Şimdi Ara

MAKYAJLI AUDI A4 TEST İZLENİMLERİM... (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
40
Cevap
0
Favori
5.349
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Ayrıca her zaman dediğim gibi, günümüz koşullarında markalar arasındaki farklarda kapanmıştır.Markaya imajı dışında para vermeyin.
    Hangi marka hangi araç hoşunuza gidiyorsa onu alın.


    Bunu herkes anladığında burası daha gerçekçi paylaşımların olacağı bir platform olacaktır...

    Birde @Kayacem, eğer İstanbul'da ikamet etmekteyseniz bir gün sizinle bir kaç showroom gezmek isterim....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bencn17

    Ayrıca her zaman dediğim gibi, günümüz koşullarında markalar arasındaki farklarda kapanmıştır.Markaya imajı dışında para vermeyin.
    Hangi marka hangi araç hoşunuza gidiyorsa onu alın.


    Bunu herkes anladığında burası daha gerçekçi paylaşımların olacağı bir platform olacaktır...



    şunun farkına bi varabilseler
  • Sevgili arkadaşlar facebook da donanım haber otomobil platformu adı altında bir grup oluşturdum.

    İsteyen arkadaşlar katılabilir.Birde bu grubun üye saysını nasıl çoğaltabiliriz yardımcı olursanız sevinirim.

    Dileyen arkadaşlar katılabilir.

    http://www.facebook.com/groups/251635614933777/

    Saygılar...
  • Multitronik hakkında yorum alabilir miyiz?cok mu hissiz acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ecay

    Multitronik hakkında yorum alabilir miyiz?cok mu hissiz acaba?

    multironik ingilizce çoklu şanzıman demektir. şöyle ki birden fazla şanzıman. yani bir manuel şanzıman bir de otomatik şanzıman .ikiside motora bağlı olup kullanışlı değildir 8 yıldır motorcu ustasıyım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÇÖL KARTALI

    quote:

    Orijinalden alıntı: ecay

    Multitronik hakkında yorum alabilir miyiz?cok mu hissiz acaba?

    multironik ingilizce çoklu şanzıman demektir. şöyle ki birden fazla şanzıman. yani bir manuel şanzıman bir de otomatik şanzıman .ikiside motora bağlı olup kullanışlı değildir 8 yıldır motorcu ustasıyım.

    Bildigimiz hissiz cvt degil mı iste hocam.test eden varsa izlenimlerini yazarsa memnun olurum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 20-40 yaş arasında 3 serisi alırdım 40dan sonra A4.

    Geçen bir baktım babam sahibindende 2. el A4 bakıyor adam biliyor işini
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ecay


    quote:

    Orijinalden alıntı: ÇÖL KARTALI

    quote:

    Orijinalden alıntı: ecay

    Multitronik hakkında yorum alabilir miyiz?cok mu hissiz acaba?

    multironik ingilizce çoklu şanzıman demektir. şöyle ki birden fazla şanzıman. yani bir manuel şanzıman bir de otomatik şanzıman .ikiside motora bağlı olup kullanışlı değildir 8 yıldır motorcu ustasıyım.

    Bildigimiz hissiz cvt degil mı iste hocam.test eden varsa izlenimlerini yazarsa memnun olurum

    2011 model a6 daki şanzımandan yola çıkarak ; 2012 c 180 ve 2011 320d&520d araçlardan daha konforlu , vites geçişlerini hissettirmeyen bir sisteme sahip olduğunu söyleyebilirim. Tabi yüksek devirlerde sportif kullanım arıyorsanız mercedesi bilmiyorum fakat bmw den sonra pek tatmin etmez




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÇÖL KARTALI

    quote:

    Orijinalden alıntı: ecay

    Multitronik hakkında yorum alabilir miyiz?cok mu hissiz acaba?

    multironik ingilizce çoklu şanzıman demektir. şöyle ki birden fazla şanzıman. yani bir manuel şanzıman bir de otomatik şanzıman .ikiside motora bağlı olup kullanışlı değildir 8 yıldır motorcu ustasıyım.

    araya da bir kaç küsuratlı sayı koysaydın keşke.
  • multitronic audinin kullandigi en kotu sanzimandir.Maxi scooter otm vitesi gibidir yuksek devir ister

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarapci

    multitronic audinin kullandigi en kotu sanzimandir.Maxi scooter otm vitesi gibidir yuksek devir ister

    yüksek devir ister derken ne demek istediğinizi tam anlayamadım ? normalde dizel araçların 2-3bin devir aralığında vites değiştirilmesi önerilirken audi 2000 devire gelmeden kusursuz bir şekilde vites değiştiriyor. Hatta ilk başlarda çok şaşırmıştık çünkü 30da 3. vitesteyken 70 de 7. viteste gözüküyordu.
  • benim bahsettigim 8 ileri
  • Jazz ve Yaris te CVT test ettim.Beğendiğimi hiç söyleyemeyeceğim.Geleneksel devir artırıp vites değiştirmekten ziyade aracın motor devrini 5500-6000 devre alıp(dip gazda) kasnağı genişleterek hızlanmaya çalışması bence hem aktarma kaybına yol açıyor hem de konforsuzluğa büyük bir rahatsızlığa yol açıyor.Devir çevirirken yükselen devir ile birlikte değişen sesi hemen herkes severken sürekli aynı bağırtıda kalınmasını kimse sevmiyor.

    İşte A4'te böyle bir durum mevcut mu?
  • Multitronic konfor odaklı bir şanzıman dır,performans değil.öncelikle bunu bilmek lazım.Araba vitesi degistirdimi değiştirmedi mi anlamazsınız.16 bin km 120hp lik A4 multitronic kullandım,çok memnundum.Daha güçlü bir motorla çok daha zevkli olur herhalde.
  • yuh be 130 binliralık A4 ün reklamına bak:

    Hayalinizdeki Audi A4 artık size çok yakın.

    Ayda 899 TL taksitli Audi A4’ün donanımı:


    Elektrikli ayarlanabilir, ısıtmalı LED sinyalli yan aynalar
    Cosine kumas döşeme
    Deluxe otomatik kontrollü klima
    Elektrokrom iç ayna, yağmur sensörü ve kısa far sensörü
    Ön kol dayama
    Reflex iç dekor
    İç ışık paketi
    4 kollu çok fonksiyonlu deri direksiyon
    Radio Concert müzik sistemi (8 pasif hoperlöri 80 Watt)
    Audi müzik arayüzü
    Renkli ekranlı sürücü bilgilendirme sistemi
    7.5J x 16 ebadında, 10 kol tasarımlı aluminyum alaşım jantlar
    Arka park sensörü
    Start – Stop sistemi
    Yokuş destek asistanıYokuş Destek AsistanıEasy starting with no roll-back. The hill-start assist function helps you drive off on a hill.Yokuş Destek Asistanı
    Elektromekanık güç destekli direksiyon sistemi
    WFT Paket
    3 bölgeli otomatik klima
    Xenon plus
    Elektrikli, ısıtmalı, katlanabilir dış aynalar ve ısıtmalı ön cam su fiskiyeleri
    Bluetooth ara yüzü

    Bunlarıda özellik diye yazmışlar. 50 binliralık yeni i30 un donanımı bile daha fazla, vosvos muadili markalar arabaya kapı koysa sanki kullanıcıya büyük bir lütüfda bulunmuş gibi oluyorlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ecay


    quote:

    Orijinalden alıntı: ÇÖL KARTALI

    quote:

    Orijinalden alıntı: ecay

    Multitronik hakkında yorum alabilir miyiz?cok mu hissiz acaba?

    multironik ingilizce çoklu şanzıman demektir. şöyle ki birden fazla şanzıman. yani bir manuel şanzıman bir de otomatik şanzıman .ikiside motora bağlı olup kullanışlı değildir 8 yıldır motorcu ustasıyım.

    Bildigimiz hissiz cvt degil mı iste hocam.test eden varsa izlenimlerini yazarsa memnun olurum

    öyle ama bakımı biraz daha zordur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bencn17

    Ayrıca her zaman dediğim gibi, günümüz koşullarında markalar arasındaki farklarda kapanmıştır.Markaya imajı dışında para vermeyin.
    Hangi marka hangi araç hoşunuza gidiyorsa onu alın.


    Bunu herkes anladığında burası daha gerçekçi paylaşımların olacağı bir platform olacaktır...

    Birde @Kayacem, eğer İstanbul'da ikamet etmekteyseniz bir gün sizinle bir kaç showroom gezmek isterim....

    herkes öyle zannediyor ama aslında öyle değil;bir hondanın motoru ile bir fordun motoru arasında sistem ve kalite olarak çok farklılık var. bu da f/p yi etkiliyor .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÇÖL KARTALI

    quote:

    Orijinalden alıntı: bencn17

    Ayrıca her zaman dediğim gibi, günümüz koşullarında markalar arasındaki farklarda kapanmıştır.Markaya imajı dışında para vermeyin.
    Hangi marka hangi araç hoşunuza gidiyorsa onu alın.


    Bunu herkes anladığında burası daha gerçekçi paylaşımların olacağı bir platform olacaktır...

    Birde @Kayacem, eğer İstanbul'da ikamet etmekteyseniz bir gün sizinle bir kaç showroom gezmek isterim....

    herkes öyle zannediyor ama aslında öyle değil;bir hondanın motoru ile bir fordun motoru arasında sistem ve kalite olarak çok farklılık var. bu da f/p yi etkiliyor .

    Her araç aynı diye bir kaide söz konusu değil birinin motor teknolojisi çok iyiyken diğerinin şanzıman olarak daha iyi diğeri daha stabil bir şasiye sahip böyle uzar gider.Ancak günümüzde markalar eskiye oranla daha yakın seyrediyor birbirne hemen hemen hepsi ciddi AR-GE yatırımları yapıyorlar, o yüzden örneğin premium sınıftaki bir araçtan beklentiniz ciddi anlamda artmaya başlıyor ama beklentiyle oranla büyük farklar bulamıyorsunuz.
    Ayrıntılarda ayrıldıkları noktalar var ki bu yüzden herkes aynı araca binmiyor kendine göre araç tercihini yapıyor.




  • im
    quote:

    Orijinalden alıntı: bencn17

    quote:

    Orijinalden alıntı: ÇÖL KARTALI

    quote:

    Orijinalden alıntı: bencn17

    Ayrıca her zaman dediğim gibi, günümüz koşullarında markalar arasındaki farklarda kapanmıştır.Markaya imajı dışında para vermeyin.
    Hangi marka hangi araç hoşunuza gidiyorsa onu alın.


    Bunu herkes anladığında burası daha gerçekçi paylaşımların olacağı bir platform olacaktır...

    Birde @Kayacem, eğer İstanbul'da ikamet etmekteyseniz bir gün sizinle bir kaç showroom gezmek isterim....

    herkes öyle zannediyor ama aslında öyle değil;bir hondanın motoru ile bir fordun motoru arasında sistem ve kalite olarak çok farklılık var. bu da f/p yi etkiliyor .

    Her araç aynı diye bir kaide söz konusu değil birinin motor teknolojisi çok iyiyken diğerinin şanzıman olarak daha iyi diğeri daha stabil bir şasiye sahip böyle uzar gider.Ancak günümüzde markalar eskiye oranla daha yakın seyrediyor birbirne hemen hemen hepsi ciddi AR-GE yatırımları yapıyorlar, o yüzden örneğin premium sınıftaki bir araçtan beklentiniz ciddi anlamda artmaya başlıyor ama beklentiyle oranla büyük farklar bulamıyorsunuz.
    Ayrıntılarda ayrıldıkları noktalar var ki bu yüzden herkes aynı araca binmiyor kendine göre araç tercihini yapıyor.

    bu dediğinize katılabilirim




  • Tam bu konuyu araştırırken gözüme takıldı başlık. Öncelikle Kayacem arkadaşım, makyajlı A4'te de aynı yol tutuş sorunu var. Hatta sana da PM atmıştım lastik tecrübenle ilgili. Sorun kesinlikle süspansiyonda değil. Bu aracın fabrika çıkışında tercihler fazlasıyla konfordan yana oluyor. Biraz hedef kitlesi gibi yorumlamak gerekir diye düşünüyorum. 225/55/16 lastik bu araca çok uygun değil. Michelin primacy hp gibi yumuşak bir lastikle 55 yanak, araçı su yatağı gibi yapıyor. Testte kullandığın 245 taban ve 45 yanak mutlaka o izlenimi yaratmış sende. Bu arada direksiyon yorumuna katılıyorum, son derece başarılı bir iyileştirme.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.