Şimdi Ara

Makyajlı Mitsubishi Space Star Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
153
Cevap
2
Favori
10.272
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yemreg1

    Tek tek hepsinş okudum yorumların :)). 2. El sadece 2000 km de 2019 model bir tane buldum. 105.000 e bırakacak. Hanım şehir içinde kullanacak. Bu donanıma, bu km ye aynı fiyatta i10 2018 veya 2017 bulunabiliyor. Çok araştıramadım ama ilk anda böyle anladım. Alaşım var. Yerden yere vurmak isteyen arkaşdaşlar benim aklımı çekebilirler mi lütfen :))

    merhaba ne yaptınız hocam aldıysanız hayırlı olsun görüşleriniz nedir araç ile ilgili ? sıfırı 142 k oldu 2 elde 2 bin km dekiler 120k ister olmuş 1 ayda ne değişti

  • Dört yıldır kullanan biri olarak bu sefer tasarım olarak en azından ön tarafı düzeltmişler güzel olmuş. Bu dört yıl süre içinde hiçbir sorun çıkartamadı yetkili servis bakımları bile 600 - 700 civarında. Hala bu kadar az yakan bir araç yok. Ortalama 4.2 yakıyorum hem de hiç zorlamadan. Hatta şunu da belirteyim lastikler 175 55 15 di ben 195 e çıkardım ona rağmen hala az yakıyor. Araba çirkin görünebilir ama ben valla çok seviyorum. Çevremde de burdaki gibi herkes o alınır mı derdinde. Millet ne derse desin ben mutluyum önemli olan da benim mutlu olmam gerisi dert değil. Ayrıca sizin deyiminizle çirkin olması daha iyi dikkat çekiyor iyi kötü :) Çok çirkin de dikkat çeker çok güzel de ama standart olana kimse bakmaz aynı mantık Makyajlı Mitsubishi Space Star Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri 





  • Ben ekimin 9 unda aldım aracı. bence burda konuşanların çogu bilinçsiz konuşuyor. yok çekmez iş yok suydu buydu. verdın paraya gore gayet guzel Bi araç.bence harika.bu paraya alınabilecek en guzel otomatık

  • 2 hafta kadar önce sıfır kilometre, evin ikinci aracı olarak, eşime aldık. Klasik Mitsubishi; herşey birbiriyle uyumlu çalışıyor ve yüksek fonksiyonlu sistemlerde olduğu gibi çalışırken çalıştığını hissettirmiyor, sadece görevini yapıp hizmet sunuyor. Sade, pratik, kullanışlı, dayanıklılık ve sorunsuzluk esas alınmış, kenar süsü değil. İlk arabamız 2004 Model bir Mitsubishi idi, sonrasında dizel 2010 Focus, sıfır km dizel 2012 model Skoda Octavia, 2012 Ssangyong Rexton, 2005 Mitsubishi Lancer, 2012 Honda Civic, 2010 Ssangyong Kyron, 2014 Sangyong Rexton (halen kullanıyoruz) kullanmış bir 5 kişilik aile olarak söyleyebileceğim en önemli şey; araç görevi neyse onu yapıyor ve amacı neyse ona uygun olarak, titizlikle üretilmiş. Bu bir Japon Otomobil ve haliyle bir Mitsubishi felsefesi anladığım kadarıyla. Kayınpederde 2004 Honda Jazz var, pert kayıtlı ve 200.000 km'de, köy yolarında hunharca kullandı ama bakımlarını eksiksiz yaptı, taş gibi, sorunsuz kullanıyor. Dün kayınbiraderime 2011 Mitsubishi Colt aldırdım, 5 sene kullanır en az, bayıldı arabaya, ilk sefer kullanmasına rağmen. Bu araç da aynı şekilde ne eksik ne fazla, üretim amacına uygun bir mühendisliği var. Atmosferik 1.2 motor ve 895 kilo bu sınıf araçtan beklenen çekişi fazlası ile veriyor, daha fazla güç gerekse 1.6 motor koyarlardı. Şanzıman yok gibi, sanki elektrikli ve vitessiz araba kullanıyorsunuz. Kontağı çevirdikten sonra emniyet kemeri ve vites dokunup yolunuza devam ediyorsunuz. Mitsubishi bir motor devi olarak 3200 dizel, 3500 benzinli motor da koyabilir veya Diamante, Galant modelleri gibi büyük bagajlı, büyük kasalı araba da yapabiliyor ama bu aracın üretim amacı bu. Biz evin ikinci aracı olarak aldık, fazlasını da (5 kişilik bir aile aracı olmasını) beklemek anlamsız olur bence. Arabayı kullanmak diğer iki Mitsubishi'mde de olan his ile aynı; akıcı, kullanıcı ile bütünleşen bir makine. 12 yıl önce aldığım 4 yaşındaki C segmenti Lancer modeli ile şimdi aldığım sıfır km B segmentinin aynı hissi oluşturması tesadüf değil mühendislik eseri. Avrupa markalar kulanıcının gözüne hitap eden estetik, konfor gibi konularla uğraşırken Mitsubishi sadece kendisinin bildiği ama kullanıcının haberinin bile olmayacağı dayanıklılık, güvenlik gibi konuları gizliden, perde arkası mühendisliği ile hallediyor. Motorun deli güç üreten turbolu bir ünite değil atmosferik olması, şanzımanın geçiş hissi olmayan CVT olması, far, yağmur sensörü ve otomatik klima gibi artık asgari sayılan konfor elemanları ile yetinmesi bundan. Aracın direksiyon hissini, sürüş dinamiklerini, dizaynını beğenmemek tamamen kişisel zevk meselesi ama kağıt üstü veriler, mekanik ve mühendislik seçimleri aracın üretim amacı ve Japon Otomotiv üretim felsefesi ile tamamen örtüşüyor kanımca. Ön yargılarınızı yıkın, popüler yaklaşım f/p oranında kayıp yaşamanıza sebep oluyor. 2014 520d BMW, 2012 1.6 TDi Passat, w212 E220 CDİ gibi makineleri deneme fırsatım da oldu. Araçları sınıfında değerlendirmek gerek. Mühendislik bilimine saygı göstermekten ve denemekten korkmayın. Denemeden bilgi sahibi gibi davranmaktan korkun.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi legionee -- 28 Ekim 2020; 12:59:41 >




  • Hyundai i10 ve Kia Picanto tam otomatik şanzımanla satistayken zerre kadar şansı olmayan bir araçtı Spacestar. Ama şuan i10 ve Picanto yarı otomatik tek kavrama robotize şanzımanla satılıyor ve evin ikinci aracı olarak sıfır km City Car düşünenler için Spacestar tek seçenek olarak kaldı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • legionee L kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun. Bagaj pandizotu var mı acaba araçta?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 127 bin TL görünce heyecanlandım. Meğer Nisan haberiymiş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İki aydır kullandığım canım aracım:) almadan evvel aylarca araştırdım, okudum vs. Anlıyorum ki bu iş öncelik meselesi, düşünenlere yardımcı olabilmesi adına; benim önceliklerim 1) güvenlik 2) ekonomi 3)sürdürülebilirlik idi. Gerçekten sınıfının en güvenli aracı olabilir. benzinle ilgili 4.2'ler vs. çok doğru, kesinlikle abartı değil, LPG ile çok daha fazla yakan arkadaşlarım(ın araçları) var. Vergi, bakım vs. bakımından yine hayatta tutması en kolay araçlardan. Kimsenin giremediği yerlere laps diye park ediyorsunuz, fırt diye dönüveriyorsunuz:)


    Nelerden feragat ediyorsunuz peki? 1)bagaj küçük, öyle 4 kişi bavulları yüklenelim tatile gidelim işi pek olmaz. 2) araç yayla gibi değil, sonuçta araç küçük. Yine de her binen "aa baya genişmiş" diyor, yani beklentiye göre değişir. 3) "Mitsubishi satamazsın abi elinde kalır, piyasası yok". Bu konuda şöyle düşünüyorum, al-satçı değilim, zaten sıfır aldım, binmek için aldım sonuçta. Ayrıca her araba satılır, ha belki 3 günde satamam ama bir noktada satarım, belki de satmak istemem. Yani bana göre bu, bugünün sorunu değil. Hem bakarsınız 2 seneye çok tutar, bilemeyiz (sadece oturduğum mahallede 2 ayda aynı araçtan 4 tane gördüm) bu da bi başlangıç:)


    Neticede severek, içime sinerek, güvenle kullanıyorum. Almayı düşünen ve benzer beklentilerle hareket edenlere çok öneririm.





  • Aracı ekim ayının sonunda aldım. Kasım fiyat güncellemesiyle güncel fiyatı 178.900 TL'ye çıktı. 2-3 gündür kullanıyorum gayet memnunum. Bu aracı satın almadan önce Suzuki swiftlere bakıyordum onların fiyatıda aşırı yükselmiş. Aynı motor şanzıman var ama 230 bin TL civarında. Aracı evin 2. aracı olarak satın aldık. Bagaj küçüklüğünü sorun etmiyorsanız sınıfının alınabilecek en iyi şehir içi aracı diyebilirim.

  • üstüne para verseler yürürüm gene bu aracı kullanmam. Çok antipatik duruyor yav.

  • auto_man A kullanıcısına yanıt

    malesefMakyajlı Mitsubishi Space Star Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri 

  • apartmandan bir komşu almış. sabah baktım bagaj pandizotu yoktu. benim eski 2010 colt aracımda bile vardı pandizot. temsa nereden kısabilirim acaba diye yöntemini bulmuş bile. araçta pandizotun yeri hazır ama kendisi yok. Makyajlı Mitsubishi Space Star Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri 




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jeremy Klakson -- 1 Aralık 2020; 11:32:43 >
  • Ser. S kullanıcısına yanıt
    Güle güle kullanın,piyasa muhabbetine ayar oluyorum kime göre neye göre satılmaz,her malın bi alıcısı vardır hayatımda hiç bir zaman başkalarına saticam diye araç almadım,ufak araç şehir içi çok pratik kesinlikle gokart hissi var İstanbul'da zaten işkence oluyor park yeri aramak,bu arada cvt şanzıman ömrünü merak ediyorum,50 binde bir yağ değişin diyorlar yabancı forumlarda fakat kendi aracımın Suzuki için serviste böyle bir işlem yok, uzun ömürlü kullanmak için kesinlikle yağ değişmek gerekiyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2019 space star aracım için geçen hafta senelik bakımını yaptırdım. 0w-20 yağ (3 litre), yağ filtresi, polen filtresi ve hava filtresi değişti. Genel kontroller yapıldı. 860 tl tuttu. Yetkili servis için fiyatlar uygun sayılır.


    Bluetooth görüşmelerinde ses problemi yaşamıştım, ekranın mikrofonunu değiştirdiler ama çok da birşey değişmedi açıkcası, ses hala karşı tarafa çok kötü gidiyor.


    Bu arada 2019 modeller için pandizot var, 2020 için yok. Gerçekten saçma bir durum.

  • 2 gün önce aracı aldığım bayiden yetkili satıcı mesaj atıp ev adresi istedi ve kargoyla Spacestar için pandizot göndereceğini söyledi. Mitsubishi müşteri memnuniyeti için karar vermiş. Muhtemelen aldığı olumsuz geri bildirimler sonucu oldu bu değişiklik. Neyse; o eksiği vardı benim gözümde bir tek, o da giderilmiş oldu.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ser.

    İki aydır kullandığım canım aracım:) almadan evvel aylarca araştırdım, okudum vs. Anlıyorum ki bu iş öncelik meselesi, düşünenlere yardımcı olabilmesi adına; benim önceliklerim 1) güvenlik 2) ekonomi 3)sürdürülebilirlik idi. Gerçekten sınıfının en güvenli aracı olabilir. benzinle ilgili 4.2'ler vs. çok doğru, kesinlikle abartı değil, LPG ile çok daha fazla yakan arkadaşlarım(ın araçları) var. Vergi, bakım vs. bakımından yine hayatta tutması en kolay araçlardan. Kimsenin giremediği yerlere laps diye park ediyorsunuz, fırt diye dönüveriyorsunuz:)


    Nelerden feragat ediyorsunuz peki? 1)bagaj küçük, öyle 4 kişi bavulları yüklenelim tatile gidelim işi pek olmaz. 2) araç yayla gibi değil, sonuçta araç küçük. Yine de her binen "aa baya genişmiş" diyor, yani beklentiye göre değişir. 3) "Mitsubishi satamazsın abi elinde kalır, piyasası yok". Bu konuda şöyle düşünüyorum, al-satçı değilim, zaten sıfır aldım, binmek için aldım sonuçta. Ayrıca her araba satılır, ha belki 3 günde satamam ama bir noktada satarım, belki de satmak istemem. Yani bana göre bu, bugünün sorunu değil. Hem bakarsınız 2 seneye çok tutar, bilemeyiz (sadece oturduğum mahallede 2 ayda aynı araçtan 4 tane gördüm) bu da bi başlangıç:)


    Neticede severek, içime sinerek, güvenle kullanıyorum. Almayı düşünen ve benzer beklentilerle hareket edenlere çok öneririm.

    Merhabalar


    Şu an sıfır faiz kampanyasıyla satışta olan SpaceStar için tek endişe konusu bagaj hacminin çok küçük olmasıdır.


    Yani gerçekten çok küçük müdür?

    2 valiz de mi sığmaz..?


    Ayrıca uzun yolculuklar çok yorucu mudur?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Akustik34 -- 14 Mart 2021; 3:31:28 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ser.

    İki aydır kullandığım canım aracım:) almadan evvel aylarca araştırdım, okudum vs. Anlıyorum ki bu iş öncelik meselesi, düşünenlere yardımcı olabilmesi adına; benim önceliklerim 1) güvenlik 2) ekonomi 3)sürdürülebilirlik idi. Gerçekten sınıfının en güvenli aracı olabilir. benzinle ilgili 4.2'ler vs. çok doğru, kesinlikle abartı değil, LPG ile çok daha fazla yakan arkadaşlarım(ın araçları) var. Vergi, bakım vs. bakımından yine hayatta tutması en kolay araçlardan. Kimsenin giremediği yerlere laps diye park ediyorsunuz, fırt diye dönüveriyorsunuz:)


    Nelerden feragat ediyorsunuz peki? 1)bagaj küçük, öyle 4 kişi bavulları yüklenelim tatile gidelim işi pek olmaz. 2) araç yayla gibi değil, sonuçta araç küçük. Yine de her binen "aa baya genişmiş" diyor, yani beklentiye göre değişir. 3) "Mitsubishi satamazsın abi elinde kalır, piyasası yok". Bu konuda şöyle düşünüyorum, al-satçı değilim, zaten sıfır aldım, binmek için aldım sonuçta. Ayrıca her araba satılır, ha belki 3 günde satamam ama bir noktada satarım, belki de satmak istemem. Yani bana göre bu, bugünün sorunu değil. Hem bakarsınız 2 seneye çok tutar, bilemeyiz (sadece oturduğum mahallede 2 ayda aynı araçtan 4 tane gördüm) bu da bi başlangıç:)


    Neticede severek, içime sinerek, güvenle kullanıyorum. Almayı düşünen ve benzer beklentilerle hareket edenlere çok öneririm.

    valla pert olmuş feleğin çemberinden geçmiş bir mitsubishi'yi (-ki ocak 2016'da 19 bin tl'ye almıştım) bir ay önce 62 bin tl gibi bir fiyata sattım. mitsubishi'nin piyasası yok diyene he diyip geçiyorum.





  • Akustik34 kullanıcısına yanıt

    Aslında aracın bagaj hacmi 235 litre ve sınıfı için küçük sayılmaz. Ancak bagaj altına düzenleyici koyulmuş ve bu durumda üst taraf 175 litreye düşmüş. Aslında düzenleyici oldukça işe yarıyor, ıvır zıvır, yangın tüpü, ilk yardım seti vs. hepsini alıyor ve tüm dağınıklığı topluyor.


    Bu durumda bile kabin içi valizlerden çok rahat iki tane üst üste konulur ve yan tarafında yine alan kalır.


    Daha geniş bir alan istiyorsanız alttaki düzenleyici çıkabilen birşey, komple çıkarabilirsiniz. Alttaki fotolar bu düzenleyici varken ki durum, düzenleyici kalkarsa bayağı derinleşecektir.


    Makyajlı Mitsubishi Space Star Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri


    Makyajlı Mitsubishi Space Star Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-52FA4E8AC -- 27 Mart 2021; 23:46:35 >




  • darkcald kullanıcısına yanıt
    Almadıknmaalesrf. Tercihi başka bir araçtan yana kullandık
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-52FA4E8AC

    Aslında aracın bagaj hacmi 235 litre ve sınıfı için küçük sayılmaz. Ancak bagaj altına düzenleyici koyulmuş ve bu durumda üst taraf 175 litreye düşmüş. Aslında düzenleyici oldukça işe yarıyor, ıvır zıvır, yangın tüpü, ilk yardım seti vs. hepsini alıyor ve tüm dağınıklığı topluyor.


    Bu durumda bile kabin içi valizlerden çok rahat iki tane üst üste konulur ve yan tarafında yine alan kalır.


    Daha geniş bir alan istiyorsanız alttaki düzenleyici çıkabilen birşey, komple çıkarabilirsiniz. Alttaki fotolar bu düzenleyici varken ki durum, düzenleyici kalkarsa bayağı derinleşecektir.



    hocam selamlar, bir şeyi merak ediyorum arka koltuk minderleri de öne katlanıp arka koltuk sırtlarının da yatmasıyla bagajda düz bir zemin elde edilebiliyor mu space star'da? colt'ta arka koltuk minderi ortasında bir ip vardı onu çekerek öne katlanıyorlardı belki space star'da da olabilir bu özellik merak ettim





  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.