|
Bildirim
Merhaba bayadir yazmiyordum,.
Oncelikle bu arac 860 kg mi ne, yani 80 hp motor bu arabada performansli sürüş bile saglar merak etmeyin. Cvt de hibrit cvt hem disli hem kasnak var gayet seri çalışıyor. 100km de 1900-2000 devirde cok rahat gidebiliyorsunuz ki attrage bu arabadan 100kg agir bu 1700-1800 devire bile dusebilir duz yolda. Siz hala 2 havayastikli polo hindistan line lara, ford fiesta hindistanium paketlere para vermeye devam edin bu arabada tam otomatik klima, cc, 8 havayastigi, android auto, yagmur far sensoru, sis fari vb mevcut. Ayrica al yagini suyunu koy torununa birak paketide lansmana ozel ucretsiz sunuluyor. Her mitsubishi gibi. Devir tasarruf devri, bu araba benzinde dunyanin en az yakan atmosferik araci, kazara lpg de takarsaniz motorsikletten az yakarsiniz zira lpg ile gayet guzel calisan bir motoru var. hos bu ara petrol düştü ama er gec benzin tekrar 7-8 tl olacak kacari yok. Kisaca, bu arac donanimli, kg beygir oranina gore performansli, ve evladiyelik saglamlikta ve cok ekonomik. Ayrica bakimlari 20binde bir, trigeri zincir 3 litre yag aliyor, 3 bujisi var. Yani idame ettirmeside ekonomik bir arac. Keske atttage i getirselerdi bagaj ve arka koltuk ferahligida olurdu.. Arac hakkinda hic bilgisi olmayanlar yazmasa keske okuyanlar gercek bilgi sahiplerinden birseyler ogrenseler. Hayirli gunler® |
1.2 lt atmosferik 80 hp. Elektrikli bisikletten hallice bu arabanın 127 binden satılması ne acı.
|
Çok çirkin. Para verip alanı Allah affetsin.
|
Bunun haricinde tipmis, sekilmis, yok arabaya binince yüzümü gulumsetsinmis tiri viri bana kalirsa kusura bakmayın. ulkenim durumu, sartlar maliyetler ortada. Keske bizde 5bin tl ye corvete filan binebilsek o zaman bende arabadan zevk almayi oncelik siralamasinda basa koyardim ama bu ulkede araba alirken kriterlerim icinde degil. Bu arada 65 bine anca 10 yasinda araba aliniyor artik temiz güncel ve 65 bine ne var piyasada? Otomatik olsun ve 100bin km alti olsun lutfen Hayirli gunler |
Bir onceki arabam mitsubishi colt idi sifir aldim 156binde sattim amortisor balata vb haric hicbir parcasi değişmedi bu surec zarfında. Ayrica bu araba özelinde, bakimlari 20binde bir, trigeri zincir degismiyor, bujileri 120 binde degisiyor ve sadece 3 adet, 3litre yag kullaniyor. Cvt sivisi honda gibi sik degismiyor 80 binde bir degisiyor vb. Hala fiyata takilan guzel kardeslerim var, sanirim yaslari geregi piyasanin ne halde oldugundan bir haberler. Artik b segment fiyati bu malesef aci ama gercek. Fiesta alirim diyen fiestanin 170bin tl oldugunun farkinda mi acaba evet daha fazla oyuncagi var ama 170bin lira. Fiesta demisken artik full set havayastigi ile geliyor fiesta hakkindaki ilk mesajimdaki elestiriyi geri aliyorum. Bu arada fiesta otomatik modern teknolojik cagdas turbo motoru ile 0-100 12.5 saniye, ss sozde ilkel elektrikli bisikletten hallice atmosferik motoru ve en performans dusmani sanziman turu olan cvt sanzimani ile 0--100 u 13.5 saniye. 1 saniye icin mi bu kadar tantana 1 saniye mi modern ile ilkel arasindaki o muazzam fark? Ustelik modern cagdas 6 ileri otomatik fiesta sehirici tuketimi 7.3 iken, nuh nebiden kalma ilkel atmosferik cvt ss 5.7 litre tuketiyor. Allahtan modernmis 1 saniye daha hizli gidecegim diye fazladan 1.6 litre yakit tuketiyorsunuz. Bugunum fiyatlarıyla bile 100bin kmde 8bin tl sirf burdan zarardasiniz fiestaniz varsa Benzin eskisi gibi oldugunda fark 11bin liraya cikacak. Buda fiesta yerine ss tercih ederek 100bin km icin bütün bakim ve lastik masraflari aslinda bedavaya geliyor demek. Ama evet 1 saniye daha hizli modern bir motoru var fiestanin, fazladan yakit parasi vermeye deger bencede. Birileri sizi kandiriyor olmasin modernim ben diye? Hayirli gunler |
Gayet güzel tasarımı, hypermilling forumlarında dünyanın atmosferik olarak en az yakan aracı seçmişlerdi önceki kasasını. Tam bir japon kafası basit iş görür, hafif ve sorunsuz ve minumum parça. Bu sınıf bir araçtan ne siz ne bekliyorsunuz? Yalnız fiyatı konusunda bu araca gömmeye gerek yok bütün 0 ların liste fiyatı ortada. Bu TL’nin değeriyle ilgili. Bende isterdim dolar 2-3 lira olsun kdv + ötv maksimum %50 olsun 20-30 bin liraya alabilelim ama malesef.
Birde aynı sınıf araçlar içinde rafine farkı felan cok olmaz yani illaki vardır ama biri çöp diğeri altın gibi değil ufak farklar olabilir. Ancak yakıt tüketimi farkı aynı sınıf araçlar arasında belirgin olabilir. Bu da bu aracın artısı işte. Sınıfındaki atmosferik otomatik rakiplerinden belirgin daha az yakıyor. |
|
80 HP ₺127.000
|
İlk mesajdan beri bütün yorumları okudum.bosa kürek çekiyorsunuz hocam.
Aracim suzuki..alirken çok elestirdiler.103 bin km'de şuan, rutin yağı suyu hariç bu km ye kadar sadece 90 binde balatalar değişti.oda sarf malzeme. Turbo yok,benzii olduğu icin enjektör ,dpf derdim yok,triger zincir,aisin eat6 tam otomatik tork konvertur şanzıman ,yani çok uzun süre sanzuman korkumda yok.anlayacagin daha çok uzun süre sadece yağ su degisecegim.benzin tuketimide çok iyi.donanim olarakta yok yok. Bazı insanlar vardır.sorunsuz binmek ister arabasına.bazilari vardır 0-100 deki o bir kaç saniye çok önemlidir.bazilari için sabah koyduğu ilana akşamına satmak ister.kimi iç plastik meraki vardır. Sen bir seçim yapmışsın.varsin almak isteyen 40 50 bin TL fazla vererek fiestasini alsın,benim km lere geldiğinde rüyasında dsg sanziman görmeye devam etsin.bu onu mutlu edecekse öyle olsun Çünkü Türkiye'de araba sektoru fanatizme dönmüştür ,oyleki adama 40 bin km de buji değiştirir bu fanatiklik.ne anlatsan beyhude |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|