|
Makyajlı Citroen C4 ve C4 X Türkiye fiyatları belli oldu
-
-
Farlar biraz göz yoruyor bence. Ama etrafta gördükçe alışırız herhalde. Menzil ufakta olsa artmış, zaten verimliydi baya.
-
1.5m’a hiç şansı yok.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
"Kademeli Hidrolik Destekli Süspansiyon" c5'te kullanılan Hydractive sistemi değil sanırım
-
C4'lerin tüm yıllarında kapı iç kısım ve bagaj kısımlarında boya atma sorunu var önce onu çözdüler mi acaba?
-
Çöp oğlu çöp
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Herkesin aklında o soru.
Kayış mı zincir mi?
-
Emın değilım ama 130 beygırler kayıs
136 beygırler zıncır
Bunlar tıtanyum yapsa kapısından geçmem ama. Yağın ıcıne kayıs koymak nedemek
-
130 puretech tamamiyle yağlı kayış, 136 tipik triger. Uzun süre bineceğim diyorsanız kesinlikle 136 alın.
-
Evet, Hydractive en son C5 ve C6'da kullanıldı.
-
Elektrikliden çok memnun kalmıştım. Bence yine çok güzel duruyor. Zaten araç çok dolu.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Elektriklisi çok satınca, fiyatını benzinliden pahalı yapmışlar, ahlaksızlar.
Ayrıca eski ön tasarım daha iyiydi.
Menzil olarak da bir artısı yok, nesi yeni bunun LED far tasarımı mı?
-
70k elektrikli daha ucuz? En üsttekiyle kıyaslıyorsan farklı paket o
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
Çöp oğlu çöp
|
1.5m’a hiç şansı yok.
|
Elektriklisi çok satınca, fiyatını benzinliden pahalı yapmışlar, ahlaksızlar. Ayrıca eski ön tasarım daha iyiydi. Menzil olarak da bir artısı yok, nesi yeni bunun LED far tasarımı mı? |
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X