Şimdi Ara

makyajli mazda 3 (2012)ve skyactive

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
79
Cevap
1
Favori
12.744
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • iyi gunler arkadaslar 2012 model araclara bakarken mazda 3un degisecegini gordumhttp://www.marmaragundem.org/2012-yilinda-piyasaya-cikacak-yeni-araba-modelleri.html bu sitede en sondaki arac mazda3 bu araba zaten yenilenmedimi daha bu neyin nesi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi retro. -- 9 Ağustos 2011; 21:41:12 >



  • Kasa değişmicek sadece makyajlanacak ayrıca yeni skyactive motoru da getirecekler




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Losangelos -- 12 Haziran 2011; 22:47:55 >
  • Peki bu skyactive motorun bg ve tork verileri hakkında bilgi var mı?
  • Evet arkadaşlar makyaj sadece tasarımda mı olacak? 2012lerde donanım fazlalığı yada motor değişikliğine gidilecek mi?
    2011 lerim fiyatı ocakta falan düşer mi acaba 2012ler gelince yada sabit kalıp 2012ler 4-5 milyar daha mı pahalı olur?
  • Motor verileri şöyle :

    Inline four-cylinder 1.3-liter direct-injection engine (with i-stop)
    Engine displacement: 1.298L
    Bore and stroke: 71.0mm x 82.0mm
    Compression ratio: 14.0:1
    Maximum output (net): 62kW@5,400rpm (84ps@5,400rpm)
    Maximum torque (net): 112Nm@4,000rpm

    Donanım fazlalığı olacağını düşünmüyorum. Küçük bir ihtimal impressive donanımı dizel seçeneğiyle birlikte sunabilirler.

    Motor değişikliği olarak skyactive ile birlikte mazda 3 lere şuanki mazda 6 larda bulunan 2.0 155 hp motor koyacaklarmış, tabi Türkiyeye getirirler mi bilemeyiz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: airbrq_23

    Motor verileri şöyle :

    Inline four-cylinder 1.3-liter direct-injection engine (with i-stop)
    Engine displacement: 1.298L
    Bore and stroke: 71.0mm x 82.0mm
    Compression ratio: 14.0:1
    Maximum output (net): 62kW@5,400rpm (84ps@5,400rpm)
    Maximum torque (net): 112Nm@4,000rpm

    Donanım fazlalığı olacağını düşünmüyorum. Küçük bir ihtimal impressive donanımı dizel seçeneğiyle birlikte sunabilirler.

    Motor değişikliği olarak skyactive ile birlikte mazda 3 lere şuanki mazda 6 larda bulunan 2.0 155 hp motor koyacaklarmış, tabi Türkiyeye getirirler mi bilemeyiz.






    Bahsettiğiniz Mazda 2 deki Skyactiv motor. Mazda 3 için 1.5 Skyactiv motor üretilecek. Tahmini olarak yine 100-110HP arasında olacak motoru.

    Not: İçimden bir his ilerde bu motorların turbo versiyonlarını yapsalar diyor :) Bir de ifade yanlış olmuş Mazda 3 için 1,5 Skyactiv üretilecek demişim, üretilecek olan 1,5 Skyactiv Mazda 3'te kullanılacak diyelim çünkü Mazda 2 için de kullanılması muhtemel.

    Saygılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kensai-X -- 15 Temmuz 2011; 1:13:55 >




  • Kasa 2015- 2016 kadar değişmez. Makyaj yapıyorlar şu motorlar gelsede görsek merak ediyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leylek1983


    quote:

    Orijinalden alıntı: airbrq_23

    Motor verileri şöyle :

    Inline four-cylinder 1.3-liter direct-injection engine (with i-stop)
    Engine displacement: 1.298L
    Bore and stroke: 71.0mm x 82.0mm
    Compression ratio: 14.0:1
    Maximum output (net): 62kW@5,400rpm (84ps@5,400rpm)
    Maximum torque (net): 112Nm@4,000rpm

    Donanım fazlalığı olacağını düşünmüyorum. Küçük bir ihtimal impressive donanımı dizel seçeneğiyle birlikte sunabilirler.

    Motor değişikliği olarak skyactive ile birlikte mazda 3 lere şuanki mazda 6 larda bulunan 2.0 155 hp motor koyacaklarmış, tabi Türkiyeye getirirler mi bilemeyiz.






    Bahsettiğiniz Mazda 2 deki Skyactiv motor. Mazda 3 için 1.5 Skyactiv motor üretilecek. Tahmini olarak yine 100-110HP arasında olacak motoru.

    Not: İçimden bir his ilerde bu motorların turbo versiyonlarını yapsalar diyor :) Bir de ifade yanlış olmuş Mazda 3 için 1,5 Skyactiv üretilecek demişim, üretilecek olan 1,5 Skyactiv Mazda 3'te kullanılacak diyelim çünkü Mazda 2 için de kullanılması muhtemel.

    Saygılar.




    Turbo uygulamaları pek mümkün değil o motorlara.

    Çünkü çok yüksek sıkıştırma oranları ile çalışan motorlar Skyactiv ler.

    Oysa Turbo motorlar daha düşük sıkıştırma oranına sahiptir.

    Yani turbo, daha doğrusu aşırı besleme(Turbo veya kompresör) ve yüksek sıkıştırma oranı bir arada pek olası değil.




  • Değişse bile skyactiv li mazda 3 ler Türkiye'ye hemen gelirmi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cev_ned

    Değişse bile skyactiv li mazda 3 ler Türkiye'ye hemen gelirmi?


    Valla bayi ile görüştüm ben, daha haberleri yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cev_ned

    Değişse bile skyactiv li mazda 3 ler Türkiye'ye hemen gelirmi?


    quote:

    Orijinalden alıntı: leylek1983


    Bu arada Mazda'ya sordum, SkyAktiv teknolojilerinin hangi modellerle geleceği konusunun kesinleşmediğini, zaman yayılmış bir şekilde geleceği için 1 yılı bulabileceğini, SkyActiv ilk modelin 2012 başında gelecek olan CX-5 olacağını yazmışlar. Mazda 2 ve Mazda 3'ü bir yıl içinde görememe ihtimalimiz var mailde yazdıklarına göre.

    Saygılar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Toorop


    quote:

    Orijinalden alıntı: leylek1983


    quote:

    Orijinalden alıntı: airbrq_23

    Motor verileri şöyle :

    Inline four-cylinder 1.3-liter direct-injection engine (with i-stop)
    Engine displacement: 1.298L
    Bore and stroke: 71.0mm x 82.0mm
    Compression ratio: 14.0:1
    Maximum output (net): 62kW@5,400rpm (84ps@5,400rpm)
    Maximum torque (net): 112Nm@4,000rpm

    Donanım fazlalığı olacağını düşünmüyorum. Küçük bir ihtimal impressive donanımı dizel seçeneğiyle birlikte sunabilirler.

    Motor değişikliği olarak skyactive ile birlikte mazda 3 lere şuanki mazda 6 larda bulunan 2.0 155 hp motor koyacaklarmış, tabi Türkiyeye getirirler mi bilemeyiz.






    Bahsettiğiniz Mazda 2 deki Skyactiv motor. Mazda 3 için 1.5 Skyactiv motor üretilecek. Tahmini olarak yine 100-110HP arasında olacak motoru.

    Not: İçimden bir his ilerde bu motorların turbo versiyonlarını yapsalar diyor :) Bir de ifade yanlış olmuş Mazda 3 için 1,5 Skyactiv üretilecek demişim, üretilecek olan 1,5 Skyactiv Mazda 3'te kullanılacak diyelim çünkü Mazda 2 için de kullanılması muhtemel.

    Saygılar.




    Turbo uygulamaları pek mümkün değil o motorlara.

    Çünkü çok yüksek sıkıştırma oranları ile çalışan motorlar Skyactiv ler.

    Oysa Turbo motorlar daha düşük sıkıştırma oranına sahiptir.

    Yani turbo, daha doğrusu aşırı besleme(Turbo veya kompresör) ve yüksek sıkıştırma oranı bir arada pek olası değil.


    bildiklerinizi unutun...

    bu şubata kadar Mazda SKYACTIV motorlara 130^dan fazla patent aldı...

    MAzda SKYACTIV motorlarda benzinli versiyonlar dünyanın en yüksek sıkıştırma oranına sahip 14:1 (f1 araçları 12:1 civarında)

    MAzda SKYACTIV motorlarda dizel versiyonlar da dünyanın en düşük sıkıştırma oranına sahip 14:1...dizel makine 5500dd civarında çeviriyor...

    SKYACTIV' lerde çift turbo uygulamasını görmemiz çok muhtemel.

    2.2 motorda 1200dd' da 250nm alınırken 4000dd' da 450nm alınıyor..maks 5500dd...6 ileri düz ve otomatik vites kutuları olacak deniyor...

    1,3lt' lik motor sadece Mazda2' de kullanılıyor..gerçek şartlarda 3.3lt gibi bir tüketimi var...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Big K -- 26 Temmuz 2011; 22:03:53 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Big K


    quote:

    Orijinalden alıntı: Toorop


    quote:

    Orijinalden alıntı: leylek1983


    quote:

    Orijinalden alıntı: airbrq_23

    Motor verileri şöyle :

    Inline four-cylinder 1.3-liter direct-injection engine (with i-stop)
    Engine displacement: 1.298L
    Bore and stroke: 71.0mm x 82.0mm
    Compression ratio: 14.0:1
    Maximum output (net): 62kW@5,400rpm (84ps@5,400rpm)
    Maximum torque (net): 112Nm@4,000rpm

    Donanım fazlalığı olacağını düşünmüyorum. Küçük bir ihtimal impressive donanımı dizel seçeneğiyle birlikte sunabilirler.

    Motor değişikliği olarak skyactive ile birlikte mazda 3 lere şuanki mazda 6 larda bulunan 2.0 155 hp motor koyacaklarmış, tabi Türkiyeye getirirler mi bilemeyiz.






    Bahsettiğiniz Mazda 2 deki Skyactiv motor. Mazda 3 için 1.5 Skyactiv motor üretilecek. Tahmini olarak yine 100-110HP arasında olacak motoru.

    Not: İçimden bir his ilerde bu motorların turbo versiyonlarını yapsalar diyor :) Bir de ifade yanlış olmuş Mazda 3 için 1,5 Skyactiv üretilecek demişim, üretilecek olan 1,5 Skyactiv Mazda 3'te kullanılacak diyelim çünkü Mazda 2 için de kullanılması muhtemel.

    Saygılar.




    Turbo uygulamaları pek mümkün değil o motorlara.

    Çünkü çok yüksek sıkıştırma oranları ile çalışan motorlar Skyactiv ler.

    Oysa Turbo motorlar daha düşük sıkıştırma oranına sahiptir.

    Yani turbo, daha doğrusu aşırı besleme(Turbo veya kompresör) ve yüksek sıkıştırma oranı bir arada pek olası değil.


    bildiklerinizi unutun...

    bu şubata kadar Mazda SKYACTIV motorlara 130^dan fazla patent aldı...

    MAzda SKYACTIV motorlarda benzinli versiyonlar dünyanın en yüksek sıkıştırma oranına sahip 14:1 (f1 araçları 12:1 civarında)

    MAzda SKYACTIV motorlarda dizel versiyonlar da dünyanın en düşük sıkıştırma oranına sahip 14:1...dizel makine 5500dd civarında çeviriyor...

    SKYACTIV' lerde çift turbo uygulamasını görmemiz çok muhtemel.

    2.2 motorda 1200dd' da 250nm alınırken 4000dd' da 450nm alınıyor..maks 5500dd...6 ileri düz ve otomatik vites kutuları olacak deniyor...

    1,3lt' lik motor sadece Mazda2' de kullanılıyor..gerçek şartlarda 3.3lt gibi bir tüketimi var...






    Niye unutayım. Benim yazdığımdan farklı birşey yazmamışsınız, üstüne de birşey katmamışsınız.


    Aşırı beslemeli motorlar, doğası icabı düşük sıkıştırma oranına sahip olmalıdır.

    Mazda aşırı besleme kullanacak olsaydı zaten atmosferik motor üzerinde bu kadar çalışmazdı, yepyeni bir teknoloji geliştirmezdi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Toorop


    quote:

    Orijinalden alıntı: Big K


    quote:

    Orijinalden alıntı: Toorop


    quote:

    Orijinalden alıntı: leylek1983


    quote:

    Orijinalden alıntı: airbrq_23

    Motor verileri şöyle :

    Inline four-cylinder 1.3-liter direct-injection engine (with i-stop)
    Engine displacement: 1.298L
    Bore and stroke: 71.0mm x 82.0mm
    Compression ratio: 14.0:1
    Maximum output (net): 62kW@5,400rpm (84ps@5,400rpm)
    Maximum torque (net): 112Nm@4,000rpm

    Donanım fazlalığı olacağını düşünmüyorum. Küçük bir ihtimal impressive donanımı dizel seçeneğiyle birlikte sunabilirler.

    Motor değişikliği olarak skyactive ile birlikte mazda 3 lere şuanki mazda 6 larda bulunan 2.0 155 hp motor koyacaklarmış, tabi Türkiyeye getirirler mi bilemeyiz.






    Bahsettiğiniz Mazda 2 deki Skyactiv motor. Mazda 3 için 1.5 Skyactiv motor üretilecek. Tahmini olarak yine 100-110HP arasında olacak motoru.

    Not: İçimden bir his ilerde bu motorların turbo versiyonlarını yapsalar diyor :) Bir de ifade yanlış olmuş Mazda 3 için 1,5 Skyactiv üretilecek demişim, üretilecek olan 1,5 Skyactiv Mazda 3'te kullanılacak diyelim çünkü Mazda 2 için de kullanılması muhtemel.

    Saygılar.




    Turbo uygulamaları pek mümkün değil o motorlara.

    Çünkü çok yüksek sıkıştırma oranları ile çalışan motorlar Skyactiv ler.

    Oysa Turbo motorlar daha düşük sıkıştırma oranına sahiptir.

    Yani turbo, daha doğrusu aşırı besleme(Turbo veya kompresör) ve yüksek sıkıştırma oranı bir arada pek olası değil.


    bildiklerinizi unutun...

    bu şubata kadar Mazda SKYACTIV motorlara 130^dan fazla patent aldı...

    MAzda SKYACTIV motorlarda benzinli versiyonlar dünyanın en yüksek sıkıştırma oranına sahip 14:1 (f1 araçları 12:1 civarında)

    MAzda SKYACTIV motorlarda dizel versiyonlar da dünyanın en düşük sıkıştırma oranına sahip 14:1...dizel makine 5500dd civarında çeviriyor...

    SKYACTIV' lerde çift turbo uygulamasını görmemiz çok muhtemel.

    2.2 motorda 1200dd' da 250nm alınırken 4000dd' da 450nm alınıyor..maks 5500dd...6 ileri düz ve otomatik vites kutuları olacak deniyor...

    1,3lt' lik motor sadece Mazda2' de kullanılıyor..gerçek şartlarda 3.3lt gibi bir tüketimi var...






    Niye unutayım. Benim yazdığımdan farklı birşey yazmamışsınız, üstüne de birşey katmamışsınız.


    Aşırı beslemeli motorlar, doğası icabı düşük sıkıştırma oranına sahip olmalıdır.

    Mazda aşırı besleme kullanacak olsaydı zaten atmosferik motor üzerinde bu kadar çalışmazdı, yepyeni bir teknoloji geliştirmezdi.




    :) reklam spotu şeklinde söyledim :)




  • arkadaşlar bende mazda3 dizel almayı düşünüyordum bahsettiğiniz motor hakkında bir bilgim yok..öyle turbo murbo felan da anlamam bana bu motorun performans ve tüketim değerlerini söyleyebilir misiniz?az mı yakıyor bu motor neyin nesi yani?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: car_mat

    arkadaşlar bende mazda3 dizel almayı düşünüyordum bahsettiğiniz motor hakkında bir bilgim yok..öyle turbo murbo felan da anlamam bana bu motorun performans ve tüketim değerlerini söyleyebilir misiniz?az mı yakıyor bu motor neyin nesi yani?


    Mazda3 dizel kullanıyorum 3bin km'yi geçtim. Ortalama tüketim 6.5 LT şu anda. Tüketimi çok sorun etmiyorum çünkü başta performans olmak üzere araç her anlamda tatmin ediyor.

    Ayı motoru Ford, Volvo ve PSA grubunun da kullandğını düşünürsek herhalde 1.6 sınıfında daha başarılı bir dizel motor bulunmuyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vezveldek


    quote:

    Orijinalden alıntı: car_mat

    arkadaşlar bende mazda3 dizel almayı düşünüyordum bahsettiğiniz motor hakkında bir bilgim yok..öyle turbo murbo felan da anlamam bana bu motorun performans ve tüketim değerlerini söyleyebilir misiniz?az mı yakıyor bu motor neyin nesi yani?


    Mazda3 dizel kullanıyorum 3bin km'yi geçtim. Ortalama tüketim 6.5 LT şu anda. Tüketimi çok sorun etmiyorum çünkü başta performans olmak üzere araç her anlamda tatmin ediyor.

    Ayı motoru Ford, Volvo ve PSA grubunun da kullandğını düşünürsek herhalde 1.6 sınıfında daha başarılı bir dizel motor bulunmuyor


    6.5 mu? fazla abi 6.5 ne demek zaten motorine koydular yine 3.85 oldu..ben bu motor mazdanındır diyerekten düşünmüştüm ama fordla aynı platformu kullanıyormuş.yeni transit aldık fabrika verisi 6 lt şehir içi 11 i görüyor rampalarda..performansı güzel ama .yıl 2011 olmuş fazla yakacaksa performanslı motoru herkes üretir..megane 3 e dönecem sanırım.mazdanın tasarımı da baya hoşuma gitmişti ama 6.5 fazla bana..




  • Güncel motor PSA grubunun aynı zamanda Ford ve daha birçok markada kullanılan motorudur.

    SKYACTIV D' lere kadar bu motor kullanılacak.

    yakıt tüketimi özellikle modern motorlarda tamamen sürücünün sağ ayak başparmağına bağlıdır.

    aynı araçta 12,5lt yakan da gördüm 6,5 yakan da...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Big K

    Güncel motor PSA grubunun aynı zamanda Ford ve daha birçok markada kullanılan motorudur.

    SKYACTIV D' lere kadar bu motor kullanılacak.

    yakıt tüketimi özellikle modern motorlarda tamamen sürücünün sağ ayak başparmağına bağlıdır.

    aynı araçta 12,5lt yakan da gördüm 6,5 yakan da...


    peki bu skyaktiv motorlara devrim diyorlar? devrimci olmasını sağlayan ne bunlarda? birde ülkemize ne zaman gelir bu motorlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Toorop


    quote:

    Orijinalden alıntı: leylek1983


    quote:

    Orijinalden alıntı: airbrq_23

    Motor verileri şöyle :

    Inline four-cylinder 1.3-liter direct-injection engine (with i-stop)
    Engine displacement: 1.298L
    Bore and stroke: 71.0mm x 82.0mm
    Compression ratio: 14.0:1
    Maximum output (net): 62kW@5,400rpm (84ps@5,400rpm)
    Maximum torque (net): 112Nm@4,000rpm

    Donanım fazlalığı olacağını düşünmüyorum. Küçük bir ihtimal impressive donanımı dizel seçeneğiyle birlikte sunabilirler.

    Motor değişikliği olarak skyactive ile birlikte mazda 3 lere şuanki mazda 6 larda bulunan 2.0 155 hp motor koyacaklarmış, tabi Türkiyeye getirirler mi bilemeyiz.






    Bahsettiğiniz Mazda 2 deki Skyactiv motor. Mazda 3 için 1.5 Skyactiv motor üretilecek. Tahmini olarak yine 100-110HP arasında olacak motoru.

    Not: İçimden bir his ilerde bu motorların turbo versiyonlarını yapsalar diyor :) Bir de ifade yanlış olmuş Mazda 3 için 1,5 Skyactiv üretilecek demişim, üretilecek olan 1,5 Skyactiv Mazda 3'te kullanılacak diyelim çünkü Mazda 2 için de kullanılması muhtemel.

    Saygılar.




    Turbo uygulamaları pek mümkün değil o motorlara.

    Çünkü çok yüksek sıkıştırma oranları ile çalışan motorlar Skyactiv ler.

    Oysa Turbo motorlar daha düşük sıkıştırma oranına sahiptir.

    Yani turbo, daha doğrusu aşırı besleme(Turbo veya kompresör) ve yüksek sıkıştırma oranı bir arada pek olası değil.


    Şimdi öyle bir söylemişsiniz ki adamlar farklı bir sıkıştırma oranıyla yapsa, geri kalan teknoloji aynı kalsa, üstüne de turbo koyup onuda SkyActiv-T(benzinli SkyActiv-G, dizel SkyActiv-D diye geçiyor) diye satsa itiraz mı edeceksiniz? Rotary'lere SkyActiv motorlara benzer uygulamalar yapabilir miyiz diye kasıyor adamlar, bence Turbosunu da biraz oynamayla yapabilirler. Her ne kadar Mazda turboya fazla yanaşmasa da bir sonraki nesil Rotary'lerin de Turbo versiyonlarını görebiliriz gibime geliyor. Bekleyip göreceğiz.

    Saygılar.




  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.