor koyarsan E serisi bmw nin karşısına çıkarsın. Toyota Türkiyede yanlış motorlar ile geliyor. Tabi bize has motor koymuyorlar ama ne hikmetse bmw ve mercedes 1,6 motor koyuyor. Anlamak zor. Aynı şekilde rav4 lerdede yüksek motor hacmi koyuyorlar MTV yi bile söylemiyorum.

    Bu aracın rakibi E serisi olamaz ama malesef motor yüzünden Türkiyede E serisinin karşısında kalıyor. Lexus E serisinin karşısında olur ama Türkiyede bu karşılaştırma yapılması imkansız saçma sapan vergilendirmeler yüzünden.
    Evet, fiyatı gerçekten uçuk. Türkiye şartlarında bu parayı bir araca bağlamak hiç mantıklı değil. Ancak bundaki asıl kabahat Toyota'ın değil, ülkemizin vergi politikasıdır. Ardından gelen kur farkı. Örneğin İngiltere'de 32.000 Pound gibi komik rakamla satılmaktadır. Hadi çok uzağa gitmeyeyim; komşu Bulgaristan'da bu aracın fiyatı 77.000 Leva'ya satılmaktadır.

    Ayrıca bu arabayı herkes gömmüş. Bilhassa Alman hayranları. Unutulmamalıdır ki; Camry, Toyota'nın elit modelidir. Bu araç yıllarca Kuzey Amerika piyasasına hükmetti. Boş yere değil herhalde. Unutulan bir husus da Hybrid oluşu. Bu da 2.5 Litre bir aracı hem çevreci hem de ekonomi dostu kılar.

    Son olarak Alman hayranı arkadaşlara şunu hatırlatacağım: Japonlar en sorunsuz ve en güvenilir araçları üretiyor. Bir aldığında bir daha oto sanayi yüzü görmeniz uzak bir ihtimal. Ancak Alman araçlarında bu tam tersidir. Ufak bir sorunda başınızı ağrıtır eliniz cebinizden çıkmaz. Demedi demeyin.
  • Dardayım eyyy aneeyyy aneeeyyy, 1mTL diyor eyyy aneyy aneeyy, nerdeyim eyy aneeyyyğğyğyyy...

  • Bir milyon arabaya verecek olsam üstünde Toyota logosu olsun istemem. Bu paraya Mercedes bmw alınır.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bu araba yurt dışında 27k, burada 1 milyon.

    Kaynak:https://www.toyota.com/camryhybrid/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 12 Angry Men -- 12 Haziran 2021; 22:34:1 >
  • Burada bu arabaya bu parayı verecek olan net beyinsizdir. He illa ki 1 tane çıkar. Neyse para onların

  • Öyle saçma bir vergilendirme sistemimiz var ki başlangıç paketlerinde jaguar e-pace bu araçtan daha ucuz

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 12 Angry Men kullanıcısına yanıt

    Vay anasını sayın seyirciler


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Daha makyajsızını göremedik yollarda,bu fiyatlarla zaten görmemiz imkansız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu vergi sistemi ile anca bu kadar

  • 2 litre üzeri motor koyarsan E serisi bmw nin karşısına çıkarsın. Toyota Türkiyede yanlış motorlar ile geliyor. Tabi bize has motor koymuyorlar ama ne hikmetse bmw ve mercedes 1,6 motor koyuyor. Anlamak zor. Aynı şekilde rav4 lerdede yüksek motor hacmi koyuyorlar MTV yi bile söylemiyorum.

    Bu aracın rakibi E serisi olamaz ama malesef motor yüzünden Türkiyede E serisinin karşısında kalıyor. Lexus E serisinin karşısında olur ama Türkiyede bu karşılaştırma yapılması imkansız saçma sapan vergilendirmeler yüzünden.

  • devletin hatalı vergilendirme sisteminden dolayı camry gibi otomobillerin ülkemizde yaygınlaşması yavaş. bu otomobiller ameriga pazarında kendi sınıflarında bakım maliyetleri düşük ve yüksek performanslı oldukları için oldukça fazla tutuluyorlar. Passat, mondeo gibi otomobiller bu araçlar yanında bence halt etmiştir. fiyat ve vergi konularına girmeden değerlendirmek lazım. bir toyota kullanıcısı olarak her sene düzenli aracın bakımları dışında servise gitmedim. sizlere tavsiyem bir de bu yönden değerlendirin.

  • BMW 5 serisi 981.600 TL'den, Mercedes E serisi 1.036.000 TL'den başlıyor, Camry'e o parayı verecek babayiğit bulunur mu bilmem. Yurtdışında bindim, çok güzel araç çok da iyi ama bu motor ile Türkiye'ye hitap etmediği aşikar. ABD'de Camry 27.200 dolardan Bmw 5 serisi 54.200 dolardan başlıyor, klasmanı hatırlatmak için güzel bir örnek.

  • 2.5 motorla gelince vergi kurbanı olmuş. Passat ile rekabet etmesi gerekirken Mercedes E serisi ile rekabet etmek zorunda kalıyor. Fiyatı bulunduğu klasmanın çok üstünde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hibrid motora çevreci olduğu için dünyanın her yerinde ekstra vergi indirimi ile teşvik uygulanırken burada motor hacmine eklenerek atılan vergi kazığının boyu katmerleniyor. Bu kafayla yönetilen ülkenin denizlerinde müsilaj olması tesadüf değil.

  • Koy suna 1lt motor peynir ekmek gibi satsin trde

  • Aynı motora sahip rav4 750binken camry nin 1milyon olması tuhaf. Usada RAV4 ten ucuz bu araba. Toyota pek satmak istemiyor gibi. Rav4 ün bile hatırı sayılır satışı var tr de. Yıllık 200-300 adet satılıyor. Bundan hiç yok.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • amerikada yillardir en cok satan binek otomobil camry. dandik passati kim napsin orada. 27 bine alip geziyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    rav4 %150, camry %220 ötv görünüyor sitesinde. ben o durumu anlamadım.
    edit: lexus sitesinde de benzer tablo var. sedan hibrit %220, suv hibrit %150 vergi aynı motor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Schtroumpf Grognon -- 13 Haziran 2021; 9:4:21 >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.